[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 226
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 227

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Elvinne az Árpád hídig?-4.
Szerző: Angeli - Kelényi Angelika
(06-04-2006 @ 02:20 pm)

:

4.

Azt mondják, hogy a tavasz ravasz, mindig okozhat meglepetést, változékony, mint a nők hangulata, és még sok közhelyet fel tudnék sorolni, amit a hosszú emberöltők megfigyelései pakoltak a köz tudatába. Ez a tavasz azonban nem változékony, nem ravasz, egyszerűen utálatosan, gusztustalanul hideg, esős, és sáros, mocskos, latyakos. Utálom is, mert amikor szakad az eső, villámlik, és dörög az ég, akkor nem tudok kiállni stoppolni, tehát továbbra is a HÉV utasait szórakoztatom a tornagyakorlataimmal és grimaszaimmal. Egyetlen szempontból szerencsésebb, hogy az utóbbi napokban a tömegközlekedés kimerítő tevékenységét voltam kénytelen választani, mégpedig az, hogy a párom anyja gyanakodni kezdett. Az egyik szomszéd látott, hogy nem a megálló felé vettem az irányt az egyik reggelen, és ez szöget ütött leendő anyósom fejébe.

- Hallom, hogy tegnapelőtt reggel nem a HÉV-hez mentél egyenesen. – mondta, és ácsorgott, várta a választ, amit én azonnal és (szerintem) roppant kreatívan meg is adtam neki:

- Igen. Előtte bementem a kisboltba.

- Mit vettél? – kérdezte még mindig szúrós, mindent látó szemmel tekintve rám, mintha máris bebizonyosodott volna, hogy csalom a fiát reggelente öt percben.

- Epres rágót. Tudod, hogy anélkül nem megy a közlekedés… - mosolyogtam zavartalanul, és további magyarázat nélkül bevonultam a fürdőszobába.

Az tény, hogy epres rágó nélkül nem megyek sehová, bár egyre nehezebb hozzájutni. Valószínűleg senki nem szereti rajtam kívül, mert eddig bárkit kínáltam vele, fintorogva intett nemet. Nyilván a kutya sem veszi, csak én, miattam viszont nem fogják forgalomban tartani, attól félek. Én szeretem, sőt, mondhatni, élni sem tudok már nélküle, egyesek nyugtatókat szednek, mások antidepresszánsokat, én epres rágót majszolgatok útközben. Nem mondom, hogy felér egy nyugibogyóval, mindenesetre kevésbé káros. Nos, az epres rágót mostanában úgy tűnik, hogy nem gyártják, mert legutóbb is, amikor venni akartam, a beszélgetésem a következőképpen zajlott az újságosnál (ott szoktam venni, a reggeli sajtóval együtt).

- Ezt kérem! – dugtam az eladófiú orra elé a lapot. – És egy epres rágót.

- Dinnyés van, vegyél azt. – mondta alternatívát ajánlva.

- De én az epreset szeretem. Biztos, hogy nincs? – reménykedtem.

- Nincs, de jó a dinnyés is. – bizonygatta.

- Na akkor adj egy dinnyéset, de lelked rajta, hogy jó legyen! – mintha valami komoly dologról, mondjuk az eladott drog tisztaságáról egyezkedtünk volna, olyan komolyan vettük az alkut a dinnyés és az epres rágók ügyében.

Bevonultam a metróba az új szerzeményemmel, kibontottam, és bekaptam egy szemet. Hát ilyen ócska, émelyítő ízt már régen éreztem. Amúgy sem rajongok a metróért, amúgy is rosszul vagyok a közlekedéstől, és akkor még dinnyés rágóval tetézem az egészet. Nagyon megharagudtam a srácra, mert nem tudta, hogy mit beszél, szerintem nem is kóstolta, csak rám akarta tukmálni az újdonat áruját.

Szerencsére pár nap múlva már mehettem stoppolni, mert a hülye időjárás némileg megemberelte magát, és beszüntette az esőt. Nem mondom, hogy gyönyörű idő lett, mert a napot még véletlenül sem láttam, borongós, felhős volt az ég, amikor kiléptem a kapun, de legalább az eső nem esett, és a szél sem akarta letépni a fejemet.

Elbaktattam a jó kis vadászhelyemre, nem találkoztam senkivel. Reméltem, hogy a szomszéd sem lebzsel a környéken, mert azt már nehezebb lett volna megmagyarázni, hogy mit kóválygok a tó körül reggel nyolckor. Szerencsére, és szinte már kivételesen senki nem tartózkodott az út szélén rajtam kívül, engem pedig még véletlenül sem lehetett prostinak nézni, mert a sportos eleganciámból kizárólag a sportos maradt meg, ami egy bő, zsebes vászongatyát, fekete sportcipőt, fekete hosszú ujjú felsőt, és egy szűk faridzsekit jelentett, ezáltal minden nőiességemet a hajam fazonja és szőkesége, illetve a fenekem mérete tömörített magába. Meglehetősen elrejtett bájaim okán nem is kaptam annyi szimpatikus mutogatást, és dudálást, mint addig, ez azonban szerintem kicsit sem meglepő módon nem zavart engem. Az már inkább aggasztott, hogy nem nagyon tolongtak körülöttem az autósok, hogy elvihessenek valameddig. Már majdnem feladtam, és elkönyveltem magamban, hogy a ritka alkalmak egyikeként elkések a munkahelyemről, amikor lefékezett mellettem egy kisautó. Azonnal rávetettem magam az ajtóra, és bedugtam a fejemet:

- Jó napot, elvinne az Árpád hídig?

- Persze! Azért álltam meg. Szálljon be nyugodtan! – mondta egy kedves, fiatal női hang, én pedig megnyugodva beszálltam. Mégiscsak biztonságosabb egy nővel furikázni, mint egy megőrült pasassal, gondolva itt a legutóbbi eszement csókkövetelő taknyosra.

Meglepődtem, amikor ránéztem a nőre, aki felvett. Középkorú hölgy nézett rám a volán mögül, rövid, festett vörös hajjal, nyugodt, átlagos, de nagyon kedves arccal, csinos, ugyanakkor egyszerű… inkább úgy fogalmaznék, hogy decens öltözékben.

- Kösse be magát kedvesem, nem szeretném, ha baja esne! – mondta, és elindult.

- Muszáj? – kérdeztem, mert utálom a biztonsági övet, hiába vagyok tisztában az előnyeivel. Engem szorít, rámtekeredik, és meg akar fojtani.

- Igen. Megkérem rá, számomra nagyon fontos, hogy az utasomat biztonságban tudjam. – mondta mosolyogva, de ellentmondást nem tűrő hanghordozással.

Bekapcsoltam a biztonsági övet, nem akartam vitatkozni, főleg, mert tudom, hogy a rendőr is büntet emiatt. Hogy jövök én ahhoz, hogy bajba sodorjam ezt kedves hölgyet, aki felvett.

- Miért stoppol? – tette fel a szokásos kérdést, melyre megadtam a szokásos választ. Nem faggatott tovább, csak bólintott, mint aki érti az indokaimat.

- Elég fiatalnak látszik. – mondta. – Hány éves?

- Harmincöt. Miért? – kérdeztem vissza.

- Kevesebbnek néztem, lehet, hogy az öltözék…

Elkenődtem. Azt hittem, hogy az arcom miatt tűntem csitrinek, mert olyan fantasztikusan jól tartom magamat, és egy ilyen bók megalapozta volna a napomat.

- Mindegy, így is sokkal fiatalabb nálam… Van tetoválása? – váltott egy gyorsat.

- Miért kérdezi? – kérdeztem már megint vissza, mert elképzelni nem tudtam, hogy mi köze neki az én testemhez. – Amúgy nincs.

- Kár. – mondta csalódottan. - Reméltem, hogy van, azért vettem fel. A ruhája miatt olyan vagányabbnak néztem…meg fiatalabbnak…

- Hát…egyszer volt tetoválva a szám, ha érdekli… - mondtam, mert megsajnáltam, annyira meg akart tudni valamit a tetkókról.

- Igen? – élénkült fel, jobban megnézte a számat, és amikor nem látott rajta semmi érdekeset, akkor megkérdezte. – És mi lett vele?

- Felszívódott. De miért olyan érdekes ez? – kérdeztem, mert evett a kíváncsiság, hogy miért olyan izgalmas téma ez egy középkorú nő számára, hogy még egy stoppost is megkockáztat a tudásáért.

- Na jó. Úgysem látom többet… - kezdte. – Csináltatni akarok egy tetoválást.

- Hova? – bámultam rá elkerekedett szemekkel.

- Nos… oda. – mondta, és a szemével az alfele felé bökött.

- Aszta! Ez ám a bátorság! – ámultam. – És miért?

- Szexinek tartom. És a barátom is. – mondta kicsit elpirulva. – Fáj vajon?

- Azt nem tudom, hogy ott fáj-e, de nem zárnám ki, nekem fájt a szám sokáig. – mondtam.

- Elmondaná, hogy volt? Milyen érzéstelenítést kapott, vagy kapott egyáltalán?

- Hát…ez azért nem most volt, azóta biztosan sokat fejlődött a technika, meg ugye az enyém kozmetikai tetoválás volt, ami lehet, hogy más…bár miért volna más...

Elmeséltem neki. Olyan ’94-95 körül kezdett elterjedni az országban ez a fajta tartós szépség, és én, mint ifjú titán, aki önmagával örökké elégedetlen egy ismerős unszolására elmentem egy most már nagyon ismert sminkmesterhez, aki az elsők között szerzett jártasságot ebben a technikában. Ő is úgy látta, hogy rá fér a számra egy kis korrekció, úgyhogy kigondoltuk, hogy egy halvány, barnás, szájszínű kontúrral javítunk a helyzeten. Egy hétig szednem kellett herpesz elleni tablettát, majd kezdődhetett a tetoválás. Adott nekem a lány két Algopirint, hogy vegyem be, majd bekente a számat valami érzéstelenítő kenőccsel, és nekilátott a munkának. Fájt. Úgy fájt, hogy folyt a könny a szememből. Amikor készen lett, és belenéztem a tükörbe, azt hittem, hogy lefordulok a székről. Akkorára dagadt a pittyem, hogy az összes kollagéncica megirigyelhette volna, a szép, halványbarna kontúrom fekete volt, mint egy tusrajz, ráadásul a szám máshová került, mint ahol addig volt. Feljebb, és lejjebb. Rémült, könnyes szemekkel néztem a kozmetikusra, aki megnyugtatóan mosolygott, és közölte, hogy ez még csak az első alkalom volt, másodjára jobban fog kinézni. Befestette a számat sötétpirosra, ami még mindig színtelen volt a fekete szegélyhez képest, és utamra bocsátott. Akkor sem volt kocsim, a szégyen majdnem megölt a villamoson, mindenki engem bámult. Reméltem, hogy másnapra jobb lesz a helyzet, így amint felébredtem, rohantam a tükörhöz. Nos, a számon körbe, a varas tetoválás mentén mindenütt herpesz virított, burjánzott, még dagadtabbra duzzasztva ajkamat. Sírógörcsöt kaptam. Körülbelül egy hét múlva jött annyira rendbe a szám, hogy utcára mertem menni, majd még egy hét telt el, mire elmúlt a varasodás, annak a helyén kellett volna a mesésen kontúrozott, csókos számnak lennie. Ehelyett egy darabokban festett, itt-ott látszó sötét vonalka jelezte, hogy valami történt, igazából úgy néztem ki, mint akinek folyton csokis a szája, de legalábbis koszos. Ezt többször meg is kérdezték tőlem, ami egy idő után már idegesített, így nekiláttam minden reggel kontúrceruzával körbehúzni, aztán berúzsozni, két éven keresztül, ami idő alatt szerencsére nyom nélkül eltűnt a csodatetkó. Azóta nem szeretnék újabb tetoválást, bár most már biztosan másképpen csinálják.

- Az én történetem ennyi, de nem szeretném eltántorítani… - mondtam neki látva, hogy szörnyülködve hallgatja kanosszajárásomat.

- Nem is tud, mert megígértem a páromnak, hogy megcsináltatom, ő is tetováltatja az övét, úgyhogy kölcsönös a dolog. Maga szerint lehet ott is herpeszt kapni?

- Fogalmam sincs. – vontam meg a vállamat. – Mondjuk választhattak volna kevésbé veszélyes helyet is… de hát én tényleg nem vagyok kompetens…

- Nem lehet. Csak olyan helyen, ahol más nem látja, csak ő és én. Én egyébként sem engedhetem meg magamnak, hogy látszódjék, van két felnőtt gyerekem, és igaz, hogy elváltam az apjuktól, de mégse gondolják már rólam azt, hogy érdekel a szex, meg egyáltalán, a munkám miatt sem lehet… - mondta, és nem tudom, hogy mit várt tőlem, amikor rám nézett.

- Megértem. – néztem vissza, hisz tudtam, hogy a világ furcsállná, hogy miért csináltat tetkót egy majdnem hatvan éves, eddig „normális” életvitelű hölgy.

- Miért is? – gondoltam. – Mert az olyan izgi, hogy megtesz valamit, amit a környezete elítélne, ha tudná. Mert az olyan kalandos, mintha újra fiatal lenne.

- Gondoltam arra is, hogy még egy lyukat furatok a fülembe, vagy veszek bokaláncot. – mosolygott.

- Jó ötlet. – mondtam. – Bár ezek látszanának.

- Igen. Azért döntöttem a tetoválás mellett. – nevetett. – Itt jó lesz, ha kiteszem?

- Kiváló! – válaszoltam. – Köszönöm, hogy elhozott, és sajnálom, hogy nem tudtam segíteni. Remélem, hogy nem lesz herpesze!

- Hát én is remélem! – nevetett újra, és otthagyott a megállóban. Felemeltem a karomat, hogy utána intsek, de már besorolt a forgalomba, nem nézett hátra, még a visszapillantóból sem. Drukkoltam neki, hogy sikerüljön a szexi tetoválása, és örültem, hogy vannak még lázadók, akik suttyomban ugyan, fű alatt, de mernek tenni az emberek által saját maguk korlátozására felállított álszent, prűd íratlan szabályok ellen.

(Senkit nem szeretnék becsapni, tényleg vettem kocsit, de eddig sem stoppoltam, amíg nem volt, és most, hogy már van, pláne nem fogok. Minden történet kitalált, az agyam szüleménye. Szegény anyósjelöltem amúgy nagyon jó fej, remélem, ezért sem fog orrolni rám.)

Folyt.köv.





(1751 szó a szövegben)    (693 olvasás)   Nyomtatható változat


Zsuka49: (06-04-2006 @ 03:11 pm)
De jó kis szülemények Angelikám!!:))) Nekem tetszenek sokszor az extrém dolgok, olyan jókat tudok kuncogni rajtuk. Bár szeretem a hagyományokat is, de nem zárkóztam soha el az újdonságoktól, hiszen hova jutna a világ, ha minden leragadna!!??:)))Nem???? Puszi: Zsuzsi

Angeli: (06-04-2006 @ 03:25 pm)
Szia Zsuzsikám! Én sem a hagyományokra gondoltam, azokra szükség van, csak az elvakult prüdériára, álszentségre nincs. Szerintem. Örülök, hogy tetszett.:-))) Puszi!

kerlac: (06-04-2006 @ 04:00 pm)
Jó! :) A történet is, meg ahogyan írsz. Egyre jobb.

soman: (06-04-2006 @ 04:32 pm)
Tényleg hétről-hétre egyre jobban írsz Angelika! Nekem azért a történelmi írásaid is hiányoznak! Szerintem eddig majd mindenki azt hitte, hogy ezek a stoppos sztorik valóban megtörténtek, ebből is látszik, mennyire nagy tehetséged van ehhez!

Gyopa: (06-04-2006 @ 04:35 pm)
Szia Írónő! Csak így egyszerűen, semmi kedves. Ezért olvastam végig a történetedet, hogy a végén leüssed a labdát? Istenem, milyen jó cikizést találtam ki olvasás közben és tessék! Már benned sem lehet bízni. Ha a Karcsi helyében lennék, nem az anyámat kérném meg, hogy vonjon faggatóra. A történet különben tetszett volna, de ha már nem valós, akkor miért nem háttal stoppoltál, ha azon a feleden jobban kimutattad a nőiességedet? Jelzem, én a hajad színe miatt is elvittelek volna Békásmegyerig. Azért mert te félrevezettél bennünket, én továbbra is őszinte leszek. Sajnos, gratulálnom kell az írásodhoz. Azt ugyan nem tudhatom, hogy mennyi benned a fantázia, de fantáziád az van. Győző

vp_rozika: (06-04-2006 @ 05:12 pm)
Szia Angelika! Te aztán értesz hozzá, hogy keltsd fel az ember érdeklődését... Soha nem tudhatom, milyen napra virradok, Angelika vajh milyen történettel áll elénk? Jól csinálod! Már van egy jó pár témád folyamatban, nem kell ráunnod egyikre sem;-))). Tetszett a történeted akkor is, ha nem volt benne különösebb izgalom... Bár az anyós jelőlt... Háát, ebből még gondja lehet szegény stoppolónak:-)). Egyszer csak a kis menyjelőlt után ered:-)) Mondd már, akkor ketten stoppolnak:-)). . Írásodhoz gratulálok, csak így tovább, valóban egyre jobb a stílusod. Puszillak, Rozika

Angeli: (06-04-2006 @ 05:36 pm)
Szia Kerlaci! Elismerésednek örülök! Köszönöm!:-))))

Angeli: (06-04-2006 @ 05:39 pm)
Szia Ottó! Örülök, hogy "látlak"!:-))) Igen, sokan hitték, hogy tényleg stoppolok, és kaptam néhány aggódó üzenetet, illetve burkolt lehülyézést, ezért már egyszer felvilágosítottam a kedves olvasókat, hogy kamu az egész, nem vagyok teljesen agyalágyult. Akkor Te biztos nem voltál fenn, vagy nem olvastad vissza a hsz-t.:-))))))))))) Köszönöm a véleményedet.:-)

Angeli: (06-04-2006 @ 05:42 pm)
Kedves Győző! A párom neve nem Karcsi, az a leendő sógoromé, és az anyósjelöltem szerencsére tök jó fej, a reggeli beszélgetésinket is csak kitalálom. Ha olvasná, lehet, hogy pipa lenne rám, hogy ilyen boszinak állítom be.:-))) Ezt a részt nem mutattam meg neki.:-)) A végére szinte miattad írtam oda a megjegyzést, mert tudtam, hogy kiszúrod a dolgot, és rögtön lenyelsz keresztben. Egyébként köszönöm a kedve hsz-t, örülök, hogy tetszett.:-)))

Angeli: (06-04-2006 @ 05:47 pm)
Szia Rozika! Örülök, hogy tetszett! Neked is leírom, hogy szegény anyósjelöltet felhasználtam ugyan, de egyáltalán nem olyan boszi, mint amilyennek beállítottam ebben a részben. Persze aztán egyszer lehet, hogy utánamnéz.:-)))))))))) Köszönöm, hogy kinyilvánítottad a véleményedet.:-))

csizi: (06-04-2006 @ 09:37 pm)
Szerintem is jól írsz, mint mondá Kerlaci. Azért ennyire nem kell mentegetőzni. Írsz oszt kész. Már bocs hogy kéretlen a vélemény, de egyébként is nem ezt kell reagálnom, hanem az írást. Mégegyszer bocs. cs

Anna1955: (06-05-2006 @ 08:00 pm)
Az író attól is író, hogy írásával beleringat minket a történetbe, nem számít valós vagy fantázia szüleménye a történet...Tökéletesen veled utaztam a kocsiban...:))))

blue: (06-05-2006 @ 08:07 pm)
Angelika, szerintem teljesen mindegy, hogy megtörtént vagy nem eme történet, egy a lényeg, hogy én nagyon szeretem olvasni a történeteid. Tetszett ez a rész is. puszi: )))))

prayer: (06-05-2006 @ 08:21 pm)
Kedves Angeli! Ne mentegetőzz! Úgy is tudjuk, hogy minden szó igaz! Hiszen az összes kisregényed egytől, egyig igazak. Legalább is én elhittem, mert annyira hiteles. Ezért ez a rész is jó volt, bár én nem vagyok híve a tetoválásnak.

Lacoba: (06-05-2006 @ 08:31 pm)
Nomost igaz-nem igaz mindegy. Jó. Ez a lényeg. És szerintem igaz is lehetne.

Angeli: (06-05-2006 @ 10:10 pm)
Örülök Annám! Sok puszi!:-)))

Angeli: (06-05-2006 @ 10:11 pm)
Köszönöm Gabykám! Örülök, hogy tetszett!:-))

Angeli: (06-05-2006 @ 10:12 pm)
Dehogyis Zolikám! Csak ilyen pihent az agyam.:-)))

Angeli: (06-05-2006 @ 10:13 pm)
Kedves Lacobá! Nagyon örülök, hogy tetszett. :-))

Angeli: (06-05-2006 @ 10:57 am)
Szia Csizi. Igazad van, nem kéne mentegetőzni. De miért írtad, hogy bocs? Én a véleményedre kíváncsi vagyok. :-))) Úgyhogy köszönöm.:-)

agnes: (06-06-2006 @ 04:02 am)
Szia Angeli! Jól bevittél a "zölderdőbe" az már biztos. Mig én azon izgulok, hogy az anyósod meg ne tudja,...Te kamu" stoppos történeteiddel, teljesen áthintázol. Nagyon jók az biztos,...de fellélegeztem hogy nem igaz....:)))))

EnolaG: (06-06-2006 @ 04:04 am)
most olvastam először ebből a ciklusból, de egyelőre, mint tapasztalt hitch-hiking tourista sem tudtam volna megmondani, hogy nem stoppoltál... mert ilyenkor tényleg találkozhatsz érdekes emberekkel. stoppolni jó...

Angeli: (06-06-2006 @ 07:50 am)
Kedves Ágnes! Nem merek stoppolni.:-))) Örülök, hogy nem érzed becsapva magadat.:-))

Angeli: (06-06-2006 @ 07:53 am)
Kedves EnolaG! Valóban kalandos dolog a stoppolás, de én azt hiszem 20 éves koromban csináltam utoljára.:-) Most csak elképzelem, mert már gyáva vagyok hozzá.:-) Örülök, hogy Te, mint szakértő ezügyben, hitelesnek találod a dolgot.:-))))

  

[ Vissza: Angeli - Kelényi Angelika | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds