[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 191
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 191


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: ...mindenkinek labdákat...!
Szerző: Pirospipacs - Nagy Ilona
(12-31-2010 @ 02:12 pm)

:
Milyen szépek a léggömbök, könnyedek, színesek és játékosak. Mindig is csodáltam őket... mégis ha visszagondolok, valójában csak igen rövid időre tettek boldoggá már gyermekkoromban is.

Tulajdonképpen a lufik tanítottak meg félteni és aggódni, sőt... talán az első csalódásokat, sírásokat is nekik köszönhetem. Már életem első luftballonja megríkatott, pedig csodaszép volt... és pipacspiros. Vidáman táncolt a madzagon, és magasra szeretett volna repülni. Vigyázva kellett fognom, el ne szálljon, miközben a tömegen keresztül kellett vele evickélnem úgy, hogy senki és semmi ne tudja kidurrantani. Hazafelé egész úton boldogságot és büszkeséget éreztem, mert tudtam... hogy nekem van a világon a legszebb lufim. Emiatt ugyanannyi félelem is volt bennem, nehogy elveszítsem őt... de megtörtént. Bár akkor még nem tudtam mi ez a furcsa izgalom a szívemben, ezért még egy párszor kértem léggömböt. Aztán egyre ritkábban, mert rájöttem, hogy a rövidke csoda félelemmel és csalódással is jár. Hol kidurrant, hol elrepült... de sosem maradt az enyém.

Életem során rengeteg lufit kaptam még, leginkább kéretlenül. Mégis csodáltam és őriztem őket amíg lehetett. Könnyedek és sérülékenyek voltak, de színesek és huncutok, melyek lebegtek és kacérkodtak velem. Előfordult, hogy a felhők fölé szálltak boldogan, s én csak sóvárogva nézhettem utánuk földbe gyökerezett lábbal... hogy miként tűnnek el a kéklő messzeségben. Olyan is volt amelyik kezeim között semmisült meg, mert nem vigyáztam rá eléggé, vagy dühömben én pukkasztottam ki, mert már nem volt rá szükségem. Volt köztük azúrkék és gömbalakú, kikericssárga és hernyóformájú, de volt piros... és szívalakú is...

Ma már tudom, hogy az élet telis-tele van léggömbökkel, amik csodálatosak ugyan, de mindig elpukkanak, mint a gyermekkori lufik. Ezért most inkább labdákat szeretnék... gyönyörű, pirospöttyös labdákat! Kérlek ne adj nekem többé léggömböt... mert ezentúl csak labdákat kérek!

S hogy mit kívánok az Új Esztendőre? Mindenkinek LABDÁKAT!




(285 szó a szövegben)    (978 olvasás)   Nyomtatható változat


Velina: (01-01-2011 @ 01:29 pm)
Kedves, tetszik, legyenek labdáid...

pirospipacs: (01-01-2011 @ 08:22 pm)
Köszönöm kedves Velina! Szeretettel: pipacs :)

Attila61: (01-01-2011 @ 08:23 pm)
Kedves pirospipacs! Sok - sok színes labdát és BUÉK! Üdv. Attila!

pirospipacs: (01-01-2011 @ 09:23 pm)
Köszönöm Attila, nagyon kedves Vagy! :)Remélem el tudom majd kapni... és mások is. Szeretettel: pipacs :)

pirospipacs: (01-02-2011 @ 01:02 pm)
Kedves Zsuzsi! Nagyon köszönöm, hogy megtiszteltél. Kívánok Neked is minden jót! Szeretettel: pipacs :)

pirospipacs: (01-02-2011 @ 01:04 pm)
Kedves Zoltán! Nagyon szépen köszönöm! Úgy legyen, és viszont! Szeretettel: pipacs :)

naiva: (01-02-2011 @ 04:09 pm)
Ismerős gondolatok!:) Igaz, én már a saját lufimra alig-alig emlékszem, élőbbek a gyerekeim lufis-emlékképei... Mennyire szerették, és mekkora nagy volt az elkeseredés, ha elszállt, vagy kipukkadt. Vajon miért szeretik a gyerekek a lufikat...? De ha labda, akkor én egy pirosat kérek, fehér pöttyökkel!:)) BÚÉK !:))

zsuka49: (01-02-2011 @ 05:27 am)
Én is kívánok hasonlókat.....Zsuzsi

Meryenn: (01-02-2011 @ 05:37 pm)
Mindig elringatnak a szép történeteid kedve Pipacs! Örömmel olvastalak...B.Ú.É.K. Meryenn

Grigo: (01-02-2011 @ 07:43 am)
Gratulálok kedves Pipacs ! Békés Boldog Új Esztendőt kívánok neked, szeretettel : Zoltán

pirospipacs: (01-03-2011 @ 09:33 am)
Kedves Naiva! Nagyon köszönöm, hogy megtiszteltél. Én már dobtad is Neked a piros labdát, fehér pöttyökkel. :)))) Szeretettel: pipacs :)

pirospipacs: (01-03-2011 @ 09:34 am)
Kedves Meryenn! Sajnos nem lesz mind ilyen ringató, de igyekezni fogok. :) Köszönet kedves szavaidért! Szeretettel: pipacs :)

trendo: (01-04-2011 @ 07:57 am)
A dadogós kívánsága "Kérek én is egy lab-da-dát! / És hangosan szóló lambadát! / Ha elgurul a lab-da-da / visszahozza a labda-da-da :)

pirospipacs: (01-04-2011 @ 09:50 am)
Kedves Trendo! :)) Kérésedből kettőt is! Repül a labda, gyorsan nyisd ki az ablakot! ... és itt lam-ba-da. :))) http://www.youtube.com/watch?v=5AfTl5Vg73A Szeretettel: pipacs :)

  

[ Vissza: Pirospipacs - Nagy Ilona | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.49 Seconds