[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 249
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 249


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: A lélek foglya I.
Szerző: AngyaliAndi - Laki Andrea
(01-05-2006 @ 06:34 pm)

:

 

 

Évi csendben, remegve ült a teremben. Jobb oldalán ügyvédje, mögötte szülei és Tamás ültek. Várni kellett még, a bíró és a jegyző nem érkeztek meg. Hallotta a suttogást a padok felől, az óra ketyegését a falon, az apró, finom köhintéseket, de legjobban a szíve dobogását.
Elviselhetetlen a várakozás. Lopva a teremőrre sandított. Fiatal, szinte kölyök, komor arccal posztolt az ajtó előtt. Vajon ő fogja kivezetni, vagy hazamehet a szüleivel?
Halkan kopogtattak, valaki bejött még az ítélethirdetés előtt. Évinek oda sem kellett fordulnia, tudta ki az. Megérezte. Mint az elmúlt két év során minden lépését, mozdulatát. Érezte, hogy teste libabőrös lesz, a finom pihék tőrként meredeztek a karján. Még most is. Pedig már nem kell félnie, tőle már nem. Kálmán már nem tehet semmit ellene.
Édesanyja megérintette a vállát. Hideg, nyirkos kezével megkereste, belébújt, próbált bátorságot meríteni belőle.
- Kérem álljanak fel, a Bíróság bevonul.
Lábai nem engedelmeskedtek. Ólomsúly nehezedett a testére, még a szemét is alig tudta nyitva tartani. Ügyvédje átkarolta a derekát, felhúzta, Tamás hátulról tartotta. Próbált a légzésére figyelni. Nem szabad elájulni, nem szabad gyengének látszani.
Nem szabad. Ez a két szó ott dobolt, lüktetett az agyában, ezt hallotta évek óta, ezt üvöltötték s ő ezt sikoltotta. Nem szabad.
- Üljenek le. Martonfy Éva vádlott álljon fel.
Nézte a bírónőt, barátságos, szelíd arcán nem rontott a szemüveg.
- Kihirdetem az ítéletet. Martonfy Éva, ön ellen a vád: gondatlanságból elkövetett súlyos testi sértés. A benyújtott bizonyítékok, és az eljárás során meghallgatott tanú vallomások alapján a bíróság úgy döntött: Martonfy Éva az ellene felhozott vádpontban...
Nem bírta tovább. Szédült, forgott vele a terem, lábai elgyengültek. Nem hallotta a bírónőt, a vér a fülében szélsebesen száguldott. Érezte, hullik bele a fehér, puha ködbe, mely már annyiszor menedéket adott. Néha arra gondolt, nem akar felébredni soha. Soha többet.
Régebben, a kapcsolatuk kezdetén minden olyan más volt. Kálmán is más volt. Érdekelte a véleménye, tetszett a stílusa, dicsérte a szépségét. Mikor elvitte a szüleihez Füredre, hatalmas virágcsokorral érkezett, csendes, illedelmes, egy reménybeli vőlegényjelölt. Bár Évi még csak másodéves bölcsészhallgató volt, sokan gondolták úgy a családból, Kálmán mellett kéne megállapodnia. S Kálmán jött, látott, győzött. Évi a fellegekben járt, boldogabb már nem is lehetett volna. Kiköltözött a kollégiumból, nem bírták elviselni, ha nem látták egymást minden nap.

Folyt. köv.





(363 szó a szövegben)    (745 olvasás)   Nyomtatható változat


Anna1955: (01-05-2006 @ 06:57 pm)
Huh...Ez izgalmasnak igérkezik... :))))))

AngyaliAndi: (01-05-2006 @ 07:52 pm)
Örülök, ha tetszett, elég nehéz még írni is.

prayer: (01-05-2006 @ 08:18 pm)
Jól esik látni az írásodat az oldalon! Végre egy jó kis történet! Várom a többit is!

soman: (01-05-2006 @ 08:28 pm)
Ez nagyon jól kezdődik. Kíváncsian várom a folytatást!

lacoba: (01-05-2006 @ 08:30 pm)
Várjuk!

_zizike_: (01-05-2006 @ 09:46 pm)
Szuper!!! ... folytasd hamar! :) pusz: zizike

vp_rozika: (01-06-2006 @ 05:37 am)
Szia Andi! Hű a mindenit!!! Ez aztán az izgalom! De egy súlyos hibája van a történetednek, rettenetesen rövid! Szépen kéérlek, ne tégy ilyen kegyetlenséget velünk, szegény olvasókkal! Várom a folytatást, hamar! Hamar! Rozika;-))

Secret_writer: (01-06-2006 @ 07:34 pm)
Olvasom is tovább,pussz!SW:))))))))

AngyaliAndi: (01-06-2006 @ 07:36 pm)
Köszönöm, hogy olvastátok, remélem tetszeni fog a folytatás is. Nagyon nehéz írni, kicsit meg is visel, azért ilyen rövidek a részek. Meg, hogy rá ne unjatok. Puszi mindenkinek!

bogumil: (01-06-2006 @ 07:38 pm)
Én a helyedben feltettem volna egyben.6 db A/4-es oldalig nyugodtan felteheted mindig.Hidd el jobb úgy egyben.Nem szabad ennyire elaprózni.Valószinűleg csecsemőgyilkosságról lesz szó amint kikövetkeztetem,de majd meglátjuk.Izgalmasnak indul

AngyaliAndi: (01-06-2006 @ 07:53 pm)
nem csecsemőgyilkosság, azt nem tudtam volna még megírni sem, de borzasztó lesz így is.

mango: (01-08-2006 @ 09:50 am)
Csak most jutottam el addig, hogy mind a 4.részt egyszerre olvassam el. Jónak ígérkezik... :)

  

[ Vissza: AngyaliAndi - Laki Andrea | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.45 Seconds