[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 196
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 197

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: ...erotika és citromillat...
Szerző: Pirospipacs - Nagy Ilona
(01-07-2011 @ 07:12 pm)

:

Fáradtan ért haza munkából, pihenni vágyott. Végignyújtózott a kanapén, s behunyta szemeit pihenetetőül. Tudta, hogy nem fog aludni, csak egy csöppet lazítani akart mielőtt tovább gyűri a napot.


A tájat vastagon és melegen borította be a gyapotfehér hópaplan. A fák ágai megadóan roskadoztak a hatalmas hótömeg alatt. A déli napfény még szikrázott, és huncutul csillogott a hóbuckákon. A hegyek úgy álltak körben mint a cukorsüvegek, a völgy pedig közibük fészkelte magát, s meglapult... mint a tojások a fonott szakajtóban. Csodálatos kilátás nyílt a háztól a környező vidékre, s a mókusok vidáman bohóckodtak a fenyőtobozok között. Amikor beléptek a házba, csikorgó deszkapadló, kockás takaró, s egy meghitt szoba fogadta őket. A férfi ledobta a táskákat, és a kandalló melletti farakásból, rövid idő alatt barátságos meleget varázsolt a házba. A tűz ropogva pattogott, s a lángok táncolva csókolták a kandalló koromfekete gyomrát. A nő mindvégig csodálattal nézte a férfit. Karakteres arcát, őszülő haját, erős kezeit, cinkos mosolyát, s azt a csodaszép szempárt, melyet annyira szeretett. A délutáni sétán úgy fogták egymás kezét mint két kisgyermek. Hógolyóztak és fekvőangyalokat csináltak a hóban, s nagyokat nevettek. A fákról időnként hatalmas hópárnák pottyannak a nyakukba, de nem bánták. Estefelé megnyílt felettük a Tiziankék égbolt, és milliónyi, álomfehér hópille szállingózott alá. Sapkájukon táncot jártak a hópelyhek, és arcuk pirospozsgás volt a hidegtől.

A vacsora otthonról csomagolt volt finomra átmelegítve. Az asztalon két piros gyertyaszál szórta sejtelmesen fényeit, mellette egyetlen fenyőág, naranccsal és mosolygó almával. A szobában enyhe fahéj, szegfűszeg és narancsillat kóborolt. Kezükben két pöttyös bögrét szorongattak, melyekben finoman gőzölgött a forraltbor. A kanapén ülve hallgatták a zenét, s csendben nézték a tüzet. A kandallóban alazinvörös lángok csókolóztak őrülten, s lávavörösen izzottak fel a parazsak. Ekkor egyszerre elindult a két száj egymás felé, s furcsa vágy égett szemükben. A finom csók gyengéd ölelésben zárult. A nő elgyengült, a férfi megremegett... s apró ruharabok huppantak hangtalanul a datolyabarna padlóra. Úgy fonódtak egymásra mint két kígyó. Csak izgatott lehelletük vibrált át a szoba langy melegén, miközben a gyertyák pislákoló lángja, szégyenkezve rajzolta karikáit a mennyezetre. A forróság lassan végigfolyt az ereikben, testük és lelkük egybeforrt, mint az ólomkatonák a kemencében. Egyszerre hullámoztak, mint hajók a kikötőben... lebegtek, mint a tollpihék a tavaszi szellő szárnyán... elmerültek, mint tengerben a kagylók... s magukba zárták a csodát, mint kagyló az igazgyöngyöt. Az apró ablakon pironkodó arccal kukucskált be az Esthajnalcsillag, s a kandalló csilivörös fényei mélységes csendben lopóztak át a kicsiny szobán, amikor a nyikorgó fapadló hangosan felsóhajtott...


Megcsörrent a telefonja, mire lassan kinyitotta szemét, s tétován nyúlt a készülék után. Pár perc múlva kinézett az ablakon. Hó sehol, kandallója nincs, egyedül van... és messze még az ünnep. A lakásban citromillatot érzett, melyet egy vacak illatósító hintett szerteszét. Elindult a konyha felé, hogy főzzön egy teát, s közben jót mosolygott. No persze!... erotika, és citromillat...

2010.12.08.





(462 szó a szövegben)    (1092 olvasás)   Nyomtatható változat


estelente: (01-07-2011 @ 08:01 pm)
No persze! ... :)) Kedves történet. Üdv! estelente

Samway: (01-07-2011 @ 08:06 pm)
Az a fránya telefon :)))) most nem tudjuk meg hogy is ébredtek a kandallós szobában...azt hiszem citromillatú illatosító nem lesz a szobámban vagy telefon, majd még eldöntöm...tetszett az írásod könnyed erotika...szép

Julianna: (01-07-2011 @ 08:24 pm)
A telefonra én is haragszom... Szórakoztatóan írsz, tetszik a történet. :))) Edit.

fényesi: (01-07-2011 @ 08:49 pm)
Könnyed és olvasatja magát! üdv. fTJ

pirospipacs: (01-07-2011 @ 09:45 pm)
Kedves Estelente! Van ez így! :))) Köszönöm hogy megtiszteltél! Szeretettel: pipacs :)

pirospipacs: (01-07-2011 @ 09:46 pm)
Kedves Samy! Igazad van, citromillat kidobva, telefon lenémítva...! ha ezentúl írásra adom a fejemet. :)))))) Nagyon örülök, hogy tetszett. Köszönöm jöttödet! Szeretettel: pipacs :)

pirospipacs: (01-07-2011 @ 09:48 pm)
Kedves Edit! Neked külön örülök, mert aggódtam... hogy a nők majd nem szólnak. Igen, az a fránya telefon! :))) Minden szavadnak örültem. Szeretettel: pipacs :)

pirospipacs: (01-07-2011 @ 09:50 pm)
Kedves fTJ! János! Nem is hiszed mekkora kő pottyant le... remélem hallottad a koppanást! :) Megtisztelő látogatásodat szívből köszönöm! Szeretettel: pipacs :)

sodrelap: (01-07-2011 @ 09:57 pm)
Kellemes kikapcsolódást jelentett írásod olvasása, eszembe juttatta az Igazából szerelem c.film egyik telefonos jelenetét, noha ott már ...:-) Üdv., sodrelap

naiva: (01-07-2011 @ 10:04 pm)
Kedves pipacs! Nekem inkább romantikusnak tűnik az álom:) az erotikus részről, lágyan, éppen hogy csak érintve, leheletfinoman írsz. Tetszenek a színeid is:) Jó volt olvasni... Zsuzsi

pirospipacs: (01-07-2011 @ 10:16 pm)
Kedves Sodrelap! Örülök, hogy kellemesnek ítélted. No persze a filmek... :) Köszönet! Szeretettel: pipacs :)

pirospipacs: (01-07-2011 @ 10:18 pm)
Kedves Zsuzsi! Reméltem is, hogy " leheletfinom" lesz. Elismerő szavaidért köszönönetem! Szeretettel: pipacs :)

Velina: (01-07-2011 @ 10:33 pm)
tetszik jó írás

agnes: (01-07-2011 @ 11:42 pm)
Nagyon jó olvasni téged, és megleptél a végén,...de nagyon :)) Szuzper. agnes szeretettel

erda: (01-07-2011 @ 11:50 pm)
Kedves pipacs! Nem bántam meg, hogy benéztem. Nagyon jól szórakoztam, tetszett az írásod. Gratulálok! :) Szeretettel: Éva

pirospipacs: (01-08-2011 @ 04:18 pm)
Kedves Velina! Köszönöm hogy megtiszteltél! Szeretettel: pipacs :)

pirospipacs: (01-08-2011 @ 04:19 pm)
Kedves Agnes! Meglepődtél? Az nagyon jó! :) Szeretettel köszönöm szavaidat! pipacs:)

pirospipacs: (01-08-2011 @ 04:21 pm)
Erda kedves! Az a fontos, hogy nem bántad meg. :)) Örülök Neked! Szeretettel: pipacs :)

pirospipacs: (01-08-2011 @ 04:23 pm)
Kedves Grigo! A jó recept, már fél siker... :)) Megtiszteltél! Köszönet érte! Szeretettel: pipacs :)

Grigo: (01-08-2011 @ 07:05 am)
Kedves Pipacs ! Zene, gyertyafény, forralt bor, na meg a tűz a kandallóban. Biztos recept a szerelemhez. Gratulálok neked szeretettel : Zoltán

felix: (01-08-2011 @ 08:22 pm)
Festői színes képek, agymásba fonódó izgalmas hasonlatok, kígyónász, olvasmányos olvasnivaló; tetszett. Szeretettel: félix

pirospipacs: (01-09-2011 @ 12:33 pm)
Kedves Félix! Örülök, hogy ez a véleményed. Köszönöm, hogy megtiszteltél! Szeretettel: pipacs :)

pirospipacs: (01-10-2011 @ 09:54 am)
Kedves Kati! Örülök hogy tetszett, és köszönöm hogy jöttél! :))) Szeretettel: pipacs :)

Anna1955: (01-10-2011 @ 10:18 pm)
Határozottan tetszett...:))))

aranytk: (01-10-2011 @ 12:10 am)
Kedves Pirospipacs, nagyon tetszett a történeted! Szép fogalmazásodban minden a helyén van, fahéj, erotika és citromillat... ábránd és valóság... Élet. Köszönöm az élményt! Szeretettel: Kati

pirospipacs: (01-11-2011 @ 06:26 pm)
Kedves Anna! Ennek határozottan örülök. :)))))))))) Köszönet Neked! Szeretettel: pipacs :)

Eroica: (01-12-2011 @ 09:19 am)
Akár álom, akár nem, elringattál szépírásoddal, Pipacska! Jó volt veled álmodozni!

pirospipacs: (01-12-2011 @ 09:56 am)
Erika kedves! Örülök és köszönöm! Szeretettel: pipacs :)

  

[ Vissza: Pirospipacs - Nagy Ilona | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.41 Seconds