[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 262
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 262


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Hosszú álom-6
Szerző: AngyaliAndi - Laki Andrea
(06-07-2008 @ 10:32 pm)

:

Felejthetetlen napok következtek, Barbi úgy érezte, mintha lebegne a föld felett a hatalmas boldogságtól. Nem mert belegondolni a jövőbe, nem mert egy napnál tovább álmodni, mindig csak a következő órák lebegtek a szeme előtt. Egyre nehezebben szakadt el Tamástól, egyre nehezebben engedte el a férfi is őt. Tudták, ezt így sokáig nem lehet folytatni, nem lehet állandóan hazugságban élni, hisz amit éreztek egymás iránt, az sokkal tisztább és fontosabb, mintsem aprópénzre lehessen váltani.
Tamás óvatosan kérdezgette a lányt, nem tudná-e vele elképzelni a jövőt, nem adhatna- e esetleg egy esélyt ennek a fantasztikus sorsnak, ami ennyi hosszú év után visszavezette hozzá. Barbara már régen döntött, már rég tudta, a házassága nem működik annyira, hogy legyen ereje Tamásnak nemet mondani. Szerette a férfit, amióta csak ismerte, s hiába volt gyerekszerelem, úgy élt benne, mintha csak tegnap történt volna. Nem tud róla lemondani, és nem is akar. De ott a másik oldal. Ott a férje, akire nem tud egyetlen rossz szót sem mondani, csak annyit, hogy soha nem szerette ennyire, és ott a kislánya, akinek felborítja az életét. És hiába nem akar majd fájdalmat okozni senkinek, sajnos fog, mert egy válás, egy család szétbomlása mindig hatalmas veszteségekkel jár.

Barbi elgondolkozva lépkedett az ösvényen, ami a hátsó kapuhoz vezetett. Észrevette, hogy a férfi már kinyitotta neki a bejárati ajtót, ám őt magát nem látta. Ahogy beért az előszobába, rögtön észrevette az égő gyertyát a nappaliban, a virágot, és azt a gyönyörű dobozt is, ami az asztalon hevert. Óvatosan felemelte, és lassan kibontotta a csomagolópapírt. Nehezebb volt, mint számított rá. Ahogy leemelte a doboz fedelét, meglepetésében szólni sem bírt. Egy gyönyörűen fénylő kulcs hevert a bársonyon.
- Csak, hogy tudd, ez már a te otthonod is!
A férfi olyan halkan lépett Barbara mögé, hogy nem is hallotta a lány. Lágyan átkarolta, és mint egy kisgyereket, ringatni kezdte a karjaiban. A lány nem bírta visszatartani a könnyeit.
- Tudod, hogy már ma itt maradnék, ha lehetne…
- Hát maradj! Lehet! Csak rajtad múlik.
Barbara sokáig nézte a férfi szemeit. Emlékezett még arra a jéghideg pillantásra, amit még nem is olyan rég érzett, de most már csak a szerelmet, a végtelen vágyódást látta benne. Érezte, soha nem tudná elhagyni ezt a férfit, csak vele lehet igazán boldog.
Szorosan hozzá simult, mélyen magába szívta az illatát. Ha mellette volt, minden olyan egyszerűnek tűnt, minden gond eltörpült, erősnek érezte magát.

Késő éjjel indult haza a férfitól. A telefonját nem vette fel, pedig keresték már, de nem érdekelte. Ma meg fogja mondani. Nincs otthon a kislánya, ma barátnős nap van, így- remélte- nyugodtan beszélhet a férjével.
Az utak teljesen kihaltak voltak, és Barbara egészen leengedte az ablakot, élvezte, ahogy a szél az arcába vág. Tamásra gondolt, és arra, mennyire boldog vele. Még magán érezte a férfi érintését, érezte illatát, szinte fájt, ahogy vágyott utána.
Egy pillanatra a tükörbe nézett, mintha valami villanást látott volna. Nem lenne most jó egy rendőrségi bírság, gyorshajtás miatt…
Későn vette észre a kis betonbuckát, ami az útpadka szélén volt. A kamionok gyűrhették fel a forró napokon, mikor puhább az aszfalt. Az autó hatalmas sebességgel rohant rá, s egy pillanat alatt a levegőbe emelkedett. Barbara egy másodpercig nem is fogta fel, mi történik. Könnyűnek, súlytalannak érezte magát, mintha az idő is megállt volna. Úgy érezte, hosszú percek telnek el. Hírtelen maga előtt látta kislánya nevető arcát, ahogy felé közelít, szüleit… mintha mondanának neki valamit… a férje kérdő tekintetét… és Tamás szemeit, amikben egyszerűen elveszett…

