[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 54
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 54


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Orref Li
Szerző: soman - Somogyi Ottó
(05-12-2007 @ 06:17 am)

:
 
         - Nem sikerült – buggyant ki a gondolat Pokzu Kuból, majd odalibbent a többiekhez. Alig egy tucatnyian voltak, de az átlátszó burok körül milliárdnyian várakoztak türelmesen, mint vízszínű, apró gömbök.
 - Megadtuk a lehetőséget, nem várhatunk tovább – sziszegte Kjulre Fé, miközben indulatosan odébb siklott.
 - Igen, lépnünk kell, mielőtt végleg késő lesz – Asre Te határozottan folytatta:
 - Jó játék volt, de véget kell vetnünk, mielőtt teljesen késő lesz. Eleget láttunk már vegetációt, nem akarhatjuk újra végignézni egy populáció haldoklását. Meg kell kezdeni az átalakítást egy új létformára. Ez nem jött be. Talán majd a következő. Mindenesetre a nemek szétválasztása, és párosítása jó ötlet volt. Talán az érzelmek túl széles skálája, a szabad gondolatok áramlása, az egyén kiválása a tömegből…Most már mindegy, mit rontottunk el, a lényeg hogy te nyertél Orref Li, mostantól te vagy a tanács elnöke.
 - Kösz a játékot, jó móka volt. A kiírás szerint, mielőtt megkezdjük a végső átalakítást, ki kell hirdetni a győztes nevét a játékszíntér egy szegletében is. – Orref Li határozottan elégedett volt.
 - Jó, szerintem legyen piramisjáték. Ahhoz nagyon értenek. Majd intézkedem - suhant át rajtuk Asre Te.
 - Hogyan tüntessük el őket? – vetette közbe bátortalanul Leztri Ve, aki nemrég került be a kiválasztottak közé. – Járvány, háború, természeti katasztrófa?
 - Ez mellékes, de ha már rákérdeztél, akkor vessünk be egyszerre több formációt. Adjátok ki a parancsot az illetékes sejteknek a kiírásra. Ha körbezárul a folyamat, befejezzük a játékot. – vetette oda Orref Li, majd feloszlatta az ülést.

Emberi léptékkel nézve a lények nagysága meghatározhatatlan volt. Annyira aprók voltak, amit semmilyen emberi mérték nem ismert. Számuk meghatározhatatlanul sok volt, hisz a Föld nevű bolygón kívül ők alkották az egész világmindenséget. Létezésük lételeme a folyamatos játék volt.
 
Egy időintervallummal később újra összegyűlt a belső tanács.
 - Ki a felelős? – szinte tajtékzott Orref Li vádlón keringve körbe.
 - Jól van na, talán ez is része a játéknak – csitította Asre Te.
 - Nem sejthiba történt? – kérdezett vissza Orref Li csillapodva. Újra kezdte felvenni átlátszó vonásait.
 - Szerintem mindegy, hogy hiba, vagy tréfa történt, a tanács elfogadja a kihirdetés formáját, ha visszaérkezik a jelszó. Nem határoztuk meg, melyik világ nézetéből legyen. Emberi, vagy tükörnézet, nincs jelentősége, látja mindenki, ha megtörténik a folyamat, megkezdhetjük az emberi faj likvidálását – zárta le a vitát Pokzu Ku.
 - Nézz csak oda Orref Li, ott a neved – szólt közbe Leztri Ve, majd az áttetsző burok falára mutatott, amelyre valaki kívülről ráírta:
IL FERRO 
 




(396 szó a szövegben)    (730 olvasás)   Nyomtatható változat


soman: (05-12-2007 @ 02:27 pm)
Khama :) Örülök, hogy elnyerte tetszésedet. Gondoltam, hogy felemás fogadtatásban fog részesülni...

soman: (05-12-2007 @ 02:31 pm)
gyopa :) Szia Győző! Tulajdonképpen talán elnézést kellene kérnem eme pihent szüleményemről, de a minap, mikor minden második autón ezt olvastam, kipattant a nemes szikra, és hiába igyekeztem, nem bírtam eloltani, így aztán muszáj volt megfogalmaznom ezt az elementáris sci-fit. //// Igazán megisztelve érzem magam, hogy sikerült a paradicsom végére eljutnod. Köszönöm. (Küldd a tisztítós számlát!)

tokio170: (05-12-2007 @ 03:27 pm)
Ottó, ez olyan, mint a KELLÖGEM... a Ragyogásban... Hátborzongató, krimiszerű, bár nem annyira feszült, mint King regénye. A LI-ért külön is grat.! Üdv, hali!

soman: (05-12-2007 @ 03:42 pm)
tokio170 :) Méghogy nem annyira feszült! Haha, meg hihi. Még jó. Vagy mi. Legközelebb írok egy íráshibás Bruce Lee, vagy (Leslie Lí?) változatot. Üdv kellögem. Nekem is visszhangzik a mai napig.

Anna1955: (05-12-2007 @ 06:38 pm)
Nagyon jóóóóó..:)))) Gratula...:)))))

Khama: (05-12-2007 @ 07:51 am)
Elképesztő vagy! Nagyon jó!!! :)

soman: (05-12-2007 @ 08:26 pm)
Anna1955 :) Köszi Anna. Örülök, hogy tetszett neked. Attól féltem, még ennyien sem veszik a lapot. :-)

blue: (05-12-2007 @ 08:30 pm)
.....csak gratulálni tudok...

soman: (05-12-2007 @ 08:46 pm)
blue :) Oké Gaby, köszönöm.

szemilla: (05-12-2007 @ 08:47 pm)
nem ér prózát írni...!

soman: (05-12-2007 @ 08:50 pm)
szemilla :) De-de-de-de, bibi, nekem azt mondta az ovónéni, hogy szabad! Bibi! :-)

lena1: (05-12-2007 @ 09:45 pm)
Drága Soman, Te a jövőbe látsz. Remélem még egy párezer évig nem válik valóra, azután meg már úgyis mindegy. Tetszett írásod. Puszi.Lena

Morci: (05-12-2007 @ 09:52 pm)
Tetszett már reggel is, csak rohantam, tetszett, bár a scifi kicsit távol áll tőlem(a Szép Újvilágnál leragadtam, aztán a fiam hatására most néha:))

gyopa: (05-12-2007 @ 10:52 am)
Szia Ottó! Ez nagyon tetszett. Egy büdös szót nem értettem belőle, de komolyan mondom, hogy egész jól eltudtam mélyedni a szövegben. Viszont az utolsó szónál fény gyúlt sötét agytekervényemben. Jelentem, minden világos már. Még valami, de ez már magánközlemény: eljutottam a paradicsomba, tehát én már nem vagyok félúton, mint te. Beee! Csak az a baj, hogy tiszta paradicsomos lettem. Győző

soman: (05-13-2007 @ 01:35 pm)
Lacoba :) Köszi Laco bá, tőled ilyet hallani igazán nagy dicséret.

vp_rozika: (05-13-2007 @ 06:12 pm)
Szia Ottó! Csak azért is leírom harmadszor is, hátha most eljut az írásod alá is! Tegnap kétszer is megtréfált a technika. Szóval valahogy úgy jártam, mint Győző... olvastam, egy kukkot sem értettem belőle, mégis jót szórakoztam. Azért ez is valami, ugye?:-)) Bennem is a történet vége gyújtott világosságot. Írásodhoz gratulálok! Rozika

soman: (05-13-2007 @ 07:33 am)
lena1 :) Lenácska nagyon aranyos vagy lelket simító szavaiddal. Hogy mit hoz a jövő? Ki tudja... Mi emberek - még - nagyon keveset tudunk a világmindenség titkairól...

soman: (05-13-2007 @ 07:35 am)
Morci :) Én valamikor nagyon régen, szóval kamaszkoromban megszállott Galaktika rajongó voltam. Sok éven keresztül faltam a sci-fit. Ma különösebben nem érdekel, ezt az írást egy kósza ötlet ihlette. Köszönöm!

soman: (05-13-2007 @ 07:39 am)
hori :) Ahogy az előbb is írtam, valahogy úgy voltam a sci-fivel én is, ahogy te. Imádtam azt az elképzelt álomvilágot, amelyet a szerzők építettek körém. Remek az alkotó írónak, hisz határ a végtelen...egyébként nem szoktam sci-fit írni, de most úgyis készülök kicsit visszaevezni prózai vizek felé is, úgyhogy ki tudja? Köszi hori, hogy belátogattál hozzám.

prayer: (05-13-2007 @ 08:12 am)
Én csak IL FERROról hallottam, bár nekem már az is chi-fi.

gabiga: (05-13-2007 @ 08:29 am)
Időhiány miatt tegnap csak átfutottam, fel sem fogtam igazán, csak az IL FERRO-n akadtam fenn...olyan ismerős volt...de nem agyaltam rajta (mint mondottam idő hiányában) Aztán olvastam t170 hsz-ét...kellögem...akkor esett le! Orref Li!!!!(sajnos nem láttam a filmet, csak hallomásból tudom mi a kellögem) Igy (és figyelmesebben) olvasva ...meg ismerve az Il Ferro körüli cirkuszt...azért más...nagy ötlet! Gratula! :DDD

soman: (05-13-2007 @ 08:32 am)
prayer :) IL FERRO = ORREF LI. Nem is sci-fi ez, inkább ciki. Amit művelnek velünk nap, mint nap. Ez csak a piramis(játék) csúcsa.

soman: (05-13-2007 @ 08:34 am)
gabiga:) Látod, arra nem is gondoltam, hogy valakinek nem esik le a végére a húszfilléres. Pedig, pedig szerintem többen is így lehettek vele, nem jöttek rá, nem értették az egész poénját. Köszi, köszi!

Lacoba: (05-13-2007 @ 10:24 am)
Baba írás Ottó!

hori: (05-13-2007 @ 12:23 am)
Én nagyon szeretem a sci-fit, mondhatnám 15 éves koromig faltam az ilyeneket, mert remekül megmozgatják a fantáziát. Néha én is próbálkozom ilyesmivel. Remek dolgot írtál, és szívesen olvasnék ilyeneket még tőled. Frappáns és remek ötlet. :)

Emericus: (05-14-2007 @ 07:26 am)
Én örülök, hogy prózát is olvashatok Tőled. A sci-fi is közel áll hozzám (sosem fogja márványtábla hirdetni, de egy barátommal mi ketten alapítottuk a debreceni Sci-fi Klubot). Az Orref Li-ről azonnal bejött az Il Ferro, de így is kicsit enigmatikus nekem a vége. Vajon szabad továbbgondolásra szántad, vagy csak nem értettem meg valamit?

soman: (05-14-2007 @ 07:28 am)
porozi :) Szia Rozika! Hát igen, ez tipikusan az a fajta történet, amelyből szinte egy kukkot sem érteni a zárópoén csattanásáig. Már akinél csattant egyáltalán...Nagyon köszönöm ittjártad!

soman: (05-14-2007 @ 07:38 am)
Emericus :) Azért vannak nekem itt prózáim is (MAI), de valóban, mostanában kevesebbet írtam. Gratulálok a debreceni klub alapításához, ez nagyszerű dolog lehet, nem is tudtam ilyen irányú érdeklődésedről. Talányos a történet vége? Végül is nem annak szántam, de mivel eléggé röviden írtam le az egészet, valóban nem könnyen követhető. Különben csak egy kósza ötlet volt sok közül, de valami olyasmit képzelj el, hogy ezek az apró lényecskék alkotják a világmindenséget, és állandóan játszanak világok sorsaival, aminek csak annyi tétje van, hogy a sikeres életforma győztese lesz a tanácsuk elnöke a következő időszakukban. Továbbá a játékváltás - tehát az életforma likvidálása előtt valahol ki kell hírdetni a győztes nevét a játék valamelyik szegletében... Tudom, nem egyszerűen követhető, de én is csak játszottam egy gondolattal.

  

[ Vissza: soman - Somogyi Ottó | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.27 Seconds