[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 250
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 251

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Hull a hó
Szerző: AngyaliAndi - Laki Andrea
(11-23-2007 @ 12:05 am)

:

 

Úgy gondolom, felkészültem a télre. Legalább is lélekben biztos. A Mecsekbe indulok, hatalmas havazást ígérnek… szóval nem gyerekjáték.

Az ígért hó meg is érkezett. Pécsett ez gyönyörű, a fák ágain két - három centi- a képeslapfestők ölnének egy ilyen hangulatért-, a parkolóban még felismerhető az autóm… nem lesz gond.
Mondták páran, nem kéne elindulni ilyen időben, egyedül, aludjak ott, fáradt is vagyok rettenetesen, reggel már hajnal óta munka volt… Ugyan már. Mit nekem fáradtság. Majd metált hallgatok. Metallicát. Az pont jó lesz.
Bent a városban még tartott ez az idillikus hangulat, de amint elhagytam a városjelző táblát, Szt. Antal jót nevetett rajtam.
A sűrű hóesés még sűrűbb lett. Szerintem ezt valaki lapátolja rám, a hegyoldalból. A szélvédőn már nem nagyon látok ki, az ablaktörlő sem igazán áll a helyzet magaslatán. Hiába lapátol, sűrű lepelségesség terjeng az orrom előtt. Nocsak, még ködöt is kaptam bónuszba? Azért pár perc után rájöttem, ha a fűtést az ablakra irányítom, oszlik a köd.
Csak így lefagy a lábam. Pedig csizmában vagyok. Mondom, gondoltam mindenre. De hát, tehetek én arról, hogy a csizmám csak amolyan díszcsizma? Nem gondoltam én, hogy ilyen hideg lehet. Akkor vettem volna fel télikabátot is, meg valami meleg nadrágot. De így, miniszoknyában, blézerben, kár ezen már rágódni. Majd nagyobbra veszem a fűtést. Csak az a baj, hogy attól meg elalszom. Igaz, erre e nélkül is sok esély van. De ha leengedem az ablakot, a hideg levegő majd felébreszt. Az ötlet kiváló, csak azzal nem számoltam, hogy a klassz hideg levegő, klassz hideg havat is dob a képembe, úgy fél kiló mennyiségben.
Hát csak nem látok ki a szélvédőn. Egyre lassabban csorgok lefelé a szerpentinen, az én ízlésemnek megfelelően már egyhelyben állok, a hóvihar ízlésének megfelelően viszont vagy hússzal száguldozom. Mikorra érek így haza? Jó későn, az biztos. Mondjuk az nem annyira baj, mert lefele menet kikaptam, hogy két óra alatt leértem Pécsre.
Tényleg meg kéne állni, nem látom az utat. Pedig az előbb még itt volt. Bár, hiába állok, attól még nem lesz meg.
Ki kéne szállni. Csak rajtam nincs téli gumi. Inkább eltekerem csontig a kormányt balra, és majd csak találok valamit.
Nini, ott egy útjelző karó. Még macskaszem is van rajta. Hurrá. Megmenekültem. Csak ezeket kell követnem, és levezet a hegyről. Kicsit elvesz a boldogságomból, hogy egyszerre mindig csak egyet látok, de anyukám is megmondta, mennyire telhetetlen tudok lenni néha.
Milyen kanyargós ez az út… ilyenre nem emlékszem. Hoppá… ez egy buszmegálló. Szépen beparkoltam ide, de majd a karóim ki is vezetnek talán.
Nagyon álmos vagyok. Az a baj, hogy nem merek megállni cd-t cserélni, a Metallica ugyan jó idegbeteg zene, de énekelni nem igazán lehet. Viszont a kormányba kapaszkodáson kívül is csinálnom kéne valamit, mert tényleg elalszom.
Jó lenne látni is valamit. Mondjuk az utat. Azt nagyon bírnám. Csak sajnos nem lehet felkapcsolni a reflektort, mert olyankor kizárólag a hópihéket látom. Nagyon szép, de inkább hasonlít a Csillagok Háborújához, mint egy békés esti autókázáshoz.
Éhes vagyok. Általában mindig, de most nagyon. Meg szomjas is. Azzal mondjuk nincs gond, van nálam üdítő. Annak idején tanultam a tanfolyamon, hogy ha így elindulunk a rengetegbe, megfelelő holmi legyen nálunk.
Hm. Lássuk: Meleg ruha… majdnem. Mondjuk a szoknyám kötött, csak nem ér a térdemig se. Pólóba azért jöttem, mert nekem mindenhol melegem van. Ez most momentán kivétel, de erről nem tehetek.
Alkalmas cipő: az megvan. Otthon. Olyan ortopéd, hogy én azt föl nem veszem. Ezt a csizmámat nagyon szeretem, és ez igenis alkalmas viselet. Vagy alkalmi? Mit számít az a pár betű. Meg a tíz centis sarka.
Vízhatlan kabát: oké, ez megvan. Bőrkabát. Csak nincs bélelve. De vízhatlan!
Energia dús étel és ital: a light üdítő annak számít? Mert csak az van. Kaja meg nincs, mert fogyózom. Bár tök mindegy, hogy éhen halok, vagy megfagyok.
Azért nagy marhaság volt így elindulni, ezt be kell lássam. De csak itt, magányomban, nyilvánosan soha.
Meg kéne nézni a sminkem, mert valami nagyon csípi a szemem. Félek, hogy elfolyt a szemfestékem. Mégis, hogy nézne az ki, ha megtalálnak ide fagyva, a szememen meg megfolyt a cucc.
Szuper, a telefonom is most merül le. Tudom én, hogy fel kell tölteni, mielőtt az ember lánya elindul a rengetegbe, de elfelejtettem. Mint ahogy tankolni is. Azért nem a világ végén vagyunk, csak lesz egy nyitva tartó kút valahol.
Nincs. Ezek itt mind alszanak. Hajnali három lévén mondjuk megértem. Már én is nagyon aludnék, s még mindig van vagy száz kilométer hátra.

