[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 203
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 203


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Egy pad a kertben - 6. rész
Szerző: Angeli - Kelényi Angelika
(02-28-2008 @ 03:34 pm)

:

A  rudacskából az öngyújtó nyomán először könnyű, vékony, kacskaringós, ezüstszínű füstkígyó tört elő, majd ahogy egyre inkább megfogant a parázs, a kígyócska anakondává avanzsálva kezdte megtölteni a teret.
Carolin a tenyerével maga felé legyezve próbálta megállapítani, vajon mihez hasonlítható ez a semmihez sem hasonlítható illat, és rájött, hogy valóban, ő ilyen különös illattal sohasem találkozott még.
Nem találta kellemesnek, inkább csípős szagként jellemezte volna, ha egyáltalán valaha is szüksége lett volna arra, hogy jellemezze.
A füst lassan, de biztosan beterítette a helyiséget, rátelepedett a bútorokra, az asztalkára, a cicanőcis újságra és a minőségi csokoládék izgalmas csomagolására.

Halványan elmosolyodott, maga sem tudta, hogy mi késztette erre, majd felemelte a teáskannát, és töltött mindkettejük csészéjébe úgy, mintha ő lenne a házigazda. Az az apróság, hogy nem otthon van, teljesen kiment a fejéből.
Mélyet szippantott a füstből, és megállapította, hogy igazán remek nyugtatószer, hiszen idegessége, rosszkedve, gyilkos hangulata mondhatni, hogy szinte köddé vált, ott gomolygott valahol a szürkeségben.

Apró, huncut kis mosollyal a szája szegletében szürcsölt a teából, majd magában csettintett a nyelvével, olyan egzotikusan, majdnem erotikusan finomnak találta.
-        Isteni ez a tea Sam – mondta. – Hol szerezte? Én is vásárolnék!
-        Sima csipkebogyótea Mrs. Tennant, nyilván van otthon belőle magának is.

Carolin felnevetett, hogy valóban, valóban, aztán ezt annyira viccesnek találta, hogy nem tudta abbahagyni a kacagást, Sam pedig csatlakozott hozzá. Amikor már csillapodni látszott jókedve, rákacsintott a férfira, letette a teáscsészét, és kigombolta a blúza felső gombját.
-        Hű, de meleg van! – kezdte, aztán így folytatta: - Mondja csak, maga valóban a saját neméhez vonzódik?
Sam még hangosabban nevetett, mint addig.
-        Én nem Mrs. Tennant, és maga?
Carolin az egyszerű kérdéstől újabb nevetőrohamot kapott, szinte fuldokolt, csapkodta a térdét – ami kevésbé lógott, mint Marsha Andangoé, bár ezzel ő akkor egy cseppet sem törődött már – úgy válaszolt:
-        Micsoda nagy lókötő maga, Sam! Hogy találhat ki ilyen szamárságot?
-        Maga kérdezett először Mrs. Tennant!
-        És mondja csak! Igaz, hogy drogot is árul? – kacagott tovább könnyezve Carolin, annyira nevetett, hogy komoly nehézséget okozott számára a beszéd.
-        Én? Hova gondol?
A férfi a hasát fogta, inkább már vinnyogott, mint nevetett, úgy tűnt, hogy meglehetős fájdalmakat áll ki a rekeszizma.
-        Mert ezt beszélik…
-        Maga ugye nem hiszi?
-        Dehogy! Maga igazán rendes ember…

Ezen megint olyan jót derültek – különösen Sam – hogy némileg eltorzult arccal a gyomorszájuk környékét tapogatták.
Hosszú ideig tartott, mire valamelyest megnyugodtak, és mire Carolin észbekapott.
-        Na, most már tényleg mennem kell, hiszen csak egy teára akartam maradni…
Elővett egy kisvirágos zsebkendőt a táskájából, hogy megtörölgesse a szemét, és az arcát. – Milyen jó humora van magának Sam! – mosolygott a férfira szerencsére már nem viharosan potyogó könnyein keresztül.
-        Egy ilyen gyönyörű asszony előcsalogatja a férfiember rejtett képességeit – jegyezte meg a boltos, és hunyorított is a kijelentéséhez, hogy Carolin érezze szavai súlyát.
-        Ne vicceljen már! – legyintett a nő, de azért úgy mosolygott tovább, mint egy jóllakott macska.
-        Nem viccelek. Ezt komolyan gondoltam – mondta a férfi, és valóban nem nevetett.
Megfogta az asszony kezét és kézfejére könnyű csókot lehelt.

Carolin olyan zavarba jött, mint már régen nem, és tűzpiros arccal viharzott ki a boltból.
- Viszlát Sam! – kiáltotta hátra, az etikettet zavarában sem felejtette el betartani.
Kint megütötte a napsütés, és érdekes módon most a macskakő bája és a nyíló pipirózsa is feltűnt neki.
Az járt az eszében, hogy lám, van még férfi ezen a világon, aki észreveszi az ő nőiességét, ráadásul nem is akármilyen férfi, egy fiatalember, aki megkaphatna bármilyen nőt a világon, még egy olyan cicamicanőcit is az újság címlapjáról.
Kinek kell az a vén, klaffogó fogú John, ha ilyen jóvágású férfi bókol az embernek…





(696 szó a szövegben)    (678 olvasás)   Nyomtatható változat


Samway: (02-28-2008 @ 04:38 pm)
Alakul...mondom ez a Sam akar valamit... de el is éri....vajon????

szemilla: (02-28-2008 @ 04:56 pm)
ha kicsit hosszabb részeket tennél fel, bele se mernék kezdeni az olvasásba, így viszont mindig becsapva érzem magam, hogy ilyen hamar vége van. :)

Angeli: (02-28-2008 @ 07:06 pm)
Hát ez az! Eléri? Köszi Samy az olvasást. :-)))

Angeli: (02-28-2008 @ 07:07 pm)
Akkor most hogy is járok jobban, Szemi? Igen. Úgy, hogy rövid részeket teszek fel, mert akkor elolvasod. Én sem fogok bele a hosszú prózába monitoron. :-))) Köszike!

AngyaliAndi: (02-28-2008 @ 09:32 pm)
Azt hiszem, a tavasz elkerülhetetlen.:)))))))))))))) Puszillak!

csizi: (02-29-2008 @ 05:40 pm)
Tényleg rövidek, és tényleg tudsz írni. Esküszöm. Na majd meglátjuk ha fekve olvashatlak az ágyban, akkor milyen lesz. Nem akarlak kímélni, előre megmondom. :))))

Angeli: (02-29-2008 @ 09:17 am)
Azaz! Én is! :-DDDD

Angeli: (02-29-2008 @ 10:09 pm)
Nem is kímélj Bátyó,m Tőled elvárom az őszinteséget! :-DDD

erda: (03-01-2008 @ 03:31 pm)
Na, most pótoltam az elmaradt részeket, és nagyon sajnálom, hogy így lemaradtam. A történet nagyon tetszik, egyre kíváncsibban várom a folytatást...:)))) Éva

  

[ Vissza: Angeli - Kelényi Angelika | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds