[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 215
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 215


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Egy ismeretlen arc - VIII
Szerző: mickey48 - Fazekas Miklós
(12-04-2008 @ 10:23 pm)

:

VIII - fejezet

A Titok

- Betti visszazuhanva hétköznapi magányába, csak a munkájával törődött, ami ennek megfelelően remekül ment neki. A cég vezetése nagy megelégedéssel vette tudomásul, hogy a kislány túljutott a múlt hónapbeli problémáin, és ha lehet mondani, még hatékonyabban dolgozik, mint eddig tette. Mára a cég egyik legjobban megbecsült, és nem utolsósorban az egyik legjobban fizetett munkatársa lett a valaha oly romantikus kislányból. Betti nagy viharok és fájdalmak közepette felnőtt nővé vált, gyönyörű felnőtt nővé, aki szinte hetente kapta az ajánlatokat ügynökségektől különböző - a szépségét kamatoztató – munkákra. Ő viszont nevetve utasította vissza a cégével állandó kapcsolatban lévő ügynökök ajánlatait. Sem kedve nem volt az ilyen munkákhoz, sem anyagilag nem volt rászorulva.
Komoly bankszámlával rendelkező, önálló emberré vált.
- A rémséges éjszaka óta pontosan hat hónap telt el, és azóta a fórumbeli barátai is újra a kedves lányt látták benne, akire mindig lehetett számítani, bármi problémájuk is akadt.
- A villám minden előzetes figyelmeztetés nélkül, szombat este csapott be az életébe
- A fárasztó hét után pihentető hétvégére vágyott. Végre elérkezett a szombat, melyet szüleivel töltött egy nagyon kellemes strandon. Rendkívül jól esett mindnyájuknak egy ilyen forró júliusi hét után. Este pedig bekapcsolta a gépét, és belépett a Casablancára.
- Azt hitte, hogy nem jól lát, vagy valami baj van a gépével. A képernyőn ezt olvasta: Üzenete érkezett Tamástól. A dátumra nézve azonban minden kétsége eloszlott - a levél egy órával azelőtt érkezett. Hatalmas ijedtség lett úrrá rajta. Erős szívdobogással nyitotta meg a levelet. Semmi kétség - Tamás írta…
A levelet elolvasva rögtön megértette, elérkezett élete fordulópontja. Döntenie kell Itt És Most!
A boldog Élet - vagy a szomorú elmúlás, ami akár évtizedekig is eltarthat, kitudja. Mert hogy neki többet ilyen barátja nem lesz, abban egy percig sem kételkedett. Azt viszont tudta, hogy ha most nem dönt megfelelően, akkor soha többé nem lesz semmilyen barátja.
A levélben ez állt:

 Kedves Betti!

- Nagy szerencse ért engem tegnap! Kórházba kerültem! Hogy ez miért szerencse, az rögtön kiderül. Ez az első eset legutóbbi levelem óta, hogy úgy ülök le egy számítógép elé, hogy tudom, nem figyel senki, nem ellenőrzik a leveleimet. Ezt egy nagyon kedves, fiatal ápolónő tette nekem lehetővé, az ő kórházi gépét használom. Ő most éjszakai ügyeletes, a műszakja egy órával ezelőtt kezdődött, és így senki nem veheti észre, rajta kívül, hogy én mivel foglalkozom. Éjszakára csak a kijáratokat őrzik, a kórtermekben senki sem felügyel a betegekre. Bőven van időm ezt a levelet megírni, ezért most kérlek, jól figyelj mindenre, amit írok! Igyekszem részletes és érthető lenni.
- Azon a szomorú estén, amikor te a levelemet vártad, tragikus dolgok történtek az életemben. Este Édesapám különös dolgokat mesélt nekem. Közölte velem, hogy egy órán belül indulunk Marokkóba. Gondolhatod, hogy megdöbbentem. Elmondta nekem azt is, hogy ő nem egy egyszerű számítástechnikus, hanem egy kutatómérnök - a MEGA alvó ügynöke - Ez egy marokkói titkos kutatóközpont, amely a hadsereg szolgálatában áll. Ő egy magas rangú katonatiszt ennél a szervezetnél, akit, ha felszólítanak, azonnal engedelmeskedni kell. Megmutatta nekem a ma délután kapott üzenetét, amely így szólt: A tél véget ért, a medve felébred. Az ő fedőneve volt a medve. Az érdekes csak most jön.
- Fő kutatási területük a Pszichotronika, ezen belül is a Bioelektronikus programozás - az álmok programozása. Munkahelyén is nagyrészt ezzel foglalkozott. Cége egy marokkói cég magyar képviselete, egy fedőcég, amelynek fő kutatási területe az álmok programozása.
- Gondolom, mostanra benned is kezd összeállni a kép, hogy mi történhetett velünk. Az én gépem ugyanis a cég hálózatára volt kötve, mert otthonról is végeztem nekik munkát. Azt azonban senki nem láthatta előre, hogy ezek a dolgok Interneten keresztül is működnek. A kísérleteik áldozatai voltunk.
- Apámat telefonon értesítették, hogy este tíz órára legyen készen az indulásra. Mivel engem mindennél jobban szeret - engedett döntenem, hogy maradok, vagy vele megyek. Én az utóbbi mellett döntöttem, nem volt könnyű, te biztosan megérted, miért. A gépemből azonnal kitöröltem minden nyomot, ami hozzád vezethet, mert rólad nem tudott senki, még apám sem.
- Azóta most járok először Budapesten, és vagyok olyan helyzetben, hogy nem figyelik minden lépésemet. Gondolhatod, hogy mennyire féltettelek téged, nehogy rájöjjenek az ismeretségünkre. Nem volt könnyű hat hónapig megállni, hogy ne írjak neked. Soha nem éreztem magam biztonságban, mindig valaki figyelt.
- Most mennem kell, nehogy gyanút fogjon valamelyik őr. Érzéseiddel irántam tisztában vagyok – ne feledd, álmainkban sokszor találkoztunk, beszélgettünk, és ezek a dolgok ebben az esetben valóságosak voltak. Azt tudom, hogy még senkit nem szerettem így életemben, és úgy érzem, nem is fogok. Ha te is úgy gondolod, holnap találkozunk. Nem írom meg, hogy hol, éjjel eszedbe fog jutni arról a helyről, ahol először találkoztunk. Ha eljössz erre a találkozóra, lehet, hogy csak nagyon sokára kerülsz vissza a szüleidhez, vagy egyáltalán az országba. Ha elfogadod az élet ajándékát, a boldogságot, ha bevallod magadnak érzéseidet – ott leszel, és boldogok leszünk. Ne feledd, köztünk még mindig működik a kapcsolat!

Csókollak – Tamás
 
- A levelet elolvasva, Betti kikapcsolta a gépet, és egy órát ült előtte a sötétben, gondolataiba merülve. Mire felállt, minden el volt döntve.
Határozott tervei voltak a következő napra. Izgatottan tért nyugovóra. Még félig ébren érezte, hogy álmai ismét visszatérnek, aztán mély álomba merült.
Utolsó halvány mosolya semmi kétséget nem hagyott döntése felől…

                         ***





(851 szó a szövegben)    (719 olvasás)   Nyomtatható változat


Lyza1: (12-05-2008 @ 05:09 pm)
Remek!...)))))

piroman: (12-05-2008 @ 09:06 am)
Wow! Köszi Miki! :)

mango: (12-06-2008 @ 10:03 am)
:))

  

[ Vissza: mickey48 - Fazekas Miklós | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.45 Seconds