[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 231
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 231


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Kutya egy élet!
Szerző: AngyaliAndi - Laki Andrea
(05-11-2006 @ 09:07 pm)

:

Nem is tudom, hol kezdjem. Talán illene bemutatkoznom. Pici a nevem, de még sok minden másra is hallgatok. Már persze, csak ha kedvem van! A Tutyi, a Kölökkutya még oké, de a Kis Pisisre, meg a Büdös Kis Szőrcsomóra elvből nem reagálok.
Az sem mindegy, hogyan hívogatnak. Ha a gazdi dühös rám, akkor pláne nem csinálok semmit, a kisgazdi úgyis mindig megvéd.
Bár egyszer kaptam egy nagyot a fenekemre az újsággal, állítólag nagyon rosszat csináltam. Pedig én csak kíváncsi voltam arra a hosszú, szőrös izére, amit a szúrós fára tekertek. Olyan vicces volt, ahogy a vége lengedezett. Csak kicsit játszani akartam, nem is vittem volna messzire. És milyen sokat dolgoztam vele, mire lejött! De elvették tőlem. Tiszta igazságtalanság.
Mondjuk erre is van egy módszerem. Azt már megfigyeltem, mennyire utálják, ha picikét szűkölök. Ha meg vonyítani is elkezdek, nyert ügyem van. Mindenki velem foglalkozik, csak hagyjam már abba. Sajnos a gazdit egyre nehezebb átverni, de a kisgazdit mindig sikerül.
A múltkor is épp befészkelődtem a puha ágyikóba, persze nem az enyémbe, mikor észrevett a gazdi. Olyan mérges volt, hogy még a kisgazdi sem tudott volna megvédeni. Ilyedtemben egy picikét be is pisiltem. Na erre lett igazán nagy balhé. A kisgazdi még az ölébe is fölvett, és azt kiabálta a gazdinak, hogy miatta idegösszeroppanást kapok. Azt nem tudom mit jelent ez, de ha többet vakargatják miatta a pocimat, akkor jöhet. Azt nagyon szeretem.
Azt is szeretem, amikor finom falatokat kapok tőlük. Kunyerálni szoktam egy kicsit, és a kisgazdi mindig ad is. Hiába mérges ezért a gazdi. Mindig azt mondja, ettől neveletlen leszek. Persze! Mert attól meg, amit ő csináltat velem, attól nevelt leszek, mi? Állj ide, állj oda, ülj le, feküdj le, hozd ide, tedd oda, adj pacsit, ne mozdulj... minden marhaságot kitalál. Amikor már nagyon unom, mindig megrángatom a nadrágját egy kicsit.
A másik kedvenc foglalatosságom, hogy ugatok egy keveset. A gazdi szerint inkább sokat, és azt is olyan hangosan, hogy leesnek a képek a falról. Mondjuk azok nem azért estek le.
Kicsit labdáztunk a kisgazdival. Nagyon jó volt, bár egy csöppet vizes lettem, amikor a kisgazdi beledobta a vizembe a labdámat. Gyorsan feltörölte a követ, én meg lenyalogattam a tükröt, de valahogy mégis rájöttek. Lehet, hogy amiatt a szőrös kis pamacs miatt, amivel feltörölte a vizet. Nagyon tetszett, ahogy ide- oda rángatta, de én voltam a gyorsabb, elkaptam. Igaz, valahogy maradt a számban is belőle. Na annak nem volt jó íze. Meg olyan furcsa buborékos lett a vizem, mikor ittam rá. Kicsit csuklottam is, meg hasmenésem is volt, de az nem biztos, hogy ettől. Lehetett a földtől is.
Abban olyan jó ásni. Igaz, hogy itt fent kevesebb van belőle, mint lent, de itt fent sokkal érdekesebb. Egyszer még egy gilisztát is találtam benne, mikor új földet öntöttek a virágokra. FÚÚ, abból lett az igazán nagy haddelhad. Meglátták, ahogy játszok vele a nagyszobában, és azt hitték, belőlem jött ki. Azt nem tudom, hogyan tud egy ilyen bennem lenni. Mindenesetre teletömtek keserű bogyókkal, még kiköpni sem tudtam, mert lenyomták a torkomon. De nem csak én jártam így. Hihi. A kisgazdit is teletömték.
Másnap találtam még egy gilisztát, de azt pont észrevették, mikor kihúztam a földből. Most semmit nem nyomtak le a torkomon, viszont mikor abbahagyták a visítozást, ismét kikaptam.
Sajnos, bármi tök érdekes dolgot kitalálok, annak mindig az a vége, hogy kikapok.
Kikaptam, mikor véletlen kiszakítottam az ülőjüket, pedig csak a lasztim gurult alá. Régen még befértem a lyukon, de most már beszorul a fenekem, ami- higgyétek el nekem- nem jó érzés.
Kikaptam akkor is, mikor az etetős gazdi vizes ruhákat lógatott valami szerkentyűre, én meg lerángattam. Pedig az is milyen jó móka volt.
És kikaptam akkor is, mikor véletlen arra a kis dobozra hasaltam az ülőjükön, és a nagydobozban ugrálni kezdtek az emberek. Akárhányszor rátettem a mancsom a dobozra, ugrálni kezdtek. Nagyon buli, próbáljátok csak ki. Ti biztos nem kaptok a feneketekre az újsággal. A kisgazdi sem kap, amit nagyon igazságtalannak tartok.
Képzeljétek, találtam valakit itt, aki olyan mint én. Nem találom mindig, csak akkor, mikor az ajtó mellett, abba a tükör valamibe kukucskálok. Utána akartam menni, ő meg ki akart jönni, de csak az orrom ütötte meg nagyon. Azóta nem szeretem, mindig jól rámorgok.
Tegnap eltűnt a bundám. Most fázok egy kicsit, de legalább nem abajgatnak a fésűvel. Nna, azt nagyon útálom! Általában kergetni kell, hogy meg tudjanak fésülni, mert magamtól én nem állok meg. Nem én! A vége úgy is az, hogy elkapnak, de legalább addig nagyon jól szórakozok. Úgy szeretek rohangálni. Fent mondjuk elég nehéz, mert minden csúszik. Egyszer úgy elcsúsztam a kanyarban, hogy a szekrényben kötöttem ki, és mindenféle dolog rám borult. Tehetek én róla, hogy pont nyitva volt? Majd elfelejtettem. Akkor is kikaptam. Meg a kisgazdi is. Minket valahogy mindig együtt szidnak le. És minket együtt nem érdekel. Hihi.
Igaz, mikor kihordtam a cipőket a szekrényből, azt egyedül csináltam. De azt is ő hagyta nyitva.
Ma rájöttem mitől lesznek vizesek a ruhák. Mikor az etetős gazdi belepakolja egy dobozba, még száraz és jó szagú, mikor onnan kiszedi, akkor vizes. És büdös! Nagyon rossz hangja is van, meg mozog is az a doboz, de én olyan bátor voltam, hogy bekukucskáltam az ablakán. Ott forogtak a ruhák. Forogni jó lehet! Mikor a gazdi nem nézett oda, belemásztam én is a ruhák helyére, de nem történt semmi. Picit hintázott, de nem forogtam. Viszont megint kikaptam. Hát ez van.
Hoppá! Úgy látom a kisgazdi már leágyazott magának. Tuti megint megszidnak, de olyan jó feltúrni az ágyát, úgy szeretek ott heverészni. Most sietnem kell!:)





(899 szó a szövegben)    (742 olvasás)   Nyomtatható változat


Lacoba: (05-11-2006 @ 09:12 pm)
Nagyon jó! Ne siessen még az a kutyus. Hátha van még egy-két apróság a tarsolyában. Örömmel olvastalak.

AngyaliAndi: (05-11-2006 @ 09:35 pm)
Pedig remélem már kifogyott az ötletekből, mert kezdek beleőszülni!:))))))))) Köszönöm, hogy olvastál! Puszi: Andi

Anna1955: (05-11-2006 @ 10:05 pm)
Hááát igen....Szegény Pici, lassan depressziós lesz! Vagy nem Ő hanem Ti????

csizi: (05-11-2006 @ 10:10 pm)
:)))))))))))))))))))))))))))))

Angeli: (05-12-2006 @ 01:29 pm)
Ez annyira édes, hogy megzabálnám a kiskutyust! Nagyon jól írsz Andi! Gratulálok!

Gyopa: (05-12-2006 @ 02:19 am)
Szia kedves Andi! Hálás témát választottál, ez mindig mindenkinek bejön. Próbáltam összehasonlítani a Pici és a Pamacs életét. Határozott véleményem, hogy jó dolog Picinek lenni. A Pamacs még a lábát sem tehette be a szobába. Szórakoztató volt a történet te etető. Gratulálok. Győző

AngyaliAndi: (05-12-2006 @ 05:12 am)
Szia Anyu! Azért a Tau se piskóta, volt honnan örökölni a hülyeséget a mi kutyánknak!:)))))))))))))))

AngyaliAndi: (05-12-2006 @ 05:12 am)
Szia Csizi! Köszi, hogy olvastál.:)))))))))

AngyaliAndi: (05-12-2006 @ 05:14 am)
Szia Győző! Szegény Pamacs! KIraktad? A hideg télbe? A forró nyárba? Van neked szived? Én ezt nem tudnám megtenni. Ezért nincs két kilósnál nagyobb kutyánk.:))))))))))))))) Puszi: Andi

Zsuka49: (05-12-2006 @ 06:09 am)
Andikám, elolvasgattam volna még egy ideig ezt a kedves kis írást. Gondolom ez a ti kiskutyátokról szól?? Bizony nehezek azok az idők, míg nevelgetni kell. Ám én nem vagyok híve annak, hogy ütni kell a kutyát, és úgy lehet nevelni. Egy kis kutya azért kicsi, hogy játszon mindennel, hisz kölyök!!:))) Nagyon tetszett, jöhet még a többi történet is!!:) Puszi: Zsuzsi

Julianna: (05-12-2006 @ 06:45 pm)
Szeretem a kutyusokat, és nagyon szórakoztató pillanatok vannak kiskutya szemével az írásodban. Majd az unokámmal visszatérünk, úgy hiszem, neki is fog tetszeni.

prayer: (05-12-2006 @ 07:53 am)
Hát, Andi! Többször is hangos nevetésbe fulladt az olvasás. Nagyon szórakoztató az írásod. Most már tudom, hogy miért nem tartok kutyát! (mert nem tojik tojást)

blue: (05-12-2006 @ 08:01 pm)
Andikám nagyon tetszett a történet, jókat nevettem rajta. pusza: gaby

AngyaliAndi: (05-12-2006 @ 08:16 pm)
Szia Zsuzsi! Nem vertük meg a kutyánkat még sosem, bár megérdemelte volna néha! Egy kicsit a fenekére legyintünk az újsággal, ami nem fáj neki, de tudja, hogy ilyenkor rosszat csinál, és ez is pont úgy bántja, mintha ténylegesen elverték volna. Néha kell nevelni, mert nagyon öntörvényű. Nem kiskutya már, csak méretileg, de már két éves, túl a "kamaszkoron". Kis fehér gombolyag, Hatalmas öntudattal!:)))))))) Köszönöm, hogy olvastál.

AngyaliAndi: (05-12-2006 @ 08:18 pm)
Szia Zoli! Felhomályosítalak: tojik. Sokszor akkor, mikor nem kéne. Egyébként mi is csak röhögni tudunk a stiklijein, igazából nem is lehet haragudni rá! Puszi: Andi

AngyaliAndi: (05-12-2006 @ 08:20 pm)
Szia Éva! Életem legjobb döntése volt, hogy kihisztiztem a kutyust. Már nem is tudom mi lenne velünk nélküle. Ő a második gyerekünk. csak sokkal nehezebb vele!:))))))))))))) Puszi: Andi

AngyaliAndi: (05-12-2006 @ 08:23 pm)
Szia Angeli! nagyon örülök, hogy tetszett. Tényleg zabálnivaló, és mintha tudná is magáról. Kis pici kutya, hófehér, csak az orra és a két szeme fekete. Akkora bundája van, mint egy jegesmedvebocsnak, és állandóan vakargatni kell a hasát. Ha nem csinálod, akkor hiszti kezdődik. De nem tudunk rá haragudni. Puszi: Andi

AngyaliAndi: (05-12-2006 @ 08:26 pm)
Kedves Júlianna! Én is imádom az állatokat, ez is a baj, mert gyerekkoromban csapatostól mentettem meg őket. Egyébként a Pici anyukáját is én mentettem meg, bedobták a suliba. Anyuéknak már megvolt az apakutyus, a Tau, így lettek két éve a kicsik. Remélem a kisunokád is jól fog szórakozni. Puszi: Andi

AngyaliAndi: (05-12-2006 @ 08:28 pm)
Szia Gaby! Örülök, ha meg tudtalak nevettetni, az életben egyébként még lököttebb! Puszi: Andi

LEKA: (05-12-2006 @ 09:17 am)
Nagyon aranyosan írtad le a kutyus szemszögéből. Nekem is volt kutyám és hasonló módon élhette meg ő is az eseményeket. Nagyon jó volt olvasni...végig mosolyogtam. Nagyon jóóóó! Puszillak: Éva

szkallas: (05-13-2006 @ 12:59 am)
Andikaam! a toorteenet eedes, aranyos - ahogy egy csintalan kiskutya mondja el.. een is nagyon szeertem a kuityaakat.. de azt tartom, nem valoo lakaasba!.. Megeertem a toobbi embert de azeert maar bocsaanat... rohanni egy kutya utaan mindennap keetszer gumikesztyuuvel a keezen ees szedegetni a barna kutya.. gumikat!? haat ez nem leaanyaalom... Viszaemlekszem (a gyekeimnek olvastam, mikor kicsik volotak... valaha Roonai Emmi gyerekeknek irt mesekoonyveebool .. Ooreg Neene oozikeeje... ami szinteen egy tuundeeri toorteenet.. legjobban teteszett a konkluuziooja : Ooz erdooebn.. ember eeljen haazban.. ------------- de ez csupaan az een veelmeenyem! mindenki ahogy neki tetszik.. ez semmit nem von le iraasod kedves hangon elmondott - leiirt - eerteekeebool

Julianna: (05-14-2006 @ 07:37 am)
Unokáim mindent imádnak, ami kapcsolatos a kutyákkal, macskákkal. Jót szórakoztunk az elbeszélésed olvasása közben.

  

[ Vissza: AngyaliAndi - Laki Andrea | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.41 Seconds