[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 178
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 178


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Ezüst pisztolygolyók 2/27
Szerző: Baggio011 - Bazsó Gábor
(03-08-2008 @ 09:20 pm)

:

 

Fogalmam sincs, milyen érzés fogott el. Valami borzalmas egyveleg, ahogyan ott álltam Jane élettelen, sebekkel csúfított teste fölött. Letérdeltem mellé, és remegő kezekkel megérintettem vérben ázott barna fürtjeit. Szemei nyitva voltak, de ezek már nem a farkasra emlékeztettek, hanem arra a csodálatos szempárra, melyek most élettelenül bámulták a csillagokat. Iszonyatosan nézett ki. Azok a támadások, amelyeket elszenvedett farkasként, az emberi énjére is kihatottak. Végigsimítottam a kezemet csupasz testén, és még mindig nem fogtam föl, amit látok. Még az általam okozott sérülések mellett is gyönyörűnek láttam. Ott volt a felsőtestén minden egyes késszúrás, minden egyes lövés. Haja is csurom vér volt a kegyelemdöfés után.
Megfogtam apró kis tenyerét, és megszorítottam. Furcsa volt a tapintása, mintha...
Ekkor megvilágosodtam. Jobb kezéről hiányzott a hüvelykujja...
Hirtelen rosszullét fogott el, kavarogni kezdett a gyomrom. Gyorsan felugrottam, és az egyik konténernek egyenesen az ajtajába hánytam. Azt hiszem érthető volt ez a reakció. Ezután a jelenet után visszasétáltam Jane holttestéhez, és bal kezemmel gyengéden lecsuktam a szemeit.
Most kezdett el csak belém nyilallni, mit is tettem. Beszélni kezdtem a halott Jane-nek, így könnyebbnek éreztem. Elkapott a sírás:

- Tudod...Kicsikém....Olyan nagyon sokáig kerestem azt....azt...aki... – többször is elakadtam, sűrűsödtek a könnyek, sűrűsödött a fájdalom. Elizabeth most egy pillanatra sem jutott eszembe. – Keres...tem a gyilkosodat.... És kétszer is rátaláltam....hát ezért nem öltél meg en...gem...erre én megöllek téged...Kérlek....kér...lek bocsáss meg nekem Jane. Nagyon sajnálom, amit...tettem...  – elfogott valami megmagyarázhatatlan – Megöltelek téged! Megöltelek téged! Megöltelek! – üvöltöttem a fájdalomtól, és térdre rogytam újra. A könnyek tisztára mosták a földön fetrengés utáni koszos arcomat. – Nagyon....na....gyon szeretlek, Jane Caslow.... 

                                 

 “Keményen kötelez a fáradt hajnal gőze,

kimerült levegőt szürcsölök belőle.

Halálosan bizonytalan félelem a határ,

Öngyilkos ütése saját önmagára talál...”

 (Action - Önpusztítók)

 

(FOLYT KÖV.)

 

 

           

 

 





(352 szó a szövegben)    (689 olvasás)   Nyomtatható változat


AngyaliAndi: (03-08-2008 @ 09:24 pm)
Nagyon jól megírtad, mekkora fájdalmat érez, szinte tapintható. S a végén az a pár sor... komolyan, talán ez a legjobban megírt rész. Gratulálok. Puszillak!

  

[ Vissza: Baggio011 - Bazsó Gábor | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds