[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 184
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 184


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Minden héten háború 33.
Szerző: Baggio011 - Bazsó Gábor
(08-31-2008 @ 11:41 am)

:

Rengeteg gondolat cikázott a fejemben a volt csapatom elleni meccset illetően. Egyetlen első osztályú mérkőzés sem tudott rám ijeszteni, ám ez a rutin jótékonysági meccs félelmet keltett bennem.
Soha éltemben nem gondoltam volna, hogy valaha ilyen nehéz helyzetbe kerülhetek, hogy azok ellen kell bizonyítanom tehetségemet, akik jóformán felneveltek, és végeredményben a Fradihoz juttattak. Ez még akkor is igaz, ha ez az út kicsit döcögősre is sikeredett.
Fogalmam sincs, egy ilyen meccsen kinek kellene igazából megfelelnem. Az edzőmnek azzal, hogy végighajtva a félidőt szétziláljuk a csapat védelmét, vagy az ottani közönségnek tisztelegve csak lazán mozgolódok, kevéske feltűnést keltve.
Mindenesetre elég nagy fejfájást okozott ráhangolódni a találkozóra, még így hetekkel előtte is.
Ellensúlyozva a vecsési fellépést, óriási buli volt várható azon a bizonyos estén a klubban. A meccseink mellett még erre koncentráltam a leginkább.
Sok vendégre számítottunk, sok versenyzőre, és persze Vadászi embereire, lányaira, és ezek kuncsaftjaira.
Elégedetten feküdtem otthon a franciaágyban, kevéske szabadidőmet töltve eme gondolataim között.
Újabban kicsit megint rákaptam a dohányzásra is, de csak módjával. Most is kényelmesen lógott a számból a cigaretta, miközben néma csend ereszkedett rám.
Ezt a csendet Reni törte meg, mikor benyitott a szobába. Tekintete fáradt volt, hangja unott, mondandója erőltetett. Mint a kapcsolatunk.

- Tomi! – szólított.
- Mondjad. – válaszoltam, miközben még csak rá sem néztem, csak bámultam a plafont.
- Készen van az ebéd. Gyere kérlek. – invitált, majd el is tűnt a szobaajtóból.
Ismét egy unalmas közös kajálás várt ránk. Elég szar szituáció volt ez így. Ez a lány ennél sokkal többet érdemel. Vonzódunk egymáshoz ugyan, őszinte szenvedéllyel, de ez mégsem szerelem. Mégsem az, amit én érzek Kicsim iránt, vagy amit Reni esetleg anno Csaba iránt.
Nem értettem magamat sem, kivételesen én is bevallottam, hogy végképp semmi értelme ennek az egésznek.
Leültünk az asztalhoz, majd nagy némaságban szedett nekem egy kis levest, majd leült ő is ebédelni. Még csak nem is néztünk egymásra, csupán a kanál és a tányér csörömpölése hallatszott az étkezés alatt.
A leves kivégzése után igazából már nem is voltam éhes. Még az étvágyamat is elvette ez a lehetetlen magánélet, amit folytattunk. A legszörnyűbb az egészben az volt, hogy mindezért én voltam a felelős. Jó, bár kettőn áll a vásár, ám mégis nagyobb részben én vagyok a bűnbak.
Ültem az asztalnál, majd mikor láttam, hogy ő sem eszik többet, rágyújtottam egy szál cigarettára. Reni is helyet foglalt, s míg én a semmibe merengtem, ő a padlót bámulta. Mintha kivártunk volna, hogy vajon melyikünk fog előbb megszólalni.
Mert az egyszer biztos, hogy valaki kinyitja a száját, és akkor az minőségi megnyilvánulás lesz a kapcsolatunkat illetően.
Megpróbálkoztam egy rutin, megszokott dologgal indítani, hátha lesz belőle valami komolyabb is.
- Köszönöm az ebédet. – mondtam.
- Még van hús is. – válaszolt halkan, kicsit felemelve a fejét felém.
- Az most nem megy, de majd később…
- Már az étvágyad is elveszi a jelenlétem? – tért rá könyörtelenül a lényegre, de továbbra sem volt ideges, inkább amolyan beletörődött.
- Ez butaság. Miért mondasz nekem ilyeneket? – kérdeztem én is ugyanazon a halk, csendes hangon.
- Mert úgy érzem, hogy ha átvitt értelemben is, de erről van szó.
- Akkor rosszul érzed. Ez nem ilyen egyszerű… - csendesedtem el.
- Tomi, én holnap hazaköltözöm. – válaszolta.
E mondat után megdermedtem én is, elég hirtelenül jött. Ezúttal én hajtottam le a fejemet, és csak ennyit tudtam kérdezni.
- Biztosan ezt akarod?
- Igen. Bár közhely, de esetünkben teljesen igaz, hogy így lesz jobb mind a kettőnknek. – közölte.
- És kinek lesz vajon egy fokkal mégis jobb? – emeltem fel a fejem hirtelen.
- Azt hiszem mindenképpen nekem…Hittem bennünk, hittem őszintén. Nem véletlen vágtam bele ilyen hirtelenséggel a dolgokba néhány hónappal ezelőtt, de…
- Megbántad? – szóltam közbe.
- Nem, Tomi! – mondta határozottan - Nem bántam meg. Kaptam tőled valamit, valamivel többet…Valami…valami extrát, ha úgy tetszik… Ám ennek az ideje sajnos lejárt. Sok minden közrejátszott a dologban, de van egyetlen egy olyan, ami a leginkább…
- Éspedig? – érdeklődtem kíváncsian.
- Az a perc Tomi, amikor te profi játékos lettél. Onnantól már nem volt megállás. Ne hidd, hogy nem ismerlek, ne gondold, hogy nem látok a fejedbe! Sokkal több mindennel vagyok tisztában, mint amit gondolnál. Nem az a baj, hogy profi lettél. Ez csak az én bajom. Van, aki ezt tudta volna kezelni, és nem fordult volna ekkorát veled a világ…
- Mire akarsz kilyukadni?
- Arra, hogy Viki mellett messze nem így alakultak volna a dolgaid… - mondta, nagy megdöbbenésemre.
- Miért, miért gondolod így?
- Azért Tomi, mert őt tiszta szívből szeretted, és szereted a mai napig is. Ne próbálj meggyőzni az ellenkezőjéről, mert tudom, hogy így van. – mosolyodott el mondata végén.
Nem tudtam mit reagálni erre. Teljesen meglepett nyilatkozata. Ha valóban mindeddig tisztában volt ezzel, miért csak most jön ki? Végképp elsüllyedtem szégyenemben, nem tudtam már mit reagálni.
- Reni, én…
- Semmi baj Tomi. – szólt közbe lágyan. – Nincs miért magyarázkodnod se neked, se nekem. Te a lelked mélyén jó ember vagy. A dolog szépséghibája az, hogy rosszkor gabalyodtunk egymásba. Talán sok dolog másképpen alakulhatott volna, de ezért nem hibáztatlak. Ám ha most nem fejezzük ezt be, később nagyon csúnya vége lenne a dolognak, azt pedig soha nem bocsátanám meg magunknak…
Köpni nyelni nem tudtam nyilatkozata után. Olyan alapos volt, határozott, igazságos, hogy soha nem gondoltam volna ezt. Ám mindenekelőtt maximálisan igaza volt.
Néhány percnyi hallgatás után sikerült összeszednem a gondolataimat, feldolgozni a „beérkezett információkat”, majd én is elmondtam a véleményemet:
- Olyannyira igazad van, hogy nem is tudok mit mondani. – hajtottam le a fejem – Így lesz a legjobb, és a legokosabb mindkettőnknek. Borzasztóan sajnálom, hogy nem tudtam neked megadni mindazt, amit valójában megérdemeltél volna.
- Tomi, kár erre több szót pazarolni. Ne is folytassuk, kérlek. Annál nehezebb lesz nekünk. Megyek, összepakolok. – majd felállt, és elindult a szobaajtó felé, de mielőtt bemehetett volna, elkaptam a csuklóját.
Kissé megilletődve nézett rám. Az a jól ismert ördögi tekintet már rég nem az volt, mint amelyet én ismertem. Most némi fájdalom is belecsöppent azokba a szemekbe, és egy kis csalódottság is. Ám könnyeket még véletlen sem hullajtott, csak egyszerűen, határozottan meredt rám.
- Hamarosan mennem kell a klubba. Ma lesz az a nagy banzáj a tehetségekkel. Nem szeretném, ha kényelmetlenül éreznéd magad. Ha mindenképpen menni szeretnél, nem tartalak vissza, de nem kell már korán reggel menned. Kérlek, próbáld kipihenni magadat nyugodtan. Ha ez segít, megígérem, hogy délutánig nem kerülök elő. Ráérsz a dologgal, nem leszek itt a nyakadon az utolsó pillanatokban. Úgy valóban sokkal nehezebb lenne. Jó így neked? – kérdeztem halkan.
- Ez valóban nagy segítség, és könnyítés lenne nekem is. – mosolyodott el – Köszönöm Tomi, és nem csak ezt, hanem mindent, amit tőled kaptam az elmúlt időben…
- Én tartozom köszönettel, hogy eddig kibírtad mellettem. – vigyorogtam, majd szorosan átöleltük egymást. Hosszan tartó, amolyan búcsúölelés volt ez.
Mikor elengedtük egymást, még akkor sem ragyogott könnycsepp gyönyörű szemeiben. Csak az a démoni mosoly, egy kicsit erőltetve, majd mindössze ennyit szólt:
- Holnap alaposan bezárok mindent, és a postaládába dobom a kulcsot. – közölte halkan.
- Rendben van. Nagyon vigyázz magadra! – majd a további könnyítések érdekében szinte egyszerre hagytuk ott egymást, két ellenkező irányba indulva a lakásban.
Ezek után még fél órát töltöttem otthon, amíg nagyjából rendbe szedtem magam.
Rám fért ez a ma esti buli nagyon. Alig vártam, hogy némi alkohollal csillapítsam a rajtam folyamatosan eluralkodó rossz hangulatomat…

 

folyt.köv.





