[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 181
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 181


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: ... evezz csak tovább...!
Szerző: Pirospipacs - Nagy Ilona
(12-14-2010 @ 12:34 pm)

:
Láttad már ahogyan a köd messzire viszi a közelséget, és elnyeli a tájat...? vagy miként megcsillan a hó a napsütötte hegyek kéklő ormán...? Ott voltál amikor a völgy kivirágzott...? esetleg emlékszel a napkeltére a tengernél, midőn a vízből lassan kiemelkedett, mint egy izzó gömb. S a napnyugtára a dombok között emlékszel, hogyan tűnt el a fénye egy teljes éjszakára? Tetszett ahogyan a szivárvány átölelte a láthatárt, vagy mikor megcsillantak a tó vizén a napsugarak? Hallottad már a nádas susogását, vagy láttál vizimadarakat egyszerre felrepülni?

Megfogtad már szemeddel a teliholdat a folyó felett ezüst palástjában, vagy a milliónyi csillag vakító fényét? Érezted a forróságot mezítelen talpaddal a homokon... és arcodon a Nap gyengéd simogatását? Halgattad a madarak énekét, vagy az esőcseppek koppanását az ablakpárkányon...? a vízesés moraját, meg a folyók zúgását? Álltál már szakadó esőben arcodat az ég felé fordítva, s hallottad a szél suhogását amikor a fák lombjait összekócolja?

Ijedtél már meg a jég rianásától, és csodáltad a jégvirág csillogását az éjszakában? Sétáltál világító lampionok alatt a városi forgatagban, és a neonfények áradatában? Gyalogoltál sötét erdei utakon, amikor csak a szentjánosbogarak világítottak? Süppedtél már térdigérő ropogós hóba, és siklottál valaha is a hűs havon? Vagy izzadtál rekkenő melegben a betonjárdán... s mentél végtelen utakon? Hűsöltél-e forró nyári napon a fák lomjai alatt... szedtél-e hatalmas csokor mezei virágot? Féltél-e az ég dörejétől, és a villámok cikázásától... és estél-e ámulatba félelmetesen szép viharfelhőktől?

Megcsodáltad már a táncoló északi fényt a hófödte táj felett...? s figyelted, ahogyan a szél felborzolta a víz felszínét? Hagytad már, hogy lágyan elringasson egy folyó? Láttad a homokdűnéket a sivatagban, és a korallok vakító fehér csipkeruháját az óceánban? Érezted orrodban a fű finom illatát... figyelted a lassan kibonló virágszirmokat? Fényképeztél le szemeddel egyetlen esőcseppet, vagy állítottál meg pillanatot azért... hogy tovább élhess a csodában? Szerettél volna szállni a sasokkal...?  s néztél magas hegytetőről szakadékba... és féltél már rettenetesen félhomályban? Száguldoztál-e végtelen utakon...?  másztál-e meredek sziklafalra? Indultál-e el valaha világgá, hogy elmenj oda, ahol már semmi nincs... azért, hogy megnézd a világszélét, és lelógasd a lábad a semmibe? Vagy szerettél volna egyszer is a fecskékkel délre szállni, és sajnáltad-e a kóborkutyát, esetleg féltetted-e a macskát a háztetőn...? netán engedtél szabadon kalitkába zárt madarat ?

Engedted valaha is, hogy igazán szeressenek... s szerettél már úgy, ahogyan szeretnél?

Ugye életedben, vagy gondolataidban, mindezt megtetted már...? és pontosan emlékszel mindenre. Mennyi szép emlék, és még mennyi lesz, ha nem csukod be a szemedet... és nem zárod be a szívedet... vagyis... ha nem húzod be az evezőket.

Evezz csak tovább bártan...! végtelen vizeken...





(417 szó a szövegben)    (1044 olvasás)   Nyomtatható változat


Attila61: (12-14-2010 @ 03:20 pm)
Kedves pirospipacs! Jó és szép írás, rengeteg olyan tartalommal ami foglalkoztat engem is. Szeretettel Üdvözöllek! Attila!

pirospipacs: (12-14-2010 @ 04:45 pm)
Kedves Attila! Életünk telis-tele van kérdésekkel, sőt néha kimondatlanokkal is. Én feltettem néhányat magamnak egy gyengye pillanatomban, s közben lejegyeztem. Köszönöm megtisztelő figyelmedet! Szeretettel: pipacs :)

Julianna: (12-15-2010 @ 01:26 pm)
Kedves Pirospipacs! Örülök, hogy idetévedtem. Nagyon rokonszenvesek a kérdéseid, nagyon szépen megfogalmaztad, vagyis ösztönzöl arra, hogy tapasztaljuk meg ezeket a szépségeket, azt súggallod, hogy érdemes élni és "...evezz csak tovább!..."

pirospipacs: (12-15-2010 @ 05:35 pm)
Kedves Julianna! Bizony látnunk kell a csodákat, és meg kell tennünk mindazt amire szívünk vágyik. Nagyon köszönöm hogy nálam időztél. Szeretettel: pipacs :)

lena1: (12-15-2010 @ 05:47 pm)
Nagyon szép képek és gondolatok ezek Ilike! Szeretettel.Lena

pirospipacs: (12-15-2010 @ 06:07 pm)
Nagyon köszönöm kedves Léna! Szeretettel: pipacs:)

Grigo: (12-15-2010 @ 10:13 pm)
Nagyon szép gondolatok kedves Pipacs, örülök, hogy olvshattam ! Szeretettel : Zoltán

Meryenn: (12-15-2010 @ 10:51 pm)
Kedves pirospipacs! Annyira magával ragadó ,ringató,fájó,és mégis szép.. Ez az élet.......evezzünk tovább.... Gratulálok:Mery

pirospipacs: (12-16-2010 @ 02:48 pm)
Kedves Zoltán! Tudom nem látható, hogy én mennyire örülök annak, hogy olvastad.:) Köszönet érte! Szeretettel: pipacs

pirospipacs: (12-16-2010 @ 02:51 pm)
Kedves Mary! " ringató, fájó és mégis szép " Egyetértek veled. Ezúton kérlek ne haragudj, de véletlenül töröltem a hozzászólásodat, mert még szoknom kell az oldalt. :(( Nagyon sajnálom,mert annyira örülök Neked! Köszönöm kedves szavaidat! Szeretettel: piapcs :) Ugye nincs harag? :)

Teru: (12-16-2010 @ 10:00 pm)
Kedves Pipacsom, milyen meszire eljutnánk ha nem félnénk evezni, ugye? Teljesen értetttelek, én is ismertem valakit aki félt evezni.... Ölelllek Teru

pirospipacs: (12-17-2010 @ 07:19 pm)
Kedves Teru! Köszönöm értő olvasásod, és kedves szavaidat. Örülök hogy megtiszteltél! Szeretettel: pipacs :))

naiva: (12-17-2010 @ 07:54 pm)
Nagyon szépen írsz kedves pipacs! Ezek a képek.... igen, láttam őket, éreztem őket!:)) És csak evezek, csak evezek, bár megvallom, időnként fáradtan behúzom az evezőket... Pedig nem szabadna!:)) Tetszik az írásod!:) Zsuzsi

pirospipacs: (12-18-2010 @ 03:14 pm)
Kedves Zsuzsi! Bizony nem szabadna, de mindenki megteszi olykor egy rövidebb, hosszabb időre. :) Köszönöm kedves szavaidat! Szeretettel: pipacs :)

  

[ Vissza: Pirospipacs - Nagy Ilona | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.39 Seconds