[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 45
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 46

Jelen:
Tagi infók ender Küldhetsz neki privát üzenetet ender ender


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Waffah III. rész
Szerző: AngyaliAndi - Laki Andrea
(10-19-2007 @ 09:17 pm)

:

Ne rohangáljatok, kérlek, még a végén leborítotok mindent! Szara… látod? Megmondtam… Catrina, oda is gurult, légy szíves piszkáld ki valahogy. – Waffah gyorsan összeterelte a szanaszét guruló konzerveket, és dühösen nézett lányaira. – Cati, ezerszer meg mondtam, hogy az áruházban nincs fogócskázás. El is eshettetek volna.
- De anyu, Szara kezdte.
- Nem érdekel. Te vagy a nagyobb, mondhattad volna neki te is, hogy ezt nem lehet.
Nem tudott igazán haragudni a gyerekekre. Cati hét éves volt, Szara négy, és annyira gyönyörűek voltak, hogy ha megjelentek valahol, nem kis feltűnést keltettek. Mindketten apjuk világító zöld szemét örökölték, de a bőrük mézbarna színe, és hajuk fekete zuhataga szakasztott mása volt anyjukénak.
Waffah nézte, ahogy az utolsó konzerveket is a polcra pakolják. Nem ment ez sem játék nélkül, csilingelő nevetésük még a pénztárnál is hallatszott. Waffah ilyenkor volt a legboldogabb. Bele sem mert gondolni, mi történt volna akkor, ha otthon marad, ez a két kis tünemény most egy házban élne, bezárva, ahogy ő is, kiszolgáltatva férjének. Két- három év, és Catit már fátyolozni kellene. Beleborzongott az emlékekbe. Soha nem fogja elfelejteni azt a pillanatot, mikor édesanyja és a nővére elvitték a bazárba megvenni első abajáját. Az üzletbe még úgy lépett be, mint Waffah, de kifele már csak, mint szomorú, alaktalan fekete háromszög jött ki. Pánikba esett. Tisztában volt vele, hogy ez egyszer bekövetkezik, de tízéves fejjel el sem tudta képzelni, milyen az, mikor többet nem láthatja a napot, nem láthat színeket… Már az nehézséget okozott, hogy fejét oldalra fordítsa. Az első hónapokban rengetegszer lépett az autók elé, egyszerűen nem látott semmit. Egyszer James megkérdezte, milyen érzés, mesélje el. Őnem szólt egy szót sem, egyszerűen férje fejére borította a sötétítő függönyt a nappaliban. James utána soha nem kérdezősködött többet.
Waffah hírtelen megérezte, hogy figyelik. Nem látott semmi feltűnőt, nem tudta miért, de megérezte. S nem ez volt az első eset.
Gyorsan megfogta a két nevetgélő gyereket, a pénztárhoz sietett. Nagyon sokan álltak sorba, lehettek vagy hatan még előtte. Idegesen forgatta a fejét, de nem sikerült meglátnia ki figyeli. Pedig figyelik, ez biztos. Annyira tisztán érezte, mint még soha, semmit.




- Megtaláltam.
- Hol?
- Cornwall, Lizard.
- Akkor tudja mi a teendő.
- Férje van. És két gyerek.
- Nem. Nincs férje.
- Az itteni törvények szerint van. Félek, ebből még gond lehet.
- Azért fizetem, hogy ne legyen.
- Itteni állampolgár. A férje jogán. Láttam az iratokat.
- Ha újra itthon lesz, nincs az a papír, ami érvényes lenne. Tegye a dolgát.

 

 

 

- Ne beszélj butaságokat drágám. Nem hiszem, hogy bárki is figyelt volna téged.
- Csssss. Ne hangosan. Meghallják a gyerekek.
- Akkor sem hiszem. Már nyolc éve eljöttél. Szerintem már belenyugodtak.
- Nem, te nem ismered apámat.
- Ez igaz, és annyira nem is vágyom arra, hogy megismerjem. Nyugodj meg kérlek. Csak biztos idegesebb vagy egy kicsit, ezért képzelődsz.
Waffah tudta jól, hogy nem képzelődött.
Reggel félve indult el otthonról, de Jamesnek abban igaza van, ha hagyja eluralkodni magán a pánikot, és nem lép ki a lakásból többet, akkor hiába küzdött a szabadságáért, Arábia a messzeségből is utána nyúl.
Catit kirakta a sulinál, Szarát az előkészítőbe kísérte, s elindult a virágpiac felé. Szeretett volna a kertbe pár új fajtát venni. Tehetséges kertész volt, s ez az elfoglaltság mindig meg tudta nyugtatni. Ilyenkor édesanyja jutott eszébe, ahogy a kertjükben sétáltak a kis tavak és medencék között, ahogy a rózsákat szagolták, vagy egyszerűen csak meztelen talppal lépkedtek a harsogó zöld fűben, ami annyira szürreálisnak hatott a vörös sivatag közepén. Mindig elámult, a víz micsoda paradicsomot tud varázsolni a kietlen homoktengerből. Imádta ezeket a pillanatokat. Annyira hiányzott az édesanyja. Egyszer majdnem beszélt vele, de mikor meghallotta anyja hangját a telefonban, elhagyta a bátorsága, s beleszólni már nem mert.
Hírtelen megint az az érzése támadt, nincs egyedül. A visszapillantóba nézve nem látott semmi különöset, semmi feltűnőt.
- Te bolond. De hát mit vársz? Mint a filmekben, egy nagy fekete furgon fog követni?- Elmosolyodott magában ezen a képtelen ötleten, ám ebben a pillanatban észrevett két autóval mögötte egy nagy barna furgont, amint próbál előzésbe kezdeni. Rés támadt a szembejövő forgalomban, s ő- mint egy eszelős- kitört a sorból, és cikázva száguldozott a kocsik között. A furgon eszeveszett sebességgel szegődött a nyomába, s mivel sokkal nagyobb teljesítménye volt, a távolság folyamatosan csökkent kettejük között.
Waffah zokogott a kormány mögött. Ez már nem az idegek játéka, ez már nem képzelgés. Utána jöttek. Megtalálták.


- Halló! Mr. Scott? Az iskolából telefonálok, a felesége nem jött a gyerekekért. Esetleg tudna valakit küldeni? Hiába próbáljuk elérni őt, nem veszi fel a telefont, nem válaszol az üzenetekre.
- Hogy? Mi? Persze… rohanok… nem értem… Halló! Ott van még?
- Igen.
- Én megyek a lányokért. Senki, érti? Senki más nem viheti el őket.
- Történt valami? Tudok segíteni?
- Igen. Kérem, azonnal hívja a rendőrséget. – James remegő kézzel tette le a telefont. Hát mégis? Még ennyi idő után is?




Waffah alig kapott levegőt a csomagtartóban. Kezét összekötözték, száját leragasztották. Kegyetlenül fájt a feje, ahogy beverte a szélvédőbe, mikor a furgon hátulról belerohant. Próbált tovább hajtani, de a kocsi annyira megsérült, hogy nem mozdult semerre sem. A furgonból két ember ugrott ki, egy másik autó pont akkor érkezett… leállt mellettük, azt hitte segíteni fog…de hírtelen arra eszmélt, hogy kirángatják a kormány mögül, a száját befogják, s betuszkolják annak az autónak a csomagtartójába…

 

Folyt. köv.





(895 szó a szövegben)    (713 olvasás)   Nyomtatható változat


agnes: (10-19-2007 @ 10:58 pm)
Adrenalin emelkedik rendesen.....

lena1: (10-20-2007 @ 01:27 pm)
Andi, gyorsan írd meg a következő részt, mert nagyon izgulok. Nagyon tetszik és nagyon jól megírt történet. Ölellek.Lena

Lyza1: (10-20-2007 @ 04:08 am)
Andykám! A kíváncsiság fokozódik bennem a következő rész után! Várom!

soman: (10-20-2007 @ 05:14 am)
Na, ilyenkor hol van az a James Bond? (Jól alakul a történet, legalábbis dramaturgiai szempontból...)

Captnemo: (10-20-2007 @ 05:41 pm)
Izgalmas, pergő, olvastatja magát!!:)) Tuccc Te Lyány!:))))

zsuka49: (10-20-2007 @ 06:16 am)
Andikám, most láttam, hogy fent van a harmadik rész, gyorsan visszatekertem a másodikhoz, mert valahogy lemaradtam róla. Pedig nagyon izgi kis írás az már biztos!! Remek lett, szinte előttem peregtek a képek, ahogy olvastalak. S bár nem szívesen vallom be, de amit vártam, az is beteljesedett benne - éreztem,hogy korai ez a boldogság a lány életében. Kiváncsian várom a következő részt, de ugye őt nem falazzák be????:( Puszillak: Zsuzsi

AngyaliAndi: (10-20-2007 @ 07:58 pm)
Remélem is Ágikám!:)))))))))) Puszi!

AngyaliAndi: (10-20-2007 @ 07:58 pm)
Örülök, Lyza, igyekszem!:)))))))))))))) Puszi!

AngyaliAndi: (10-20-2007 @ 07:59 pm)
Szia Ottó! Bond szabira ment.:))))))))))))) puszi!

AngyaliAndi: (10-20-2007 @ 08:00 pm)
Szia Zsuzsi! Örülök, hogy olvasol, de nem árulhatom el a végét!:)))))))))))))))) Puszi!

AngyaliAndi: (10-20-2007 @ 08:00 pm)
Lenám, nagyon örülök, hogy tetszik!:))))))))))) Puszi!

AngyaliAndi: (10-20-2007 @ 08:01 pm)
Szijja Kapitány! Örülök, hogy így érzed, de, hogy tudok- é...? :)))))))))))))))))))))) Puszi!D.D.

Angeli: (10-21-2007 @ 06:16 pm)
Hű de izgi! Rohanok a befejező részhez!

  

[ Vissza: AngyaliAndi - Laki Andrea | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.41 Seconds