[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 173
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 173


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Minden héten háború 49.
Szerző: Baggio011 - Bazsó Gábor
(09-26-2008 @ 07:03 pm)

:

A vérengzős éjszaka után két nappal természetesen a klubban ültem délelőtt. Igazából le sem hunytam a szemem a történtek óta, és semmit nem tudtam sem Vadásziról, sem bármely emberéről. Mondjuk Nándit nem fogják egyhamar megtalálni, az is biztos. Mindössze két héttel a sorsdöntő meccs előtt így pihenőt kaptam a mai bajnokira.
Rettenetesen fáradt voltam. Csak a kávékat döntöttem magamba literszámra.
Most is a pultnál ültem, könyökömre támaszkodva forgattam a csészét magam előtt, és elmerültem a legsötétebb gondolataimban. Rengetegszer lejátszódott fejemben a kegyetlen éjjel minden perce. Nem tudtam, mit érzek.

- Jó reggelt Holland! – szakított félbe egy rikácsoló hang, és már le is ült a mellém a már jól ismert Lóri gyerek, aki úgymond felfedezte zenei tehetségemet. Én természetesen a szokásos, hulla stílusban, begyógyult szemekkel próbáltam kedves lenni a nevetséges szemüvegét most sem nélkülöző egyedhez.
- Csá, Potter! Mit tehetek érted? – kérdeztem, de már nem is néztem rá.
- Megvan! Végre megvan! – lelkesedett.
- Mi van meg? – értetlenkedtem.
- A programod!
- Milyen programom?
- Hát, amiről beszéltünk!
- Te, nézzél már rám baszd meg! Úgy nézek én ki jelen pillanatban, mint akinek bármi is eszébe fog jutni? – kérdeztem meglehetősen higgadtan.
- Ó, bocsika! – vigyorgott – Valóban nem.
- Mondd el, amiért jöttél, aztán kérlek hagyj magamra. – ittam bele kávémba.
- Oké! Szóval, ugyebár beszéltünk arról a kis lemezbemutató turnéról. Sikerült megszerveznem! Rengeteg lóvé van benne! Húsz helyen fogsz fellépni a nyáron, és az első mindjárt itt van! – lelkesedett.
- Aha. Az pazar. Mikor van az első?
- Két hét múlva szombaton, a Margitszigeten!
- De akkor nekem meccsem van, méghozzá az Újpest ellen! – támadtam idegesen.
- Semmi baj! Úgy terveztem, hogy a meccs után fel tudj lépni! Lesz időd bőségesen a helyszínre érni, úgy kértem az időpontot. – örült magának. Én már kevésbé, hiszen, ha nyerünk, szerettem volna a csapattal bulizni. Ám most ahhoz sem volt kedvem, hogy vitázzak ezzel a kis fasszal.
- Jól van, haver! Ügyes gyerek vagy. Ott leszek. Most magamra hagynál?
- A világért sem zavarnék tovább, már csak egy kérdésem lenne…
- Mondjad már! – sürgettem.
- A plakátok még ma elkészülnek. Szeretnél e nevet adni a turnénak?
- Miért, kellene? – tártam szét a kezem.
- Nem fontos, de az olyan vagány dolog! – nevetett.
Drága kenyér, ekkora idióta barmot még nem basztam. „Vagány dolog.”
Na persze. Egy pillanatra átfutottak rajtam a múlt eseményei, és végül arra a döntésre jutottam, hogy lesz neve a turnénak:
- Minden héten háború. – válaszoltam.
- Hogy, micsoda? – lepődött meg.
- A turné neve: Minden héten háború. – ismételtem. Látszólag meglepte a dolog, de egy vállrándítással elintézte magában. Felírta egy kis cetlire a megadott nevet.
- Akkor meg is volnánk, de…
- Szevasz, Harry! – köszöntem el, még mielőtt megint belevág valami égbekiáltó faszságba. Ebből már értett, és gyorsan kimasírozott a klubból.
Ekkor már Kriszta lépett oda hozzám:
- Minden héten háború? – kérdezte.
- Ja. Talán nem tetszik?
- Nem rossz. De mondd csak, Tomi! Mi történt aznap éjjel? – kérdezte sejtelmesen.
- Nem is tudom, mikor hívtál utoljára így…
- Most Tomi vagy. Amikor a menő seggfejekkel itt üzletelsz, meg amikor a pályán vagy, akkor az maga Holland. De most határozottan Tomi. Válaszolnál a kérdésemre? Mi történt akkor? – tette fel újra.
- Semmi különös. Törlesztettük Sandesz adósságát. Így az üzleti viszony is megszűnt Vadászival. – válaszoltam tömören.
- Jézusom, mit tettetek vele? – szörnyedt el.
Mielőtt válaszolhattam volna, valaki nagy lendülettel csapta ki a bejárati ajtót.
Azonnal odanéztem, ki lehet ez a barom. Meglepetésemre Doki volt az.
Kezében vagy négy-öt újsággal.
- Sportot nem hoztál? – hülyültem.
- Ez jobban fog érdekelni, elhiheted! – vágta elém az újságokat idegesen.
Az első, ami előttem volt, a címlapon már így indult:

„ A kórházban lelte halálát a vállalkozó”

„ Belehalt sérüléseibe a brutálisan megkínzott, és agyonvert Vadászi László”

„ Túl sok vért veszített…A rendőrség nagy erőkkel nyomoz…Késsel vágtak a mellébe…Még tíz percig élt a műtőben…”

Kriszta azonnal rájött, miről van szó. Én még nem fogtam fel a történteket. Doki idegesen várta a reakciómat. Igazából nem tudtam erre mit mondani. Ahogy az ilyet Vadászi rendezné el, úgy tettem én is. Lekezelően, nem törődöm stílusban, bár kissé meglepve:
- Ejnye baszd meg! Volt pofája megdögleni a rohadéknak? – akadtam ki.
- Kinyírtátok? – hűlt el Kriszta.
- Akkor este azt mondtad, él! – támadt rám Doki.
- Úgy értettem, a szívünkben. – mosolyogtam.
- Ez egyáltalán nem vicces! – akadt ki Kriszta.
- Nem is annak szántam.
- Javíthatatlan vagy! – csóválta a fejét Doki.
- Van, ami sosem változik. – vontam meg a vállam. – Nem akartam, hogy ez a geci megdögöljön! – váltottam stílust hirtelen – De ha nem lépjük ezt meg, akkor azzal Anitának ártunk, s ez által Sandesznak is! Ezt ti legalább olyan jól tudjátok, mint én!
Oktattam ki őket. Néma csend lett.
- Én most…iszom egy kávét… - hátrált meg Kriszta.
- Holland, mi lesz, ha rájönnek a zsaruk? – aggódott Doki.
- Nekem nem árthatnak. De ha mégis, hidd el, téged nem keverlek bele, erre megesküszöm.
- Én legalább olyan élvezettel ütöttem a rohadékot, úgysem hagynálak cserben! – nézett mélyen a szemembe. Ez jól esett.
- Mondd, Kriszta! – szóltam a csinos kis hölgynek rettenetesen komor arccal – Szerinted azon az éjjelen, amikor megöltük Vadászit, Holland voltam, vagy Tomi? – utaltam korábbi eszmefuttatására, aminek nem értünk a végére, de sejtettem a lényegét. Kriszta egyik szeme szomorú volt, ám a másik mégis büszkeséggel nézett rám.
- Amikor ezt megtetted, megtettétek…Tomi voltál… - majd elhallgatott.
Nem ezt a választ vártam. Ezután barátom vállára tettem a kezem:
- Tomi voltam… - ismételtem, majd a kijárat felé indultam.
- Most meg hova mész? – kérdezte Doki.
- Haza. – válaszoltam. Nem volt könnyű e szó. Régen használtam már.
- És az hol van?
- Ott, ahol már nagyon régen jártam. Pedig régebben boldog perceket éltem át ott. Ma már csak egy halom tégla az egész. Remélem, még oda találok…
Majd becsapódott mögöttem az ajtó…

folyt.köv. 





(1003 szó a szövegben)    (716 olvasás)   Nyomtatható változat


Thalassa: (09-26-2008 @ 07:44 pm)
A legutóbbi rész után azt hittem nagyobb meglepetés már nem érhet... Ért. Hihetetlen. De vajon hova megy, ahol már csak egy halom tégla áll? Vagy a lakásra gondolt, ahol a Kicsijével élt? Nem tudom... És akkor Tomi volt... szerintem jobb szeretette volna, ha akkor a kemény és érzéketlen Holland lett volna, nem Tomi. Így olyan, mintha a még tiszta és érintetlen Tomit mocskolta volna be. Hollandnak már úgyis "mindegy" lett volna, ő már bemocskolódott ettől a világtól, de Tomi eddig tiszta volt... Várom, nagyon várom már a folytatást! Puszillak!!

Baggio011: (09-26-2008 @ 07:57 pm)
Igen, Niki! Soha nem tudta, mikor melyik arcát kell megmutatnia, és kinek. Hogy ez hiba lenne? Mindenképpen az. Ám ezek a dolgok emelték őt odáig, ahol most tart...részben nagy ember, részben lesüllyedt... már nincsen sok rész hátra:) köszönöm szépen!

Lyza1: (09-26-2008 @ 08:12 pm)
Meglepetésben bővelkedő rész volt!...Gratulálok!...Lyza

Baggio011: (09-26-2008 @ 08:25 pm)
Köszönöm Lyza:) Már nem tartogatok sok meglepit:):) hamarosan vége:) puszillak

Anne20: (09-27-2008 @ 08:51 pm)
Végre haza? Talán a megszokott 4 fal majd jót tesz. Csak az üres lakás visszhangzik... :)))) Puszi: Anne

Baggio011: (09-27-2008 @ 10:07 pm)
Andi, baromi jó meglátás ez!!! Vadászi Tomi egy részét is magával rántotta a halálba, és ezt már nem lehet semmissé tenni, nem lehet kimagyarázni. Lehet rajta poénkodni, játszani a keményfiút, de az emberi részét élete végéig el fogja kísérni...köszönöm szépen:) puszillak!

Baggio011: (09-27-2008 @ 10:10 pm)
Végre haza:) néha nagyon jót tesz az egyedüllét:) köszi Anne!:)

AngyaliAndi: (09-27-2008 @ 11:33 am)
Gondolkoztam sokat, ki az áldozat. Ki halt meg igazából. Vadászgörény barátunk? Hát, ő csak max fizikailag, nála ez idő kérdése volt. Üzemi baleset, és meg kell, hogy mondja, jobb nélküle a világ. De Tomi... Tomi is belehalt kicsit. Soha nem lesz már olyan a világa, mint előtte volt. Meg lehet úszni, persze, hogy meg lehet, gondolom, nem a sitten fog rohadni élete végéig, de, hogy ezt magában miként rendezi le, az már más kérdés. Gondolom sehogy. Az ember nem gyilkosnak születik, azzá válik. Így Vadász is ölt. Tomit. NAgyon jó lett ez is. Puszillak!

  

[ Vissza: Baggio011 - Bazsó Gábor | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.47 Seconds