[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 236
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 236


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Hogy foghatunk pasit, ha nincs lasszónk?-10.
Szerző: Angeli - Kelényi Angelika
(07-06-2006 @ 10:22 am)

:

Újra egy szupermarketben találtuk magunkat, jó szokásuk ez az osztrák sógoroknak, hogy így oldják meg a pihenőhelyek vendéglátóipari egységeit. Az ember bevásárol a marketben, aztán a jól végzett pénzköltés után beül egy kávéra tovább költekezni. Vagy amíg anyu molyol a csecsebecsékkel, addig apu olvasgat egy üdítő mellett. Jó ez, na. Ki van találva rendesen. Megvette nekünk Dieter a kávét, aztán letelepedtünk az egyik kerek, fémből gyártott, álretró presszóasztalhoz, a farcsíkosító rácsos fémszékekre, s Rita azonnal beindította a társalgást.

- Jó kis hajsza volt, igaz?

- Jaja. – mondta Dieter, és mosolyogva belekortyolt a kávéjába. A csésze fölött engem szemlélt, én meg zavarba jöttem csík szeme tüzes pillantásától.

Mit csillogtatja ez rám a szemét? Mit akarhat? Egy gyors menetet? Vagy mit? Így morfondírozgattam, miközben azért aktívan részt vettem a társalgásban, mert bármennyire is irultam-pirultam, a kapcsolat kialakulásának esélytelensége megoldotta a nyelvemet. Azt gondoltam, hogy úgysem lehet közöttünk semmi, kb. ezer kilométerre lakunk egymástól, az azért sok.

- És? Mivel foglalkozol? – tettem fel a tök snassz kérdést, pedig magamban már ezerszer elhatároztam, hogy ha férfi kerül a kezem ügyébe, olyan intellektuális témákat fogok felvetni, mint az irodalom, vagy tudomány, globális felmelegedés, vagy globalizáció, amivel csupán annyi a probléma, hogy magam sem értek e tárgyakhoz, így nem nagyon van mit kérdeznem róluk, esetleg bajba kerülök, ha válaszol a delikvens, ne adj’ Isten visszakérdez.

Aztán azt is kigondoltam már régebben, hogy izgalmas dolgokat célzok meg, például ilyesmit: - Mi a véleményed a lélekvándorlásról? Vagy: - Mit gondolsz, létezik Földön kívüli intelligencia? Ehelyett megkérdeztem, hogy mit dolgozik, mint aki le akarja csekkolni, hogy eleget keres-e egy asszony eltartásához. Rajta nem látszott, hogy zavarná az érdeklődésem, elmesélte, hogy egy valamilyen gépeket gyártó cég utazó munkatársa, mindenhová ő megy Európában, ahol be kell tanítani a bizonyos gép kezelését, vagy ahol meghibásodás történik. Elővett két névjegykártyát, és elénk tolta. Hű de izgi. Mi okosan bólogattunk, aztán egy idióta kijelentéssel megkoronáztam az előző kérdést:

- Nahát! Akkor neked nincs is magánéleted!

Dieter megrázta a fejét.

- Hát nem nagyon. Még a szüleimet is kéthavonta látom, pedig egy városban lakunk.

- Aha! – nyugtáztam, és tulajdonképpen ebből a mondatból azt vágtam le, hogy nincs barátnője, felesége, egyebe, aki otthon sírja tele a párnáját, amíg ő idegen országokban sztárdaflörtöl vadidegen nőkkel.

Rita ekkor felállt, és jelentőségteljesen rám nézett.

- Elmegyek a mosdóba. – mondta – Mucikám! Adj már légy szíves Dieternek egy névjegyet, én sajnos az enyémet otthon felejtettem.

Tudtam, hogy nem felejtette otthon. Azt akarta, hogy az én számom legyen meg a fiúnak. Csak azt nem tudtam, hogy minek? Semmi értelme az egész ügynek. Ennek a kávénak sincs értelme, annak sem lenne, ha felhívna. Ezer kilométer baromi sok, de azért előhúztam egy névjegyet, és ráírtam a mobilszámomat. Ha már ő adott, bunkóság lenne, ha én nem adnék. Rita kivonult a klóba, Dieter érdeklődött az én munkámról, arról, hogy mit csinálok, amikor nem dolgozom, én meg szépen elsoroltam neki mindent, kivéve persze, hogy a Netes társkeresőkben nyomulok. Azt azért nem reklámoztam, ki tudja, hogy áll hozzá? Sok ember tartja szánalmasnak a párkeresésnek ezt a formáját, aztán amikor egyedül maradnak, és lehetőségük nyílik, ők is rákattannak ugyanúgy, mint én.

Az ember társas lény, nem szeret egyedül élni, kivételt képeznek ez alól persze a remetetípusú magányos farkasok, és a bolondok. Jó dolog, ha olykor békén hagynak bennünket, kell a szabadság, és kell a nyugalom is, de egy idő után mindenki társra vágyik, valaki olyanra, akire számíthat, akire elpazarolhatja az összes felgyülemlett érzését, szeretetét. Mert azt oda kell adni valakinek, az ki akar jönni, és ha bennragad az fáj, kínoz, és magányossá tesz. Kell valaki, akinek adhatunk, biztos, hogy mindenki képes rá, csak megfelelő befogadó oldal kell hozzá. Tudom, hogy ott van a pofáraesés veszélye is - zakóztam eleget - hisz lehet, hogy az, akinek odaadjuk azt a bizonyos érzelemhalmazt, az nem akarja nekünk odaadni a sajátját, akkor meg szenvedünk, mint a ló, mert a viszonzatlan szerelem sokkal kegyetlenebb, mint a semmilyen szerelem. Ez is szar, az is szar. Érzelmek nélkül talán mégis szarabb. Ez is kockáztatás kérdése, folyton kockáztatunk, ledobjuk a páncélt, és felfedjük mellkasunk, ide szúrj!, aztán összecsuklunk, amikor tényleg belénk döfnek. De mi van, ha nem? Mi van, ha a másik ugyanazt akarja, amit mi? Mi van, ha meg sem próbáljuk? Ha annyira félünk attól a rohadék szúrástól, hogy inkább sündisznó pozitúrába gömbölyödve éljük le az életünket rohadt sekélyesen, inger és érzelemszegényen, és a halálos ágyunkon azt mondhatjuk, hogy nekünk nem fájt semmi, bennünket nem bántottak, de nem is szerettek. Hát engem inkább rúgjanak, tiporjanak, de megélem az életem, hogy legyen mire emlékeznem nyolcvan évesen, mert egyszer megnyerem a tutit, az biztos, csak meg kell találni a hozzá vezető utat. Azt meg múmiába bugyoláltan, szemellenzővel, ijedten kuporogva nem lehet…

Amikor Rita visszajött, mi, Dieterrel már felálltunk az asztaltól. Elbúcsúztunk, megköszöntük a kávét, kifejeztük örömünket a találkozás felett, én pedig bátran, tőlem abszolút szokatlan módon teljes fogsoromat kivillantva rávigyorogtam a szomorúan ácsorgó Dieterre, és még kacsintottam is hozzá. Rita úgy nézett rám, mint egy ufóra, ilyet még nem látott tőlem. Rá is vigyorogtam egy nagyot, aztán kilibegtem a marketből.

Egészen hazáig iszonyú jó kedvem volt. Tudtam, hogy tetszettem a srácnak, tudtam, hogy ha a körülmények nem ilyen mostohák, meg is szerezhettem volna. Teljes mértékig tudatában voltam nőiségem totális erejének, és biztos voltam benne, hogy Dietert is lenyűgözte a belőlem áradó valami, amit nem tudok pontosan megnevezni, mert nem kisugárzás, inkább vonzerő, de az meg nagyképűen hangzik. Mégis valami olyasmi, mert amikor vele beszélgettem éreztem, hogy mágnesként vonzom, rám tapad a tekintete, rám csatlakozott. Természetesen el kellett válnunk, semmi nem történt, csak egy pillantás, egy hunyorítás, egy mosoly, de a mellkasom megtelt friss erővel, érzelemmel, új hittel önmagamban, és egy sokkal szerencsésebb jövőben. Micsoda hülyeség. Nem? Egy ilyen kis flörttől kivirultam, mint nyáron a napraforgó, és pörögtem még másnap is. Milyen apróság elég a boldogsághoz…!


Folyt.köv.



(951 szó a szövegben)    (709 olvasás)   Nyomtatható változat


prayer: (07-06-2006 @ 03:13 pm)
Sokszor egy flört többet ér egy "szeretkezésnél". De ezt csak nagyon halkan mondom. Többet vártam ettől a kávétól. Vagy mint kívül álló, nem jól látok?

Angeli: (07-06-2006 @ 03:49 pm)
Szia Neti! Így van ez, és totálisan törvényszerű! Köszönöm, hogy olvastál.:-)))))))))))

Angeli: (07-06-2006 @ 03:49 pm)
Már csak egy kis utózönge van Lunám, és persze neked meg igazad. :-))))))))))))))

Zsuka49: (07-06-2006 @ 03:50 pm)
Úgy érzem lesz ezzel a fiúval még folytatás Mucó!!!:))) Nagyon megbizsergette a leányzó lelkét!!!:))) Jöhet a többi is, hátha abba már nem a munkáról lesz szó!!:D Puszi: Zsuzsi

Angeli: (07-06-2006 @ 03:50 pm)
Szia Zoli! Lesz még egy utolsó rész, ne feledd!!!!!!!!:-))))))))))))

Angeli: (07-06-2006 @ 03:52 pm)
Szia Zsuzsikám! Már csak a befejező rész van hátra, nem élt még eleget a lány, hogy folytatása legyen a történetnek.:-)))))))))))))) Köszi, hogy itt jártál.:-)

Netelka: (07-06-2006 @ 10:32 am)
Ez az, Mucikám! Míg nem hisszük el magunkról, hogy annyit érünk, amennyit, addig más se fogja. Lám, működik :D

LunaPiena: (07-06-2006 @ 10:54 am)
Azért a sündisznó pozitúráknál jobbakat is tudok ;-) - kíváncsian várom a folytatást és a heppi end-et német módra :)

Thalassa: (07-06-2006 @ 11:02 pm)
Óóó... Szerintem egy nőnek ennél még sokkal kevesebb is elég... egyetlen elismerő hím-pillantás is megetszi a hatását a csapzott önbizalmú nőnek a napi boldogsághoz. Imádom, ahogyan fogalmazol! Annyira jó!!! Szeretettel: Niki

Lacoba: (07-07-2006 @ 06:02 am)
Angelika ilyenkor jut eszembe a lengőteke. A golyó előbb-utóbb ugyis találkozik a bábukkal.

blue: (07-07-2006 @ 09:01 pm)
Néha nem kell sok a boldogsághoz......élvezettel olvastam történeted. pusza: ))))))))))

soman: (07-07-2006 @ 09:02 am)
Pótolhatatlan vagy! (Azért sikerült az előző három részt bepótolnom! Megérte.) Pazar történet. Mindig sikerül felcsigáznod szomjúzó kiváncsiságomat.

Angeli: (07-07-2006 @ 09:15 am)
Szia Niki! Örülök, hogy tetszett.:-)))

Angeli: (07-07-2006 @ 09:16 am)
Szerintem is Lacobá! Megtalálja a zsák a foltját.:-)

Angeli: (07-07-2006 @ 09:17 am)
Már alig vártam Ottó, hogy előkerülj! Nélküled nem teljes a kép.:-))))

andika: (07-08-2006 @ 09:44 am)
örömmel olvastam ezt a részt is nagyon jó lett ez a rész is grat hozzá

Anna1955: (07-09-2006 @ 11:45 am)
Most sajnos el vagyok maradva, a mobilos netem miatt, de muszály pótolnom, nagyon jóóóóóó....Kiváncsi az ember, hogy az oldalát furja ki...:)))) Puszillak Anna :)))

Joys: (07-10-2006 @ 07:02 pm)
Na végre valami jó is történik evvel a lánnyal a sorozatos kettyintéseken kívül. Van valami ebben a kis kopaszban...na kivácsi vagyok a végére. Tünde

  

[ Vissza: Angeli - Kelényi Angelika | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.48 Seconds