[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 52
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 52


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Végtelen házasság 60.
Szerző: Anne20 - Urbán Annamária
(11-20-2009 @ 08:33 pm)

:

Amikor kézenfogva és óriási mosollyal beléptek a Wellington-nappaliba, Billy diadalittasan felemelte összekulcsolt kezüket. A család hangos éljenzéssel köszöntötte és körbeujjongták őket.
Ők pedig ott álltak a nappali közepén, és váltottak egy rövid csókot, hogy meggyőzzék a családot.
Tom vigyorgott:
-   Mégsem olyan nagy ez a szerelem, ha visszajöttetek!
Stephen csatlakozott:
-   El is felejtettem mondani, hogy mára nem érvényes semmilyen szabály vagy korlátozás!
Billy felhorkant.
-   És ezt csak most mondod??
Koccintottak, de Billy csak üdítőt fogadott el, mert még haza kellett vezetnie. Köztudott, hogy ünnepek alatt nagyobb a közúti ellenőrzés. Mike és Tom most kapott észbe, hogy csak gyalog tudnának hazamenni, ezért megvárták, hogy Billy felajánlja az autója többi ülését, hogy hazaszállítsa őket. Marc is kapott egy helyet a kocsiban.
Hajnalig filmeket néztek, játszottak, használatba vették az ajándékokat, ittak, beszélgettek. Az idő gyorsan repült, és a fiúk akkor indultak, amikor érezték, hogy többet van csukva a szemük, mint nyitva.
Az évből már nem sok maradt hátra. Marc meglepetéssel állt elő, ami egy szilveszteri bulit takart.
A fiúk sajnos nem sok jót reméltek, mert karácsony után visszaálltak dolgozni. Maggie – kimondatlanul ugyan, de a korára való tekintettel – szabadságot kapott, de a tulaj nagy forgalmat remélt így év végén. És a szilvesztert is belekalkulálta, hogy rendez ünnepi vacsorát.
A nagy nap előtt összeültek a lányok nappalijában, megbeszélni, hogyan legyen az év utolsó napja.
Stephen és Sarah tanácskozott, még nem tudták, meddig engedélyezzék az éjszakát. Stephen szerint teljesen mindegy: a lányok valószínűleg nem fogják színjózanul végigtáncolni az éjszakát. A fiúkat kell inkább fegyelmezni.
Ki is ötlötte, hogy Sarah beszéljen a három lánnyal, ő pedig a fiúkkal: Marc-kal, Billy-vel és Mike-kal. Tom-nál erre semmi szükség.
Azt találták ki, hogy elengedik őket éjszakára, azzal a feltétellel, hogy hajnaltájban mindannyian egyszerre hazajönnek, de előtte telefonálnak.
Tehát visszamentek a felnőttek a nappaliba, hogy lássák, a fiatalság mire jutott.
Tom elsőre azt ajánlotta, mivel ő egyedül töltené a szilvesztert, a többieknek pedig van szerelme, ezért ő elvállalja az éjszakai munkát. Mike becsatlakozott mellé, hogy legalább estig dolgozik, és aztán zuhanyzás után megy át Marc-hoz. Persze Jessica tiltakozni kezdett, de Mike leintette azzal, hogy jönnek néhány alkalommal Billy-nek, amikor ő dolgozott helyettük, mert ők randiztak.
Igazán jó alkalom most visszaadni, hogy Cynthia végre találkozgat barátjukkal. Most talán illő lenne megadni nekik is a szabadidőt, hogy nyugodtan tudjanak randizni.
És Mike nem hagyta eltántorítani magát.
Sarah átirányította a lányokat a másik szobába, hogy „beszéljen a fejükkel”.
Stephen ott maradt a nappaliban a fiúkkal, hogy beszéljen velük, „mint férfi a férfival”.
Liz magában kuncogott anyjuk monológján, amikor előadta, hogy a szilveszteréjszaka nem feltétlenül jelent automatikusan zöld utat a fiúknak. Mármint hogy a bulizás egy dolog, de nem érdemes az évet a szüzesség elvesztésével is megünnepelni.
Különösen vonatkozik ez Jessicára. Liz eleve óvatosabb, Cyn sem túl forrófejű, ha ennyi ideig várakoztatta Billy-t.
Stephen hasonló hegyibeszédet tartott, csak nem így finomkodva. Reményét közölte a srácokkal, hogy nem használják ki az alkalmat, az ital hatását, a lányok naivitását.
Hát a szülők úgy gondolták, ezzel ők mindent megtettek. Többet nem lehet, mert a bulitól eltiltani nem érdemes, mert csak zúgolódás lenne belőle.
Úgy sejtették, ez ugyanolyan éjszaka lesz, mint a nyári kimenős hétvégék, csak még egy kicsit hosszabb.
Sarah ellenőrizte, sőt segített a lányoknak ruhát választani. Visszafogottan csinosak lettek, csillogó smink, elegáns szoknya, nem kihívó, hanem stílusos dekoltázs. Hajcsigáikat elegáns kontyokba csavartatták, egy kis csillámló hajlakkal megszórták.
Billy érkezett értük, és majdnem hanyattesett az ajtóban. A lányok majdnem megtréfálták, és most igazán nehéz dolga volt kiválasztani az Igazit.
Szándékosan Sarah nyitott ajtót, az ikrek pedig ott álltak mosolyogva. Cyn keze remegett, ezért igyekezett elrejteni.
Billy egyikről nézett a másikra, először az arcukat, aztán a hajukat, a mosolyukat – közben a lányok kuncogni kezdtek, tudták, hogy most nem könnyű a döntés.
Jessica igyekezett szégyenlősebben mosolyogni, hátha sikerül a fiút megtéveszteni. De megint nem sikerült.
Billy egy lépésnyire a lányoktól megállt, kinyújtotta a kezét egyenesen Cynthia felé, és megsimogatta az arcát. Cyn elpirult és elkapta a tekintetét. Billy felnevetett és előhúzta a lány elrejtett kezét.
Sarah és Stephen csodálkozva tapsoltak.

Valóban szinte teljesen úgy zajlott a szilveszteri buli, mint a szombat estiek, néhány apró különbséggel. Például, sokkal nagyobb volt az „érdeklődés”, tehát a tömeg. Marc-nak rengeteg munkájába és szervezésébe került navigálni az estét, hogy minden rendben menjen. Szerencsére Liz végig segítette. Az ő kapcsolatuk volt az egyik újdonság. Együtt díszítették fel a lakást lampionokkal, fagyönggyel – hogy a buli alatt szabadon lehessen csókolózni.
Billy és Cynthia is itt jelentek meg először, mint szerelmespár. A társaság örömmel fogadta, hogy kéz a kézben látták őket. Billy-t néhány barátja körbe is vette és vigyorogva, hátat veregetve gratuláltak neki. Cynthiát is puszikkal ünnepelték és angyali türelmet kívántak neki.
Mivel nem hitték komolyan, hogy ők valóban egy pár lettek, körbetapsolták őket, csókot követelve. Cynthia kicsit elpirult, és a gyomrában megint felemelkedtek a pillangók, de Billy mosolyogva megsimogatta az arcát, és hozzáhajolt. Amikor az ajkaik összeértek, halványan távolról hallották, hogy felhangzik az ujjongás és a taps.
Billy diadalittas mosollyal, Cynthia kissé visszafogottabban viselte a népszerűségüket.
Cynthia átölelte Billy derekát, hozzábújt és odasúgta neki, hogy konferálja fel Marc-ot és Liz-t is.
Billy el is kiáltotta magát, hogy van még egy újdonsült szerelmespár a társaságban, ők is szépen álljanak csak a fagyöngyök alá.
Liz bepánikolt, Marc pedig elégedetten mosolygott.  
Nekik ez volt az abszolút főpróba, és Liz eléggé kényelmetlenül érezte magát, hogy pont itt csókolóznak először, egy buli kellős közepén, amikor mindenki őket figyeli.
Billy és Cynthia tapsolt a leghangosabban, amikor látták, milyen sikeresen összehozták őket.
Az éjszaka hangulata fergetegessé vált. Kezdett hatni a lányoknál is az ital, egyre felszabadultabbak lettek, és egyébként is mindegyik boldog volt, nagyrészt az új szerelem miatt. Jessica pedig megint békében „éldegélt” Mike-kal.
Cynthia rengeteget táncolt Billy-vel, a lassú daloknál is összesimultak. A fiú meg is kérdezte:
-   Emlékszel, amikor még úgy táncoltunk, hogy csak barátok voltunk?
Cynthia elmosolyodott. Kellemes emlék volt.
-   Igen, és még mindig ugyanúgy egyforma magasak vagyunk.
-   De most te is ugyanolyan remegést érzel belül, mint én már akkor, igaz?
Cynthia bólogatott, és nem árulta el, hogy ő is ugyanezt érezte már akkor is.

Folyt.





(1049 szó a szövegben)    (951 olvasás)   Nyomtatható változat

  

[ Vissza: Anne20 - Urbán Annamária | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.27 Seconds