[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 232
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 232


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: A Kis Hableány
Szerző: mickey48 - Fazekas Miklós
(04-05-2007 @ 05:50 pm)

:

                           

 

 

 

 - Régen, nagyon régen nem voltak még vízesések a Földön. Minden patak csöndesen csörgedezett, minden folyó szép lassan csordogált medrében, eszükbe nem jutott zuhogni, zajosan ömleni a mélybe.

 - Ebben az időben élt egy kis hableány. Olyan gyönyörű volt, hogy még az Istenek is gyönyörködtek teremtményükben, akik pedig hatalmas hófödte csúcsokon laktak, és csak nagyon ritkán ereszkedtek le a földre körülnézni, hogy mi folyik idelent!

 - Egyszer a kis hableány, amint éppen kedvenc öblöcskéjében úszkált le s föl, kergetve két rakoncátlan delfinkölyköt, megpillantott egy csodaszép ifjút, amint éppen fürdeni készült. Odaúszott hozzá és beszédbe elegyedtek. Mint kiderült Csaba, így hívták az ifjút, az egyik leghíresebb Isten egyetlen fia, és szintén örök élettel áldotta meg a sors, mint a kis hableányt! Hamar egymásba szerettek, és azután mindig együtt voltak. Így teltek az évek, évtizedek, évszázadok, és még mindig szerették egymást.

 - Egyszer a mai világban éppen Florida partjainál uszkáltak együtt, amikor Csaba megpillantott egy csodálatosan szép szőkehajú, napbarnított floridai lányt, aki éppen Őt nézte és Őrá mosolygott! A fiú szíve egy perc alatt veszve volt! Ezután már nem tudott senki másra gondolni, csak Évára, a gyönyörű szőke lányra!

 - A kis hableány először csak nagyon szomorú volt, később sírni kezdett, egyre jobban és jobban! Mérhetetlen fájdalmától meghasadt a föld, szakadékok keletkeztek. Könnyei megárasztották a folyókat, patakokat, amik megannyi vízesés formájában zuhogtak alá a hatalmas szakadékokba!

 - Így keletkeztek a Földön a vízesések, melyek mind hableánykönnyek, és hangjuk nem más, mint a kis hableány sírása, aki ma is, és örökre Csabát szereti!

Aki nem hiszi, hallgassa meg, hogyan sír egy vízesés, és biztosan felismeri benne szerelmese hangját! 

 

 

( ajánlom - egy Lánynak...) 

 

 





(295 szó a szövegben)    (686 olvasás)   Nyomtatható változat


Eroica: (04-05-2007 @ 05:54 pm)
Jaj, Miki, ez tüneményes történet. Egyébként is nagyon szeretem a vizes-éseket! A hangjuk meg csupa zene, akár a szökőkutaké.

mickey48: (04-05-2007 @ 05:56 pm)
Kedvesem - a másikat Neked ajánlottam! : )))

Eroica: (04-05-2007 @ 06:07 pm)
Köszönöm- de nem baj, hogy ezt is elolvastam -ugye??

mickey48: (04-05-2007 @ 06:31 pm)
Erika - abból nem lehet baj, hogy elolvastad - sőt nagyon örülök neki - és a vízesések hangját én is nagyon szeretem... az ezerféle kis csilingeléstől kezdve a komoly , morajló őserőig, mind nagyon szép, különös zene...

piroman: (04-06-2007 @ 08:34 am)
Szóval így történt... A buta tanarak meg etetik a gyerekeket hülyeségekkel. :) Viccet félre: nagyon kedves történet... Üdv: piro.

blue: (04-06-2007 @ 10:02 pm)
Nagyon szép, szomorú történet. szeretettel: gaby

mickey48: (04-06-2007 @ 11:55 am)
Az én Kis Drágáim már tudják régóta, hogy ez bizony így történt, és azt is tudják - hogy a tanarak sokszor szamarak : )))))))))))) Köszönöm, hogy olvastatok, és külön örömömre szolgál, hogy tetszett is , amit írtam - néhány kellemes perc mindenkinek jár az életben...

  

[ Vissza: mickey48 - Fazekas Miklós | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.39 Seconds