[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 248
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 248


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Hogy foghatunk pasit, ha nincs lasszónk...-3.
Szerző: Angeli - Kelényi Angelika
(06-27-2006 @ 09:22 am)

:
3.


Ha visszagondolok, Németországban tényleg csupa hibás pasival akadtam össze. Ott volt Günther, aki akkor tűnt fel, amikor már Tündével együtt béreltünk lakást. Günther szintén az egyik „gyerekem” rokona volt, foglalkozását tekintve tűzoltó. Elég helyesnek találtam, és amikor randira hívott, én örömmel elfogadtam. Tetszett, hogy magas, és vállas, ráadásul kifejezetten szórakoztató volt. Viszont az, ahogy a randevúra hívott, nem volt igazán ínyemre. Azt kérte, hogy menjek el hozzá én, de ne féljek, nem akar semmi szexuális bűncselekményt elkövetni ellenem, egyszerűen csak meg akarja mutatni a városrészt, ahol lakik, és kellemesebb ott sétálni, mint a város dzsungás részén, ahol én lakom. Furcsálltam, furcsálltam, de nagyon untam már Robi újabb bunkóságait, miszerint az én pénzem az ő pénze, az ő pénze is az ő pénze, úgyhogy vállaltam a kockázatot és elbumliztam Güntherhez. Bevallom, valóban csendes és némileg vidékies volt a városnak az a része, ahol neki volt lakása, és a környék a hárstól illatozott. Megérkeztem a téglaépítésű, négyemeletes ház elé, és felcsengettem. Ő beengedett, én pedig felcaplattam a negyedikre. Reméltem, hogy kapok egy pohár vizet, vagy valamit, mert vattát köptem a melegtől. Günther mackóban nyitotta ajtót, nem készült túlzottan a fogadásomra. Nem arról van szó, hogy gyertyafényes vacsorát vártam, vagy valami exkluzív meglepetést, de azt hittem, hogy legalább egy kicsit kicsípi magát a tiszteletemre. Hát nem csípte ki, és még vízzel sem kínált. Úgy kellett kérnem. Aztán azt mondta, hogy mehetünk, és elindult kifelé a lakásból. Még csak szét sem nézhettem. Pedig furdalt a kíváncsiság, ezért azt mondtam, hogy kell pisilni, had használjam a mosdót. Gyorsan lecsekkoltam, a vécé tiszta volt, a fürdőben pedig nem voltak női cuccok, látszott, hogy egy férfi egyedül használja. Megnyugodtam. Arra gondoltam, hogy biztosan csak zavarban van, azért nem hívott be. Günther már türelmetlenül toporgott az ajtóban, akkor néztem rá a lábára.

- Te így jössz? – kérdeztem nevetve, amikor azt láttam, hogy a lábán nincs cipő, csak egy cérnazokni, azon meg egy sízokni.

- Igen. Ugye nem baj? – kérdezte teljesen komolyan.

- Most viccelsz? Nem húzol cipőt?

- Nem. Azért akartam, hogy itt sétáljunk.

- Nem értem. – ráztam a fejemet.

- Lúdtalpam van, és azt mondta a doki, hogy minél többet sétáljak mezítláb. Gyakran csinálom ezt, hogy amikor ilyen szép az idő, este zokniban megyek sétálni. Ilyenkor nincsenek olyan sokan az utcán.

Elég hülyén nézhettem, mert még egyszer megkérdezte:

- Zavar téged?

- Ja? Nem, nem! Semmi, csak elbambultam. – hebegtem, és elindultam utána.

Kiértünk a házból, onnan rögtön a mellette elterülő park felé vettük az irányt.

Baktattunk, baktattunk, semmi különösről nem esett szó, én csak merengtem a férfiak furcsaságain, ő meg nem tudom, hogy mire gondolt, de egyszer csak egy hatalmasat szellentett. De akkorát, hogy a madarak felröppentek a fákról ijedtükben. Beledurrantott a romantikus, andalgó csendbe. Megcifrázta, aztán rámnézett. Én döbbent arccal néztem vissza rá.

- Aminek ki kell jönnie, annak ki kell jönnie. Csikart. – mondta teljesen természetes hangsúllyal, egy cseppnyi zavar, vagy bocsánatkérő mosoly sem látszott az arcán.

Ott, abban a pillanatban kiábrándultam belőle. Felgyorsítottam a randi tempóját, majd megkértem, hogy ezentúl találkozzunk ritkábban, mert iszonyú elfoglalt leszek. Egy hónap után, amikor különböző kifogásokat találtam ki a mindig következő randi időpontjára, kirúgott. Azt mondta, hogy komolytalan vagyok, nem hiszi, hogy nekem mindig dolgom van, és elege lett ebből a magyar felelőtlenségből. Huh. Soha életemben nem örültem még ennyire a szakításnak. Jóban maradtunk azért, főleg, mert nem bántottam meg a hiúságát, megadtam neki a lehetőséget, hogy úgy érezze, ő szabadult meg tőlem. Hihetetlen, hogy egyesek mennyire furcsán értelmezik a társadalmi érintkezést. Íratlan szabály, hogy első, de még második randin sem pukkantjuk le a partnerünk fejét, mert az illetlenség, és antiszociális magatartást feltételez. Én senki előtt nem szellentek, még Robi előtt sem tettem sosem, pedig vele hét évig jártam. Kibírtam, arrébb mentem, meg mittudomén. Megoldottam. De az első randin? Milyen önbizalommal kell rendelkeznie valakinek ahhoz, hogy egy ilyet meg merjen tenni az áhított nő vagy férfi előtt? Ettől válik valaki természetessé, vagy szabaddá? Hogy azt tesz, amit akar, és a viselkedési szabályoknak fittyet hány? Vajon Günthernek volt nője előttem? Volt nője valaha? Van olyan nő, akinek nem tépi ketté romantikus érzelmeit egy hatalmas puki? Mit puki! Robbanás. A lúdtalp oké. Bárki lehet lúdtalpas, arról nem tehetett. Kicsit tényleg fura volt, ahogy zokniban csatangol a parkban, de én képes vagyok tolerálni a másságot. De a szellentést az első randin nem. Azt képtelen voltam. Akkor már nagyon kifelé állt egyébként is a szekerem rúdja, jöttem volna haza, nem akartam már kinn maradni úgy, hogy nem tanulhattam, Robi még ott molyolt körülöttem, de már nem érdekelt, és a barátnőim is folyton csábítottak, hogy itthon izgalmasabb az élet.

Nem lettem szerencsésebb a szerelem terén akkor sem, amikor otthagytam Németországot, és hazaköltöztem. Kinn akkor a mokaszin volt a divat, a lenvászon, és a laza cuccok. Itthon a miniszoknya, a patacipő és a feszes, mellbedobós ruhák dívtak. Úgy néztem ki a barátnőim mellett, mint egy libapásztorlány, ők meg próbáltak rávenni, hogy öltözzek egy kicsit dögösebben, mert itt a természetességből nem nagyon lehet megélni. Legjobb a tiszta poliészter. Nem foglalkoztam ezekkel az érvekkel, hordtam tovább a papucscipőimet, és a könnyű ruháimat. Buliról bulira jártam Ancsival, de én bármennyire is igyekeztem, képtelen voltam magas, szőke, hosszú hajú, és babaarcú lenni. Ancsi viszont az volt, úgyhogy a legkevésbé sem volt jó bulipartner nekem, mert minden pasi vele akart megismerkedni. Még hogy nem számít a külső! Ilyet is kizárólag a bombanők, és a trehányabb típusú férjezettek mondanak. Igenis számít, ugyanis az ember meg sem akar ismerkedni olyasvalakivel, aki külsőre nem vonzza. Attól fogva kit érdekel, hogy szép-e a lelke? Egyszer annyira besokalltam egy szombat este, amikor a szórakozóhelyen minden valamirevaló ürge Ancsival akart „társalogni”, hogy zokogva kirohantam a helységből. Ancsi persze utánam, és nem értette, hogy mi a bajom. Persze, hogy nem értette. Neki sosem kellett megküzdenie azzal a fajta féltékenységgel, ami engem mardosott akkor. Emlékszem, megfogadtam, hogy akkor sem leszek szőke cica, ha a fene fenét eszi, és dafke nem fogok magas sarkú cipőt hordani, mert egészségtelen.

Amióta nem Ancsival járok bulizni, kiszőkíttettem a megnövesztett hajamat, magas sarkú cipőkben járok , és már a pasizás is jobban megy. Kihozom magamból a legtöbbet, amit lehet. Ha nem teszem meg, nem érzem jól magamat a bőrömben. Tudom, hogy fogynom is kellene, sajnos az nehezebb téma, született dundi vagyok, de remekül megtanultam, hogyan rejtsem el az elrejtenivalókat, és hogyan hívjam fel a figyelmet a felhívnivalókra. Csak az egy alkalomnál nem jutunk tovább sosem a pasikkal. Vagy egy kávézás, vagy egy szex, vagy egy vacsi, aztán csá. Semmi. Ez miért van? Olyan vagyok, mint egy átjáróház, senki nem akar letelepedni nálam, senki nem akar sátrat verni bennem, csak jön, aztán ha dolgát végezte megy. Vagy mint egy nyilvános vécé. Kábé az is ennyire van leszarva, mint én.


Folyt.köv.



(1104 szó a szövegben)    (690 olvasás)   Nyomtatható változat


csizi: (06-27-2006 @ 01:38 pm)
:))))))))))))))))))))))))

Netelka: (06-27-2006 @ 01:39 pm)
Jaaaj, ne mondd már! Tudod, mi lehet a bajod? Hogy így gondolkodsz magadról! Jó, persze, mondhatod, hogy mi mást gondolhatnál, ha egyszer a tapasztalatok ezt mutatják... Ismerem az érzést, mert szerintem minden nő átéli, hogy időnként a kutyának se kell. Ilyenkor aztán az önbizalmunk a nullára zuhan, elkezdjük még jobban belelovallni magunkat, hogy "húdeszarulnézekki", és ez totál kiül ránk. Azt sugárzod, amit gondolsz magadról. Ez tényleg így van. És hiába játszod el, hogy happy vagy, ha valójában el vagy kenődve, úgyis az sír le rólad. Nem az kell, hogy a pasik hitessék el veled, hogy jó vagy, igenis az vagy, magadnak kell tudnod! Ott az a tükör! Te magad mondod, hogy tudod, mit kell rejteni és mit kell kiemelni. Na látod! Akkor viszont nézz bele abba a tükörbe, és mondd azt: basszus, de jól nézek ma ki! Hidd el, lesz, aki ezt rajtad kívül is észreveszi - lehet, hogy nem lesz magas, szőke, kockahasú, de nem is feltétlenül dagadt és izzadtságszagú. Nem egyszerű, mikor a zsák keresi a foltját, de én őszintén hiszek benne, hogy mindig megleli. Pedig elhiheted, én se gondoltam mindig így! :)

Netelka: (06-27-2006 @ 01:41 pm)
Most látom, hogy a szereplőt azonosítottam veled :) Na, látod, ez a jó írás, teljesen bekebelezett :D Ne haragudj érte, de nagyon beleéltem magam ennek a lánynak a helyzetébe :)

Angeli: (06-27-2006 @ 01:44 pm)
Drága Neti! Örülök, hogy ilyen szenvedélyesen próbálsz meggyőzni, de nem én vagyok a főszereplő, és szegénynek én is ugyanezt ecseteltem évekig.:-))))))))))))))))))

Angeli: (06-27-2006 @ 01:45 pm)
Netikém! Dehogy haragszom, örülök, hogy ennyire beleélted magad.:-))))))))))

Angeli: (06-27-2006 @ 01:45 pm)
Csizi: Köszi!:-))))))))))))))))))

Teru: (06-27-2006 @ 02:27 pm)
Még jó hogy elolvastam Neti hozzászólását, mert már én is vigasztalni akartalak:-)) Ez a második amit olvasok Tőled, remek vagy, olyan toppos, ahogy az egyik költőtársam mondaná:-) Őszintén megmondva, ilyen durrogós férfiből én is kiábrándulnék ha görög isten lenne akkor is:-) Várom a folytatást! Szeretettel Teru

Angeli: (06-27-2006 @ 02:43 pm)
Szia Teru! Azért vigasztalhatsz, bár én lassan négy éve boldog kapcsolatban élek, úgyhogy nincs túl sok szerelmi problémám.:-))) Köszönöm, hogy itt jártál.:-))))))))

Lacoba: (06-27-2006 @ 07:15 pm)
Kényes helyezet. Borzalmas lehet. Döbbenetes!

Angeli: (06-27-2006 @ 08:02 pm)
Szia Lacobá! Ha megkérdezel egy-két korombelit, meglepődnél, hogy miken mennek keresztül.:-) Sajnos egy kicsit eldurvultak a dologok.

LunaPiena: (06-27-2006 @ 09:35 am)
:))) Nem az a baj, hogy nagy az Isten állatkertje, hanem, hogy alacsonyan van a kerítés :D és mindenféle Güntherek kimászkálnak :)

vp_rozika: (06-27-2006 @ 10:10 am)
Szia Angelika! Háát, most kerültem abba a szituációba, hogy nem sokat tudok hozzászólni... Nagyon lehangoló, kissé számomra szabados stílus, de főleg a tartalom nyomasztó. Fel kell rázni ezt a csajt, mert hiába nem akar, teljesen le fog csúszni. Bocsika, de most elment a kedvem. Puszillak, Rozika

Angeli: (06-27-2006 @ 10:26 am)
Drága Rozika! Ez egy igaz történet, és valóban nem a Te romantikus lelkednek való. Lehangoló? Ennek a lánynak ilyen volt az élete. És ez még semmi. Megjegyzem, hogy azóta talán magára talált, most alakul valami jó is az életében, de ez bizony, amit leírtam az utolsó szóig igaz. Köszönöm, hogy elolvastad.

Angeli: (06-27-2006 @ 10:28 am)
Szia Luna! És még mekkora! Ez csak a jéghegy csúcsa. :-))) A csaj se normális, de a pasik körülötte... azok minden határon túlmennek. :-)))

Joys: (06-27-2006 @ 10:42 am)
Kedves Angeli, az eddigi részeket is olvastam de ez...ez marha jóóó! Biztosan vagyok benne persze, hogy föhösünk nem érezte jól magát a szabadjára engedett szelek miatt viszont én olyan jót nevettem, hogy még a könnyem is kicsordult. :-))))) Tapasztalatból még hozzá tenném a németek többsége valóban ilyen. :-)))) Tünde

blue: (06-27-2006 @ 10:44 pm)
Úgy döntöttem magamba, hogy elég bunkó volt Günther. A lány meg szerintem nem piskóta. Olvasom tovább! pusza: )))))))))

Joys: (06-27-2006 @ 10:45 am)
Kicsit elírtam. Természetesen nem biztosan hanem biztos vagyok benne. A lényeg úgy is az, hogy nagyon tetszett az irományod :-)))))

Angeli: (06-27-2006 @ 10:50 am)
Szia Tünde! El tudod képzelni egy nő arcát, akinek az első randin ilyen tapasztalata van? Amikor a barátnőm elmesélte, egy órán keresztül nevettem, még a könnyem is kicsordult. :-))))

Angeli: (06-27-2006 @ 10:57 am)
Köszönöm Tündém, jól esik a véleményed.:-)))

Zsuka49: (06-27-2006 @ 11:00 am)
Nagyon jó volt ez a rész! Szabatos? Hát ilyen az élet! Sajnos nem lehet mindig az álomvilágban élni!:))) Gratula: Zsuzsi

Angeli: (06-27-2006 @ 11:03 am)
Szia Zsuzsi! Attól tartok manapság így beszélünk és így gondolkodunk. Hát szabados, azt biztos, de mihez képest? Lehet, hogy csak hozzám képest, és még nem is káromkodtunk, ugye? Pedig azt is szoktunk. Én legalábbis szoktam néha, ha eldurran az agyam. :-)))) Örülök, hogy tetszett, köszönöm a véleményedet! Puszi! :-))))))))))))

Thalassa: (06-28-2006 @ 02:30 pm)
"Beledurrantott a csendbe!" Hát ezen hangosan felkacagtam!!! Nagyon tetszenek a humoros mondataid!! Nagyon jól sikerült írás ez is!! Szeretettel: Niki

Angeli: (06-28-2006 @ 03:40 pm)
Szia Niki! Örülök, hogy tetszik az irományom. Puszi! :-)))))))))

fenyesi: (06-28-2006 @ 07:21 am)
Angeli! Ez egy "tök jó" írás! Irásmódja hitelesen modern, szóhasználata illeszkedik a tartalomhoz. Igazán gratulálok! Az a helyzet, hogy írásod megállja a helyét bármely irodalmi szinteren! üdv. fTJ

Angeli: (06-28-2006 @ 09:10 am)
Szia Gaby! Még csak ezt sem lehet mondani. Neki ez volt a természetes. Sajnos. A barátnőm menekült is előle.:-))))))))))))))))

Angeli: (06-28-2006 @ 09:11 am)
Kedves János! Nagyon örülök, hogy megtiszteltél a hozzászólásoddal. Köszönöm.:-)))

prayer: (06-29-2006 @ 07:48 am)
Nem tudom, miért akar minden nő tartozni gyorsan valakihez? Én férfi létemre kibírom, ha több nő társaságát élvezhetem egyszerre! Azt hiszem nem vagyok egoista. Ja, meg elfogult sem. Elfogult biztos nem, mert írásaid egytől-egyig tetszenek!

Angeli: (06-29-2006 @ 09:17 am)
Szia Zolikám! Látod, milyen különbözőek vagyunk? :-)))))))))))) Köszönöm a kedves szavaidat.

andika: (06-29-2006 @ 10:01 am)
nagyon jók a megfogalmazások az írásban nagyon jó a leveztése szóval az íráshoz gratulálok

Angeli: (06-29-2006 @ 10:19 am)
Köszönöm Andikám! Örülök, hogy tetszett.:-))

Anna1955: (06-29-2006 @ 10:46 am)
Ez is szuper volt, kedves Angeli!...Csak gratulálhatok....:)))))

Angeli: (06-29-2006 @ 10:57 am)
Köszönöm Annám! Örülök, hogy tetszett!:-)))))))

  

[ Vissza: Angeli - Kelényi Angelika | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.38 Seconds