[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 230
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 230


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Egy ismeretlen arc
Szerző: mickey48 - Fazekas Miklós
(11-19-2008 @ 12:29 pm)

:

EGY ISMERETLEN ARC


Az Internet maga az Élet - egy kegyetlen, undorító, szörnyűséges, őszinte, csodálatos, izgalmas, gyönyörű világ.
Lehet utálni, lehet szeretni, de nagyon nehéz közömbösnek maradni iránta.

 I.fejezet

Tamás 19 éves volt, amikor megkapta élete első számítógépét. Akkor már régen nem volt ismeretlen előtte a dolog, mert Édesapja számítástechnikusként dolgozott egy nagy cégnél, és Tamás is nagyon sokszor segített neki az otthoni gépén dolgozni, miután ő is ilyen szakon érettségizett.
Édesanyja fiatalon meghalt - a kor népbetegségében - autóbalesetben. Apja egyedül nevelte fel a fiát tízéves korától. Azóta sem tudták feldolgozni a tragédiát, és hallani sem akart egyikük sem egy pótmamáról.
Tamás már fiatalon ismeretséget kötött az Internet világával, ő már természetesnek vette, hogy a távolság nem létező dolog, és pillanatok alatt ott tud lenni a világ bármely pontján, egyszerre akár több helyen is, mindenütt, ahol Internet létezik. Sok ismerősre tett szert világszerte ilyen formában, de igazi barátja sohasem volt még fiúk között sem, lányok meg szóba sem jöhettek.
Egyszer éppen a szomszéd fiúnál volt, vele jól megértették egymást, és gyakran tanultak együtt, amikor teljesen véletlenül ráakadtak egy érdekes fórumra. Furcsa neve volt, ami rögtön felkeltette érdeklődésüket. Mi lehet ez a Casablanca? Megnézték, és egyre jobban belemerültek az olvasnivalókba, olyan érdekes volt az egész. Olyan emberek látogatták, akik egyedül voltak és őszinte beszélgetésre, megértésre, barátságra vágytak. Egy közös tulajdonságuk volt, minden fórumtag rajongásig szerette a zenét. A zene szeretete hozta őket össze, és tartotta egybe kis közösségüket már két éve.
Ahogy Tamás elmerült ebben a különös, őszinte, nyílt, baráti társalgásban, egyre inkább úgy érezte, hogy végre hazaért. Ha azelőtt valami bántotta, vagy fájdalmas volt, vagy csak felejtésre vágyott, mindig a zenét hívta segítségül, és a zene - mint egy jó barát - mindig segített.
Most úgy érezte, végre megtalálta igazi társait ebben a kegyetlen, rohanó, pénzéhes világban. 
Különösen egy lány tűnt fel neki - Bettinek hívták. Ez a lány olyan megértően, és szeretetreméltóan írt mindig, hogy már az első napokban szimpatikusnak találta Tamás, holott ő még csak olvasgatta a társalgást a Casablancán - nem szólt bele semmibe. Nem szeretett volna egy rosszul sikerült mondattal zavart okozni ebben a szépen összekovácsolódott kis közösségben.
Szó volt itt mindenről, főleg zenei témákról, de nem volt idegen a társalgástól a vidámság, a barátság, a divat, az egészség, a szeretet, és a szerelem sem. Erre volt egy külön topikjuk - Ketten Egyedül - itt olyan emberek találkoztak, akik ismeretlenül is megszerették egymást, és a többiek csak olvasgatták, mosolyogtak rajtuk, vagy éppen szomorkodtak, de soha nem szóltak bele a Társak beszélgetésébe.
Vasárnap Tamás szilárd elhatározással ült le a gépe elé: Ma írok Bettinek valamit, ez lesz az első levelem a Casablancán! Először hosszasan elgondolkodott, aztán nekilátott az írásnak.

                                   ***

 





(436 szó a szövegben)    (703 olvasás)   Nyomtatható változat


102: (11-19-2008 @ 03:23 pm)
jöhet a folytatás! nagy üdv, B.

Nefelejccss: (11-19-2008 @ 03:56 pm)
Elbűvölő, varázslatos mese: egyetlen gyege pontja talán az, hogy túl gyorsan lezártad! Kérjük a folytatást (mert ugye van??:)) Puszik, türelmetelnül: Nefi

piroman: (11-20-2008 @ 09:41 am)
Okés! Várom!

zsuka49: (11-21-2008 @ 04:25 am)
Csatlakozom a többséghez.... - jöhet a folytatás!!! Zsuzsi

Lacoba: (11-24-2008 @ 05:23 pm)
Szépen indul.

  

[ Vissza: mickey48 - Fazekas Miklós | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds