[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 275
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 275


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Csókok és évek 2.rész
Szerző: naiva - S. Farkas Zsuzsanna
(03-02-2009 @ 03:33 pm)

:

Csókok és évek - 2. rész

Kata ágyán ültek, hátukat a hideg falnak vetve, szorosan egymás mellett. Szilveszter éjszaka volt, illetve már újév hajnala. Egész éjjel egymással  táncoltak… A lány beleborzongott a gondolatba: Csabával összebújva táncolt a „Gyöngyhajú lány”-ra. Olyan magas és jó illatú volt a fiú, elveszett sután ölelő karjaiban. Hosszan, ügyetlenül ringatták magukat a zene ütemére. Olyan volt, mint egy álom - a többiek még a villanyt is lekapcsolták.
 Aztán beszélgettek. Rengeteget… Mindenről… Varázslatos volt ez az éj…

* * *

Kata öt éve volt szerelmes Csabába. Plátói szerelem volt ez és egyoldalú, mert a fiú nem vette komolyan. Néha kicsit játszott vele, de nem akart semmilyen
 kapcsolatot a lánnyal. Sokszor eldöntötte: ő befejezte, nem érdekli tovább Csaba, elég volt a viszonzatlan szerelemből! De mikor meglátta a fiú langaléta alakját, melegen csillogó szemeit, esetlen, kisfiús mozdulatait, elfelejtette minden ígéretét. Szíve a torkába ugrott, elvörösödött, és újra epekedett. Sok időt töltöttek együtt, közös volt a baráti körük, így Kata nem tudott szabadulni a fiú bűvköréből.
Öt év! Öt sóvárgó, plátói év az imádott fiú iránt! Évek, a viszonzatlan szerelem lázában, az álmok világában… Katának nem kellett más fiú, bár őutána sem kapkodtak a srácok ebben az időszakban.. Vékonyka, jelentéktelen lány volt, kicsit más, komolyabb, mint a többiek.

* * *

Kata izgatottan készült erre a szilveszteri házibulira, melyet náluk szerveztek és természetesen Csaba is hivatalos volt. Érezte, hogy valami történni fog. Nem is nagyon lepődött meg, mikor a fiú melléje keveredett már a buli elején, és nem is tágított mellőle. Most itt ültek az ágyon, szorosan egymás mellett a félhomályban. A többieket nem is látták, nem hallották a zenét, elvesztek egymás csillogó tekintetében. Melegük volt. Kívülről a cserépkályha ontotta a meleget, belülről vágyak, érzések hevítették kamasztestüket.
Csaba gyengéden megfogta a lány arcát és maga felé fordította.  Rámosolygott… és megcsókolta! Kata úgy érezte megsemmisül…. Lehunyta a szemét és nem akarta elhinni, ami vele történik… A Csabi…. az ő imádott Csabikája megcsókolta őt!! A Szabó Katát!

Soha nem csókolózott még, már le is mondott róla, hogy valaha is fog… Aki 16 évesen még nem csókolózott, az már vénlány is marad! Keserűen vette tudomásul, ő ebben is különbözik a többiektől: még egy nyavalyás csók sem jut neki. Igaz, egyszer a suli discóból hazakísérte egy bés fiú és meg is csókolta, de az nyálas volt és gusztustalan…. A srác ráadásul alacsonyabb, mint ő…. Egész úton a kapuig a száját törölgette… Fujj, nyálas, ha ilyen a csók, már nem is hiányzik!

És most megcsókolta a Csabi! A nagy Ő! Nem volt nyálas, finom volt és puha, bizsergető, bódulatba ejtő! Olyan, amilyet nem lehet abbahagyni, csak ismételgetni sokszor, sokszor! Ó, hányszor elképzelte ezt a csókot! Hányszor álmodozott róla!  A partvissal táncolta körbe a szobát bolondosabb kedvében, lehunyt szemmel azt képzelve a fiúval repül a zene szárnyán! És most bekövetkezett! Érdemes volt rá várni hosszú keserves éveket!

Ahhoz képest, hogy először gyakorolták a csókolózás tudományát, nagyon is jól ment nekik.
Kis szünetet tartottak, mosolyogva nézték egymás csillogó szemét.
- Kérdezhetek valamit? – súgta a fiú, miközben a lány arcát simogatta.
- Neked ez volt az első?
- Igen! – válaszolta Kata lebegve a boldogságtól.
- Nekem is! - suttogta mosolyogva a fiú.
Mindketten remegtek a csók keltette vágytól, az egymás testének megismerésére való törekvéstől…

Szép szerelem vette kezdetét azon az Újév hajnalon. Az első szerelem, az első remegő gyomorral várt randik… Sokoldalas szerelmes levelek, hisz a fiú távol tanult, ritkán járt haza. Katának hihetetlennek tűnt az egész. Boldog volt.
Másfél év után maradtak el egymástól, az igazi okot, hogy miért, még most sem érti Kata…

Hosszú évtizedek után is emlékszik az első csók ízére, a fiú illatára és a „Gyöngyhajú lány” bódító dallamára…


 Folyt. köv. :)





(595 szó a szövegben)    (932 olvasás)   Nyomtatható változat


semi: (03-02-2009 @ 05:47 pm)
Ez is nagyon szép lett, gratula

naiva: (03-02-2009 @ 07:10 pm)
Köszönöm semi, hűséges olvasóm:))))

winner: (03-02-2009 @ 07:48 pm)
Na ugye, mondtam. És mosolyogtam közben.

naiva: (03-02-2009 @ 08:22 pm)
:)) Hát igen.. Az első csókot mindenki nagyon várja. És nem mindegy kitől kapja!:) Egy bizonyos kor után pedig már ciki a tini lányok körében, ha még nem csókolóztak. :)

zsuka49: (03-03-2009 @ 06:22 am)
Az első szerelem, az első csók..... Milyen jó visszaemlékezni rá - szerintem mindenki így van ezzel. Jó kis történet druszám, jöhet a folytatás is!!! Puszizsuzsi

Lyza1: (03-03-2009 @ 06:56 am)
Lehengerlő a folytatás is!...Ahhh a régi szép emlékek!...:))))))...Puszi: Lyza

lena1: (03-03-2009 @ 07:11 pm)
Köszönöm a varázst:)) Szeretettel ölellek.Lena

heart13: (03-03-2009 @ 08:21 pm)
Várom a folytatást :)

naiva: (03-03-2009 @ 08:55 pm)
Köszönöm Zsuzsi! Bizony jó visszaemlékezni néha.... Visszaszaladni az időbe, fényképeket nézegetni, leveleket olvasni... Aztán rádöbbeni, hogy megöregszünk lassan, pedig mintha most lett volna...:) Puszillak!:)

naiva: (03-03-2009 @ 08:56 pm)
Köszönöm Lyza!:) Örülök, ha benned is ébredtek régi, szép emlékek!:) Puszi

naiva: (03-03-2009 @ 08:58 pm)
Én köszönöm Léna kedves szavaid... Hogy átment a varázs, annak külön örülök!:) Puszi

naiva: (03-03-2009 @ 09:01 pm)
Nóri!!:))) Hogy lehet elfelejteni életed első csókját???:)))) Igaz, az én Katám 5 évet várt rá, tán azért olyan emlékezetes!:))) Folyt. köv. , mihelyst lefut az első kettő!:)) Puszillak!:)

naiva: (03-03-2009 @ 09:04 pm)
Kedves heart már megvan a folytatás, kb 1 éve írogatom a "csókokat", és most, hogy táppénzen vagyok elővettem, javítgatom, lassan felrakosgatom!:) Puszillak!

parakalo: (03-03-2009 @ 12:21 pm)
Na igen az első igazi, ártatlan szerelem. Én nem emlékszem életem első csókjára, de azt tudom, hogy biztos nagyon izgultam előtte. Én is várom a folytatást.

szavathna: (03-04-2009 @ 01:39 pm)
Hát igen, néha jó emlékezni... Puszi:Anna

Anna1955: (03-04-2009 @ 08:08 pm)
Mintha ott lettem volna....:)))) Nagyon kiváncsi vagyok a folytatásra...:)))))

Julianna: (03-04-2009 @ 10:54 am)
Jó olvasni, elábrándozni, visszaemlékezni. Tetszik nagyon az írás!

naiva: (03-04-2009 @ 10:57 pm)
Köszönöm szavathna Anna!:) Jó, és kell is, de gyűjteni is kell őket!:)))) Puszi!:)

naiva: (03-04-2009 @ 11:51 pm)
Köszönöm Anna!:)) Örülök, ha kicsit át tudtam adni a hangulatból!:) Jön a folytatás, egyre szenvedélyesebb csókokkal:) Puszi!:)

varga80: (03-04-2009 @ 12:13 pm)
Nagyon sok ilyen van, sajnos , remek volt,ű Gratula:Balázs!!!

naiva: (03-04-2009 @ 12:25 pm)
Kedves Julianna köszönöm!:) Jó visszagondolni, csak néha belesajdul az ember szíve: de szép is volt, de rég is volt!:))) Puszi

naiva: (03-04-2009 @ 12:28 pm)
Igen Balázs, az első szerelem ritkán marad örök, bár erre is tudnék példát írni:).Köszönöm, hogy olvastál!:)

  

[ Vissza: naiva - S. Farkas Zsuzsanna | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds