[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 262
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 263

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Emlékvirágok
Szerző: AngyaliAndi - Laki Andrea
(03-25-2008 @ 06:33 pm)

:
Emlékszem. Igen.
Emlékszem arra a napra, amikor elhatároztam, szeretnélek. Nem tudtam, mit vállalok, csak azt éreztem, ez mindennél erősebb. Kellettél. Ösztönösen vágytam Rád. Akartalak.
Emlékszem arra is, mikor megtudtam, tényleg vagy. Már vagy nekem. Furcsa érzés, hisz felelősséget kell vállalnom érted, most már nem csak én vagyok, mostantól mindig lesz valaki, aki fontosabb mindennél.
Emlékszem arra is, mennyire féltem attól, milyen lesz, ha tényleg itt leszel. Amikor már a karomban foglak tartani, amikor már én alakítom sorsodat, én formálom jellemedet, tőlem függ a boldogságod, az életed.
Emlékszem az első pillantásodra, mikor hatalmas szemeiddel rám néztél, amikor már láttál is engem. Az első igazi, nekem szóló mosolyra kis szád szegletében. Arra a földöntúli boldogságra, mikor kis pisze nózidat a nyakamba fúrva aludtál békésen a karomban. Mikor puha kis tested magamhoz szorítottam, s kis szíved dobogása felvette az enyém ritmusát. Mikor csöpp kis ujjacskáddal óvatosan fedezted fel arcomat, bejárva minden szegletét, s mikor ismerős domborulatokat találtál, megnyugodva simultál hozzám.
Emlékszem az első, bizonytalan, tétova lépésekre, amit botladozva tettél, karjaim biztonságától elszakadva. Amikor megértettem: ez csak egy lépés, de az első, ami önállóságodhoz vezet.
Emlékszem azokra a pillanatokra is, amikor rácsodálkoztál a világ nagyságára. Amikor minden hatalmas, érdekes, izgalmas játéknak tűnk, s Te szinte elvesztél a csodák tengerében. Mindent egyszerre akartál, mindent azonnal, s bámulatos értelemmel igazodtál el az új felfedezések között. Megnyílt a tér, várt rád rengeteg ismeretlen felfedezés, s ebben a világban nekem kellett irányítanom óvatos lépteidet.
Emlékszem mennyire fájt, mikor más is vigyázott már Rád. Fájt neked is, de ez az élet rendje. Drága arcocskádon patakokban folytak a könnyek, s én pont úgy zokogtam egy eldugott sarokban.
Emlékszem, mennyire hamar beilleszkedtél, megszeretted a többieket, mennyire csodáltam már akkor hihetetlen fegyelmedet. Én kényszeríttettem ezt Rád, tudom, de ahhoz, hogy túléld ezt a világot, ilyenné kellett neveljelek.
Emlékszem, mekkora büszkeséget éreztem, mikor mindenki előtt lépkedtél az emelvény felé, mert te voltál a legjobb, mert véghezvitted mindazt, amire más nem volt képes, mert az akaratod, a kitartásod mindenki fölé tud emelni mindenkor. Hihetetlen képességeid képes vagy megzabolázni, irányítani, álmaid elérésére használni. Fel sem merül benned, mást is tehetnél, mint jót, mert nincs számodra más út.
Emlékszem az első kis titokra, amit pirosló arcocskáddal suttogtál a fülembe, s csak az enyémbe, senki meg ne tudja azt, s mekkora fájdalom érződött akkor piciny kis szívedben. Akár az enyémben, hisz akkor már tudtam, elkezdődött. Elkezdődött az, ami majd egyszer távol visz tőlem, nem messzire, csak el picit, mert már neked is, más kell legyen a fontosabb. Tudom, hogy érzed, mekkora kaland az élet, mekkora felelősség is, s Te majd így éled, érzem.
Talán, jól csináltam. Talán, lehetett volna jobban, ezt majd az idő dönti el. Egyet tudok, soha, semmi nem volt Nálad fontosabb. A Te boldogságod, az én boldogságom, s ha majd nagyon öreg leszek, a Te boldog emlékeidtől én is boldog leszek.




(467 szó a szövegben)    (762 olvasás)   Nyomtatható változat


Samway: (03-25-2008 @ 06:38 pm)
gyönyörű emlékvirágok Andikám...mindannyian emlékszünk ...akiknek ez megadatott...szép volt...

AngyaliAndi: (03-25-2008 @ 06:46 pm)
Köszönöm Samy!:)))))))))) Puszillak!

norbert: (03-25-2008 @ 07:20 pm)
Na, akkor most főhajtás, és csend...

AngyaliAndi: (03-25-2008 @ 07:48 pm)
Köszönöm neked!:)))))))))) Puszillak!

mickey48: (03-25-2008 @ 08:00 pm)
A Te gyönyörűségedet én kétszer is átéltem az életben- arra nincsen szó, mit érez az ember... Viszont elmondhatjuk, szerencsések vagyunk - engem például az anyukám ki kellet, hogy vegyen egy hét után az óvodából, mert szét üvöltöttem az egész csoport nyugalmát, soha nem tudtam volna megszokni, ki kellett lépnie miattam a gyárból, és otthon vállalt munkád - az én dicső gyermekkorom : )))))))

AngyaliAndi: (03-25-2008 @ 08:08 pm)
Azért az én Törpém sem volt piskóta!:))))))))) Puszillak!

winner: (03-25-2008 @ 09:57 pm)
Emlékeztem én is virágod miatt. Tudnék mesélni, ahogy minden szűlő átéli ezeket.

naiva: (03-25-2008 @ 10:09 pm)
"a Te boldog emlékeidtől én is boldog leszek" Igen, az ő boldogságuk a miénk is...milyen igaz. Jó volt veled emlékezni...

AngyaliAndi: (03-25-2008 @ 10:27 pm)
Egy embernek ezek a legcsodálatosabb emlékei!:)))))))))) Köszönöm Laci. Puszillak!

AngyaliAndi: (03-25-2008 @ 10:28 pm)
Köszönöm Zsuzsi!:)))))))))))) puszillak!

Lyza1: (03-25-2008 @ 10:39 pm)
Andykám, milyen megható emlékvirág!...Ezt mi szülök nagyon is át tudjuk élni!...Szeretettel gratulálok: Lyza

AngyaliAndi: (03-25-2008 @ 11:32 pm)
Köszönöm Lyzám! Puszillak!

erda: (03-25-2008 @ 11:37 pm)
Nagyon tetszett, már amikor a versenyben olvastam, akkor is. Most újra elolvastam, és csak köszönni tudom, hogy ilyen szépen, érzékletesen összefoglaltad mindazt a sok szép érzést, amit az anyaság adhat. :)))))) Puszillak: Éva

anyatka: (03-26-2008 @ 05:38 pm)
Gyönyörű, megható írás! Ez az érzés semmivel nem pótolható, össze nem téveszthető. Könnyeim utat kértek, engedtem. Pussssszandi:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

lena1: (03-26-2008 @ 06:39 pm)
Minden reményt, élniakarást ők adnak. Szép gondolatok Andika. Nagyon tetszett. Ölellek.Lena

AngyaliAndi: (03-26-2008 @ 07:02 pm)
Andi, most az egyszer örülök könnyeidnek!:)))))))))))) Puszillak!

AngyaliAndi: (03-26-2008 @ 07:03 pm)
Ők bizony!:)))))))))) Köszönöm Lenám!:)))))))) Puszillak!

Eroica: (03-26-2008 @ 07:50 am)
Andikám! Alig tudtam elolvasni. Ezzel, ill. a Te írásoddal kezdtem a versversenyben és nem tudtam továbbjutni....Ennyiből mindent értesz.

AngyaliAndi: (03-26-2008 @ 08:49 am)
Évi, köszönöm neked. Igen, ha Andikára nézek, valahogy nem azt a nyakigláb kamaszt látom, hanem a kis szuszogó csomagot, aki volt.:)))))))))))))))) Puszillak!

AngyaliAndi: (03-26-2008 @ 08:49 am)
Értem Erikám! Nagyon is értem. Puszillak!

semi: (03-26-2008 @ 09:02 pm)
nagyon szép..

AngyaliAndi: (03-26-2008 @ 09:06 pm)
Köszönöm semi!:)))))))))) Puszillak!

Julianna: (03-26-2008 @ 09:13 pm)
Irásod bennem is felidézet emlékeket, hasonlókat, hatásosan irsz. Szép emlékvirágok. Puszi: Edit

AngyaliAndi: (03-26-2008 @ 09:17 pm)
Nagyon köszönöm Edit.:))))))))))) Puszillak!

blue: (03-26-2008 @ 10:25 am)
Szép, mind így vagyunk ezzel.

Captnemo: (03-26-2008 @ 10:27 am)
Szépek ezek a virágok. És talán ami a legjobb benne, hogy mindenki talál magának, magából egy-egy szirmot benne!:)

AngyaliAndi: (03-26-2008 @ 10:31 am)
Köszönöm Gaby!:)))))))))))))))) Puszillak!

AngyaliAndi: (03-26-2008 @ 10:32 am)
Drága Kapitányom! Ha már mindenkinek jut egy ilyen szirom, nem volt hiába!:)))))))))))))))) Puszillak, és köszönöm.

szellzsofi: (03-26-2008 @ 10:37 am)
Andikám, ez nagyon megszorongatta szívemet - és igaz. hjajj, cuppantalak, szellő :)

AngyaliAndi: (03-26-2008 @ 10:42 am)
Köszönöm Zsófim!:))))) Mi már tudjuk... igaz?:)))))))))) Puszillak!

agnes: (03-27-2008 @ 09:15 am)
Csodásan irsz a csodáról,... azt hiszem az élet misztériuma - jó volt, nagyon jó volt olvasni,...

AngyaliAndi: (03-27-2008 @ 09:24 am)
Jó volt átélni!:)))))))))) Puszillak Ágikám

  

[ Vissza: AngyaliAndi - Laki Andrea | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.46 Seconds