[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 182
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 182


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Minden héten háború 09.
Szerző: Baggio011 - Bazsó Gábor
(06-18-2008 @ 07:43 pm)

:

Meglehetősen kígyózva gyalogoltam hajnalban, az alkohol elég határozottan ütötte az agyamat. A nagyobb probléma viszont az volt, hogy nagyon úgy éreztem: ezt nem úszom meg hányás nélkül
Elég nagy baj lett volna úgy hazaérni, hogy bűzlik mindenem a sörtől, fogalmam sem volt, hogyan tudnám ezt kibekkelni.
Mindenesetre be kellett mennem a lakásba. Elég hűvös volt a hajnal, vihar közeledett. Reménykedni tudtam csak abban, hogy a vihar csak természeti szempontból lesz jelen, és nem otthoni balhé lesz, ha esetleg lebuknék.
Óvatosan benyitottam. Még csak öt óra lehetett. Lábujjhegyen bemerészkedtem a fürdőszobába, ahol ledobáltam magamról a göncöket.
Forogni kezdett velem a világ. A kinti hidegről betévedtem a jó meleg lakásba, ez felkavarta a gyomromat is, és szédülni kezdtem. Nem hagyott nyugodni, egyre erőteljesebben éreztem, amint kúszik fölfelé…
Nincs menekvés, szinte majdnem beleestem fejjel a wc-be, olyan lendülettel rogytam le elé, és már jött is a megváltás. Ha erre nem kel fel az asszony, akkor aztán semmire. Perceim meg vannak számlálva, a belemet is kitapossa, ha most meglát.
Mindenesetre igyekeztem összekapni magam a lehető leggyorsabban, lassacskán meg is könnyebbültem. Megtörölgettem az arcomat, megmosakodtam, fogat mostam, mindent, ami kicsit is enyhíthet a dolgokon.
Tükörbe néztem, és mintha maga az ördög lesett volna vissza. Bevérzett szemek, értelmetlen tekintet, falfehér pofával. Azt hiszem, kicsit túllőttem a célon.
Megkönnyebbülve tapasztaltam, hogy Kicsim még mindig nem észlelte érkezésemet. Halkan beosontam a hálószobába, és elégedetten nyugtáztam, hogy mélyen alszik.
Csendesen melléheveredtem, majd próbáltam minél gyorsabban elaludni…

Délután három órakor tértem magamhoz. Nem túlzás kijelenteni, olyan voltam mint a mosott szar. Mintha száz éves vénember lennék, olyan nehézségekkel keltem ki az ágyból.
Az útvonal most sem volt más, mint bármely átlagos hétköznapon. Elsőre természetesen a konyhában kötöttem ki, ahol ugyancsak a már jól ismert cetli hevert, de a hangsúly most érezhetően más volt még papíron keresztül is:

„Kaja a hűtőben!”

És ennyi. Semmi több. Egy csekélyke – bár mindennél fontosabb – információ.     
Vélhetően rájött arra, hogy nem voltam színjózan, amikor hazaértem.
Mindegy, majd ha megjön este csak sikerül valahogy kiengesztelnem. A probléma mindössze annyi, hogy tudomása szerint melóztam éjszaka. Őszintén szólva nem igazán értem, hogy az ember attól miért nem piálhat be, ha dolgozik?  A kettő nem üti egymást…legalábbis nálam semmiképpen sem.
A gyors, és szánalmas gondolatmenet után a fürdőszobát vettem célba. Nagyon nagy kár volt, ugyanis ott volt egy tükör, mint minden fürdőszobában. És én belenéztem, mint általában mindenki.
Amit ott láttam, az valami kegyetlen volt. A látvány sokkal fájóbb volt annál, hogy égtek a beleim, és kibaszottul hasogatott a fejem. Mindezek a fizikai fájdalmak fel sem értek azzal, ahogyan kinézett a pofám.
Próbáltam menteni a menthetőt, és főztem egy bivalyerős kávét, majd jéghideg vízben zuhanyoztam egy nem túl kellemest, de annál hasznosabbat.
Már-már újra érezni kezdtem, hogy ember vagyok. A pontot az i-re azzal tettem fel, hogy megmelegítettem azt a kiváló levest, ami a hűtőben várt rám. Jó forrón, és jó csípősen. Ledobtam magam a kanapéra, és bekapcsoltam a tévét. Természetesen mi más mehetett volna, mint a sportcsatorna.
Tátott szájjal figyeltem az olasz bajnokság legszebb pillanatait, azon belül is Zlatan Ibrahimovic újabb pazar találatát az Interben.
Szimpatikus kis csapat volt nekem mindig is a milánói kék-fekete alakulat. A színösszeállítást fontos ez esetben kihangsúlyozni, hiszen nem összetévesztendő Milánó másik elitcsapatával, akik piros-feketében focizgatnak. Ők az A.C. Milan.
No, mindegy. Lényeg a lényeg, lassacskán, de egyre biztosabban sikerült újra erőre kapnom. 
Mire magamba gyűrtem a tányér minőségi levest, az összefoglaló is véget ért. Már négy óra is elmúlt, és fura érzés fogott el. Normális dolog az, hogy én itthon dekkolok? Nem lenne esetleg valami dolgom a délután folyamán? Tényleg ennyire hülye vagyok? Ám ekkor minden kérdésre megkaptam a kielégítő választ. A sportcsatorna a következő eseményt harangozta be a következő szavakkal:

„ Forró hangulatú mérkőzésre készülnek a kaposváriak! Az éllovas az egyik legfőbb riválisát fogadja, ugyanis a harmadik helyezett vecsési csapat látogat a listavezetőhöz szombaton…”

Tovább is mondta volna, de azt a részét már valahogyan nem sikerült felfognom. Hát ez az! Szombaton megyünk Kaposvárra, hogy kipicsázzuk a bajnokjelöltet, ez tiszta sor. És erre a tévé döbbentett rá, még jó, hogy pont néztem. Tényleg nem vagyok normális, ilyet elfelejteni???
Basszameg, a hiányzó láncszem is megvan! Öt órától edzés. Negyed öt mindjárt. Úgy nézek ki, mint akit összerugdostak. Ebből mi lesz?!
Szinte be sem kerülök még a nagycsapatba, de máris kirúgatom magam!
Lesz, ami lesz, talán a bemelegítés alatt sikerül magamhoz térnem.
Mindenesetre mindenképpen meg kell jelennem, mert ma már csütörtök van.
Szélsebesen összekaptam minden felszerelésemet, és szaladni kezdtem a pálya felé…

 





(745 szó a szövegben)    (737 olvasás)   Nyomtatható változat


Lyza1: (06-19-2008 @ 04:23 am)
:))))))...Minek iszik az, aki nem bírja?...:)))))... Nagyon élethű az írásod!...Gratulálok!...Puszillak: Lyza

AngyaliAndi: (06-19-2008 @ 06:33 am)
Ugye-ugye! :))))))))))))))))) Annyira nem tudom sajnálni, hogy azt el sem tudom mondani!!!:))))))))))))) Puszillak! Hihihihihihi

piroman: (06-19-2008 @ 07:49 am)
Életszag érződik rajta. :)

Thalassa: (06-19-2008 @ 08:09 pm)
Már azt hittem, hogy pont a meccset felejtette el és arra döbben rá a tévéből, hogy épp ott kéne lennie :D Jajj... én már most úgy izgulok!! Puszi! :)

Baggio011: (06-19-2008 @ 09:05 pm)
Ebben igazad van Lyza! :) köszönöm kitartásod, sok-sok puszi!:)

Baggio011: (06-19-2008 @ 09:10 pm)
Andi, én sem tudom sajnálni, de ugyanakkor nem is gyűlölöm érte. Senki sem tökéletes, sőt...:) köszönöm, hogy itt jártál! pussz

Baggio011: (06-19-2008 @ 09:11 pm)
Ugye, Piro:)

Baggio011: (06-19-2008 @ 09:15 pm)
Nem Niki, nem felejtette el a meccset:) Még csak most kezdődik igazán a dolog:)

  

[ Vissza: Baggio011 - Bazsó Gábor | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.43 Seconds