[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 248
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 248


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: " A szépségért meg kell szenvedni"!
Szerző: AngyaliAndi - Laki Andrea
(07-10-2007 @ 12:35 pm)

:

Ezt tudtam eddig is, de, hogy ennyire?
Egész évben erre a pillanatra vártam, mikor végre feltehetjük a pontot az "I"-re, átalakulásom befejeződhet, nem kell többet kínlódnom a kinézetem miatt. Vége az idegtépő fogyókúrának /nem így történt/, végre tudok majd rendesen nyelni /ez sem így történt/, csak egy aprócska műtét, és minden tökéletes /mondanom sem kell, ez sem jött be/.
Már jó előre figyelmeztetett az orvosom, ha gyorsan fogyok, a bőröm nem tud utánam rohanni, némi korrigálásra lesz majd szükség. Ó, hát mit nekem, én ésszel élek, nem kell aggódni, betartok én minden szabályt... Hittem én. És így is történt egészen két hétig legalább. Aztán persze felgyorsultak a folyamatok, és akkor már csak arra tudtam gondolni, éljem túl valahogy ezt az állapotot, a bőröm nem igazán érdekelt.
Meg is lett az eredménye, a Michlein/bocs!/- baba hozzám képest egy manöken típusú jelenség. Hiába ápoltam csodakrémmel, fagytam meg a zuhany alatt, nem segített semmi. Valami nagyokos azt mondta, a hideg csapvíz csodákra képes, de mikor már sötétlila lett a bőröm, és úgy csattogtak a fogaim, hogy a férjem azt hitte kopogtak, felülvizsgáltam eme tézist, és hülyeségnek tituláltam. Maradt a jól bevált módszer, irány a műtő.

A műtét előtt egy héttel találkoztam az orvosommal. Meg kellett beszélnünk a részleteket, bár  biztosítottam, tudok mindent. Valahogy nem győztem meg.
- Milyen szeretne lenni?
- Ó... mindenképpen száznyolcvan centi, lapos, horpadt, kocka hasú, vékony, hosszú combokkal, Pamela Anderson típusú mellekkel, bár a fejem nehogy olyan legyen, az durva, az orrom kicsit széles, a füleim elállnak, és kicsit nagynak találom a negyvenes lábam, a bicepszemen lehetne korrigálni, és kék szemeket akarok, tüntessék el a szarkalábakat is, nem mintha sok lenne, de azért mégis, a hajam maradhat barna, a szőkén már túl vagyok, nem áll jól, bár néhány helyen lehetne beültetés, eléggé megritkult, ja és a szeplőkkel is volna még mit kezdeni, a hátamból is kellene faragni kicsit...
- A feneke kimaradt.
- Milyen igaz, látja, a szakember szeme...
- Én mindenképp azt javasolnám első körben, keressen fel egy neurológust.
- Még nem tartunk belül doktor úr, még a külsőmet leltározzuk.
- Pedig az a meglátásom, ott a legnagyobb baj.
- Amiket felsoroltam, azokat szeretném.
- Nos, én szívesen megismerkedem az édesanyjával, de nem garantálom, ha újra születik is, valami hasonló sikerül, lévén még én sem vagyok száznyolcvan centi, és a füleim is elállók. Javaslom maradjunk a realitások talaján, a derék és pocak területét vegyük kezelésbe.
- Rendben. És a többire mikor kerülhet sor?
- Hát, hogy őszinte legyek, úgy harminc év múlva. Most vagyok hatvan, kilencven évesen már biztos nem én operálom. No lássuk.
Most bejelölöm a felesleges bőrfelületet...
- Szobafestő- ecsettel jobban járna, a filc kevés lesz...
Nem hitt nekem. Fél óra múlva úgy festettem mint egy jól konstruált Burda- szabásminta. Egyébként tanultam tőle egy- két ötletet, már tudom, hogy alakítom át néhány ruhámat.

Hétfőn kellett befeküdnöm a kórházba, kedd reggelre volt a műtét kiírva. Tudom én, miért kell egy nappal előbb befeküdni. A has hajtás miatt. Nem akartam mondani, hogy én amiatt akár otthon is maradhatok, mert azt a löttyöt nem iszom meg. Nem csak azért mert olyan az íze, mint a háromnapos felmosó lének, hanem mert két literben oldják. Két liter folyadékot én még békeidőben is csak két nap alatt tudok meginni, hát még így, mikor kicsit be is vagyok rezelve. Most is odakészítették az ágyam mellé, s mikor az ápolónő kiment, én egy szép elegáns mozdulattal kiborítottam. Rá is fáztam. Nem telt el egy perc, a nővérke jött vissza, lázmérővel a kezében. Csodálkozott, hogy üres a kancsó, de ártatlan szemekkel pislogva közöltem, kicsit szomjas voltam. Gyanakodhatott, mert csak annyit mondott szúrós tekintettel, hogy semmi esetre sem szeretné, ha kiszáradnék. És hozott még egy kancsót. Amit szintúgy kiborítottam.
A kórházi tartózkodás egyik legmeghatározóbb pontja a lázmérés. Az dönti el, ki- mikor távozhat. Rutinos kórházlakó lévén, a legelső dolog, amit megtanul az ember, a profi lázmérés. Műtét előtt soha nem mehet föl 36,5 fok fölé, műtét után 37 fok a maximum. Egy szépséghibája van a dolognak, sűrűn kell nézegetni a mérőt. Én is így tettem, de a nővérke megint idő előtt jött, meglátta a kezemben a lázmérőt, és elkérte. Aztán ijedten tapogatta a homlokom.
- Jól volt bent a hóna alatt?
- Persze. Gyakorló anyuka vagyok, tudok lázat mérni.
- Akkor kihűlt. Nincs még 35 fok sem a hőmérséklete.
- Ne csodálkozzon. Két kancsó lötyit ittam meg.
- Már megitta azt is?
- Mondom, hogy szomjas voltam.

Ha nem vagyok beteg, kicsit nehezen maradok egy helyen öt percnél tovább, ha beteg vagyok ez felmehet mondjuk tíz percre is. Most sem ültem az ágyamon, felfedező körútra indultam. Ebben a kórházban műtik a gyűrűsöket, így megkerestem a sorstársakat, szinte minden kórteremben volt belőlük. Jókat beszélgettünk, egy óra alatt mindenkinél jártam. Mikor visszaértem az én szobámba, az orvos esett be utánam az ajtón, kicsit bosszús arccal.
- Már mindenhol kerestem.
- Csak benéztem a többiekhez.
- Igen, de mire odaértem, már megint meglépett. Szépen körbejártam én is a kórházat. No, mutassa a pocakját. Meg van még a rajz?
- Nincs. Alig tudtam leszedni magamról. Még súrolóporral is próbálkoztam, de csak az ipari oldószer vitte le.
- Az lett volna a lényege, hogy fennmaradjon, azért alkoholos filccel rajzoltam. Most kezdhetjük elölről.

- Ha megjegyezhetem, innen felülről ez a mostani szebbnek látszik, mint az előző.
- Hol a bordája?
- A helyén. De kiszedheti ha zavarja, csak felesleges alkatrész.
- Ne kezdje...

Másnap délelőtt hozták a nyugi- injekciót. Kértem, hogy ne olyat hozzanak, mint tavaly, attól csak rosszul lettem. Hát nem olyat kaptam. Ez úgy kiütött, hogy a szobatársaim szerint a mondat közepén borultam orra, alig tudtak az ágyba rakni. Nem is emlékszem semmire, csak arra, hogy pont a műtőben ébredtem fel. Ennek megint nem örültek, mert félálomban kicsit rosszul viselem, ha kikötöznek. Nagyon hamar elaltattak újra, azt mondták, ez az ő érdekük is volt.

Hál'istennek, semmire nem emlékszem, a szobámban ébredtem. Nem fájt semmim, nagyon jól éreztem magam. Egyedül az infúzió zavart, nem mozdulhattam, amíg le nem folyik. Ugyanaz a nővérke volt mellettem, aki előző nap, és mondta, mivel nem ihatok, és tudja, hogy én mennyire szomjas szoktam lenni, külön kért még két palack oldatot, ne legyen gond. De jó nekem.

Mint már említettem, nehezen tudok egy helyben maradni, ez most sem volt másként, hiába vágtak keresztbe. Laci jött látogatni délután, és én addig könyörögtem neki, amíg segített felállni. Micsoda jó érzés volt. Igaz, forgott velem mindkét férjem, és mindkét ágyam, de mégsem feküdtem, attól már majdnem beszakadt a hátam. Nyomatékosan megígértette velem, hogy egyedül nem próbálkozom, ám éjfélre, sajátos technikával ugyan, de egyedül is kikászálódtam az ágyból. Egyetlen bajom már csak az a két palack volt, ami az oldalamból lógott ki, mert a sötétben úgy összemakraméztam a csöveket, hogy nem tudtam lefeküdni tőlük. Reggel a nővérke- sűrű szemrehányások kíséretében- szabadított ki szorult helyzetemből. Utána már nagyon jól esett a fekvés, viszont a lábam úgy hasogatott, azt hittem belepusztulok. Össze is szaladt a fél kórház, arra gyanakodtak, trombózist kaptam a műtét után, ám sasszemű nővérkém kiszúrta, milyen koszos a lábam. Innen már hamar rájöttek, hogy én ahelyett, hogy feküdnék, állandóan rohangálok, és miután megnézték mi módon kelek fel, rájöttek a fájdalom okára is. Mivel a hasam most használhatatlan, nem tudok hasizomból felülni, kinyomni magam meg tűvel a kezemben igen érdekes lenne, hát én kitaláltam, ha a lábam a hajlatnál beakasztom az ágykeretbe, igen tisztességesen tudok segíteni a karomnak az erőlködésben. Nekem fél óra kellett, mire kitaláltam ezt, de arra büszke vagyok, hogy az orvosoknak még több, mire rájöttek, mit művelek. Bár ők ennek nem örültek, azt mondták megérdemeltem volna, hogy telenyomják a fenekem véralvadás- gátlóval. Csak két nap múlva lett volna szabad felkelnem, nem öt óra után. Mondom én, hogy ezek nem ismernek engem.

Telefonált a barátnőm, hogy bejön meglátogatni, próbáltam mobilon keresztül irányítani.
- Gyere a második emeletre.
- Andi én ott vagyok, hidd el, de nincs kiírva, hogy sebészet.
- Érdekes, tegnap még ki volt. A fehér székek mellett van egy ital automata, ott kell jobbra jönnöd.
- Itt nincsenek székek.
- De ott az ital automata?
- Az itt van.
- Akkor fordulj jobbra.
- Ott fal van.
- Oké, igazad van. Kicsit menj tovább, aztán fordulj jobbra.
- Ott is fal van, az egész rohadt folyosón nem lehet jobbra fordulni.
- Várj, kezdjük elölről. Az épületen keresztül jöttél, vagy a portán keresztül? Volt egy olyan kapu, ami sorompós?
- Nem volt.
- Akkor a rendelőn keresztül jöttél, akkor még egy emeletet gyere feljebb.
- Feljöttem, ez sem sebészet.
- Akkor mi?
- Tetőterasz.
- Nem is tudtam, hogy van tetőteraszunk.
- Pedig tök szép. Majd feljöhetünk ide, nagyon szép a kilátás. Látni a hegyeket, meg a Moszkva teret...
- A Moszkva teret? Te a Keletiből ellátsz a Moszkva térig? Ejha. Új a szemüveged?
- Nem új. Miért kéne nekem a Keletiben lennem?
- Azért, mert ott fekszem.
- Hol?
- A Péterfyben.
- Akkor azért nem talállak.
- Te tulajdonképp hol keresel?
- A Jánosban. Nem azt mondtad, hogy ott leszel?
Estére azért átért, és egész könnyen megtalálta a sebészetet, s mint kiderült, tetőteraszunk nekünk tényleg nincs.

Két nappal a műtét után már nagyon untam magam, az esti vizitnél megkörnyékeztem az orvosomat.
- Doktor Úr! Egyezkedjünk. Haza szeretnék menni holnap.
- Ki van zárva, ezzel a műtéttel két- három hét a minimum, haladjon a kötözőbe.
- Naa, csak hétvégére. Ígérem, fekszem egész nap.
- Maga még akkor sem mond igazat, ha csukva a szája.
- Azért nem is történik meg az olyan sűrűn. Kérem! Futam lesz hétvégén.
- Maga lóversenyre jár?
- Dehogy! Forma1 lesz, azt nem lehet kihagyni. Szombaton időmérő, vasárnap verseny.
- Láza volt?
- Dehogy volt. Nekem? Teljesen jól vagyok.
- És megígéri, hogy nem rohangál, fekszik egész nap?
- Én mindent. Betartok mindent.
- Hétfőn kikérdezem, mi volt a futamon, úgyhogy ajánlom nézze!
Néztem is. De azt nem mondta, hogy otthon kell lenni ahhoz. Leszaladtunk a telekre, apósomékhoz, mert Andika és a kutya oda lett deportálva, amíg nem vagyok harcképes. Gyönyörű idő volt, csodásan sütött a nap, valahogy nem kívánkozott lefeküdnöm. Hétfőn lett is haddelhad.

- Hol a táskája?
- Újra be kell feküdnöm? Én azt hittem nem kell.
- Maga egy percet nem feküdt a hétvégén. Nem is sápadt.
- Az miért jó egy orvosnak, ha a betege sápadt?
- Az nem jó. Viszont ha lebarnulva jön vissza eltávozásról, felmerül bennem néhány kérdés.
- Besütött a hálószobába a nap.
- Képzelem. Fürdött is?
- Persze. Görénytelepet azért még nem nyitunk. De vigyáztam a kötésemre.
- Rendben, jobban jár mindenki, ha megszabadulunk magától, de a csöveit viszi, és kétnaponta látni akarom.
- Rendben doktor úr.
- És nem kezd lakásfelújításba.
- Az tavaly sem az volt...
- Hallottam hírét. És még valami!
- Igen?
- A varratokhoz ne nyúljon, azt én szeretném kiszedni magából!
- De Doktor Úr! Olyannak ismer?

 





(1680 szó a szövegben)    (814 olvasás)   Nyomtatható változat


veva: (07-10-2007 @ 01:05 pm)
Az ember önmagán tud a legjobban nevetni - és ez a jó. :)) Nem lehet könnyű veled! ;)

mango: (07-10-2007 @ 01:13 pm)
Ugye nem haragszol meg Andi, ha azt írom, hogy szabályosan végighörögtem-röhögtem az írásodat, pedig tudván tudom, hogy egy ilyen műtét nem piskóta, és nem illene itt viháncolnom... De Te tehetsz róla! Hihetetlen vagy :))

AngyaliAndi: (07-10-2007 @ 01:44 pm)
Szia Évi! Így igaz, velem semmi nem egyszerű. Most már a doki is tudja.:))))))))) Köszi, hogy olvastál. Puszi: Andi

AngyaliAndi: (07-10-2007 @ 01:46 pm)
Szia Anikó! Nem haragszom, dehogy, örülök, ha nevettek. Én is nevetnék, de nekem ez most egy kicsit nehéz. :))))))))))))) Puszi: Andi

kisssp: (07-10-2007 @ 02:35 pm)
Kedves Baby, eléggé veszélyes csaj vagy! Megnevettettél! Üdv.: Péter

Rien25: (07-10-2007 @ 02:45 pm)
Haláli vagy. ÉS ahogy hozzáállsz az orvosi dolgokhoz, mintha magamat látnám...

prayer: (07-10-2007 @ 03:16 pm)
:) Nos, kedves Andi! Én olyannak ismerlek... S hogy visszajöttél, igen nagy szükséged lesz a humorérzékedre. Mint ahogy nekünk, Rád! Kívánok gyors felépülést, és ha még szebb lettél, mint amióta utoljára láttalak, akkor a gonosz mostoha tükre hazudik, amikor Hófehérkéről vall!

Samway: (07-10-2007 @ 04:25 pm)
Andikám csak sejtettem minek vágok neki, TÉGED ismerve, de ez felülmúlta a képzeletem, most potyog a könnyem és nem azért , mert sajnállak , hanem másért...örülök, hogy jobban vagy és ez kiderült az olvasás közben...csúcs ahogy lekezeled a dolgokat... puszika és jobbulást a környezetednek:))))

AngyaliAndi: (07-10-2007 @ 06:12 pm)
Szia Péter! Örülök, hogy megnevettettelek, ez volt a cél. A dokit is nevettettem volna, de valahogy nem volt humoránál. nem értem én ezt.:)))))))))) Puszi: Andi

AngyaliAndi: (07-10-2007 @ 06:14 pm)
Szia Rien! Szerintem aki nem humorosan fogja fel a dolgokat, duplán szenved. Hát nem jobb így? Köszi, hogy olvastál. Puszi: Andi

AngyaliAndi: (07-10-2007 @ 06:16 pm)
Szia Zoli! Komolyan zavarba hozol. Mondjuk szebb nem lettem, de mindenféle felesleges tereptárgytól megszabadítottak deréktájékon. Jó újra itt lenni, hiányoztatok.:)))))))) Puszi: Andi

AngyaliAndi: (07-10-2007 @ 06:17 pm)
Szia Samy! Hát a környezetemre rá is fér. A doki azt mondta, még egy hét velem, és elmegy nyugdíjba. Mondtam, engedjen inkább haza, neki is, nekem is jobb lesz.:))))))))))))))) Örülök, hogy olvastál. Puszi: Andi

naiva: (07-10-2007 @ 07:55 pm)
Andikám, a szépségedért nagyon megszenvedett szegény doktor bácsi!:) De azért Te is, gondolom... Örülök, hogy megőrizted a humorérzékedet!:) Kívánom, minél előbb jöjj rendbe teljesen!

Anna1955: (07-10-2007 @ 08:43 pm)
Mennyivel egyszerűbb volt, mikor még a járókában tudhattalak...:))))) Így olvasva, valahogy jobb volt, mint átélve, anyukádként..:))))

lena1: (07-10-2007 @ 08:46 pm)
Drága Andi, ma elég rosz napom volt, de írásodtól szebbé vált, mert megmosolyogtattál. Hiányoztál. Nagyon kedvellek Téged. Ölellek. Lena

AngyaliAndi: (07-10-2007 @ 09:29 pm)
Szia Naíva! No, azért szenvedtem én is.:)))))))))))) Nem kell őket olyan nagyon sajnálni, bár igaz, én nem vagyok a tipikus jó beteg. Így visszagondolva, én soha nem voltam tipikus.:)))))) Örülök, hogy olvastál. Puszi: Andi

AngyaliAndi: (07-10-2007 @ 09:31 pm)
Szijja anyu! Pedig én azt hittem megdícsérsz, hogy milyen ügyi, ilyen hamar kibulizta magát a kórházból, meg minden, hááááát... Ja és tudtommal én már a járókában sem voltam piskóta. Pusszzzz!

AngyaliAndi: (07-10-2007 @ 09:33 pm)
Szia Lena! Örülök, hogy megnevettettelek, ti is hiányoztatok nagyon. Anyu bent akarta hagyni a laptopot, de a pocakomon most nem tudom egyensúlyozni, így maradt az elvonás. Köszi, hogy olvastál. Puszi: Andi

agnes: (07-10-2007 @ 10:15 pm)
Imádom a humorod,...na mint beteg is,...szeretnélek...biztosan,...gondolom....

AngyaliAndi: (07-10-2007 @ 10:29 pm)
Szia Ági! Jól gondold, meg... mint szakmabéli...:)))))))))))) Köszönöm, hogy olvastál. Puszi: Andi

Audrey: (07-10-2007 @ 11:16 pm)
Jól megírtad, de azt hiszem, én inkább megtartom a zsírpárnáimat, minthogy összevagdaltassam a bőröm.... A hegek vajon eltűnnek, vagy megmaradnak?

zsuzsuzsu: (07-10-2007 @ 11:51 pm)
Drága Andi! Egy: halálra nevettem magam! Hihetetlenül szeretem a stílu8sodat, de ezt már mondtam, azt hiszem... Kettö: Nem irtad, hogy milyen lettél??????? Csak ÚGY kérdezem.... Puszillak! Zsuzsi:))) Mondanám, hogy jobbulást, de szerintem ezt magad is elintézed:))))

fényesi: (07-11-2007 @ 02:50 pm)
Na, azért csak gyógyulj mihamarabb! Beszámolód meg? Tudod, ha egyszer vannak a bohócdoktorok, miért is ne lehetnének bohócbetegek! A szó nemes értelmében! Jó egészséget! fTJános

AngyaliAndi: (07-11-2007 @ 05:55 am)
Szia Audrey! A hegek eltűnnek, ez a célja a plasztikai sebészetnek, mert a pocakomon már négy egyéb vágás is volt, nem csak a párnácskák. Egyébként tényleg nem vészes, fele annyira sem volt rossz, mint akár a császárműtét. Na jó, nem kezdeném elölről. Köszi, hogy olvastál. Puszi: Andi

AngyaliAndi: (07-11-2007 @ 05:56 am)
Szia Zsuzsi! Örülök, hogy megnevettettelek. Köszönöm, jól vagyok, és ha már a fűzőm is lekerül, még jobban leszek.:))))))))))) Puszi: Andi

AngyaliAndi: (07-11-2007 @ 05:58 am)
Szia Setém! Nagyon örülök, hogy ennyire jól szórakoztál, reméltem is , hogy nem szenvedtem hiába.:))))))))))))))) Puszi: Andi

Julianna: (07-11-2007 @ 07:49 am)
Kedves Angyalibaby! Ez nagyon jó volt! Nem a műtét, hanem az írásod. Egészen jó kedvre hangoltál a szomorú dolgok olvasása után.

blue: (07-11-2007 @ 09:17 pm)
Bocsánat Andikám, de szétröhögtem az agyam, szinte hallottam ezt a beszélgetést. Mostmár nagyon csinos leszel. puszillak: gaby)))))))))))

Captnemo: (07-11-2007 @ 09:23 pm)
Sokáig gondolkoztam, mit is írjak ide. De talán elég, ha tudod, hogy a doki lemondta kézremegésre hivatkozva az idei összes műtétet, barátnőd azóta már szabásminta után is megtalálja Pest legeldugottabb utcáját is... És nem is sorolom. Majd a talin hallom is, és megint könnyesre nevetem magam:) Tudom.

sete: (07-11-2007 @ 12:04 am)
Jócskán túl vagyunk az éj felén, romeltakarítok, mert a lakásra is ráfér olykor egy kis átalakítás, és miután három vödör maltert kihasoncsúsztam a fürdőből, mondok magamnak: megérdemlek egy kis pihenést. Tehát irány böngészni a Fullra. - Andika?-Igen! Tudtam, hogy jól fogom érezni magam. Vödröt magam alá is hozhattam volna, mert lucskosra sírtam az ölem a nevetéstől. Szegény szomszédok! Nappal a betonfúró robaja, éjjel a sikolyokba átcsapó hahota nem hagyja nyugodni őket. Utolérhetetlenül egyedien kedves a humorod Andika! Mielőbbi teljes gyógyulást kívánok! :))

AngyaliAndi: (07-12-2007 @ 04:21 pm)
Kedves Júlianna! Örülök, hogy tetszett az írásom, csak olvasva borzasztó, átélve nem is annyira!:)))))))))) Puszi: Andi

AngyaliAndi: (07-12-2007 @ 04:23 pm)
Szia János! Juhhéééé! Ha a műtétem kellett ahhoz, hogy újra itt lássalak, már megérte.:))))))))) Tudod, egy kis hülyeségért én nem megyek a szomszédba.:)))))))))) Köszönöm, hogy nálam jártál. Puszi: Andi

AngyaliAndi: (07-12-2007 @ 04:24 pm)
Szia Gaby! Most sajna még igen bojler típusú a kötés a derekamon, ez még kicsit rontja az összképet, de remélem pár hét, és már lekerül. Örülök, hogy olvastál. Puszi: Andi

AngyaliAndi: (07-12-2007 @ 04:27 pm)
Szijja Kapitányom! A doki tényleg elment szabira, honnan tudtad? Remélem azon is fogsz nevetni, amit itthon művelek azóta, a Laci valahogy nem tud rajta. :( Csöppet elege van belőlem. Vajon miért? Örülök, hogy olvastál, és hogy jót röhögtél.:)))))))) Puszi: Andi

AngyaliAndi: (07-14-2007 @ 02:21 pm)
Javítom:( Bocsika. Köszi, hogy olvastál. Puszi: Andi

boblogan: (07-14-2007 @ 12:29 am)
Kétségtelenül jobb olvasódnak, mint orvosodnak lenni... :) Ez pedig eddigi legjobb írásod - legalábbis szerintem. Tökéletes. Ha a két "tavaj"-t kijavítod, még tökéletesebb lesz. :) Az apróbb hibákra már nem is emlékszem, a röhögéstől kirázódtak a fejemből... :)))

  

[ Vissza: AngyaliAndi - Laki Andrea | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.39 Seconds