(1232 szó a szövegben)    (714 olvasás)   Nyomtatható változat


Lyza1: (08-31-2008 @ 03:59 pm)
Hümmm...Előjönnek szépen a jó és rossz emberi tulajdonságok...Mit mondhatok?...Várom a folytatást!...Puszillak: Lyza

AngyaliAndi: (08-31-2008 @ 07:17 pm)
Sok ismerős mondat volt itt. Fájó rész lett. Puszi!

Baggio011: (08-31-2008 @ 09:54 pm)
Hamarosan folyt köv, Lyza! :-) nagyon szépen köszönöm!!:)))

Baggio011: (08-31-2008 @ 09:56 pm)
Az életből merített mondatok ezek Andi... köszöntem, puszillak!

Anne20: (08-31-2008 @ 11:07 pm)
Mennyivel másfajta búcsú volt ez! Még a korábbi részeknél eszembe jutott, de inkább ide írom: Tomi elég rövid időn belül talált Renire....Az ilyen kapcsolat szerintem korai, mert még nincs lezárva az előző... Gyakran jobb inkább egyedül, mint egy rossz kapcsolatban. De sajnos a férfiak ezt nem mindig tartják be. Mivel nekik "szükségleteik" vannak, amik nem maradhatnak kielégületlenül. Ezt nem bántásból írtam. Puszi: Anne

Baggio011: (08-31-2008 @ 11:22 pm)
Anne, ezt aztán nagyon nagyon jól látod!!! Már nem a szükségletes részét, azzal vitatkoznék:) , de a másikat igen. Túl hamar, amikor még lezáratlan volt az előző... Sebzett ember csak további sebeket okozhat, sajnos nagyon jól tudom én is:((( köszönöm szépen...

Anne20: (08-31-2008 @ 11:47 pm)
Hát akkor vitatkozzunk:)))))) Szerinted mi másért megy bele egy srác egy új kapcsolatba, amikor az előző még véget sem ért egészen? Unalomból talán? Én a másikra tippelek: hajtja a vadászösztön és a bizonyítási kényszer....

Thalassa: (08-31-2008 @ 12:24 pm)
Nagyon komoly rész lett! És igen... tudni kell, hogy mikor kell kiszállni, mikor jön el az a pont, ahol lépni kell, mielőtt tönkre teszik egymást az emberek. Nagyon nehéz... de Reni az eszénél volt. Jobb lesz ez így. Furcsa rész lett :) Remélem a többiben jut egy kis jó és vidám is. 1. p.

Baggio011: (08-31-2008 @ 12:43 pm)
Igen, Reni észnél volt. sok fura helyzetet hoz az élet, ez közülük egy. és azért némi különbség érezhető a két szakítás között Holland esetében...köszönöm Niki:)

agnes: (09-01-2008 @ 09:14 am)
Ez nagyon komoly! De ilyen is van az életben....

Baggio011: (09-01-2008 @ 12:04 am)
Elhiheted, én ez alól kivétel vagyok. Nem a vadászösztön hajt, soha nem voltam az a típus, és nem akarok bizonyítani senkinek, csakis magamnak. Ám ez a bizonyítás nem "abban" merül ki. Nekem az érzelmek milliószor fontosabbak, mert érzelem nélkül az sem olyan, mint amilyennek kellene lennie. De ez csak az én véleményem , sok férfi táérsam nyilván nem ért velem egyet, de én akkor is így látom, és ilyen vagyok:) köszönöm, hogy újra itt:-)

Anne20: (09-01-2008 @ 12:27 am)
Én nem is rólad kérdeztem (azt sejtettem, hogy Holland nem te vagy), hanem Hollandról. :)))) Mert őt ilyennek állítottad be... Beleraktad egy "jobb ma egy veréb..." kapcsolatba. Igazad van abban, hogy érzelem nélkül nem olyan. Ezért vagyok felháborodva olyan férfiakon, akik félreteszik az érzelmeiket, és az ösztöneikre hallgatnak inkább. Vagy más testrészeikre :)))))) Puszi: Anne

  

[ Vissza: Baggio011 - Bazsó Gábor | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.43 Seconds