Vége





(557 szó a szövegben)    (726 olvasás)   Nyomtatható változat


Thalassa: (06-07-2008 @ 10:54 pm)
Héééééééé!!!!! Nem ér így befejezni!!!!!!! Vidám véget kérek! :$ Puszi! (Azért remélem ez csak egy elképzelt, be nem teljesülő dolog lesz...)

lena1: (06-07-2008 @ 10:55 pm)
Andika, ne csináld már, írjad tovább, mert nagyon de nagyon tetszik. A legérdekesebb végkifejletnél hagyod abba? Írjadmá tovább. Ölelpótodnagyon.

AngyaliAndi: (06-07-2008 @ 10:57 pm)
Niki,ez csak egy lehetséges vég. A valóságot az élet írja.:)))))))))))))))) Puszillak!

AngyaliAndi: (06-07-2008 @ 10:59 pm)
Drága Pótom! Nem írhatom tovább. A sors hozta a boldogságot, a sors elvette. Az élet nem ennyire kegyetlen.:)))))))))))))))) Puszillak!

anyatka: (06-07-2008 @ 11:34 pm)
Hát az emberlánya nem mindig azt kapja, amire vágyik, még egy angyaltól sem. Hol itt az igazság?:)) Na, de komolyabban, nekem így is tetszik a történeted, sajnos nem mindíg jó a vége, de ez a nagybetűs élettel jár. Gratulálok, és várom a következőt:))))) Pusssssz

AngyaliAndi: (06-08-2008 @ 02:05 pm)
Lara, ezt most itt, így kellett befejezni. Az élet...az persze más.:))))))))))))))))) Puszillak!

AngyaliAndi: (06-08-2008 @ 02:06 pm)
Anikó köszönöm:)))))))) Furcsa vég, de itt így a jó. Puszillak!

AngyaliAndi: (06-08-2008 @ 02:09 pm)
Ágikám, így is nehéz lesz. Puszillak.

AngyaliAndi: (06-08-2008 @ 02:10 pm)
Remélem Gabi, nagyon remélem. Köszönöm neked.:)))))))))))))))))))) Puszillak!

Artur-Brun: (06-08-2008 @ 03:26 pm)
Csak most kapcsolódtam be a történetbe. Vissza kell keresnem az előzményeket, de a véleményemen nem fog változtatni. Lassan akartam olvasni, de végig rohantam a sorokon, annyira vitt magával ... ismerős érzések. Nagyon jó írás! Szerintem, nem szomorú a vége. És igen, folytatható, ha...

zafir: (06-08-2008 @ 03:34 pm)
Drága Andim! A mese (?)-világból ismerek egy mágikus forgatókönyvet, melyben, ha az ember leírja mindazt, amit szeretne (és csak azt!), az hamarosan valóra válik!!!!!! Én úgy gondolom, sem a kimondott, sem a leírt, sem a gondolt szavakkal nem jó így játszani -, a szavaknak mágiája van. Ezt a régi bölcsek is tudták. Szerintem nem hazudtak túl sokat! :)) Szorítok Nektek! Írj egy másik forgítókönyvet! :)))) Puszillak: Ria

Lyza1: (06-08-2008 @ 05:32 am)
Andykám letaglózott a fájdalmas befejezés!...Pedig szívesen olvastam volna tovább, mert nagyon lebilincselő volt!...Köszönöm az élményt!...Puszillak: Lyza

erda: (06-08-2008 @ 07:16 pm)
Én is meglepődtem a befejezésen, mást vártam. De lehet, hogy pont ott rontjuk el, hogy előregondoljuk a történetet, aztán pedig jön a csalódás... Lehet, hogy Neked van igazad - így még mindig ott a remény. :))) Puszi: Éva

AngyaliAndi: (06-08-2008 @ 08:01 am)
Köszönöm Andi.:)))) Ez csak egy lehtséges- és meg kell, hogy mondjam, talán a legkönnyebb- befejezése ennek a történetnek. Az, hogy igazából, hogy végződik... még nem derült ki.:))))))))) Puszillak!

AngyaliAndi: (06-08-2008 @ 08:02 am)
Lyzám, köszönöm, hogy olvastál. Fájdalmas? Talán. De ha nem így ér végt, a fájdalom akkor is marad. Csak másnál... másként... Puszillak!

AngyaliAndi: (06-08-2008 @ 08:21 pm)
Artur, azt hiszem, eltaláltad, mit szerettem volna ezzel a befejezéssel mondani!:))))))))) Köszönöm!:))))) Puszillak!

AngyaliAndi: (06-08-2008 @ 08:23 pm)
Ria! Én is ismerem a mesét.:)))))))) Ennek a történetnek a nagy része már megtörtént, és így történt. A vége pedig... ha nem így íródott volna meg, az pont ennyire nehéz lenne. Nem hiszem, hogy lehet annál kegyetlenebb, mint ami a valóság ebben a mesében.:)))))))))))) Köszönöm neked!:))))))))) Puszillak!

AngyaliAndi: (06-08-2008 @ 08:24 pm)
Évi! Csak a remény nem hal meg!:)))))))))))))) Puszillak!

kiralylany: (06-08-2008 @ 09:06 am)
Andi! A végére muszáj volt felgyűrni az aszfaltot? Tessék jobban vigyázni a főszereplőre! :-)))))) Most komolyan: gyönyörű történet. De mi már tudjuk: a legszebb meséket mindig az élet írja! Veled vagyok. Nagypussz

mango: (06-08-2008 @ 09:10 am)
Hát ezt kurtán-furcsán elintézted Andikám :)))De sejtem én, hogy miért ez, és miért ilyen a befejezés... ;) Még szerencse, hogy ez a "vég" csak kitaláció, - reméljük, az élet másként írja! Sőt, biztos, hogy másként... ;) Remek kisnovella volt!

agnes: (06-08-2008 @ 09:50 am)
Nem adtál nekik esélyt,....de nehéz döntés lenne,...nagyon nehéz,....

Baggio011: (06-08-2008 @ 11:46 am)
Remélem az élet úgy írja tovább, hogy soha, de soha ne kelljen nélkülöznötök a boldogságot! Én megértelek, hogy nem folytattad, de minden rendben lesz, hidd el...

AngyaliAndi: (06-09-2008 @ 08:50 pm)
Peti!:))))))))))))))) te látod jól a poharat... az félig teli!:)))))))))))))) Puszillak!

AngyaliAndi: (06-09-2008 @ 08:51 pm)
Drága pirom, ezt el.:))))))))))))))))) Puszillak!

Profugus: (06-09-2008 @ 09:44 am)
Minek a végéről beszélünk tulajdonképpen? Én inkább egy új történet kezdetét látom, ezt inkább a film első kockáiként fogjuk fel :), az mindig sokkal pozitívabb :). Hogy mi lesz a jövő, azt legyünk lusták eldönteni, és bízzuk az időre, a sorsra, Istenre, Buddhára, Allahra, ki kiben remél békét, nyugalmat.

piroman: (06-09-2008 @ 12:17 pm)
Puff... Rendesen elintézted.

  

[ Vissza: AngyaliAndi - Laki Andrea | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.41 Seconds