[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 188
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 188


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Bukott diák 21.
Szerző: Baggio011 - Bazsó Gábor
(09-07-2009 @ 09:23 pm)

:

 

21.

 

Pásztor Krisztián napokkal Kollár meggyilkolása után is a magányos farkas életét élte az iskolában.
Ezen a csütörtöki reggelen ugyanolyan szomorú tekintettel ballagott az iskola felé, mint a történtek óta minden nap.
Imádott tanárnőjétől is eltávolodott, megpróbálta sokkal óvatosabban intézni a dolgait.
Amint az iskola bejárata felé közeledett, szokatlan hangzavarra lett figyelmes odabenntről.
Nagy nevetések, kiabálások, viccelődések valamiről.
Amint közelebb ért a kapuhoz, valamilyen színes képeket látott kiragasztva az ablaküvegre.
Pár lépésre a bejárattól még nem tudta pontosan kivenni, mi lehet a képeken, de amint egyre közelebb ért, tátva maradt a szája.
A kiragasztott fotók ugyanis a leleplező bizonyítékok voltak a Halmos tanárnővel folytatott viszonyról.
Az egyik képen az látszik, amint éppen beszáll a tanárnő autójában, a másikon az autóban elcsattant csók immár kicsit homályosabban, a harmadikon pedig a tanteremben történtekről. Ölelkezések, csókok, ölelkezések, csókok.
Ilyen képek váltották egymást különböző helyzetekben és helyszíneken.
Krisz a döbbenettől olyannyira remegni kezdett, hogy még a száját is elharapta idegességében.
Kapkodva elkezdte letépkedni a képeket az üvegről, mintha bármi jelentősége is lett volna a dolognak.
Ezután berohant az előtérbe, ami zsúfolásig volt szórva a lebuktató fotókkal, amelyeket a többi diák nevetve, vagy döbbenten nézegetett, és nevettek rajta nagyokat.
Ám az igazi röhögés csak akkor tört ki igazán, amint megpillantották Krisztiánt.
Ezek után már jöttek a beszólások, gúnyos megjegyzések, az ujjal mutogatás, és minden más, amivel egy embert meg lehet alázni, vagy nevetségessé tenni.
Több tanár is jelen volt, akik szintén a képeket kapkodták a földről, míg mások a diákokat próbálták tantermeikbe terelni, kevés sikerrel.
Teljes volt a káosz. A remegő Krisztián a lépcsőfeljárónál megpillantotta a gúnyosan mosolygó Váradi - Oláh párost, akik elégedetten néztek a „leforralt” srácra.
Krisztián elvesztette a fejét. Ledobta táskáját, majd sietősen a két delikvens felé vette az irányt. Hosszú volt ez a pár méter a nagy nevetések kereszttüzében.
Amint odaért, megragadta Váradi ing gallérját, és erősen magához húzta:
- Te voltál te szemét! Ti voltatok rohadékok! - üvöltötte eltorzult hangon.
- Sajnos nem mi voltunk Pásztor! Hidd csak el, minket legalább annyira meglepett, mint téged. De mi legalább jót mulatunk! – mosolygott elégedetten. Ki tudja miért, Krisztián talán el is hitte a választ. Lassacskán elengedte Váradit, majd megszeppent tekintettel körbenézett minden irányba. A következőket hallotta mindenhonnan:
- Te dugtad a Halmost! Van ízlésed!
- Jó segge van a tanárnőnek?
- Borotvált a bukszája?
- Bebarangoltad a földrajz térképet?
- Fogadni mernék, hogy ötös vagy föciből! – és így tovább, tovább, tovább.
Krisztián csak állt, és tűrte a mocskolódást, a megaláztatást. Földbe gyökerezett lábakkal nézte a képek tengerét Bernadettről, és róla.
Ekkor a szemes sarkából egy ismerős alakot pillantott meg a bejáratnál.
Maga, Halmos Bernadett tanárnő állt ott szinte jégbe fagyott tekintettel.
Közben táskáját is elejtette, majd hangos zokogásban tört ki, de nem mozdult.
Ekkor már a tanárnőt is megtalálták a diákok, bár neki ugyan nem mondtak egy szót sem, csak hangosan röhögtek rajta.
Ezután Detti arcát kezeibe temetve esett térdre, úgy sírt tovább.
Krisztián ekkor gyorsan elindult a tanárnő felé.
- Detti, jól vagy? – hajolt le hozzá, mikor odaért. Ám Detti nem tudott megszólalni sem, csak potyogtak a könnyei.
- Gyere Bébi, menjünk innen! Kelj fel, kérlek! – próbálkozott újra, de semmi.
Krisz arra lett figyelmes, hogy valaki megböki a hátát hátulról.
Gyorsan megfordult, majd meglepődve tapasztalta, hogy Váradi áll ott.
- Mi a faszt akarsz? – kiabált Krisz. Váradi mondandóját csendesen, kéjesen vigyorogva közölte:
- Figyelj, miért nem viszed be a földrajz terembe, és tolsz belé egy kis „életet?”
- Kinyírlak te féreg! – üvöltött torkaszakadtából Krisztián, majd nekiugrott osztálytársának.
A nagyobb testsúly és a lendület azonnal földre vitte Váradit, majd szorgalmasan ütni kezdte.
Egy pillanat alatt összeszaladtak a férfi tanárok, és ha nehezen is, de sikerült leszedni a bevadult Krisztiánt Váradiról.
Ha ez nem következik be, talán tényleg meg is ölte volna ellenfelét.
Több kéz is megragadta Krisztiánt, így próbálták csitítani.
Közben a többi tanárnő Dettit segítette felkelni a földről, majd az egyik terem felé kezdték vonszolni a még mindig zokogó tanárnőt.
Krisztiánt az ellenkező irányba húzták a tanárok. A fiú valósággal megőrült, amint imádott Halmos tanárnőjét távolodni látta.
Oda akart menni hozzá, segíteni akart neki, el akarta vinni erről a lepratelepről, de tehetetlennek bizonyult.
Minden idegszálával, minden porcikájával küzdött a túlerő ellen, de egyre csak távolodott, és távolodott.
- Ne vigyék el! Ne vigyék eeeeel!!! Eresszetek el rohadékok, eresszetek!!! Detti! Detti! Dettíííí!!! – torzult el a már-már sikításba váltó férfihang.
Pásztor Krisztián szemébe könnyek gyűltek, majd kikapcsolt a külvilág.
Megszűntek a hangok, nem hallotta a nevetést, a gusztustalannál gusztustalanabb megnyilvánulásokat. Már nem hallott semmit, és a képek is halványulni kezdtek előtte. Az őt szorító férfi tanároknak is egyre kevesebb erőkifejtésre volt szükségük.
Krisztián izmai elernyedtek, lábai megremegtek, majd összecsuklott. Egy időre teljes sötétsége borult minden…

folyt.köv.





(898 szó a szövegben)    (971 olvasás)   Nyomtatható változat


  

[ Vissza: Baggio011 - Bazsó Gábor | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.44 Seconds