[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 269
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 270

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Fehérló fia
Szerző: Samway - Maszong József
(12-11-2010 @ 07:23 pm)

:

Fehérló fia

 

X és Sam


X – Jó napot Sam. Hál Istennek rég láttam, még a hétévesen.

Sam – Jól kitolt velem!

X – Éspedig miért?

Sam – Mert a nejem valahonnan megtudta ezt Hófehérkés mesét a kis bányász hapsikkal és kilátásba helyezte a nyújtófát.

X – Mit nem ért ezen a kedves neje? Nem ismeri a mesét?

Sam – Sok mesét ismer már, ezt is, de ebben a formában nem vette be.

X – Hogy-hogy ebben a formában?

Sam – Mert mindenhol azt hallotta és olvasta, hogy csak most tudták a bányászokat felhozni a föld alól, és akkor hogy kerültek oda az irodalmi klubba.

X – Te jó ég…ezt a sötétséget.

Sam – Én is mondtam neki…drágám ott nagyon sötét volt lenn és a Hófehérke is teljesen ki volt borulva, hogy most akkor vele mi lesz,ha az eltartói nem jönnek fel.
Miből fizeti ki a francalapú kölcsönön vett csákányokat meg lámpákat és nem beszélve az erdei kisházról sem.

X – Ember,hát azok Mexikói bányászok voltak.

Sam – Nos ez a másik ami a baj, mert azt mondta,hogy kerültek Pestre ezek a kis maszatos emberkék. Ne mondjam neki,hogy a szomszédban van Mexikó! Eleinte az utcán mindig elcsodálkozott,ha jött egy néger és kerekezett,de aztán megszokta,hogy Afrika csak egy ugrás biciglivel.

X – Itt a téma berekesztve. Nem csodálom a nejét,ha magát választotta.

Sam – Ez már valamiért nekem is megfordult a fejemben.

X  - Hallotta Sam? A kilencvennyolc százalékos végkielégítési törvény alkotmányellenes!

Sam – Hogyne a nejem mondta tegnap! Ezek tudnak valamit!

X – Mit mondott a kedves neje?

Sam – Azt,hogy biztos te is benne voltál ebben a buliban,mert nagyon olyan a színezete van a dolognak, amit csakis te kezdeményezhetsz, hogy védd magad itthon.

X – Tudomásom szerint maga egyáltalán nem jogász és nem is háztartási téma.

Sam – A nejem szerint nagyon is az. Attól még a kielégítésben érdekelt lehetek.

X – Ez rám nem tartozik,csak kettejükre. A nejére meg magára.

Sam – Az előbb mondta,hogy az alkotmánybíróság hirdette ki. Ők honnan tudják. Tán lehallgatnak.

X – Mit honnan tudnak? – Nos figyeljen ide,- nekik benyújtják arra illetékesek írásban,hogy mit kifogásolnak, most speciel a végkielégítés volt a sláger.

Sam – A nejemnél már tíz éve.

X – Mi a sláger a nejénél tíz éve?

Sam – Az, hogy százszázalékos kielégítésnek ötven a fele,egyen meg a fene fiam ennyivel nem érem be. Szerintem a szomszéd dobott fel az alkotóbizottságnál.

X – Az nem alkotóbizottság,hanem alkotmány. Mondja magának nincs véletlen ikertestvére? Mert egyedül nem lehet ennyire hülye.

Sam – Nincs! Egy távoli unokanővérem van,de hogy azt mennyire elégítik ki nem tudom,mert a levelében amit írt húsz éve nem tesz említést.

X – Maga félkegyelmű itt nagy pénzekről van szó, nem holmi kis kielégítésecskékről!

Sam – Mint a kuplerájban? Az is drága már mondta múltkor a Sipek, és azt is mondta,hogy egynémely helyen elfurujázzák a pénzért a nótáját. Van hely ahol meleg tikettet elfogadnak.

X – Mit csinálnak? Ki furulyázik? És hogy jön ide a végkielégítéshez? És a tikett?

Sam – No-No! Vannak olyan helyek, ahol a hölgyek zenés felárral szolgáltatnak. Ezt a Sipektől tudom,köztudott,hogy nagyon muzikális fickó.

X – Térjünk át egy aktuális témára! Hallotta? Újból lovas nemzet leszünk!

Sam – Ne mondja! És ez mivel jár majd?

X –  A Magyarok vérében van a lovak szeretete, joga lesz kapcsolatba kerülni velük.

Sam – Akkor törvényes lesz lóversenyre járni? Mondjuk egy-egy futamra kapunk a munkahelyen tikettet? Üdülési csekkre?

X – Nem erről van szó. Az a baj,hogy a Magyar lakosság egy százalékának van csak  
valamilyen kapcsolata a lóhoz.

Sam – Ilyen szar világnak nézünk elébe?

X – Miért lenne ez szar? A maga szavaival élve.

Sam – Kötelező lesz a lóval? Speciel a nejemmel se megy.

X – Semmi sem lesz kötelező, maga negyedeszű, de mindenkinek lehetősége lesz,hogy kapcsolatba kerüljön a lovakkal. Egy lovas nemzet esetében ez fontos. A gének miatt.

Sam – És a kedves nacsasasszony mit szól mindehhez,hogy a gémjeivel oda jár?

X – Örömmel üdvözölte a dolgot, meg is vette a Fehérló fiát.

Sam – Akkor amit a lelencből hoztak ki annak most majd lesz testvére.

X – A Fehérló fia és a parazsatevő táltosok történetei régi mondák s történetek az őseinkről.

Sam – És miből tellet rá? Mert a nacsasasszony bullájáért kapott pénzt rég elköltötték.

X – Nem egy nagy összeg volt a Fehérló fia…utánnyomásban vettük meg, az eredetit nem lehet megfizetni.

Sam – Akkor ez az Indigólilaló fia?

X – Mit tudja maga mi az a hungarikum!

Sam – Hát azt nem is akarom megtudni, milyen a lóval,még unicummal se!

X – Nem is tudja milyen, ráülni, simogatni,csutakolni és mikor a farkával nagyot csap, a legyek meg huss, ahány annyifelé.

Sam – No sorjában, a csutakolás elmegy, megsimogatja és ráül…nagyon jó, de a farkammal hajtani a legyeket…minek néz engem?

X – Nem maga a ló!

Sam – Akkor a ló minek néz engem, még ha kapcsolatteremtő és közösségoltalmazó képessége is van. Valami van benne,mert Sipeknek szörnyű nagy lófogai vannak. Maga szerint az ősei kavartak a pusztán a lovakkal? A gémeskútaknál.

X – Azok egyébként is gének és a maga Sipekje mégha nyerítve röhög akkor sem ló.
Maga egyszerűen nem is magyar.

Sam – Ennyire láccik? Tán mert aprók a fogaim?

X – Passz!  Hallotta ? Már csak három millió disznó van az országban.

Sam – Ne mondja! És a többi hét akkor ló? Engem hova sorol?

X – Magát az idióták közé!

Sam – Akkor én külön nemzetiségi vagyok? Melyik törzs volt ez?

X – Szerintem a maga őse nem is Etelközből való!

Sam- Erre ráhibázott…Julisközből való vagyok.

X – Olyan nem volt! Maga agyilag visszamart honfoglaló.

Sam – Na ne mondja! Az anyámat csak ismerem! Az meg Julis volt…Richmayer Julianna.

X – Richmayer? Azt még azt állítja,hogy ismeri Vereckét?

Sam – Hajaj,de még mennyire! Annyi vereckét kaptam a Krancsák miatt,mert mindig elcsalt suli után csavarogni meg leselkedni Vilmához.

X – Ki az a Vilma? Hogy kerül a honfoglaláshoz és Vereckéhez?

Sam – A Vilma a sulitól a negyedik kis szűk utcában lakott és csak egy kis szakadt függönye volt. A Krancsák kileste,hogy olyan dolgokat művelnek délutánonként.

X – Milyen dolgokat? Gondolom nem olvasókőr volt és közben nyalókáztak.

Sam – Szerintem mire mi odaértünk a könyvet kiolvashatták és elfáradt a szemük,mert csukott szemmel nyalókáztak akkor már.

X – Már megint elkanyarodtunk az eredeti témától. Miért hallgatom meg a hülyeségeit?

Sam – Maga érdeklődött Vilma és Verecke kapcsolatáról, ami szorosan összefügg szerintem.

X – Akkor árulja el mi a kettő közt a kapcsolat.

Sam – Míg Vilmát néztük sokszor felvetődött a verecke, mint lehetőség.

X – Ó maga lúdtalpas lélekgyílkos! Verecke az egy átjáró a Kárpátokban és a törzsek ott jöttek be. A leselkedést meg elhiszem,mert kitelik magától.

Sam – Akkor innen származik vereckedés szó? Már akkor is volt kárpátolási jegy? Azt ki adta Etel fia? Vagy  Fehérló fia?

X – Egyik sem. A Kárpátok a hegyvonulat, a Vereckét meg úgy kell elképzelni,mint egy kaput.

Sam – Értem! Akkor ezen a kapun jöttek be a Fehérló úr fiai és az anyukájuk Etel néni?

X – A Fehérlófia egy monda!

Sam – Na ne mondja! Szép kis család volt ez a Fehérló familia.

X – Mit zagyvál össze megint?

Sam – Maga mondta,hogy a Ló úrnak az Etel nevű hölgy azt adta be,hogy mondjuk a gyerekek tőled vannak. Szerintem ebben a nagy bolyongásban nem vette észre,hogy hányan vannak.

X – Mondja mag hányas volt történelemből? Egyáltalán ismeri a Hét vezért , a vérszerződésről nem is beszélve?

Sam – Tehát az Etel néninek hét fia volt a Fehér úrtól aki a lovakkal foglalkozott és mindből vezért csinált. A szerződésüket nem ismerem,bizonyára titkosítva van.

X – Nincs titkosítva. Az Aranybullában van lefektetve minden szabály,hogy ki -ki után következik,ha a vezér meghal.

Sam – Még engem tart perverz alaknak, és mindig ahhoz a bizonyos bullánál lyukad ki.
Mondja ez a Bulla nem véletlen Etel nénijé volt? Még jó,hogy Fehér úr ezt nem érte meg.

X – Nem maga visszamaradt lángész…úgy képzelje el,mint például az alkotmányt.

Sam – Most már értem…Etel néni fogta a pennáját, mikor pont szabad volt és leírta,hogy ki kivel, azután betette a tákolmányba amin utaztak, és ha jött a gyámügy bele lapozhatott. Olyan volt,mint egy minőségbiztosítási rendszer. A vérvonal követhető volt a szerződéstől a kivitelezésig.

X – Ha innen kilépek, ne kövessen,mert a vérvonalát véletlen keresztezni fogom a villamossal.

Sam – Mitől ilyen ideges? Miért keresztezne a villamos engem?

X – Mert alálököm és mehet vissza Julisközbe.


Vége.





(1311 szó a szövegben)    (900 olvasás)   Nyomtatható változat


Attila61: (12-11-2010 @ 08:21 pm)
Sam! Igen ez is tetszett! Jókat mosolyogtam! Baráti jobbom! Attila!

Teru: (12-12-2010 @ 03:54 pm)
Még jó hogy van elég marhaság, másképp mitől fájdulna meg a bordám? :-))) Ölelllek Teru

Samway: (12-12-2010 @ 04:57 pm)
Igen Terukám...gondoskodik róla a sok "okos ember" ...vigyázz a bordádra :)))

winner: (12-12-2010 @ 09:02 pm)
Akár az előzőnél ennél is élveztem a szereplést mint X úr. Köszönöm ezúttal is a lehetőséget.

Samway: (12-12-2010 @ 11:32 am)
Köszönöm Attis :))) majd folytatjuk,mert van elég marhaság...

Samway: (12-13-2010 @ 09:48 am)
Lacikám X úr...az élet gondoskodik róla,hogy legyen folytatása..:)))

Samway: (12-13-2010 @ 09:49 am)
Már körvonalazódik a folytatás Bélám...nem menekültök :)))

a_leb: (12-13-2010 @ 12:02 am)
Itt is :-))))! aLéb

Anna1955: (12-16-2010 @ 11:33 am)
:))))

Samway: (12-17-2010 @ 01:36 pm)
Annám :)))))))))))

  

[ Vissza: Samway - Maszong József | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.45 Seconds