[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 226
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 226


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Számlamizéria
Szerző: AngyaliAndi - Laki Andrea
(09-18-2007 @ 10:39 pm)

:

 

Csak egyetlen számlával kezdődött. Ám az nem volt tökéletes. Jobb kedvemben még át is siklottam volna a dolgon, de aznap nem voltam valami siklós hangulatban.
Telefonon próbáltam elérni kedvenc szolgáltatómat, ami cirka egy órai várakozás után sikerült is. Előadtam sirámom, miszerint, ez  a számla kicsit eltér a megszokott számláinktól, merthogy telefondíj is van a net mellé kiszámlázva, és telefonunk momentán nincs is. A hölgy sem nagyon értette a dolgot, de megnyugtatott, elintézzük.

Két számlával folytatódott. Lesztornózták ugyan a rosszat, de az új, még rosszabb volt. Újra számláztak telefon díjat, és most már késedelmi díjat is. Újból telefonáltam, miszerint ez a számla rosszabb mint volt, inkább kérem a régit, ha még lehet, de közölték, nem lehet. Nem akarom inkább a telefont? Nem akartam.

Két nap múlva négy számlát kaptam. Kaptam három sztornót- bár azt máig nem értem a régi sztornó számlámat miért kellett megint lesztornózni- és egy olyat, amin sokkal több nulla volt, mint amit az én idegrendszerem még elbír. Újra telefonáltam a szolgáltatónak, megint érdeklődtem, mi a fene ez már megint, mire közölték, teljesen jó a számla, ennyit telefonáltunk az előző hónapban. Kicsit kezdett felmenni a pumpa. Értsék meg, nem tudok a nem létező telefonomról telefonálni. Picit várnom kellett, mire a hölgy utána nézett, hogy jééé, tééényleg, nincsen is telefonunk …még, de már ki van adva a munkalap, jövő héttől már lesz telefonunk. Kicsit tovább hallgattam, mint akartam, az szent igaz, de ez azért még számomra nem jelentette a beszélgetés végét, ám a telefonos kisasszony számára igen.

Csendben vártunk. Eltelt egy hét, se számla, se szerelő… már kezdtünk megnyugodni. Kár volt.
Egyszerre tíz számla érkezett. Ha öt hülyeség, és öt sztornó érkezik, még megnyugodtam volna, de csak négy sztornó jött, és kettő olyan, amit ők komolyan gondoltak.
Újra hívtam a szolgáltatót. Miért nem képesek megérteni, hogy nem fogok telefonszámlát fizetni, ha nincs telefonunk? A hölgy szerint van, úgyhogy ne vitatkozzam. Kötöttem az ebet a karóhoz, hogy nincs, sőt nem is lesz, mert nem is igényeltünk, mire újra váratott egy fél órát, s közölte, újraszámlázzák nekünk ezt az időszakot, ne izguljak. Biztos a rendszer tévedett. Hurrá!

Az tűnt fel, hogy a postás nem nagyon akart köszönni, mikor kilépett a lépcsőházból. Rosszat sejtettem. A postaláda felé közeledve már messziről láttam, hogy a ládánk majd kidurran a sok levéltől. Természetesen számlák voltak. Szám szerint huszonkilenc. Ami azért nem volt túl jó hír, mert egynek így nincs párja megint. Igazam volt, megint az lett a vége, hogy nem stimmel semmi. Újra telefonáltam a szolgáltatónak, a hölgy már megismert a hangom alapján. Büszkén újságolta, hogy gyökerestül kitépték a gazt, mindenemet- több mint két évet- sztornóztak, és majd a következő postával elküldik a jó számlákat. Éljen, postásunk már puskával fog várni minket.
Meg is érkeztek két nap után a számlák, de csak huszonnyolc. Újra hívtam a szolgáltatót, mert ez így megint nem jó, harmincat kellett volna kapnunk, mire közölték, teljesen igazam van, köszönik, hogy szóltam, korrigálják a hibát.
Két nap után már teljesen rutinosan szedtem ki a huszonnyolc sztornó számlát a ládából. Bontani már nem is nagyon szoktam, a vastagságából megérzem, melyik van benne. Újabb két nap után megérkezett a következő paksaméta, aminek nagyon örültem, mert ez végre harminc volt, telefondíj egy csepp sem rajta… újra szép az élet.
Korai volt az öröm. Postásunk este csengetett, hogy elnézést kér, egy számlánkat véletlen máshová dobott be. Reszkető kézzel, kissé habzó szájjal nyúltam a boríték felé. Nem tévedtem. Telefonszámla volt.






(578 szó a szövegben)    (746 olvasás)   Nyomtatható változat


Netelka: (09-18-2007 @ 10:43 pm)
:DDDDD Bocsánat, de ezen muszáj röhögnöm :))) Bár nyilván nagyon bosszantó, én mindent megértek, de ez már tényleg kabaré :)) Holnap felolvasom a kollegáimnak, kicsit feldobom a napjukat :)

agnes: (09-18-2007 @ 11:07 pm)
Ez szönyűűű! Bár jót nevettem,..Mikor megvettem a lakást, elmentem beköttetni a telefont és a kábelt,...de kiderült sokkal drágább lenne, mint máshol, igy azon mód le is mondtam.......Eltelt 5 hónap és megjelent két szerelő leszerelni a telefont amit lemondtam, de nem is került beszerelésre,.....

Netelka: (09-18-2007 @ 11:12 pm)
Ágnes, ez se semmi :)))

Lyza1: (09-18-2007 @ 11:18 pm)
Nevetséges, de sajnos így működik a szolgáltató! Már 6 éve meghalt a szomszéd néni, de még mindig neki küldik a számlákat, a lánya már vagy 10 alkalommal vitte a halottit, hogy írják át, át is írták, de a következő hónapba újból csak a nevére jön, már nem foglalkozik vele, minek??? Azt mondta egyszer majd nem fizeti be, hajtsák be az anyján a temetőbe!

lena1: (09-18-2007 @ 11:43 pm)
Drága Andi a tűrőképességed határtalan, Én már rájuk borítottam volna az asztalt. Nagyon tetszett ahogyan megírtad. Puszi.Lena

AngyaliAndi: (09-19-2007 @ 06:35 pm)
Szia Neti! Én is sírva röhögtem:)))))))))))))))) Ha gondoljátok, viszem a doboznyi számlát a talira!:))))))))))))) Puszi: Andi

AngyaliAndi: (09-19-2007 @ 06:37 pm)
Szia Ági! Hát, neked sem lehetett egyszerű. Annyira szerettem volna az arcod látni, mikor megláttad a szerelőket. Minden tanulmányt megért volna.:)))))))))))) Puszi: Andi

AngyaliAndi: (09-19-2007 @ 06:37 pm)
Szia Lyza! Az sem egy egyszerű történet hallod, lehet, hogy én olcsón megúsztam?:))))))))))))) Puszi: Andi

AngyaliAndi: (09-19-2007 @ 06:38 pm)
Szia Lena! én is gondolkoztam rajta.:)))))))))) Puszi: Andi

AngyaliAndi: (09-19-2007 @ 06:40 pm)
Drága Lacoba, még a gatyánkat is...:))))))))))))))) Puszi: Andi

AngyaliAndi: (09-19-2007 @ 06:41 pm)
Szia Tupir! Én annyira nem imádtam, mivel a sztorno számla sztornoja pozitív egyenleget képez. Tehát... csöbörből, vödörbe.:)))))))))))))) Puszi: Andi

agnes: (09-19-2007 @ 11:59 pm)
A szerelőkét is látni kellett volna,...

Lacoba: (09-19-2007 @ 12:09 pm)
Nagy öröm a számla, csak nem nekünk... A francba! Mit is kell befizetni?...

Tupir: (09-19-2007 @ 12:12 pm)
Én azt imádom amikor megcsinálják a stornó számla stornóját :-))))))))

Captnemo: (09-20-2007 @ 06:08 pm)
Nem lett volna jobb inkább bevezettetni a telegrácsot?:))) Megkímélted volna szegény póstást. Is:)))

prayer: (09-20-2007 @ 08:03 pm)
"- Tessék mondani, Vasedény? Az NDK turmixgép a kivehető ajtajú...." :)))))

AngyaliAndi: (09-20-2007 @ 08:19 pm)
Gabym azért nem mentem be személyesen, mert akkor ott borul az asztal is. :)))))))))))))) Puszi:)))))))))))))))

AngyaliAndi: (09-20-2007 @ 08:20 pm)
Kedves Zoli. A megítélés szubjektív. Neked ez nem művészet, nekem meg az nem, amit te csapsz össze versnek csúfolva. Puszi.:))))))))))

AngyaliAndi: (09-20-2007 @ 08:21 pm)
Kapitányom, a postásnak ez a szakmája. Már lerendeztem vele. Illetve nem én, hanem a Pici.:))))))))))))))) Puszi:DD

AngyaliAndi: (09-20-2007 @ 08:22 pm)
Kedves prayer Zoli, ha te ezzel hívsz fel, nem tudsz átverni, megismerem a hangod ezer közül... de többek között ilyen dolgokért nem akartunk vonalas telefont.:)))))))))))))))))) Puszi!

blue: (09-20-2007 @ 09:25 am)
Végignevettem...eldobom az agyam ezektől a szolgáltatóktól...))))))))))))))))Remélem azóta már rendeződött. Miért nem keresed fel őket személyesen? Hátha akkor megértik, hogy nincs telefonotok, csak internetetek....pusza: gaby))))))

Zolika81: (09-20-2007 @ 12:01 pm)
A történet jo!De mi köze ennek a müvészethez?

zsuka49: (09-21-2007 @ 05:19 am)
Andikám, alig várom az írásaidat - most sem csalódtam benned!!:))) Veled mindig történik valami - még szerencse, hogy nem hagy el a humorérzéked!! (Azért sajnáltalak - nehogy azt hidd, hogy nem!) Pusszancs: Zsuzsi

Morci: (09-21-2007 @ 07:41 am)
Ez jóóó! Nézd meg légyszí nincs -e köztük a fiam számlája? Ő ugyanis számlát soha, csak felszólítást kap! Már rutinosan jár be a Westendbe megkérdezni, mivel maradt el, mert bár ígérik, mégsem kap számlát :( Én most leszek megbüntetve, mert nincs kéményem! Anyukám nem tudott válaszolni a kéményseprőknek, hogy hol a kémény, így ezt információmegtagadásnak vették. 8 éve évente kétszer aláírom, hogy nincs kémény, mégis hátráltatom a munkájukat :((

AngyaliAndi: (09-23-2007 @ 08:43 pm)
Tudom én Zsuzsi! :)))))))))))))))))) Puszi!

AngyaliAndi: (09-23-2007 @ 08:44 pm)
Irénkém, hülyék gyülekezete!:))))))))))))))))))

  

[ Vissza: AngyaliAndi - Laki Andrea | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.41 Seconds