[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 69
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 69


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Minden héten háború 19.
Szerző: Baggio011 - Bazsó Gábor
(08-07-2008 @ 08:41 pm)

:

Dermedten figyeltem az asztalon heverő cetlit, amelyet Reni írt nekem. Félreérthetetlen volt, és talán kimagyarázhatatlan. S ez a kis darab papír most Kicsim kezében hevert.
Kíváncsian nézett rám, olyan fürkésző tekintettel, mint amikor először találkoztunk azon az augusztusi estén néhány éve. Ugyanaz az arc, egy teljesen más jelentéssel.
Még most sem tudta elrejteni angyali vonásait, akármennyire is maga a végrehajtó ördög szerepe várt rá. Kedvesen mosolygott. Bárki látná, el sem hinné mi is a valóságos jelenlegi szituáció.
- Kicsim, félreérted…Megmagyarázom… - hebegtem kezeimet magam elé téve, mint egyfajta pajzsot.
- Kíváncsian hallgatom. – majd cigaretta után nyúlt, és újra rágyújtott.
- Az a cetli…az a cetli…egy lány „tukmálta” rám. Én csak utólag kaptam meg, és…
- Akkor miért nem dobtad el? – sakk-matt.
- Mert…mert…
- Mert be voltál baszva! – támadt rám hirtelen. – Hol voltál akkor éjjel, amikor állításod szerint „dolgozni” mentél?
- Dolgoztam! – hazudtam továbbra is határozottan.
- Ide figyelj, legalább most ne hazudj nekem! – kelt fel a székből.
- Nem ha…
- Ez az utolsó esélyed, hogy elmond nekem az igazat!
Nem tántorított. Bármit mást is mondok, nem hiszi el. Az igazságot viszont annál inkább. Ha viszont elmondom, rendesen megváltoznak a játékszabályok. Vesztes pozícióban voltam, ez nem is kérdéses. Kis hezitálás után végül úgy döntöttem, elmondom az igazat. Lesz, ami lesz, elmondom.
- Rendben van. – ültem le. – Beszélgessünk.
- Hallgatlak. – majd leült ő is kérdőre vonó tekintettel, és füstszűrőig szívott cigivel.
- Azon a napon…valóban nem dolgozni voltam. – sütöttem le a szemem.
- Valami újat, ha kérhetném! – kicsit sem könyörült rajtam.
- Dokiéknál buliztam. Meg akartam ünnepelni, hogy beválogattak a felnőtt csapatba. Egyszerűen bulizni akartam. De te ettől mindig kikészülsz, és arcokat vágsz! Ezért nem mondtam el. – gondoltam, legjobb védekezés a támadás.
- És hajnalban részegen jöttél haza, és azt hazudtad, a plázában a kollegákkal ünnepeltél… - fejezte be ő a mondatot.
- Őőőő…igen… - vallottam be szűkszavúan.
- Megkefélted? – jött egy nem várt, az ő szájából primitív kérdés. Ám ez esetben érthető volt.
- Nem. – válaszoltam mélyen a szemébe nézve.
- Akkor mi történt? – jött a következő kérdés.
- Semmi. – és a következő válsz.
- Egy ilyen üzenetet nem hagy olyan nő, aki semmi jelet nem kap… - és ezután a mondat után ugyanaz a hideg tekintet.
- Kicsit…kicsit be voltam piálva. Pár percet beszélgettünk, ez mind. Magányos, és szomorú volt, mert…Mert…Te jó ég! Hát a pasija is ott volt, barátja is van neki! Meddig kínzol még?! – támadtam újra.
- Én kínozlak?! Még van pofád engem lecseszni?! – ez is jogos volt.
- Nézd… Ha ez számít valamit is, akkor elmondom azt is őszintén, hogy mennyire szeretlek téged. Hibáztam, aláírom, rettenetesen sajnálom! De ettől még nagyon szeretlek, és esküszöm, semmi nem történt Renivel! – ez így igaz.
- „Renivel?” – ismételte ismételhetetlen hangnemben.
- Cinikus vagy. – mondtam halkan, hátha elmosolyodik.
Ám nem mosolyodott el. Hosszú csend ereszkedett ránk, egyikünk sem tudott mit mondani a másiknak, mígnem kisebb szipogásra lettem figyelmes.
Felnéztem Kicsimre, és láttam, ahogy halkan elefántkönnyek hagyják el gyönyörű szemeit.  Ő is rám nézett. A már megszokott fekete smink cseppenként gördült le könny formájában angyali arcáról. Egyetlen, mindent eldöntő szót suttogott reszkető hangon.
- Vége…
- Te…tessék? – nem akartam hinni a fülemnek.
- Elhagylak. Nem tudok bízni benned Tomi, nem megy…
Utoljára öt évvel ezelőtt hívott Tominak, amikor megismerkedtünk. Ez volt a második alkalom. Az eleje, s most a vége…
- Ne csináld ezt, kérlek!
Ám minden hiábavalónak bizonyult. Berohant a szobába, és két jól megpakolt táskával jött elő. Határozottan elindult az ajtó felé, ekkor bal kézzel megragadtam a vállát. Ebben a pillanatban visszakézből egy hatalmas pofont kaptam. Nőieset, fájdalmasat.
- Ne érj hozzám te rohadék! – ekkor már zokogott.
- Kérlek, ne csináld… - nekem is akadozott a hangom.
- Ha ilyen olcsó kis kurvák kellenek, semmi baj… Csak szólj, én megértem… De nem alázhatsz meg, soha! – rettenetesen sírt. – Majdnem minden nőt megkaphatsz mostantól, pláne a mai meccsed után. Innentől szabad vagy…
Majd elemi erővel bevágta maga mögött az ajtót. Nem volt pofám utána menni, csak lebénultan álltam a konyha közepén. Kicsim úgy tűnt el a semmiben, mintha soha nem is lett volna…

 

folyt.köv.





(705 szó a szövegben)    (700 olvasás)   Nyomtatható változat


Thalassa: (08-07-2008 @ 09:28 pm)
:((((

Baggio011: (08-07-2008 @ 09:39 pm)
:((((

Anne20: (08-08-2008 @ 01:11 pm)
Szia. Szépen felsorakoztam ide a többi "rajongód" mögé. És mostantól naprakész vagyok a sztorival. Üdv: Anne

Lyza1: (08-08-2008 @ 07:39 pm)
Ejha!...Igaza van Andynak! Ekkora érzelmek, csak szerelmes szívekben vannak!...:))))))...Szuper rész!...Gratula...Lyza

agnes: (08-08-2008 @ 09:17 am)
Húha....ez most komoly....

fényesi: (08-08-2008 @ 09:50 pm)
No! Csak tessék küldeni a folytatást! fTJ

AngyaliAndi: (08-08-2008 @ 10:59 am)
Azt hiszem, ennek a történetnek korántsem itt a vége. Akiben ennyi indulat van, ott érzelem is van. A szerelem és a gyűlölet annyira egyforma, annyira egy hajszál a különbség... Van itt még érzelem, és nem is kevés, mert ennyire fáj neki. Az embernek csak az fáj, amit bán, hogy elveszít, ami fontos neki. Ha nem így lenne, mosolyogva lenyeleti a taggal a cetlit, és szépen kisétál az ajtón, magyarázat nélkül. Nagyon jó rész lett ez, fájdalmasan jó. Puszillak!

Baggio011: (08-09-2008 @ 11:23 am)
Bizony Ágnes, ez most elég komolynak tűnik nekem is...köszönöm ittjártad:-)

Baggio011: (08-09-2008 @ 11:27 am)
Andi, valóban nincs vége itt a történetnek! Valóban nem szabad elfelejteni, hogy óriási érzelmek kellenek ahhoz, hogy valakit meg lehesen ütni, nem vitatom. Köszönöm, hogy itt jártál:) puszillak!

Baggio011: (08-09-2008 @ 11:29 am)
Köszönöm szépen Anne, nagyon jól esik, hogy itt vagy! További jó szórakozást! puszillak!

Baggio011: (08-09-2008 @ 11:30 am)
Drága Lyza, hálásan köszönöm, hogy újra itt jártál!!! Sok-sok Puszi!!!!!!!!! :)

Baggio011: (08-09-2008 @ 11:32 am)
János!!! Nagyon örülök, hogy itt látlak! Ígérem, még a hétvégén meg lesz a folytatás! Köszönöm szépen!!! :-)

piroman: (08-11-2008 @ 10:27 am)
Puff neki...

  

[ Vissza: Baggio011 - Bazsó Gábor | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.41 Seconds