[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 240
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 240


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Emlék
Szerző: AngyaliAndi - Laki Andrea
(01-16-2008 @ 09:43 am)

:

A kisfiú csendben játszott az autóival. Lassan tologatta az asztal üveglapján őket, s megbűvölve bámulta, ahogy a kerekeik forogtak ide- oda. Hosszú percekig el tudott így szöszmötölni. Életének rövidke kis másfél évével minden furcsa dologra rácsodálkozott, felfigyelt minden új rezdülésre, s piciny tudata, mint a szivacs, szívta magába a tudást.
A kulcs zörgésére felkapta a fejét. Csak az apu jöhetett. Piciny lábacskáival pillanatok alatt a bejárati ajtónál termett, s türelmetlenül nyújtózkodott a kilincs felé, amit lábujjhegyen sem ért még el. Apja óvatosan nyitotta az ajtót, hiszen jól bevált koreográfia volt már ez, tudta jól, hogy a pici fia ott kukucskál mögötte. Imádta, ha ilyenkor az apu megijesztette, majd felkapta, s jól megpörgette a levegőben.
Ma valahogy nem volt nagy a „hu”. Meg nem is olyan magasra dobta az apu, meg nem is olyan sokáig pörgette. Meg az anyu nem is nevetett rajta, mint szokott.
A kisfiú még rángatta kicsit az apja kabátját, hátha pörgeti tovább, de látta, hogy ma nem így lesz, így visszaszaladt az autókhoz, s újra belemerült a kerekek piszkálásába.
Nemsokára arra figyelt, hogy zaj van kint a konyhában. Anyu és apu kiabáltak. Szoktak kiabálni, ő azt nem nagyon szereti, mindig megijed tőle, és amikor már nagyon megijedt, akkor sírni is szokott. Anyu is sír már- hallja, és apu bejött most, őt vigasztalja. Olyan jó az ölében ülni.
Anyu valamit pakolni kezdett a szobában, és az apu nagyon mérges miatta.
A kisfiú is bement a szobába, jó mulatság volt kiszedni a táskából, amit anyu már belerakott, ezen mindig jól szoktak szórakozni. De anyu most nem nevetett, csak dühösen kitépte kis kezéből a holmikat. A kisfiú megint elkezdett sírni. Rohant volna az apjához, de az anyu felkapta a levegőbe, és elkezdte öltöztetni. A kisfiú még jobban sírt. Most nem akart sétálni menni, most az apuval akart kergetőzni, meg autózni, meg a függöny mögött bújócskázni, mert az nagyon nagy mulatság, amikor úgy elbújik, hogy az apu mindenhol keresi, és csak nagyon sokára találja meg, és akkor megint lehet pörögni a levegőben.
A kisfiú még jobban ordított, mikor anyukája bekapcsolta a horkába. Nem akar most itt ülni. És apu is sír már, és mindenki kiabál.
Egyre jobban félt. Pici öklöcskéjét a fülére szorította, és sikított, ahogy a torkán kifért. Apu ölébe akart menni.
Apukája kikapcsolta a szíjakat, felemelte, de az anyukája kitépte a kisfiút a kezéből, s csak úgy, a hordozó nélkül kiviharzottak az ajtón. A kisfiú látta apukája könnyes arcát. Aztán már csak a lift csukódó ajtaját.

Talán egyszer elfelejti. Vagy a kiabálást… vagy az édesapját.




                                                      





(431 szó a szövegben)    (773 olvasás)   Nyomtatható változat


AngyaliAndi: (01-16-2008 @ 01:05 pm)
Köszönöm Morci. Előre kéne gondolkodni, de manapság az nem divat. Puszillak.

AngyaliAndi: (01-16-2008 @ 01:08 pm)
Köszönöm Ottó. Azt hiszem ennél borzasztóbb nem történhet egy gyerekkel. Puszillak!

AngyaliAndi: (01-16-2008 @ 01:09 pm)
Köszönöm Gaby! Puszillak!

kiralylany: (01-16-2008 @ 02:43 pm)
Szeretem a humoros történeteidet. De ez! Hát az írás előtt le a kalappal. A dolog élmény részéhez pedig csak annyit, hogy én is láttam elmenni egy apát, de az nem könnyezett, csak én, és még most is... befelé. Nagy hatással volt rám ez az kis remek. És nagyon elszomorodtam.

Angeli: (01-16-2008 @ 04:12 pm)
Milyen szomorú Andi! Megszakad a szívem!

Anna1955: (01-16-2008 @ 07:30 pm)
:((((((((((((((((((((((((((((((((

Julianna: (01-16-2008 @ 07:56 pm)
De szivszoritó jelenetet irtál le Andika. Most éppen a 10 hónapos kisunokámmal foglalkoztam, figyeltem a reagálását a környezeti eseményekre. Sok felnőtt nincs tekintettel a gyermeki lélekre. Nagyon jól irtad meg a jelenetet gyermek szemszögéből.

AngyaliAndi: (01-16-2008 @ 08:10 pm)
Sajnálom Lara. Puszillak!

AngyaliAndi: (01-16-2008 @ 08:11 pm)
Az enyém is Angi. Köszönöm, hogy olvastál. Puszillak!

AngyaliAndi: (01-16-2008 @ 08:12 pm)
Anyu, elmúlik ez is. Pussszzzz!

AngyaliAndi: (01-16-2008 @ 08:13 pm)
Kedves Julianna nagyon köszönöm. Sok örömet kívánok a kicsihez. Puszillak!

prince60: (01-16-2008 @ 08:44 pm)
Nem meglepett a vége, hanem a végéig nem jöttem rá, hogy mi lesz a vége. Jó történet, jól megírva, meglepő befejezés. Nekem ennyi elég. Köszönöm! Zoli

zanzaa: (01-16-2008 @ 08:51 pm)
Ahogy a hsz-ekre adott hsz-ed nézem, nem lesz a történetnek folytatása :( Nagyon szomorú amit írtál, de csodálatosan. Komolyan, fantasztikusan írtad meg.

piroman: (01-16-2008 @ 09:46 am)
Uh...

102: (01-16-2008 @ 09:55 am)
mély empátia, biztos kezü történetvezetés. nekem ez most különösen tetszik! p, B.

AngyaliAndi: (01-16-2008 @ 09:57 am)
Köszönöm piro. Puszillak!

AngyaliAndi: (01-16-2008 @ 09:58 am)
Köszönöm számom. Nekem annyira nem... puszillak!

naiva: (01-16-2008 @ 10:01 am)
:(((( Én remélem a rossz emléket felejti el...Hátha minden jóra fordul...:( Nagyon megrázó az írásod.

AngyaliAndi: (01-16-2008 @ 10:05 am)
Remélem így lesz. Köszönöm Zsuzsi. Puszillak!

winner: (01-16-2008 @ 10:12 am)
Sajnos az élet néha azt bántja, aki nem tehet semmiről.

AngyaliAndi: (01-16-2008 @ 10:19 am)
Csak borzasztó, mikor az egy tehetetlen pici gyerek. Köszönöm Laci, hogy olvastál. Puszi: Andi

fenyecske: (01-16-2008 @ 10:19 am)
Szomorú történet, de nagyon szépen írtad meg, olvastatta magát.

AngyaliAndi: (01-16-2008 @ 10:27 am)
Nagyon köszönöm fényecske. Puszi: Andi

szemilla: (01-16-2008 @ 10:35 am)
talán egyszer felnő a kisfiú és megérti: minden érte történt: a kiabálás is.

AngyaliAndi: (01-16-2008 @ 10:57 am)
Nem Ági. Azt hiszem, még a születése sem érte történt. Puszillak!

lena1: (01-16-2008 @ 11:27 am)
Most aztán te ríkattál meg. Nagyon tetszett, drága Andi. Puszi.Lena

AngyaliAndi: (01-16-2008 @ 11:33 am)
Pedig nem akartalak. Köszönöm Lenám. Puszillak!

Captnemo: (01-16-2008 @ 11:45 am)
A történetírón múlik, hogy mit felejt el, s mi marad meg, akár örökre. És most nem arra gondolok, hogy aki a történést sorokat írja...

AngyaliAndi: (01-16-2008 @ 11:58 am)
Talán inkább az életen. Köszönöm Kapitány, hogy olvastál. Puszi: D.D.

ovobacsi: (01-16-2008 @ 12:27 pm)
igazán hatásosan leírtad...

Eroica: (01-16-2008 @ 12:29 pm)
Lehet, hogy elfejti, de a heg ott marad! Jaj-történet ez Andikám. Puszillak!

Netelka: (01-16-2008 @ 12:40 pm)
Jaj, Andi... mindig a kicsik isszák meg a levét :( A francba, hogy miért nincs mindenkiben több tolerancia?? Olyan könnyen kimondjuk ma, hogy vége. Olyan jó azt látni, amikor egy pár a nehézségeken is túlteszi magát és küzd egymásért. Nagyon megindítót írtál!!

AngyaliAndi: (01-16-2008 @ 12:42 pm)
Köszönöm Ákos. Puszi: Andi

AngyaliAndi: (01-16-2008 @ 12:43 pm)
Erikám biztos megmarad, hiába kicsi még. Puszillak!

AngyaliAndi: (01-16-2008 @ 12:44 pm)
Köszönöm Neti. Azt hiszem nem a végét mondják ki hirtelen, hanem az igent. Puszillak!

Morci: (01-16-2008 @ 12:52 pm)
Már többször elolvastam.. Azt most hülyeség ideírnom, hogy jól megírtad.. De amit most írtál, hogy az igent mondják ki túl hamar, hirtelen..ez nagyon sok esetben igaz, és helytelen..Az én legkisebb fiamnak voltak pici korából rossz emlékei.. Faggattam: törlődött. Reméljük cak az emléket felejti! Puszi: Morci

soman: (01-16-2008 @ 12:53 pm)
Fájó pontra tapintottál. Mintha első kézből írtad volna. Piszkos érzékenységgel dokumentálod a szavakat. Olyan erővel hatnak, hogy még a kemény külső is elérzékenyül. Mert lehet-e ennél kegyetlenebb dolog? Szerintem kevés. Ez sok. Shock.

blue: (01-16-2008 @ 12:58 pm)
Nem fogja...tudom minden rendben lesz. ölellek:gaby))))

Lyza1: (01-17-2008 @ 03:28 am)
Andykám, kitűnő írás, szívfacsaró történet...Ölellek: Lyza

pumibu: (01-17-2008 @ 05:28 pm)
Aktuális írás,amikor a házasságok fele tönkremegy.Tudom nem leszek népszerű azzal amit mondok,de még mindíg jobb így,mintha marad a kiabálás.Én is abból menekültem.De lehet békében ápolni tovább egy apa-gyerek kapcsolatot,persze megfelelő intelligenciával rendelkező szülők esetén. De inkább ne legyen ilyen.

AngyaliAndi: (01-17-2008 @ 07:39 am)
Köszönöm Zoli! Sajnos manapság ilyenféle befejezések is vannak. Sajnos. Nagyon köszönöm szavaid. Puszi: Andi

AngyaliAndi: (01-17-2008 @ 07:41 am)
Köszönöm zanzaa, ha lesz folytatás, akkor megírom, megigérem. Puszi: Andi

AngyaliAndi: (01-17-2008 @ 07:42 am)
Köszönöm Lyzám, hogy nálam jártál. Puszillak!

a_leb: (01-17-2008 @ 08:10 am)
Csak gratulálni tudok, nagyon kitűnő írás, Andi, beleborzongtam.. aLéb

csaszti: (01-17-2008 @ 09:23 am)
Sajnos gyakori lehet e történeted, más szereplőkkel, más színpadokon.

AngyaliAndi: (01-17-2008 @ 09:38 pm)
Igen, inkább ne legyen ilyen. Köszönöm, hogy olvastál. Puszi Andi

AngyaliAndi: (01-17-2008 @ 09:59 am)
Köszönöm aléb kedves szavaid. Puszi: Andi

AngyaliAndi: (01-17-2008 @ 10:00 am)
Csaba nagyon gyakori, és ez borzasztó! köszönöm, hogy olvastál. Puszi: Andi

erda: (01-18-2008 @ 03:44 pm)
Milyen könnyű is összetörni egy gyermek lelkét..., felelőtlenül... Nagyon mélyre nyúltál és kitően érzékeltetted ezt a belső fájdalmat. Sajnos, hogy gyakoriak az ilyen történetek. Puszi: Éva

AngyaliAndi: (01-18-2008 @ 10:29 pm)
Évi sajnos gyakoriak, és egyre többen vannak. Puszillak!

  

[ Vissza: AngyaliAndi - Laki Andrea | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds