[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 222
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 222


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Abigél pasit keres - Másnap
Szerző: Angeli - Kelényi Angelika
(10-17-2007 @ 10:59 am)

:

Neked elmesélem, csak mert annyira cikket akarsz írni belőle, de most komolyan mondom, hogy a nevemet meg kell változtatnod, még véletlenül se jöjjön rá senki, hogy rólam van szó, különben a cégnél lesül a pofámról a bőr. Így is folyton cukkolnak, hogy be kellene már jelentkeznem egy társkeresőhöz, mert lassan – ha csak azt vesszük, hogy hálót sző rám a pók – teljesen elhülyülök a pasitlanságban. Oké. Akkor írd le, hogy jó nő vagyok, mert ez fontos. Nem a külső hiányosságaim, hanem a megfelelő társaság és a megfelelő helyek hiánya vezetett engem oda, hogy megtegyem. Meg persze az alkohol, de azt te is tudod, hisz egy darabig együtt részegedtünk…

Szóval a másnap. Addig minden tiszta, hogy kiraktál a lakásom előtt a két kegyetlen üveg whiskey társaságában. Stimmt?

 

Arra eszméltem másnap, hogy zajong a telefonom, anyám kiabál benne, hogy vegyem már fel, bántam, mint a kutya, hogy annak idején viccesnek találtam anyám hangjára beprogramozni a csengőhangot. Mintha légkalapács ütötte volna a fejemet minden egyes hangnál, azt hittem, szétszakadok. A szememet képtelen voltam kinyitni, nyilván bedagadt, teljesen összeragadtak a szempilláim. A szám… fú. Ha köptem volna vattát köpök, az ízéről meg nem beszélek, mert… mert rendes vagyok hozzád. Hirtelen azt sem tudtam, hogy mi történt velem, tudod, hogy nem vagyok egy nagy alkesz, ritkán hagyom magam leteríteni ilyen keményen, de ezen már nem segíthettem, valahogy túl kellett élnem. Anyám meglepetten kérdezte:

-        Te még aludtál? Már dél van… Csak boldog születésnapot akartam kívánni, picikém, Apa is puszil… Na… nem válaszolsz? … Halló… halló! Ott vagy még? 

Attól tartok, hogy visszaaludhattam, amíg anyámat hallgattam, mert a hirtelen hangszínváltásra éledtem újra, éreztem, hogy rosszallóan hallózik.

-        Itt…khm…itt vagyok Mama. Mit is… mondtál?

-        Hogy boldog szülinapot…

-        Köszi… Bocs, de le kell tennem… majd visszahívlak… oké?

Azzal végre kiengedtem a kezemből a telefonomat, ami koppant egyet a parkettán, majd elhallgatott. Azt hiszem, aludhattam még egy-két órát, aztán arra ébredtem, hogy megint csörög a szemétláda telefon, nem vágtam eléggé a földhöz, akkor hívtál te, hogy jól vagyok-e. Na ezek után kikászálódtam az ágyból, és szembenéztem a tükörrel. Nem kellett volna. Lárva arcom zombi tekintettel, lefolyt sminkkel párosulva, szénakazal hajammal koronázva maga volt a tömény kétségbeesés. Mint előző éjszakám durva lenyomata, önmagam karikatúrája. A tegnap még dögös szemfestékem pandásan terült el szemem körül, ami persze a pandáknak remekül áll, én viszont úgy néztem ki, mint aki a zárt osztályról szökött. A macikon oly édes foltok közepéből két véres-vörös, vizenyős szemem pislogott úgy, hogy az albínó nyúl belesárgult volna az irigységbe. Gyorsan elfordultam a tükörtől, és elképzeltem, hogy szép vagyok…

 

Aztán a szobába vánszorogtam, majdnem belebotlottam minden kínom okozóiba… Mister Bim és Mister Walker… Szentséges ég! Mindkét üveget felbontottam, úgy tűnik, hogy hol az egyiket, hogy a másikat húztam meg, mert mind a kettőből hiányzott jócskán. Fúj. Utálom a whiskey-t. Minek ittam én tegnap whiskey-t?

Késő bánat, eb gondolat, visszavánszorogtam a fürdőbe, és beálltam a zuhany alá. Úgy, ahogy voltam. Ruhástól. A zuhany alatt vetkőztem le, mindegy volt, úgyis ki kellett mosni a ruhámat, amiben nem elég, hogy buliztam, de annyira ragaszkodtam hozzá tegnap éjjel, hogy még abban is aludtam. Nagyon gáz. Verte a fejemet a hideg víz, azt hittem, hogy jó lesz, de nem lett jó. Csak fáztam nagyon. A fejem ugyanúgy fájt, a gyomrom ugyanúgy forgott… Mit is mondhatnék? Totálisan ki voltam ütve. Belekotortam a gyógyszeres dobozkámba életmentő cataflam után kutatva, egy nyomorultat találtam, legalább a fejem legyen rendben, ha már az összes többi szervemet is taccsra vágtam, szinte éreztem, hogy dagad a májam – na nem a büszkeségtől -  küzd a vesém, robotol a gyomrom…

Miután úgy-ahogy összevakartam magamat, és eltüntettem a tegnapi, némileg skizofrén, egyszemélyes házibulim nyomait komoly kínok árán, leültem a laptophoz. Bármennyire is fájt, azért a nikotint csak kívánta a szervezetem, úgyhogy kipöcköltem egy szál cigit a dobozából, meggyújtottam, és miközben leraktam a gyújtót, hozzáértem a klaviatúrához. 

Na akkor ért a pofán verés, de keményen… A gép nem volt kikapcsolva.   Ott virított a bugyirózsaszín weboldal a monitoron, ahogy a képernyővédő átváltott… lovemaster.hu, és a fotóm. A bugyután vigyorgó fejem, amit tegnap éjjel vágtam ki a bikinis képemből. A szöveg: Abigél vagyok, komoly kapcsolatra vágyom, ártatlan kék szemek, részegek kíméljenek, harminckét éves lettem én, meglepetés e… Légy a párom, gyöngyvirágom…

Abban a pillanatban azért egy icipicit padlót fogtam, mert ennél kínosabb vallomást régen tettem, úgy pláne régen, hogy az arcomat adtam hozzá. Lassan összeállt a kép, hogy mit is műveltem tulajdonképpen tegnap este, alig illuminált állapotomban. Már léptem is a törlés gombra, hogy nyomtalanul eltüntessem magamat a húspiacról, amikor megakadt a szemem az üzenetek listáján. Tizenegy üzenetet kaptam. Tizenegyet. Ki az az őrült, aki egy ilyen bemutatkozásra válaszol? 



(779 szó a szövegben)    (694 olvasás)   Nyomtatható változat


agnes: (10-17-2007 @ 02:30 pm)
Ez nagyon jó! Ha Unicum-mal irtad volna,...talán én lennék,...azt megiszom,....néha./ mert megérdemlem!/ :)))

Angeli: (10-17-2007 @ 02:37 pm)
Szerintem a legtöbbünknek volt egyszer ilyen éjszakája és másnapja... :-))) Köszi Ágnes.

102: (10-17-2007 @ 02:43 pm)
egyszer? kérdezném mintegy magamtól, csak úgy költöien... egy rajongója Önnek (többek között a fenti folytatásos fogalmazvány okán)

Angeli: (10-17-2007 @ 03:00 pm)
Drága Számadat, ez nem mindenkire vonatkozik, csak a szolidabbakra. :-))))

zsuka49: (10-17-2007 @ 05:17 pm)
Ez nagyon jóóóó! Én is jókat kacarásztam Angelikám!!:)) Zsuzsi

Angeli: (10-17-2007 @ 05:23 pm)
Örülök, hogy jól szórakozol Zsuzsi! :-))

AngyaliAndi: (10-17-2007 @ 08:01 pm)
Ez nagyon jó lett.:))))))))))))))))) Tök jól írsz! nem csak zoknisat!:))))))))))))) Puszi!

Angeli: (10-17-2007 @ 08:09 pm)
Köszönöm Andi! Örülök, hogy tetszett. :)))))

soman: (10-17-2007 @ 11:32 am)
Tyűűűűűűű, azannya! Empátiából (is) ötös! Nemhiába fogják sokan hinni a személyes élmény megtörténtét, annyira hiteles a perspektíva, hogy megrészegedtem a soraidtól. De legalábbis másnapos hangulatba kerültem. Pedig alkoholt már régen ittam, de e mámorító sorok... Jobbak, mint a sörök. Na jó, Angelika, magamtól megyek a sarokba, mint a rossz gyerekek, gondolom úgyis oda leszek állítva! :-)

Angeli: (10-17-2007 @ 11:35 am)
:-))) Oké. Bevallom, az érzés személyes. Régen volt, de nem fogom ezeket a másnapokat elfelejteni, és nem azért, mert olyan jók voltak... :-))))) Azért egy időben tudtam nagyokat bulizni. :-))) De a történet tényleg nem rólam szól, viszont nyomokban felfedezhető vagyok benne... :-))))

helenbereg: (10-17-2007 @ 12:05 pm)
Ez fantasztikus. Eszméletlen jól éreztem magam, amig olvastam. Néhal hangosan sikerült ennek kifejezést adnom, amit kollégáim nem díjaztak. Ica

Angeli: (10-17-2007 @ 12:12 pm)
:-))) Köszönöm Ica. Örülök, hogy jókedved lett tőle. Néha én is röhögök, amikor írom, mert bár nem rólam szól, egyes részek kísértetiesen hasonlítanak a saját élményeimhez...:-))))

lena1: (10-17-2007 @ 12:27 pm)
Nagyon tetszett Angeli. Jókat mosolyogtam rajta. Puszi. Lena

Captnemo: (10-17-2007 @ 12:42 pm)
Úgy vagyok, mint aki leesett a tizedikről. Ha visszaszámolom a részeket, a nyolcadiknál tartok. Eddig jó!:))

Angeli: (10-17-2007 @ 12:55 pm)
Köszönöm Lena.:-))

Angeli: (10-17-2007 @ 12:55 pm)
:-))) Köszi Captan, igyekszem nem ellaposodni.:-)

csitesz: (10-18-2007 @ 04:07 am)
Ha Abigél legközelebb whisky-zik, szóljon nekem. Beszálok én is egy üveggel. A pandákat meg csókoltatom. Józsi

Lyza1: (10-18-2007 @ 05:03 am)
Fantasztikus vagy Angelika! Élethű nagyon!

prayer: (10-18-2007 @ 07:39 am)
Na, igen, tudtam, hogy Te vagy. Megtaláltam azt a fotót a felhívásoddal. A tizenegy üzenetem csak azért volt hangos, hogy eltereljem a figyelmed azokról az "urakról"... Azt csinálsz velem, amit akarsz. Ha akarod, elhiszem minden szavad, és ettől vagy nagyszerű írónő!

Angeli: (10-18-2007 @ 09:11 am)
Szerintem Józsikám, ő többet nem whiskeyzik, más alkoholtartalmú ital jó lesz? Sör?

Angeli: (10-18-2007 @ 09:12 am)
Köszönöm Lyzám. Van is köze az élethez.:-))))

Angeli: (10-18-2007 @ 09:13 am)
Na most már legalább tudom, hogy ki próbált tizenegyféleképpen udvarolni! :-)))) Köszi Zoli!

blue: (10-18-2007 @ 09:44 am)
Angelikám, nagyon jól írsz, tetszett, mind mindig. pussz: cb))))))

Angeli: (10-18-2007 @ 10:01 am)
Köszi Gaby, örülök, hogy tetszett! :-)

  

[ Vissza: Angeli - Kelényi Angelika | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds