[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 212
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 212


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Porcelán Hold
Szerző: mickey48 - Fazekas Miklós
(01-18-2011 @ 04:43 pm)

:

 

 

Porcelán Hold

( Fantázia )

 

 

   Nehéz volt ez a nap. Éppen most oltottam el a villanyt, fáradtan ülök ágyamon. Lassan ledőlve, végiggondolván ma elvégzett dolgaimat, éppen elaludnék, ám ekkor megszólal a telefon. Édesanyám rémült hangját hallom: Kisfiam, nagyon nagy baj történt, kérlek, azonnal gyere át!

   Egy perc alatt öltözöm fel, az aggodalom rám is azonnal átragad. Gondolatok örvénylenek fejemben: mi lehet a baj, hogy éjszaka közepén édesanyám így rám ijeszt. Ok nélkül nyilván nem tenne ilyet.

 

   Indítom az autót, tíz perc és már ott is vagyok a házánál. A fenti ablak függönye meglibben, anyám nyilván izgatottan vár. Valahogyan természetellenesen világos van, a telihold talán még sohasem volt ilyen ragyogó, mint ezen az ijesztő éjszakán.

 

   Gyorsan zárom a kaput, az ajtót, sötétben botorkálok föl a lépcsőn ( a villany nem működik). Hamar körbejárom a helyiségeket, kicsi a lakás, azonban sehol senki. Édesanyám telefonja az asztalon villog, tehát be sem fejezte a hívást, nyilván hirtelen tette le a készüléket.

 

   Elképzelhetetlen, hogy az éjszaka közepén nincsen itthon, érthetetlen számomra, hol lehet. Jeges borzongás lesz úrrá rajtam, hangosan szólítom anyámat, miközben újra körülnézek a lakásban. Lemegyek a kocsimhoz. Tanácstalanul nézek körül. Ahogyan felpillantok az ablakra, lassan elhúzódik a függöny és én rémületemben autóm oldalának dőlök. Az ablakban egy hihetetlenül ijesztő, torz, vigyorgó, fehér arc jelenik meg. Ahogyan a hold fénye reá vetül, mintha egy porcelán arcot látnék. Vagy nem is porcellán, mert a következő pillanatban Viktor Hugó nevető embere jut az eszembe. Egy elképesztően torz vigyorba merevedett arc néz le reám az éjszakába.

 

   De hiszen az imént senki nem volt a lakásban, ez lehetetlen, nincs hely, ahonnan előjöhetett volna. Nem hiszek a szellemekben, ezért visszaindulok, mondván, bármi, vagy bárki is az, én kiderítem. Felérvén a lakásba, halálos a csend, csak a hold világít be az ablakon, ahogyan a függöny elhúzva maradt. Újra végigjárok mindent, elképzelhetetlen, hogy bárhol bárki el tudjon bújni. Sehol egy akkora hely, legfeljebb az óraszekrényben férne el egy kisgyermek, vagy talán egy torz törpe…

   Ahogyan ott állok az óraszekrény előtt, s kezem az ajtó zárján tartom – bevallom férfiasan – az ajtót nem merem kinyitni…

 

   Ekkor egy távoli, riasztó hangra leszek figyelmes. Alaposan leizzadva ébredem, hideg borzongással hallgatom ébresztőórám hangját. Egy újabb nap köszönt reám, kezdődik minden elölről, küzdelem az életért, a megélhetésért.

   Reggeli utam édesanyám háza előtt vezet el. Dehogy ébresztem fel ilyen korán, nyilván most álmodja legszebb hajnali álmát.

 

 

2010-01-27

 

M                             





(400 szó a szövegben)    (1062 olvasás)   Nyomtatható változat


  

[ Vissza: mickey48 - Fazekas Miklós | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.57 Seconds