Nocsak, mintha látnék. Most vagy hajnalodik, vagy alábbhagyott a hóesés, vagy valami városba értem.
Bingó! Ez már ismerős. Azért félelmetes, hogy a kocsi nélkülem is hazatalál.





(752 szó a szövegben)    (745 olvasás)   Nyomtatható változat


csaszti: (11-23-2007 @ 01:00 am)
Hát az biztos, hogy az Angyalod veled volt! De azért emléknek tedd el! Örülök, hogy haza értél.

Paulus: (11-23-2007 @ 03:55 pm)
Elképzeltelek az autóban, miniszoknyában, díszcsizmában, bágyadtan... ;)

AngyaliAndi: (11-23-2007 @ 07:32 pm)
Szia Csabi! Igen, azt hiszem megint megdolgoztattam őket.:)))))))) ezt az éjjelt nem felejtem el, amíg élek. Puszi!

Captnemo: (11-23-2007 @ 07:32 pm)
Ezen persze az ejnye-ejnye már úgysem segít. Viszont jobb az AngyaliAndi (fedő és lábasneve D.D), mint a Jégkirálynő.:)

AngyaliAndi: (11-23-2007 @ 07:33 pm)
Piro, én sosenem állítottam mást!:))))))))))) De eddig még megúsztam.:))))))) ja, és szőke is csak egy napig voltam.:)))) Puszillak!

AngyaliAndi: (11-23-2007 @ 07:34 pm)
Szia Ottó! Örülök, hogy tetszett.:)))))))))) Lacinak nem annyira, mikor hazaértem, és meglátott.:)))))))))) Puszillak titeket!

AngyaliAndi: (11-23-2007 @ 07:35 pm)
Angelim, rossz pénz nem vész el. És ez is egy tanulság: győztem.:)))))))))))) Bár ez nem mindig volt egyértelmű!:))))))))) puszi!

AngyaliAndi: (11-23-2007 @ 07:37 pm)
Szia Samy! Nem tudom, hogy ebben a helyzetben Miklós mit tett volna. Bár, tuti jól felidegesít, és akkor tényleg nem alszom el.:))))))))) de tanultam az esetből. Hosszabb szoknyát húzok:)))))))))) Puszi: Andi

AngyaliAndi: (11-23-2007 @ 07:39 pm)
Szia Lena! Az az igazság, hogy megtévesztés áldozata lettem, mert mikor elindultam, olyan szép, békés volt a táj, a fene sem gondolta, hogy a táblától hóvihar tombol.:))))))))))))) Puszi!

AngyaliAndi: (11-23-2007 @ 07:39 pm)
Gaby, ennyi hó már nekem is sok. Még fölfelé is esett, annyi volt belőle.:))))))))) Puszillak!

AngyaliAndi: (11-23-2007 @ 07:40 pm)
Köszi királylány. Bár a hőst valahogy nem így nevezte a Laci. valami buta libát emlegetett reggel.:))))))))))))) Puszillak!

AngyaliAndi: (11-23-2007 @ 07:42 pm)
Kedves Paulus, a képeken láthatod is.:))))))))) A bágyadt enyhe kifejezés rám nézve, mert szerintem voltak olyan szakaszok, ahol még horkoltam is.:))))))))))) puszi: Andi

AngyaliAndi: (11-23-2007 @ 07:44 pm)
Kapitány, ha anyu eseteit elmesélném... én hidd el, az enyhe változat vagyok. De egyébiránt volt ejnye- bejnye.:( Ezért is csak most írtam meg, hátha már lenyugodtak a kedélyek.:)))))))))))) Puszi:D.D., aliasz Fagyottcsirke!

piroman: (11-23-2007 @ 08:26 am)
Szél ma el ne fújjon! :) Azért rendesen nőből vagy te összerakva... :)))

soman: (11-23-2007 @ 09:27 am)
Igazi, angyali, vigyorító írás. Nézz ide:-)))))))))))))))))))))))

LEKA: (11-23-2007 @ 09:31 pm)
Mindíg felvidítassz ezekkel a jópofa történeteiddel:)))....és főleg, ahogyan előadod. Nagy szám!!! Puszillak: Éva

Angeli: (11-23-2007 @ 09:42 am)
De lükepék vagy Te! Máskor hallgass az okosabbakra, egyszer még valami bajod esik! :-)

Samway: (11-23-2007 @ 09:50 am)
nagy vállalkozás volt olyan fáradtan nekiindulni Andikám...aggódtunk is érted rendesen..de gondolom tanultál belőle és legalább máskor Miklóst nem engeded el...mert valld be vele élvezetesebb lett volna és el sem alszol mellette... üdv samy:))))

lena1: (11-23-2007 @ 11:39 am)
Azt hiszem ebből mindenki tanulhat, drága Andi. Inkább ne induljunk el ilyen útban sehová, ha egy mód van rá. Ölellek.Lena.

blue: (11-23-2007 @ 12:00 pm)
Kit, merre vagy? - a havazást én is hiányoltam, bár szívesen mentem volna fel a Mecsekbe, mert a hó hozzámtartozik. Imádom! - az már ugye mellékes, hogy nem én vezetek))))))))))

kiralylany: (11-23-2007 @ 12:32 pm)
Andi, te egy hős vagy! Az írásod meg: :-)))))))!

hori: (11-24-2007 @ 05:10 pm)
A Mecsek valóban csodálatos, hóban meg pláne. Én aztán tudom, mert rengeteget bóklásztam télen is az erdőben. De bizony veszélyeket is tartogat. Főleg így, autóval, nyári gumival, ezeken az utakon. Szokatlan volt neked. Legközelebb óvatosabban, és komolyabb felszerelés kell: katonai (gyalogsági) ásó, ha nagy lenne a hó, rőzse és homok, ha csúszna a gumi. És védőital! Persze tea, kv termoszban! És sok benzin, ha beragadnál valahova, hogy járhasson a motor.

Lyza1: (11-24-2007 @ 07:09 pm)
Andykám! Ennek fele sem volt tréfa... de az írás az remek!...

AngyaliAndi: (11-24-2007 @ 08:18 pm)
Szia Évi! Nekem nem volt nagyon örülni kedvem.:)))))))))))))))))) Köszi, hogy olvastál.:)))) Puszi!

AngyaliAndi: (11-24-2007 @ 08:20 pm)
Szia Gábor! Volt nekem téli gumim, rajtam nem volt.:))))))))) Azért nyári gumival a Laci nem is engedett volna el. De a többi... az nem volt, ez tény. Bár az ásóval mit kezdtem volna... :))))))))))))))))) Tényleg gyönyörű a Mecsek:)))))) Puszillak!

AngyaliAndi: (11-24-2007 @ 08:21 pm)
Lyzám, tényleg nem. De lejöttem.:))))))))))))) Puszillak!

prayer: (11-24-2007 @ 09:11 pm)
Mondtam, hogy aludj velem! Ja? Bocs. Nálam. Jaj, az sem! Akarom mondani, itt Pécsett. Nem kellett volna úgy elrohanni. Legalább a telefonod legyen feltöltve legközelebb, hogy hívni tudj, ha bajban vagy. Az enyém mindig be van kapcsolva... Nagyon örültem, hogy így is vállaltad az utat!

Anna1955: (11-24-2007 @ 09:34 pm)
Ismerős volt az az út, én sem láttam az orromig se. De most nem mondom, hogy élveztem az írásod, mert ha találkozunk, még el is fenekellek...:(((((

AngyaliAndi: (11-24-2007 @ 09:50 pm)
Zolikám ki sem hagytam volna semmi pénzért. A hibákból tanultam... valamennyit.:))))))))))))))))))) Annyit mindenképp, hogy más cd is kell a kocsiba.:))))))))))))Puszillak!

AngyaliAndi: (11-24-2007 @ 09:51 pm)
Anyu. Jaj! Azért apunak ne reklámozd.:)))))))))) Pussz!

AngyaliAndi: (11-25-2007 @ 11:36 am)
Zsuszikám, vannak fontos, és vannak nagyon fontos kategóriák az életben. A fontos a megfelelő öltözék. Na de a smink...:))))))))))) Puszillak!

AngyaliAndi: (11-25-2007 @ 11:36 am)
Kedves Siklósi, én nem bátor vagyok, hanem lüke.:)))))))) Örülök, hogy olvastál. Puszi: Andi

AngyaliAndi: (11-25-2007 @ 11:38 am)
Szia Zafír! Talán azért úszom meg a saját dolgaimat mindig ép bőrrel, mert anygyal lennék? Remélem, mert megváltozni nem fogok.:)))))))))))))))))) Örülök, hogy nálam jártál. Puszillak!

zsuzsuzsu: (11-25-2007 @ 12:02 am)
Jaj, Andy! - ez nagyon aranyos, igazán Andis! Legjobban az tetszett, hogy meg kellene nézned a sminkedet, hogy ha véletlenül rád találnának... ez fantasztikus, csak nevetek és nevetek:)))) Zsuzsi:)))

siklosi: (11-25-2007 @ 12:21 am)
Nagyon bátor vagy...én biztosan nem mertem volna...de látom a humorérzéked nem hagyott el a bajban,akarom mondani a hóban sem:)

zafir: (11-25-2007 @ 12:45 am)
Bulis egy nő Vagy, az nem vitás! Örülök, hogy megúsztad! Egy angyalt nem érhet nagy baj, úgy tűnik! Nagyon tetszett! :)))) puszika, zafir

  

[ Vissza: AngyaliAndi - Laki Andrea | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.48 Seconds