[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 208
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 208


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Hogy foghatunk pasit, ha nincs lasszónk?-9.
Szerző: Angeli - Kelényi Angelika
(07-05-2006 @ 11:11 am)

:

A srác mosolygott. Én mondjuk nem rá vigyorogtam, hanem ugye a Ritával folytatott diskurzus okán, de nem esett rosszul a mosolya.

- Nézd csak! – bökdöstem meg Ritát. – Milyen helyes kis kopasz pasi!

Rita odasandított, aztán egyetértően bólogatott.

- Helyes, helyes. És kopasz is!

- Most mi van? Tudod, hogy bejönnek nekem a kopaszok…

- Aha! A jó kis biztonsági őr típusúak, mi? Nehéz izomzat, enyhén macis… - nevetett Rita vidáman.

- Na és? Neked meg a nagyorrúak tetszenek! Azt hiszed, hogy az jobb?

- Jooooobb! Hidd el Kisanyám, jobb! – heherészett. – Nagy orr, nagy láb…

- Figyeled? – tértem vissza a sráchoz. – Nem lassít. Leseget át.

- Biztos tetszel neki!

- Ja persze! – mondtam, de éreztem, hogy Ritának igaza lehet, mert a csávó úgy lesett, hogy attól féltem, lemegy az útról.

Aztán belehúzott, és elénk sorolt, majd benyomta a vészvillogót, és lelassított. Nem állt ki előlünk, ott poroszkált hatvannal, mi meg összenéztünk Ritával:

- Ez játszik. – mondta. – Akarsz játszani vele?

- Nem is tudom… - kezdtem, de addigra Rita visszaváltott harmadikba, odalépett a gáznak, és kivágott a fiú kocsija mögül. Kielőzte, aztán beállt elé, és lelassított hatvanra.

- Na most mit lépsz Apafej? – vigyorgott Rita, én meg élveztem a dolgot.

A srác meg akarta ismételni az előbbi manővert, de Rita nem hagyta. Amikor a fiú gyorsított, mi is gyorsítottunk, nem engedtük magunk elé. Aztán Rita belehúzott, és elkezdődött az üldözéses autóverseny. Rita tényleg jól vezet. Nem volt okom félni, mégis egy zabszem nem fért volna a fenekembe, az biztos. A srác üldözött bennünket, kielőzött, aztán mi üldöztük. Mellettünk a táj őrült sebességgel futott, én élveztem a játékot, de féltem is, szóval ambivalens érzésekkel ücsörögtem Rita mellett. Azt hittem, hogy nem fogja észrevenni, amikor feltűnés nélkül bekapcsoltam a biztonsági övemet, de egyből lecsapott:

- Mi van Banyek! Be vagy tojva? Abbahagyjuk?

- Hát… nem bánnám, ez már egy kicsit sok nekem… bár a fickó cuki…

- Na figyelj! Mindjárt megoldom a dolgot! Bízd ide!

Rita újra megelőzte a fiút, és addig tartotta is az előnyünket, amíg egy pihenőhely nem következett. Előtte benyomta a vészvillogót, utána az indexet, és lehajtott az autópályáról. Szeme a tükröt fürkészte, én meg teljes testtel hátra fordultam az ülésemen, és lestem a reakciót. Amikor azt láttam, hogy a pasi kocsija követ bennünket, felkacagtam.

- Látod? Most mit csinálunk? – nevetgéltem jókedvűen.

- Honnan tudjam? Majd lesz valahogy! – nevetett Rita is. Beparkolt az egyik helyre, kevesen voltak a pihenőben, volt hely bőven. A pasas mellénk parkolt, leállította a kocsiját, és kiszállt. Mi ugyanezt tettük.

- De most mi lesz?

- Ne parázz már! Majd lesz valami! – Ritának nem voltak gondjai az ismerkedéssel.

Hatalmas dumája volt, és félelmetes humora. Minden pasit lebeszélt a lábáról, imádták, hogy szellemes, és értelmes, fel sem tűnt senkinek, hogy nem egy Claudia Schiffer. Bár ez rossz példa, mert ő egyáltalán nem az a típus, akit irigyelnék. Olyan nagy, langaléta, tenyeres-talpas német csaj, akkor már inkább Evangelista, ő különleges. Na mindegy, szóval Rita mellett nem féltem, hogy kínos csend áll be, ha egyáltalán társalgásra kerül a sor. Odapillantottam a fiúra, aki mosolyogva tartott felénk. Tetszett. Nagyon is. Jó magas volt, sportosan elegáns öltözéke jól állt arányos testén, és valóban kopaszodott. Nem vészesen, de pont annyira, hogy ne legyen macsómen. Tudvalevő, hogy iszonyú nagy a különbség a borotvált fejű, kigyúrt, gengszterkinézetű álvagányok, és a normálisan, intellektuálisan hátracsúszó homlok okán egy milliméteresre levágott hajú férfiak között. Az előbbiek többnyire nem a szócsaták rémei, inkább a szoláriumok, és a gyurmázós fittnesz klubok gyakori látogatói, avagy csak alapból keményebbé, félelmetesebbé akarják tenni a fizimiskájukat a simára borotvált burával. Mert valljuk be, hogy egy ilyen típusú műmájer – ha épp nem az esetünk, mert olyan is van, akinek az ilyen férfiemberek tetszenek – az emberből inkább tartózkodást, riadtságot vált ki, nem azt a kissé anyáskodó, simogató érzést, amit meghatottan akkor tapasztalunk, amikor egy szemüveges, vagy kopaszodó ürge a szemünk fénye. Mondjuk belőlem sok mindent kivált például Zinadine Zidane, de az anyaiak nincsenek közöttük, pedig ő is furán kopaszodott meg, ugye. De még mennyire! Nagyon furán. Persze vannak kivételek.

Mosolyogva álltunk szemben a fiúval, aki azonnal nyújtotta a kezét, először Rita felé, majd felém is, és bemutatkozott.

- Dieter vagyok. Remélem, hogy elfogadtok egy kávét, végül is ti győztetek!

Németül beszélt, ez nem volt meglepő, első blikkre kiszúrtuk, hogy német rendszámos az autója. Mi természetesen elfogadtuk a meghívást, miért is ne tettük volna? Először is, ha valamivel megkínálnak, fogadd el, pláne, ha nem várnak cserébe ellenszolgáltatást. Ha nem sikerül a beszélgetés, még mindig nincs semmi, hisz a csávó nem magyar, úgy eltűnik a balfenéken, hogy soha többé nem futunk vele össze. Dieter előrement, mi, mint a verebek utána, a háta mögött cinkos pillantásokat váltottunk, olyan tipikus női összenézés volt, ami azt jelentette:

- Nem rossz, nem rossz.

Rita felemelte az állát, ami jelezte felém a kérdést:

- Kell?

Én meghúztam a vállamat vigyorogva, jelentése:

- Majd kiderül.

Így társalogtunk meghívónk háta mögött, közben stíröltem a fenekét, mert egy férfi esetében nagyon is fontos, hogy a feneke kerek, és gumilabdaszerű legyen, nem szeretem a fartalan, vagy pláne a nagyseggű pasikat. Van egy jó kis köztes állapot, ami némi izmot feltételez, és melyet a nők iszonyatos munkával próbálnak elérni, egyesek a kisujjukat odaadnák érte. A pasik jó része ilyennel születik, és ez csak olyan hatvan, hatvanöt éves korukban löttyed meg. Mi viszont küzdünk, küzdünk, mégis hájas, nagy, vagy éppen lapos, vagy kicsi, de lógós, vagy körte, vagy alapból lötyi a popsink, néhány kivételtől eltekintve. Régen találkoztam olyan nővel, aki elégedett volt a fenekével, ez valahogy az örök kínlódás tárgya lett. Addig persze, amíg a nők abroncsos szoknyát hordtak, és fűzték magukat nem volt gond a farmérettel, vagy formával, a narancsbőrrel, manapság viszont, amikor már ruha is alig takarja a testünket, minden részünk tökéletesen kiviláglik, nem árulhat senki zsákba macskát. Ma már nem elég egy bájos pofika, pihegő kebel, és amíg Kate Moss, és a tizenhat éves tinisztárok a szépség ideáljai, addig szerencsétlenkedni fog minden nyomorultul átlag, vagy attól súlyosabb, vagy amorfabb alkattal megáldott nőszemély. Már persze az, aki törődik vele. De hogy ne törődne vele az ember, amikor a fehér szűk nacin átüt a cellulitisz, a top pedig nem takarja a háromszoros hurkát a hason!

Dieternek jó feneke volt. Viszonylag. Ez, és a magassága, kellemes arca szinte önmagában elég lett volna ahhoz, hogy szívesen ismerkedjek vele, hisz eddig még nem mondtam, de rám többnyire az alacsony férfiak ragadnak, nekem viszont a magas pasi a zsánerem. Na nem a colos, mert amellett hülyén néznék ki a százhatvan centimmel, hanem az a pont jó magasságú, hogy pipiskednem kelljen, ha meg akarom csókolni a száját. Az ilyeneknek általában nem jövök be. Itt egy kivétel végre, a kérdés csak az volt, hogy én tetszem-e neki, vagy Rita, vagy mindkettőnk, vagy egyikünk sem?


Folyt.köv.



(1122 szó a szövegben)    (715 olvasás)   Nyomtatható változat


Zsuka49: (07-05-2006 @ 01:29 pm)
Már hiányoltam az írásodat Angelikám!!:))) Klassz kis rész, ami izgalmas is! Hát persze, hogy a nők is megnézik a pasik fenekét, miért? Azt hitték a nők vakok??? Gratula: Zsuzsi

Angeli: (07-05-2006 @ 04:28 pm)
Örülök Neti!:-))

Angeli: (07-05-2006 @ 04:29 pm)
Szia Niki! Bizony megnézzük! Ugye? :-))))))))))))

Angeli: (07-05-2006 @ 04:30 pm)
Köszönöm Zsuzsikám, örülök, hogy egyetértesz!:-)))

kerlac: (07-05-2006 @ 07:29 pm)
Tanulságos. Egy férfi ott tanul, ahol tud. :))) Jól írsz. Azt hiszem, ezt már mondtam. :)

Teru: (07-05-2006 @ 07:46 pm)
Szinte nem lenne teljes a nap ha nem olvasnám ezt a sorozatot, remélem sosem hagyod abba:-)) Különben a nagyseegű férfiakat én sem szeretem:-))))

persecuted: (07-05-2006 @ 07:50 pm)
Bizony a duma elviszi a srácokat...(Nekem se jön be Claudia, bár fordítva sem lenne másképp:DD) A gimiben mindíg kerítőnek küldtek az osztálytársnőim egy-egy dejólnézkiezasráchoz, a vége az lett a történetnek, hogy a srácok nekem üzentek:DDD, pedig egyiket sem szerettem volna kiénekelni senki lánya szájából:(( Klassz voltál megint:))))

Angeli: (07-05-2006 @ 08:25 pm)
Köszönöm Kerlaci! És igen. Tényleg nézzük a pasik fenekét. :-))))))))))))))

Angeli: (07-05-2006 @ 08:27 pm)
Kedves Teru! Sajnos már nem sok rész van hátra, a barátnőm még csak 35 éves, ennyi kaland is sok neki.:-))))))))))))))

Angeli: (07-05-2006 @ 08:29 pm)
Szia Marcsi! Sokszor tényleg nagyon sokat számít, hogy milyen dumája van egy pasinak, vagy nőnek, és ha jó, akkor akár hajlandó az ember elfelejteni a külsejét. Nem? :-)))))))) Köszi, hogy itt jártál!

blue: (07-05-2006 @ 10:31 pm)
Úgy érzem, hogy necsak a dumája, testalkata legyen jó, hanem a belső tulajdonsága is, legalábbis számomra ez nagyon fontos. Tetszik a történet, türelmetlenül várom a folytatást. pusza: ))))))

Netelka: (07-05-2006 @ 11:28 am)
Nagyon izgin alakul a történet :)

Thalassa: (07-05-2006 @ 12:24 pm)
A minap a strandon, mikor még az idő odavaló volt a társaságból az egyik fiú csodálkozva nézte, hogy "Ti csajok is így megnézitek a srácok hátsóját?". Mi meg a tesómmal bőszen bólogattunk... Ezek szerint akkor nemcsak mi figyelünk erre... ;-)) Kíváncsi vagyok Dieter-rel milyen kalandok esnek meg! Puszi: Niki

prayer: (07-06-2006 @ 07:38 am)
Eddig reménykedtem, hátha bejövök neked, de már látom, erről le kell mondanom. Testemnek súlyához viszonyitva, nulla izomzat. A szemem ronggyal van kibájlogolva, hogy ne nyikorogjon. Hajam még akad, de sosem fésülködök. (Ami igaz is) Na és a fenekem? Nekem olyan nincs is. Még jó, hogy legalább írásaidban megtudom, milyen a női ideál! Na, szegény Német gyerek! Biztosan kidumáljátok.

LunaPiena: (07-06-2006 @ 08:14 am)
:)))))) hmm, egy Zizou bőrbe bújt Dieter és a magyar lányok - wow ;-). (Jah, megcsináltam a kapros-krumplit, nem volt rossz ;-)!)

Angeli: (07-06-2006 @ 09:07 am)
Szia Gaby! Igazad van, csak addig el is kell jutni, hogy megismerd.:-))))) Köszi!:-)))

Angeli: (07-06-2006 @ 09:09 am)
Köszi Éva!:-))))))))))

Angeli: (07-06-2006 @ 09:15 am)
Kedves Zoli! A fent felsorolt tulajdonságok nem nekem jönnek be, de azért a kerek fenék nem baj, és hát Zidane...:-)))))) Köszi, hogy itt jártál.:-))

Angeli: (07-06-2006 @ 09:16 am)
Szia Luna! Örülök, hogy jól sikerült a krumpli! :-)))))))))))))

andika: (07-06-2006 @ 09:23 am)
nagyon jó volt megint Nálad örömmel olvastalak :-)

Angeli: (07-06-2006 @ 09:51 am)
Köszönöm Andika!:-)))

veva: (07-06-2006 @ 12:18 am)
Olvastalak, jólesett! :))

Lacoba: (07-07-2006 @ 05:49 am)
Nos Angelika! Tudod két lányról írsz, én pedig egyből fiatalkori emlékeim között kezdtem turkálni, amikor a haverommal hasonló kételyek között mentünk egy-két randira.

Angeli: (07-07-2006 @ 09:18 am)
Kedves Lacobá! A lányok ugyanúgy kitárgyalják a fiúk testrészeit, mint fordítva, sőt, szerintem részletesebben.:-))))

Joys: (07-10-2006 @ 06:56 pm)
Egy helyes, mosolygós, jófenekü német....hm...valamiröl lemaradtam itt, köztük élve már 16 éve. ( Ja,, és én is, persze, hogy megnézem, a szeme után az a második ;-)). Na kiváncsi vagyok hol lyukad ki a föhösünk Dieterrel.

  

[ Vissza: Angeli - Kelényi Angelika | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.45 Seconds