[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 184
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 184


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Minden héten háború 2./1
Szerző: Baggio011 - Bazsó Gábor
(01-02-2009 @ 09:51 pm)

:

Minden héten háború 2.

 

Az egész úgy két évvel ezelőtt kezdődött. A sorsom mondhatnám szokványosan alakult, mégsem lett teljesen hétköznapi.
Egyszerű kis karriernek indult. Lehetőség a nagy csapatnál, jó pénzek, elit társaság, saját klub. Ugyan mi bajom lehetette volna belőle?
Hát éppen ez az…
Magasabb életszínvonal, és az embernek már maga a „minden” is kevésnek bizonyul.
Nem akartam én semmi rosszat sem. Ám a siker, fény, és csillogás minden embert megváltoztat. Aki ezt letagadja, kurva nagyot hazudik.
De én soha nem tagadtam meg önmagam. Egyszerű kisvárosi kölyökként nőttem fel, aki szerette a focit, a zenét. Aztán néhány év elteltével a sors adott egy esélyt arra, hogy még jobb lehessek. Az ország első számú profi csapata szerződtetett, és én teljes mértékig megháláltam a bizalmat. Sztár lettem. Több ezren skandálták a nevemet a lelátókról, s a későbbiekben már a színpad előtt is.
„Holland, Holland!!!” – Üvöltötték, én pedig elégedetten széttárt kezekkel szívtam magamba a népszerűség minden erejét.
Két kézzel tömték a zsebemet, és én mindig jó helyre forgattam a lóvét. Közben persze egyre több embert ismertem meg, egyre messzebb ért el a kezem. Oly messzire, míg végül vér is tapadt hozzá…
Halálra vertünk egy gyilkost, így magam is gyilkossá váltam. Egyetlen nyugodt percem sincsen azóta, de ez már rég nem is érdekel.
Közben elvesztettem a nőt, akit szerettem, egy jó barátomat, az edzőmet, és azt hiszem a lelkem egy részét is az Ördögnek ajándékoztam.
Hosszú időbe telt, mire ráébredtem arra: a pénz nem minden.
Természetesen, ha nincsen az nem vigasz, de pénzért nem vehetsz szerelmet. És aki igaz barátod, az akkor is barát, ha tele vagy, meg akkor is, ha csóróság van.
Doki egy igazi barát.
Azt hiszem ő az egyetlen, aki megmaradt nekem a régi életemből.
Ám az is könnyen meglehet, hogy én magam fogom fel rosszul a dolgokat. Lehetséges, hogy ami nem volt fontos az életemben, az többé nem is létezik?
A kérdés adott. Válasz nincsen.
Voltak pillanatok, amikor azt hittem végre vége. Elhittem, hogy talán megúsztam büntetlenül azt a sok mocskot, amit elkövettem. Talán kiegyenlítettnek gondoltam a dolgokat. Szerettem volna normális életet élni, visszafogottan kezelni a népszerűséget, és minél kevesebb bepillantást adni a magánéletemből.
Sajnos azonban meg kellett tanulnom: a sors mindig igazságot szolgáltat, nincs kibúvó.
A legnagyobb ütőkártya mégis az volt a kezemben, hogy kevesen mertek volna ujjat húzni velem Vadászi brutális kivégzése után. Egy kisebb sereg vett körül minden percemben, akik egyszerre voltak az őrzőim, és a barátaim. Mindenképpen feltűnő élet volt ez.
Tizenévesen nem pont így képzeltem. De ha már ez van, ezt kell szeretni, vagy legalábbis elviselni.
Bárki is akarjon megfosztani ettől a kisebb hatalomtól, nem lesz könnyű dolga.
Állok az újabb háborúk elébe, mind a pályán, mind az életben.
Talán egyszer vége lesz. Vagy így, vagy úgy. De vége lesz…

folyt.köv.





(441 szó a szövegben)    (917 olvasás)   Nyomtatható változat


  

[ Vissza: Baggio011 - Bazsó Gábor | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.48 Seconds