[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 224
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 224


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Benzingőz
Szerző: AngyaliAndi - Laki Andrea
(04-18-2008 @ 09:19 am)

:
Azt kérted meséljem el milyen?
Meséljem el, milyen, mikor az embert elkapja a láz?
Mikor a lábadban érzed a lóerőket?
Mikor nincs más cél, csak az, hogy győzz?
Mikor akadály sincs, ellenfél sincs, csak a száguldás?
Rendben. Kapaszkodj!
Sokan vagytok. Vagy ötvenen. Mégis mindenki tudja, hol a helye, mi a feladata.
Nincs kapkodás, nincs üvöltözés, csak barátok, társak, „harcosok”- kik csatába mennek…
Kíváncsiskodók, kik azt nézik, ki a jobb.
Pedig nem látványos. Nem is lehet. Hisz illegális. Ha megállítanak, véged. Nincs hová elbújni, hisz a városban vagy. Az a jó, minél átlagosabb, amiben ülsz.
Elrajtol az első pár, s a szíved a torkodban dobog. Meghallod a csikorgó gumikat, a bőgő motor hangját, ami majdnem olyan, mint mikor egy Boeing küzd a magassággal. Orrodba csap a benzingőz és- néhol- a nitro összetéveszthetetlen elegye… s te már nem férsz a bőrödbe, hisz már csak percek, pillanatok… te következel.
Mikor melléd áll az indító, már nem nézel mást csak a szűk utat. Csak a távolságot. Nem látod az ellenfeled sem.
Sötét van. Lámpád sincs.Érzed az utat. Hív, magába szippant: Győzz le!- esdekel. Bőg a motor, szinte sikít, a fordulatszámláló már rég a piros mezőben jár, s te vársz. Egy izzadtságcsepp végiggördül a homlokodon, de észre sem veszed. Vársz. Nem nézed embered, érezned kell. Érezni, mikor karja lendül… mikor kipördül… mert a gázt akkor taposni kell… nem nézni, csak nyomni az első kanyarig… a váltót csak ujjaddal… még a térded is kell a kormányhoz.
Isten vagy, mikor a szél az arcodba vág, a cd bömböli a Maident, ami csakis a „Fear of the dark” lehet, mikor érzed a kezedben, a lábadban, de még a fenekedben is az erőt, ami alattad száguld… és ura vagy. Irányítod. Azt csinálja, amit akarsz. Betörted. Megfogtad.
Érzed, mikor jön a keményebb szakasz. Ahol már nem jó az aszfalt, ahol kanyargós ismét, ahol szűkül az út.
De vissza nem veszel. Nem vehetsz. Menni kell. Repülni. Ha lassulsz, feladod. Rimánkodsz minden egyes milliméterért a sebességmérőn, mert neked kell győzni. Te vagy a jobb. Tudod. És be is fogod bizonyítani.
Már érzed, ahogy a szél kifelé sodor a kanyarból. Nincs mese, vissza kell váltani. De kettőhúsznál az maga a halál. Választhatsz. Elszáll alólad minden, vagy kipörögsz, de talpon maradsz. Döntesz, inkább a ringlispír. Ha angyalod veled van, megfogod. Ha nincs…
Annyi helyed van csak, hogy pörgés közben az ellenfél épp ki tud kerülni, nem csapódik beléd. Fél kézzel a kormányt tartod, de az erő kitépi kezedből, s tehetetlenül gabalyodsz a véget nem érő spirálba, míg hatalmas döccenéssel meg nem állsz. A gumik felét az aszfalton hagyod, a fejed lenyomata a szélvédőn díszeleg, de te csak a másik autó távolodó hátulját látod.
Nem adod fel. A sebességváltó hatalmas reccsenéssel ugrik a helyére, s te tövig nyomod a gázt. Azonnal ismerős remegés fut végig benned. Üldözöttből vadász leszel. Te vagy a jobb, hamar beéred. Nincs más cél, csak megelőzni, lenyomni őt.
Már szinte összeértek, de nem hagyja magát. Ide- oda rántja a kormányt, s te ekkora sebesség mellett kénytelen vagy akkor megpróbálni, amikor az egyetlen lehetőség adódik. Mikor egy sávra szűkül az út. Ez az akarat harca. A bátorságé. Ki meri. Olyan közel vagytok, hogy a két tükör összeér. Ki fog engedni? Te nem.
Becsukod egy pillanatra a szemed, a kezed elveszed a sebességváltóról, a lábad a fék fölül. Nem fogsz meghátrálni. Már az ő ritmusán vagy, együtt halad a két monstrum. Még egy pillanat…
Csak annyit érzel, szabad vagy. Nincs ott. Nincs melletted senki már. Győztél.
Az adrenalin olyan sebesen száguld ereidben, hogy szinte levegőt sem kapsz. Lassan állsz csak meg, csendesen, hagyod, hadd vívjon agyad a történtekkel. Látod a többieket messziről… de most csend van körülötted. Csak a felhevült motor pattogása töri meg csended. De édes a zaj. Győzelmi zaj.
Mikor társaid feltépik az ajtót, nem tudsz mozdulni, kezed még vitustáncot jár, kapaszkodik a kormányba. Gyomrod felkavarodik, s csak nagy nehezen jutsz el az első bokorig. Autód ott áll a kör közepén, mint győzelmi trófea, s te csodálod kitartásáért. Hisz veled volt. Megcsinálta neked…
Hogy milyen érzés?
Most már tudod.
Ilyen!



(669 szó a szövegben)    (758 olvasás)   Nyomtatható változat


agnes: (04-18-2008 @ 02:31 pm)
Miért van olyan érzésem, te ezt átélted,...mert ennyire jól irsz,...és...

kiralylany: (04-18-2008 @ 02:38 pm)
Látod ez az amit én soha... puszi!

zsuka49: (04-18-2008 @ 03:11 pm)
Húú, nem ülnék be melléd egy kocsiba Andikám, mert az én gatyeszom is tele, ha nagyon a gázra lépnek!!:))) Nagyon élethűen írtad le! Puszizsuzsi

anyatka: (04-18-2008 @ 03:37 pm)
Azta, mik derülnek itt ki! Csak vigyázz a lovakkal, nehogy nagyon elszabaduljanak! Száguldós pussssz Andi:))))))

szellzsofi: (04-18-2008 @ 04:11 pm)
Te Nő!!! Tudsz valamit! zsófi :)))

tokio170: (04-18-2008 @ 05:04 pm)
Jól megírt történet, remélem nem te vagy a főhős... Mindenesetre lebeszélnélek az ilyenekről, felettébb rossz szokássá válhat. Csak értelmetlen izgalom van benne, az egész egy óriási rutin gépgyilkolás, (hatalmas kiadásokkal). Rengeteg balesetveszélyt okoz, és mivel illegális, még (hasonlóan a grafitihoz) büntetés lehetőségét is magában hordozza. Az íráshoz gratulálok, puszika!

stando: (04-18-2008 @ 08:02 pm)
Nem semmi nő vagy Te, Andika! Nagy utazás...

erda: (04-18-2008 @ 08:30 pm)
Vagány nő vagy, az már biztos. Így leírva is hátborzongató... Én biztos nem vállalnám be...:)))) Puszillak: Éva

siklosi: (04-18-2008 @ 09:03 pm)
Belevaló egy csaj vagy az már biztos..én még a bicikliről is leszállok ha egy autó jön el mellettem...maradok a gyaloglásnál ...lassú, unalmas, de majdnem biztos...ja és a járda belső oldalán megyek...ki tudja ebben a nagy száguldozásban jobb az óvatosság...s közben irígykedem a száguldozókra:)

blue: (04-18-2008 @ 09:23 am)
Kész Forma-1...nem lennék a helyükbe, mert én nagyon fogom az autóban a majrélécet...pussz:))))))))))))))))

Rien25: (04-18-2008 @ 09:25 am)
Úristen. Végigszaladt rajtam az egész... hihetetlenül tudsz láttatni és éreztetni. KÖszi!

AngyaliAndi: (04-18-2008 @ 09:28 am)
Gabi, akkor csinálsz bajt, ha félsz.:)))))))))) Puszillak!

AngyaliAndi: (04-18-2008 @ 09:30 am)
Örülök Rien, hogy sikerült. Kérésed parancs!:))))))))))))) Puszillak!

Julianna: (04-18-2008 @ 10:50 pm)
hu-u-u, de izgalmas írás! El tudtaam képzeelni! :)) Edit

semi: (04-18-2008 @ 10:52 pm)
ezt szerintem jól leírtad...lehet érezni...

mickey48: (04-18-2008 @ 11:35 am)
Kedves Andika - a legfontosabbat kihagytad - utána ki kell engedni magunkból a benzingőzt : ))))) Nem nehéz - éppen elég Lyuk van hozzá mindannyiunkon: ))))) A gyorsulás pedig semmihez nem hasonlítható csoda - imádom!!!!!!!!! Én eddig maximum - Porsche 968 - sajnos - de az is durva tud lenni...

mickey48: (04-18-2008 @ 11:39 am)
Szeretnék egy Chevi Camarot is megbőrözni - a barátom most vett egyet - tengelyen mért nyomaték - 400 LE : )))))) A Fiam meg azzal foglalkozott sokáig ( tán még most is) hogy elektronikus tuning - OCT - most a kis szuzukija 125 LE - ami nem semmi: ))))))

AngyaliAndi: (04-18-2008 @ 11:42 am)
Az nem semmi! Azta, ha egyszer kipróbálhatnám...:))))))))))) Puszillak!

lena1: (04-18-2008 @ 12:13 pm)
Te aztán sodortál magaddal Andika. Közben itt a gép előtt nyomtam a nem létező gázt és féket. Köszönöm az utazást. Amúgy nagyon majrézós vagyok ám az autóban. Most valahogy nem féltem melletted.. Ölellek.Lena

AngyaliAndi: (04-18-2008 @ 12:20 pm)
Ennek örülök Lenám!:)))))))))))) Egyszer majd viszlek egy kört.:))))))))) Puszillak!

AngyaliAndi: (04-19-2008 @ 02:04 pm)
Örülök Artur! Köszönöm, hogy olvastál!:)))))))) Puszillak!

AngyaliAndi: (04-19-2008 @ 07:52 am)
Ágikám:))))))))))))))))) Puszillak!

AngyaliAndi: (04-19-2008 @ 07:53 am)
Pedig egyszer ki kéne Lara!:)))))))))))) Puszillak!

AngyaliAndi: (04-19-2008 @ 07:54 am)
Zsuzsi, mellettem nem félnél, hidd el!:))))))) Puszillak!

AngyaliAndi: (04-19-2008 @ 08:02 am)
Zsófi te is!:))))))))))))) Puszillak!

AngyaliAndi: (04-19-2008 @ 08:02 am)
Köszi Andi! Vigyázok!:))))))))))))) Puszillak!

AngyaliAndi: (04-19-2008 @ 08:10 am)
Köszi Laci az érveket!:))))))))))))))))) Puszillak!

AngyaliAndi: (04-19-2008 @ 08:11 am)
Ágim, ez az igazi...:))))))))))))) Puszillak!

AngyaliAndi: (04-19-2008 @ 08:12 am)
Évi nem hátborzongató... de borzongató!:)))))))))))))) Puszillak!

AngyaliAndi: (04-19-2008 @ 08:14 am)
DRága siklósi, én ugyanígy vagyok a bringával!:)))))))))))) Puszillak!

AngyaliAndi: (04-19-2008 @ 08:15 am)
Örülök semi! Ez semmihez nem fogható érzés, hidd el nekem!:)))))))))))) Puszillak!

AngyaliAndi: (04-19-2008 @ 08:15 am)
Örülök neki Editkém!:))))))))))) Puszillak!

Anna1955: (04-19-2008 @ 10:14 pm)
Jól megírtad...Mikor válik igazán íróvá az ember? Ha nem csak az élményeit meséli el! Ugye??!!!! Hihetem, hogy író vagy!??

Artur-Brun: (04-19-2008 @ 12:52 pm)
Csak nem egy női autóversenyző vagy? Mindegy, az írásod nagyon sikeres lett. Már az olvasása is felér egy kicsi adrenalinadaggal.

AngyaliAndi: (04-20-2008 @ 07:39 pm)
Hooooooogyne!:)))))))))))))))))) Pusziiiii

pipeppers: (04-28-2008 @ 12:33 pm)
Most találtam rá erre a sokat ígérő írásra, hát nagyon magával sodort. Imádom a sebességet, a száguldást, ezt most Tőled megkaptam. Köszönöm, Andi. :))))

AngyaliAndi: (05-02-2008 @ 11:28 pm)
Nagyon örülök, ha tetszett!:))))))))) Beszélgetnünk kellene, volna miről...:))))))))))))))))) Puszi: Andi

  

[ Vissza: AngyaliAndi - Laki Andrea | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds