[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 175
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 175


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Minden héten háború 28.
Szerző: Baggio011 - Bazsó Gábor
(08-23-2008 @ 04:11 pm)

:

Attól a naptól kezdve, amikor a Fradi képviselője elhajtott a ház elől, gyökeresen megváltozott az életem.
Természetesen másnap megjelentem a klubnál, és a kötelező orvosi vizsgálatok után hivatalosan is az FTC játékosa lettem.
Az első hetekben minden nap úgy mentem haza, mint egy élőhalott. Kegyetlenül nehéz, hajtós edzések és vasszigor mind az edző, mind az egész klub részéről.
Majd egy hónap telt el, mire hozzá tudtam szokni az effajta edzésmódhoz, és kevesebb fáradsággal tértem esténként nyugovóra.
Úgy tettem, ahogyan kell. Százötven százalékot adtam ki magamból minden egyes nap, minden egyes mérkőzésen. Az edzők soha nem mondták, de végig tudtam, hogy meg vannak elégedve velem.
A társaimmal is egytől-egyig jól kijöttem, bár csak egymásra számíthattunk, és ez a kezdetektől fogva jól összekovácsolt minket.
Aki ebbe a körbe nem tudott beilleszkedni, vagy nem is akart, attól viszonylag gyorsan és egyszerűen váltak meg a vezetők.
Az új környezetben tétmérkőzéseken eleinte nehezen találtam meg a góllövő cipőt, ám hála a türelmes szakmai stábnak apránként sikerült leküzdenem a lámpalázamat.
Nagyon profi munka zajlott, érezhetően belőlünk akarták kinevelni az új bajnokcsapatot, és a cél érdekében sem időt, sem pénzt nem sajnáltak. Bár az idő kissé kevésnek bizonyult, az edzők igyekeztek ennek a legkevesebb jelét adni.
Ennek megfelelően mire a második hónapba értünk, már egy hazai tornát, és egy Rotterdami négycsapatos versenyt nyertünk meg a Fradi ifi csapatával.
Napról napra erősebbek lettünk, jobbak, összeszokottabbak, elszántabbak.
Minden egyes mérkőzésre úgy futottunk ki, hogy csak az volt a kérdés, vajon hányat lövünk az épp aktuális ellenfélnek.
A negyedik hónap végén a szurkolók már az új bajnokot látták bennünk. A megelőlegezett bizalom korántsem volt megalapozatlan, így a nagycsapat utolsó négy felkészülési mérkőzésén hét játékost vetettek be tőlünk, köztük engem is.
Ebből a négy találkozóból hármat megnyertünk, és egyszer szenvedtünk vereséget.
Háromszor sikerült az ellenfelek hálójába találnom a nagycsapatban, és a többi ifiből érkezett társam is meggyőző teljesítménnyel rukkolt elő.
Az ötödik hónap után így ez a hét játékos további két évre szóló szerződést írt alá a klubbal, további öt játékost pedig egy évre szerződtettek.
Végül profi játékos lettem az ország legnagyobb csapatában. Az oly kegyetlen Ferencvárosi szurkolótáborral is sikerült megszerettetnem magam.
Az anyagi helyzetem is egyre jobb irányba változott. A klub megemelte az alapfizetésemet, valamint kaptam tőlük egy négymillió forint értékű új autót.
Sikerült a segítségükkel felvennem némi hitelt is, így nyitottam egy csendesebb szórakozóhelyet a stadiontól nem messze, amely a „Holland klub” nevet kapta.
A csapat mellett több időm jutott arra, hogy másik nagy szenvedélyemnek, a rap zenének is áldozzak, így rengeteg új dalszöveg, új dal lett felvéve otthoni környezetben.
Elmondhattam, hogy összességében sínre került az életem, ami a megélhetést illeti. Azért fizettek, amit a legjobban szeretek űzni.
Sokak szerint a profi világ kicsit kicserélt, ám ez a változás viszonylag normális kereteken belül maradt.
Ami a szerelmi életemet illeti Reni egy hónap után hozzám költözött. Egészen jól megvoltunk egymással, kiegyensúlyozott kapcsolatunk volt. Csabit végül leszerelte, de az elmondások alapján nem volt egyszerű menet. Amikor pedig szívesen beleszóltam volna, vagy helyre tettem volna a gyereket, rendre leintettek.
Így aztán megvártam, amíg lecsillapodnak a kedélyek.
Szerettem Renit, nagyon is. Ám ez az érzés megközelítőleg sem volt olyan, mint amit Kicsim iránt éreztem. Rengeteget gondoltam rá, szinte minden nap. Féltékennyé tett, amikor megtudtam, hogy új életet kezdett egy másik férfivel, akivel el is költözött.
Ha viszont lehetőség nyílt volna arra, hogy újra együtt lehessek vele, nagy szarban lettem volna a döntést illetően. Így aztán amennyire csak tudtam, eltereltem a bűnös gondolatokat.
A klub, amit nyitottam lassan virágzásnak indult, amit a hírnevemnek is köszönhettem.
Ám mint később kiderült, a hírnévnek nagy ára is van. Megváltoztatja az embert, és olyan vizekre sodorja, ahonnan nincsen visszaút. Kicseréli, és változik tőle nem éppen jó irányba.
Bármennyire is fogadkoztam még zsenge játékosként, hogy ez velem soha nem fordulhat elő, valójában vonzott ez az élet.
Már rég nem voltak anyagi gondjaim, mégis a pénz uralta az életemet. Apránként elfelejtettem, ki a barát, és ki az ellenség. Elfelejtettem ki vagyok, és honnan indultam. Lassan az alvilág is besétált az életembe, vagy épp én sétáltam be az alvilágba? Nem tudom, mi a helyes válasz. Lényeg, hogy hatalomra éhes ember lettem. Soha semmi nem volt elég, egyre többet és többet, nem törődve azzal kiken, és hogyan gázolok át…
Közben lemezt adtam ki, és nagyobb szórakozóhelyeket töltöttem dugig. Hamar kiderült, hogy a foci, a zene, és az éjszakai élet nehezen fér meg egymás mellett.
Pláne akkor, ha az embernek még barátnője is van.
Rengeteget tanultam, és rengeteget felejtettem.
Minden tekintetben megváltoztam, azt hittem sebezhetetlen vagyok. Meg kellett tudnom azt is, milyen az, amikor vér tapad a kezemhez…

folyt. köv.





(763 szó a szövegben)    (705 olvasás)   Nyomtatható változat


Thalassa: (08-23-2008 @ 08:40 pm)
Hűha!!! Ez aztán a sötét áttekintés az elmúlt időszakról!! Nem csoda, hogy Baráth Tomi megőrít! :D Már várom a folytatást! :) Puszi! (ui: jó lett megfogalmazás ;-)))

Thalassa: (08-23-2008 @ 08:40 pm)
És ez lemaradt ugye: első ;-)

AngyaliAndi: (08-23-2008 @ 10:20 pm)
Ez a változás az, amiről beszéltem. Hogy nem tudom eldönteni, örülni kell-e ennek, vagy inkább sajnáljam azt a Hollandot, aki valaha volt... én azt hiszem, már ő is sajnálja. Nagyon jó rész lett! Pusz!

Baggio011: (08-24-2008 @ 11:07 am)
Köszönöm Niki! :-) Kissé nehezn fejtettem meg ugyan hozzászólásod, de aztán rájöttem, hogy csak én voltam hulla :))))))) köszönöm szépen, Első:))))))

Baggio011: (08-24-2008 @ 11:09 am)
Nagyon köszönöm Andi! Talán van/lesz miért sajnálni, de ő is saját sorsának a kovácsa... Remélhetőleg helyre rázódnak a dolgai:) köszönöm, hogy itt voltál!

Anne20: (08-25-2008 @ 01:14 pm)
Szia. Nem akarok károgni előre, de minél magasabbra mászik az ember, annál nagyobbat tud onnan puffanni. Reméljük, ez vele nem fog megtörténni. Köszi ezt a részt is. Puszi: Anne.

  

[ Vissza: Baggio011 - Bazsó Gábor | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.43 Seconds