[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 252
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 252


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Az ember lánya! És a, Szeszélyes autó!
Szerző: Samway - Maszong József
(04-07-2011 @ 07:31 pm)

:
 
Az ember lánya! És a, Szeszélyes autó! 


















Autó







Unom már ezt a sok hülye vevőt,mikor lesz már nyugalmam!
Inkább a rozsda, mint valami vadbarom szívasson, a szó szoros értelmében, mert azt hiszi a szivacsagyú, hogy akkor gyorsabb a verda.
Tán jobban fut ha felmegy a vérnyomása? Na ezektől féltem én a kényes bőröm, a műszerfalam, a mindent kitöltő dugattyúimat. Többek között csak ettől a beképzelt gyertyától szabadítana meg valaki, valami humánusabb, löketbarát gyújtással. Mert mikor az másik beképzelt befecskendez akkor ez a piromániás gyertya azonnal csihol.
Na nem panaszkodom, mert tűsarok kopogást észlelnek a műszereim. - Na végre egy jó csaj! Ó, ha ez simogatná a sebváltóm gombját és úgy tenné be, hogy óvatosan csúsztatná kuplungom s aztán nyomná a gázt tövig...
Remélem nem olyan balek, mint a többi. Nem kell durva barom, mint az előbbi vevő, de sajnos többi se volt különb.
Először az kis nyafka, afekta , - Mit kér ezért a matuzsálemért?
Kapott a kis minije alá, mikor gázfröccsöt adott a gazdám,- he he...trillázott a tangája, vagy nem az adta ki azt plötty-plötty hangot?
Aztán jött a vagesz csávó,- nyomta a rizsát,de annyira süket volt az egészhez, a gazdám majd kiesett a szemén,mert ilyen csodabogarat még nem látott, mintha nem is magyarul beszélt volna,- azt mondja „ - hány hosszúorrú Mátyást dellázzak ezé a vénlányé? Na gondoltam ha tíz nullát raksz hozzá Te akkor sem nyomsz a bőrömbe a tarkabab perfümödből.
Ekkor jöttél Te,... mosolyogva...azé gondoltam egy kicsit kelletem magam,- ha ez nem visz el akkor leeresztek egy utolsót kipufogva. Még az se érdekel, ha a szomszéd sétányszerelem kutyája naponta lepisálja a kerekeim.
Anna
- Meglátni és megszeretni... ?
Csillogott a napfényben, csodálatos bőre szinte körülölelt, ahogy az ölébe huppantam.
- FullExtra... - sóhajtottam.

Autó
- Én meg felnyögtem!- az elődöd tudta, hogy finoman kicsit simogassa aztán azután óvatosan huppanjon...az én koromban ez már nem rally verseny !
De azért, jól esett..jó a parfümöd, érzem nem vagy bagós, utálom őket a hamutartóm még gyári, mondhatni úgy is szűz, ami ritka a mai világban.
Habár a többi részem is, csak már majdnem nagyi vagyok...és Te nagyi vagy? Akkor megértjük egymást.
Anna
- Kapcsolatunk átlagosan indult, mondhatnám hétköznapian.
Az autómra a legújabb jelző használata félrevezető lehet, mert 15 éves múlt a kincsem... még pár évvel ezelőtt.
Azóta nem számolja a korát... Ő sem...
Tudtátok, hogy ennyi idősen már lelkük van ezeknek a szörnyetegeknek?
-Bizony... Pont mint nekem.
Kiszámíthatatlan reakcióra képes.
Autó
- De még milyen érzékeny lelkem van, na ne fogdoss míg nem fizettél! Egyébként is még lesz egy pár szavam ehhez az életkor fricskához! Még, hogy öreg és szörnyeteg? Láttad volna az előtted levő vevőt milyen pofával ment el...hehe valósággal rohant ki az udvarból.
Persze Te egyből szimpi lettél, tudtam elsőre, hogy kijövünk egymással csak némi átnevelés után.
Kaptál egy hét türelmi időt, hogy megszeress!
Anna
- Én ugye megszabadultam elődjétől, életem legnagyobb szerelmétől - persze nem önszántamból...
- tudjátok, a válság miatt.
Rezignáltan nyugtattam a lelkem, hogy ilyen érzéseket soha többé nem fogok táplálni, mert a búcsú fájdalma, az emlékek soha nem múló elevensége..., szóval nem részletezem.

Autó
Na kezdi megint a lelkizést! Szerelem? Na kisasszony kellek így ezzel a bőrrel vagy sem? És az a 30 randi ami engem megelőzött? Én kérem egy tisztességes 4 ütemű dugattyús vagyok! Csak ne kérdezzen róla! Érje be ennyivel 4 ütem és slussz, és a csajokat csípem, a pasik olyan csapodárok vagy mik! Csillogott minden gomb, led, kütyü bennem, gazdim tupirozott. Bőrápoló meg minden, szilikon, na nem olyan , mint annak a nyafkának volt.

Anna
- Bizony az - mondta a tulaj, és nem hazudott, mert ezernyi kis kütyü és gomb kacsintott rám a műszerfalról. Én nem is kérdeztem semmit, aláírtam a papírokat, és boldog voltam, boldog...
- egy viszonylag problémamentes hétig...

Autó
- Mit gondolt kedves hölgyem, hogy én ámokfutó autó vagyok.
Nekem is lehet rossz napom. Minden nap végig tapperolja a gombjaim, nyomja a pedált, a dugattyúm meg már sík ideg, mert az az átkozott beképzelt gyertya azt hiszi, hogy szilveszter van és állandóan szikrázik. A dugattyúkobakom leégve-beégve, hogy megyünk így ki az utcára. Tessék valami adalékot benyomni a tankba ami ezt a beképzelt Boschmacát pofánnyomja.
Anna
- Aztán játszani kezdett velem életem csillaga.
Úgy döntött, megmutatja, hogy ki az úr a háznál.
Ismertek?
Szeretem a kihívásokat. A kesztyűt felvettem, és elkezdődött valódi ismerkedésünk.

Autó
- Ez nem volt ám kérem divat minálunk! Csak így nyilvánosan és ráadásul kesztyűben fogdosni!
Joli meg úgy néz át, hogy a szeme megelőzte a pápaszemét és kívül is van rajta egy golyó.
Ha már az életed csillaga lettem, én is tegezlek, így sokkal közvetlenebb a kapcsolatunk s mindjárt jobban élvezzük egymás társaságát.
Először is vegyél magadnak őzbőr kesztyűt és tessék beszélgetni velem. Tudjam mikor milyen részem fogod meg.
Na jól behúztál a csőbe...magas hőértékű gyertya Boschdizőz...dupla szikrával,- na ezért még lesz egy két szavam, de most nagyon furát érzek.

Anna

- Első, és nem kevéssé sokkoló összecsapásunk, egy hideg és esős éjszaka történt. Felejthetetlen volt...
Én élveztem a meleget, a duruzsolást, és csendesen néztem ki a fejemből - mivel nem sokat láttam... Az ablaktörlő gyorsan törölt, majd mint akinek elege van abból az unalomból, hogy csak le-föl járkál az üvegen, megállt
- szívdobogásom felgyorsult - mire ő lassabban folytatta, és csak minden 5-re mozdult egyet.

Autó

- Először is kedvesem, ha egy kicsit szeretnél akkor legalább a gumijaim beviszed a melegre, - másodszor, ha nem elég minden ötödik akkor lazsa.
- Ha valaki meglát pl. egy ismerős a futószalagról, mit gondol nézd már ezt a hülyét sötétben integet!
Én ám kihallgattam a legelső gazdám mikor a barátosnőjével megbeszélték az éjszakai kiruccanásaikat. Ott is volt szó ötödikről és aztán lazsa, de nem értettem sehogy sem mi lehet az, de a barátnő azt mondta, hogy az tuti...öt...hát ezért gondoltam én is ötönként törlök és ennek örülsz majd.
Ezek szerint lehet nem ez a Te számod...
- Hidd el jót akartam!

Anna
- Nem bántottam, tudtam, nem sokra mennék vele.
Meresztettem a szemem az útra, és minden törlést örömmel nyugtáztam.
Akkor még hittem a csodákban, és reménykedtem, hogy kapcsolatunk kezdeti viharos volta, csendesülni fog, nem utolsó sorban legkedvesebb szerelőmnek köszönhetően.

Autó
- Elvittél ehhez a durva fickóhoz, mindenféle fogóval szorongatott...brr! Én nem mondhatom, hogy a legkedvesebb. Benyúlt a nyílásaimba a vezetékeimmel babrált nem beszélve a biztosíték táblámról.
Hol magamnál voltam hol nem. Mit szólna hozzá az ilyen hülye, ha neki hol kivennék a szemét, hol visszatennék!
Vagy mikor a vezeték kötegem húzogatta, ha neki húzogatták volna olyan durván szerintem elfelejtette volna egy időre azt is, hogy fiú.
- A legkellemetlenebb volt mikor még a kipufogómba is belesett, mint ha urológus lenne.
- Mit akart látni? Nem fúrattak még, a hüvelyemben nem lötyög a dugattyú. Olajozottan fut benne. Amennyire kell szorít az még.
Anna
- Már csak azzal kellett kibékülnöm, hogy nem én döntöm el, mikor van nappal, vagy este, mikor megyek országúton, vagy városban, mivel a lámpák működésének irányítását, soha nem adta ki a kezéből, egyetlen percre sem.
Ha este volt, tuti, nem világított, viszont mikor beálltam a garázsba, mindent felkapcsolt, lekapcsolhatatlan csökönyösséggel.

Autó
Mindent érted tettem.
- Nem vetted észre,hogy spóroltam a válságban számodra, a többi mind világított helyettünk. A garázsban meg félek egyedül. Egy szóval nem mondtad, hogy itt alszol velem. Vagy legalább a villanyt hagyod égve...ez sosem jutott eszedbe? Nekem is van lelkem.

Anna
- Ilyenkor mérgemben magára hagytam, és rácsaptam az ajtót. Ugyan megfordult a fejemben, hogy túl messzire mentem - vajon az akkumulátor meddig bírja ? - de ő kitartott... csak ha ismét beültem, és betettem a kulcsot, és vártam... akkor volt hajlandó elaludni.
Végül ezzel is megbékéltem, hiszen csak a rituálét kellett fejben tartanom, és ahhoz tartanom magam.

Autó

- Na ugye? Azért csak összeszokunk. Ha beülsz és csak bedugod, megnyugszom.
Azért jó játékot találtam ki ugye? Szeretem ha bennem van, akkor olyan fontosnak érzem magam.
Simogatják a kormányom, a sebváltó gombom markolásszák gyengéden, akkor mint a kezes bárány olyan vagyok, de nem esőben száguldozni.
Utoljára akkor száguldottam mikor Düsseldorfból húztak haza... Százhatvannal, olyan volt mintha álmodtam volna, de elszakadt a kötél. Aztán trélerrel jöttem. De nem törtem össze, egy karcintásom sincs..Biz, Isten.

Anna

- Leállás, kulcs ki, kiszállok, bezárok, távozom, majd vissza, kinyitom, beszállok, kulcs be, várakozom, és hipp-hopp a lámpa lekapcsol...
OKÉ... volt benne kényelmetlenség, de a szerelemért sokat megtesz az ember.

Autó

- Ó! Ez a kulcs ki-be, vissza ráhuppanok, hipp-hopp, megint lekapcsol...de szép volt...itt kezdtem érezni, hogy szeretsz...ez már a szerelem....:))
- Emlékszem a reggeli ajtós játékra...Jolinéni húsz évet fiatalodott...láttad volna ahogyan a biciglije pumpáját simogatta s közben a tekintete valahol a múlt élvezeteit fürkészte. Könny fátyolos tekintete Bélatatán ábrándozott, mert akkoriban ő kezelte otthon a pumpát Jolikának csak a szelepbe kellett illeszteni.
Anna

- A történet úgy kezdődött, hogy kiálltam a garázsból, és vissza kellett mennem a lakásba valamiért. Bezártam hát a kocsit, futottam, mert siettem volna tankolni. Mikor visszaértem, és ki akartam nyitni az autót, a központi zár csak a túloldali ajtót nyitotta ki. Hiába próbáltam sokszor, csak azt nyitogatta, csukogatta. Sebaj, átfutottam a másik oldalra, és ott próbálkoztam, mire az összes ajtót bezárta...
Újra nyitottam, lassan, érzéssel, magamban néhány imát is elmormoltam. Ennek azért volt hatása, mert ekkor végre kinyitotta a számomra szükséges ajtót a vezetőülésnél.
Felsóhajtottam, megbocsátottam, és futottam át oda... viszont mire odaértem, hogy beszálljak, visszazárta.
Kezdődött előröl, nyitás és futás - ekkor jött Joli néni – én lihegve válaszoltam, hogy nagyon igaza van, és tovább futkároztam körbe-körbe.
Nem sikerült legyőznöm, így feladtam, és egy túloldali megnyílás alkalmával beszálltam a másik oldalon, majd átmásztam a kormány mellé.
Csak reménykedtem abban, hogy a szemben kukucskáló szomszédnak nem lesznek maradandó károsodásai a röhögéstől.

Autó
- Annyira mostoha és szürke volt a szomszédok élete ezelőtt, Te nem tudod milyen hálásak érte neked, fényt vittél az életükbe, a kabaréba nincs pénzük elmenni...bocsika, de ugye nem harizol?
Egyébként Joli a hibás, mert ő mindenkitől bevételt kér, hogy a kerítéslyukon átnézhessen, nem is részletezem mi mindent kap.


Anna

- A benzinkúthoz érve, kicsikét aggódtam, de úgy döntöttem, miután belülről kézzel kinyitom a kocsit, nem lehet gond, majd nem használom a kulcsot.
A kutas mosolyogva állt a kocsi mellett, míg én kilibbentem, és várakozás teli pillantással nézett rám.
Én bájosan visszamosolyogtam, és közöltem, hogy tele kérem. Ő bólintott, és közben udvariasan felhívta a figyelmemet arra, hogy számára végtelenül megkönnyíteném a helyzetet, ha a tanksapka nyílását is kinyitnám.
Ettől az események felgyorsultak.
Kénytelen voltam a kulcsot használni, amely következményeként kocsim bemutatta a végtelen variációs lehetőségek sokszínűségét.
Autó
- Csodálkozol? Rám mikor mosolyogtál utoljára, a benzinkutasra csak úgy...és akkor a nyílásaimmal vagytok elfoglalva, egy idegen ember „ fiú” matasson majd benne.
Belém nyomja azt a hideg csövét.
Nahiszen, azt hitted átversz az ajtónyitással, nem mai motortyúk vagyok.
Anna
- Közös tornagyakorlatunk a kutassal, nem sokáig tartott, mert eszembe jutott, hogy van egy madzag a csomagtartóban, amit ha meghúzok, állítólag kinyitja a tanksapka fedőt.

- Magamban diadalittasan konstatáltam, hogy nem győzött le az autó, és gyorsan megnyomtam a gombot, amely a csomagtartót nyitja.
A benzinkutas, mire figyelmeztethettem volna, hogy NEEE! rutinosan felnyitotta a csomagtartót, és már be is hajolt keresve a madzagot. Az ajtó hatalmas erővel csukódott a fejére.

Autó

- Gondoltad, hogy kihagyom ezt a sanszot? He he a kis botor, kotorászik a magánéletemben. Modortalan egy pasas. Megérdemelte amit kapott. Hallottad volna mit mondott rám !
Jobb ha nem ismétlem el.
Még hogy én egy elkényeztetett rozsdatemető. Ez a legfinomabb szavai voltak a többi mind a tervezőmnek és annak anyukájának szólt, és nem azt mondta, hogy milyen aranyosak, hanem valami, olyat,hogy inkább sámlit csináltak volna helyettem, ezt majd magyarázd el,nem értem.
Kikérem magamnak.
Anna
- Ha jól hallottam, valamit még mondott a nyekk előtt, de miután kihúztuk a csomagtartóból, és kis segítséggel magához térítettük, úgy láttam nem haragudott nagyon.
Győzelem, mert a tanksapka fedél feltárult.

- Tankolhattam végre - persze egyedül...
Autó
- Csodálkozol életem, Te belém dughatod, elfordíthatod, lekapcsolhatod, nyomhatod, taposhatod, de más! Mindenkinek nem...nem engedem, hogy babráljon. Jól néznénk ki, a Te kis kincsedet könnyűbenzinű ledérszekérnek hívnák az utcában.

Anna
- A fizetést követően, nem kevés humoros elemet is tartalmazó indulás következett, melyet ekkor már elég sokan figyeltek.

Autó
- Nagyon jól mozogtál, a Savária versenyen latin táncokban se tudnak többet, még hallottam azt a viharos tapsot ami gázadásodon felül is jól hallatszott, még a fényszórómmal villantottam is a kútkezelőnek.
Aki,ha jól érzékeltem a mozdulatából hívő katolikus, mert míg elhaladtunk mellette mindvégig hányta magára a keresztet. Nem csodálkoznék azon sem, ha összefutnál vele a templom gyóntatószéke felé menet. Igaz is! Szoktál templomba járni? Azt hiszem elkezdheted. Szeretem az orgona hangját.
Szerintem most fogadta meg, hogy nem lopja el a benzint az utasoktól.
Habár sokszor hallottam már,hogy egy Isteni dög vagyok, de hogy ez ekkora nyilvánosságot kapott, neked köszönhetem...holnap is ülj a bőrömre...oké? - és becézz, simogass, mondd kincsem, kis doromboló dugattyús szerelem.
Mindenütt mi leszünk a sztárok, a többi verda hiába lesz fiatal, minket néz majd mindenki.
Anna
- Természetesen, hősiesen megőriztem higgadt büszkeségem, és mikor kincsem úgy gondolta indulhatunk, távoztam.
Autó
- Szeretem ha kincsemnek hívnak.

Anna

- Az is vagy, csakis ez lehet a helyes megfogalmazás :) …............................................................................................................................................................

vége





(2172 szó a szövegben)    (951 olvasás)   Nyomtatható változat


Teru: (04-08-2011 @ 01:53 am)
Drága Samim, Te tényleg lehetetlen vag, ha még egy autót is mint nőt kezelsz.-)))))))) De megértelek, én is most adtam túl a 17 éves kisbabámon, bár az enyém jobban sikerült, mert sem rozsdás nem volt (még) és a kipufogó jobban működött mint a legjobb barátom bableves után. A kisebbik unokám úgy érvelte, hogy mivel az autó olyan idős mint ő, és tulajdonképpen abban nőtt fel, és mivel hogy az idén szerzi meg a hajtási engedélyét és nincs autója, igy összetörni jó lesz és tulajdonképpen őt illeti:-) Igy szombaton még 300 mérföldet levezetek vele és végleg búcsút mondok neki, bár könnyek között, mert hűségesebb volt hozzám mint a legjobb kutya. Látod, igy kell egy vén ktlától megszabadulni:-) Ha ezt az irásod az autóra ragasztottad volna, háromszoros árát fizette volna meg valaki. Puszi Tesód.

Samway: (04-09-2011 @ 01:40 pm)
Elküldöm neked hangosan :)))

a_leb: (04-09-2011 @ 05:57 pm)
Remek :-), jó volt olvasni, és hallani is! aLéb

Samway: (04-09-2011 @ 07:53 pm)
Köszönöm Béla :))) Anna remekműve az alapja :)))

vorosliliom: (04-09-2011 @ 09:00 pm)
Megnevetettél...újra, itt is! : ))

Samway: (04-09-2011 @ 10:46 pm)
Köszönöm Lil :)))

Lyza1: (04-11-2011 @ 03:47 pm)
Nagyszerű, humoros írás!...Jókat nevetgéltem rajta...:)

Samway: (04-27-2011 @ 12:22 pm)
Köszönöm Lyza Anna nevében is :)))

  

[ Vissza: Samway - Maszong József | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.38 Seconds