[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 261
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 262

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Micsoda buli!
Szerző: AngyaliAndi - Laki Andrea
(01-01-2008 @ 08:36 pm)

:

 

Családunkban már hagyománnyá vált, hogy az év utolsó estéjén bent sétálunk pár órát a városban. Ez a program annyira tetszést aratott gyermekem barátnői között, hogy már december elején sorsolás megy a suliban, kik jönnek át hozzánk, lévén, véges a fekvőfelületek száma a lakásban.
Laci ezeket a túrákat valahogy mindig megússza, ezen a napon általában dolgozik- nem kis örömére, ahogy láttam rajta. Szerinte még békeidőben is nagy hülyeség kockára fagyni ha nem muszáj, hát még akkor, amikor a fele lakosság részegen durrogtat az utcán, s a lányom kamaszkorát elég otthon túlélni, nem még nehezítve a barátnőivel.
Apukámnak már fifikásabbnak kell lennie, ő nem tud holmi munkahelyre hivatkozni, mert azt mindannyian tudjuk, hogy januárig szabadságon van. Ő a kutyákra hivatkozott. Nem lehet őket egyedül hagyni a durrogások miatt. Anyunál hamar célt ért, de én átláttam a tésztaszűrőn. Nincs kedve! Olyan nincs! Akkor közölte velem, hogy hagyománytörő lesz. Rendben. Én meg merő hagyománytörésből nem főzök vacsorát. Nagyon nem rendítette meg a dolog, mert vigyorogva közölte, amíg tele a hűtő virslivel, nincs az a vacsora, amiért ő kimenne a hóviharba. Tény, hogy esett egy picit- fél óra után már felismertem a kocsi formáját- de a hóvihartól azért az messze volt.

 

A Váci utcánál már messziről lehetett hallani a sok dudaszót, durrogtak a petárdák, a tűzijátékok… nagyon hangulatos volt. A gyerekek rábeszéltek minket, hogy vegyünk fel anyuval olyan parókát, ami sok színes, csillogó szálból áll. Hát mit mondjak. A kiöregedett Dizőz- lányok különbül festhettek, anyué még hagyján, ő diszkrét sötétkéket kapott, de nekem világító aranyszínűt választottak. Kimondottan sikkes volt a zubbonyszerű télikabáthoz, és a katonai bakancshoz. / Sajnos díszcsizmába most nem mehettem, anyu olvasta a pécsi írásom./ Bezzeg a lányok a világ minden kincséért nem vették volna fel. /Mindezek után az első ember aki szembe jött velünk, az a lányom osztályfőnöke volt./
Vettek viszont dudát. Illetve azt hittem duda az, amit fújni próbálnak, még csodálkoztam is, hogy ennyire nehéz. De csodálkozásom csak addig tartott, amíg meg nem hallottam a hangot, amit a szerkezet kiadott magából. Illetve először még nem is hallani lehetett, a mellkasomban éreztem egy diszkrét kis remegést, majd jött a hangrobbanás. Csak egy pillanatig volt rossz, tényleg, a továbbiakban egy hangot nem hallottam semmiből, úgy csengett a fülem. De a lényeg: a gyerekek roppant jól szórakoznak.
Próbáltunk a Vörösmarty tér felé haladni, ami nem volt egyszerű, rengeteg ember zsúfolódott össze az utcán. És ez a rengeteg ember, valahogy mind épp petárdát robbantgatott. A fejünk felett. Ami nem lett volna baj, ha a saját hajam hordom, de momentán idegen girlanddal ékeskedtem, így zavart kicsit a füst, meg a kondenzcsík, amit húztam magam után.
A következő meglepetés akkor ért, amikor egy jól öltözött, szemüveges, úriembernek kinéző bandita mellém lépett, és a trombitájával akkorát sózott a fejemre, hogy az új hajam leszaladt az államig. Hallásom után látásom is elvesztvén, kicsit megsértődtem, és bár fülem csengéséért nem ő volt a felelős, minden frusztrációm rajta toroltam meg. A ridikülömmel. Miután neje kiszabadította elsárkányosodott karmaim közül, akkor láttam, hogy nem személyileg lettem inzultálva, hanem egy össznépi trombita- bunyó közepére csöppentünk. Kedvenc lányom már vígan verekedett az utca túloldalán, és örömét még az is fokozta, hogy neki nem papír, hanem műanyag trombitája volt. Hamar tiszteletet vívott ki magának.
No, hát, ha bunyó, akkor legyen bunyó! Mivel nekem nem volt trombitám, maradtam az eredeti harci fegyveremnél, a gyalogsági ridikülnél, ami- ahogy elnéztem- sokkal jobb fegyver, mint akármilyen trombita.
Hatalmas harcok árán, kapualjról kapualjra haladva jutottunk ki a térre, ahol szusszanásnyi idők maradt a károk felmérésére. Anyu sálja hősi halált halt, a gyerek kapott egy monoklit valahogy, barátnője a csatját siratta, a másik a kesztyűje hiánya miatt vigyorgott- utálta, mint a csuda, és ennél legálisabb alibit még én sem prezentálhattam volna neki-  az én hosszú aranyhajam meg átalakult valahogy egy leharcolt punk kakastaréjává. Mivel hosszából jócskán vesztett, nem volt súlya, ami lent tartotta volna, s úgy meredt az ég felé, mint egy karácsonyi wc kefe. Andika csinált gyorsan pár fényképet rólam, szerinte ezt meg kell örökíteni, mert ő is lesz egyszer nagymama, és egy jó nagymama már előre gondoskodik unokái jókedvéről.
A parkoló felé egy csendesebb mellékutcán próbáltunk eljutni, de ezen az estén ez is csak viszonylagos volt. Mondjuk úgy, kevesebb ember próbált minket felkoncolni. Már azt hittem megúsztuk, mikor előttem két férfi úgy gondolta, este nyolckor is lehet visszaszámolni, s mivel egy kicsit sokáig fog tartani, isznak addig is. Üvegből, pezsgőt. Kis csapatunk pont azt a pillanatot választotta közelítésre, mikor a két üvegből kilőttek a dugók. Könnyes szemem nem a meghatottságnak volt köszönhető, hanem annak, hogy az egyik dugó szemen nyomott, a másik pedig teljes sebességgel az orromba vágódott. Elronthattam az örömüket, valami röppálya- szemlélődés hiányáról beszéltek, de kislányom őrző- védő trombitáját bevetve hamar meghátrálásra kényszerítette őket. Megúsztam, hogy felgyújtottak, megúsztam egy komplett hajókürt koncertet, megúsztam az utcai harcokat… és akkor tessék. Ledönt a lábamról két üveg pezsgő, ráadásul úgy, hogy egy kortyot sem szoktam inni. Még mondja valaki, hogy az alkohol nem ártalmas az egészségre.

BUÉK!





(831 szó a szövegben)    (809 olvasás)   Nyomtatható változat


Lacoba: (01-01-2008 @ 08:50 pm)
No. Most már legalább ezt a pezsgős variációt sem kell kipróbálnom. ;-)))) Boldogságot Nektek!

AngyaliAndi: (01-01-2008 @ 08:52 pm)
Köszönöm Lacibá, hidd el ez nem semmi nomot hagy másnap!:)))))))) BUÉK nektek is! Puszillak!

lena1: (01-01-2008 @ 08:58 pm)
Csodás ez a szeretet, ami a soraidból árad, Andi. Azt hiszem, nagyon sok gyermek kedvence vagy és a kislányod nagyon büszke lehet az anyukájára és a mamájára. Ezek az élmények örökké ott lesznek bennetek és semmivel nem pótolhatók.Ölellek.Lena

AngyaliAndi: (01-01-2008 @ 09:12 pm)
Lenám, tegnap ez nekem is megfordult a fejemben, de miért nem tudok én olyan anyuka lenni, aki a süteményeiben él tovább?:)))))) Nem az emlékezetes monoklikban! Puszillak!

prince60: (01-01-2008 @ 09:29 pm)
Andi! A következő találkozóra viszek neked egy téglát. Hidd el nekem, ha jövő szilveszterkor becsomagolod a táskáddal, félelmetes fölényre teszel szert a csatában. Ja, és egy védőszemüveget is prezentálok hozzá. Üdvözletem az összes harcoló amazonnak. Zoli

AngyaliAndi: (01-01-2008 @ 09:31 pm)
Köszönöm Zoli. Hidd el, az én ridikülöm nehezebb a gyerek iskolatáskájánál is.:))))))))) A szemüveg nem rossz ötlet, mert mennyivel jobb a cserepeket műteni a szememből, mint borogatni a monoklit!:))))))))))))))))) Köszönöm, hogy olvastál. Puszi: Andi

erda: (01-01-2008 @ 10:17 pm)
Remek, szórakoztató írás, de azoknál a bizonyos részeknél bizony felszisszentem! Puszi: Éva

persecuted: (01-01-2008 @ 10:26 pm)
Fergeteges írás-történés, bár nem irigykedem, meghalnék városi fergetegben ilyenkor...bár itt meg annyi tüzijáték van, megszámlálhatatlan petárda, a macskám hetekig pszichoterápiás kezelésekre szorul...

Anna1955: (01-01-2008 @ 10:28 pm)
Nos én csak annyit mondok, hogy boldoggá tesz a tudat, hogy következő szilveszterig van még 365 nap...Bár nem mondanék igazat, ha azt állítanám, hogy nem élveztem az estét. Jó kis testedzés volt, elhajolni a röpülő tüzijátékok elől, és a dudacsatából győztesként kikerülni is jó volt...A pezsgőt sem a szemem alá kaptam, mivel nem én vezettem, ezért szerencsére ihattam...:))) Józanul nehéz is lett volna kibírni...:)))) BUÉK...:)))

csaszti: (01-02-2008 @ 02:25 pm)
Odavágos történet kedves Andi

AngyaliAndi: (01-02-2008 @ 03:28 pm)
Gabykám, ez az új trend!:)))))))))))) Puszillak!

AngyaliAndi: (01-02-2008 @ 03:29 pm)
Angi, az még tavaly volt. Bár idén se lesz ez másként.:)))))))))))))))))) Puszillak!

AngyaliAndi: (01-02-2008 @ 03:30 pm)
Köszönöm Csabi, hogy olvastál!:)))))))))) puszi: Andi

zsuka49: (01-02-2008 @ 04:30 am)
Jövőre jelentkezem a csapatba, remek szórakozás lehetett!! Andikám, azért meg ne sírj, hogy miért nem lehetsz sütemény sütögető anyuka, ne is akarj - az túl uncsi lenne!!:))) BUÉK nektek: Zsuzsi

Lyza1: (01-02-2008 @ 05:59 am)
Andykám!...Neked nem kell elmenned temető mellett, hogy szellemes és humoros legyél írásaidban!...)))))))...Nagyszerű anyuka és nagymama képet vázoltál nekünk!...Gratulálok!...Lyza

csitesz: (01-02-2008 @ 07:13 am)
Állj a monoklikhoz pizitíven. Legalább nem kell szemfestéket használnod egy darabig. Megint hoztad a megszokott, nagyszerű formád. puszi Józsi

kisssp: (01-02-2008 @ 07:29 pm)
Nagyon jó, hangulatos írás! BUÉK!

soman: (01-02-2008 @ 07:43 am)
Még jó, hogy az én utam aznap nem arra vezetett! Íly bősz ridikül amazon harcosnővel nem szívesen találtam volna szemközt magam. Na jó, inkább holnap egy monokini, mint ma egy monokli.! :-) Köszönet a mosolyért Andika, Búék az egész családnak!

a_leb: (01-02-2008 @ 08:13 am)
Szia! Kedves, vidám írás, nagyon jó hangulatú. Nagyon jól szórakoztam! aLéb

AngyaliAndi: (01-02-2008 @ 08:30 am)
Évi, én egész másnap sziszegtem.:))))))))))))) Köszönöm, hogy olvastál. Puszi: Andi

AngyaliAndi: (01-02-2008 @ 08:32 am)
Szia perse! A mi kutyusunk is nagyon nehezen viseli a sok durrogtatást. MI ugyan nem a belvárosba lakunk /oda csak bunyózni járunk:)))))))))/, de itt is annyi a petárda, hogy percenként durran még most is. Köszönöm, hogy nálam jártál. Puszi: Andi

AngyaliAndi: (01-02-2008 @ 08:33 am)
Szia Anyu! Azért majd edzünk a következőre, ne érjen készületlenül!:))))))))))))) Puszi!

AngyaliAndi: (01-02-2008 @ 08:35 am)
Szia Zsuzsi! Néha már vágyom az unalmas dolgokra.:)))))))) Jövőre beveszünk a csapatba, úgyhogy tréningre fel!:)))))))) Puszillak!

AngyaliAndi: (01-02-2008 @ 08:36 am)
Lyzám, nem általános, tudom én, de ilyenek vagyunk.:))))))))))) Köszönöm, hogy olvastál.:)))) Puszillak!

AngyaliAndi: (01-02-2008 @ 08:37 am)
Józsikám, ez nem az én színvilágom. Nincs hozzá ruhám. Úgyhogy megyek, és veszek.:))))))))))))))) Puszillak!

AngyaliAndi: (01-02-2008 @ 08:38 am)
OttÓ, veszélyben is lettél volna, mert nem láttam, kit ütök, a hajam folyton az államig csúszott.:)))))))))))) Örülök, hogy olvastál. Puszillak!

AngyaliAndi: (01-02-2008 @ 08:40 am)
Kedves aLéb! Nagyon köszönöm az aranyos hsz-t, és örülök, hogy jól szórakoztál. Már megérte a sérüléseket!:))))))))))))))))) Puszi: Andi

blue: (01-02-2008 @ 08:54 am)
Az új év trendije: monoklis szem, dagadt orr! Végignevettem. pussz:g)))))))

prayer: (01-02-2008 @ 09:25 pm)
Ezért hagytam abba én is az ivást. Két dugóval szemen, és orron löttem egy Angyalt. :)))))

Angeli: (01-02-2008 @ 09:29 am)
:-))) Andikám! Hozod a formád! BUÉK! :-)

AngyaliAndi: (01-03-2008 @ 05:38 pm)
Köszönöm Péter!:))))) Neked is BUÉK! Puszi: Andi

AngyaliAndi: (01-03-2008 @ 05:39 pm)
Jóóóóvan Zoli, ezt még lemeccsezzük! Addig is gyúrok dugóra!:)))))))))))) Puszillak!

  

[ Vissza: AngyaliAndi - Laki Andrea | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds