[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 55
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 55


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Végtelen házasság 64.
Szerző: Anne20 - Urbán Annamária
(12-06-2009 @ 08:34 pm)

:

Cynthia a bemutató után hamarosan új ajánlatot kapott. Ezúttal megint sorozat, nyáron kezdődne a forgatás. A lány leült megbeszélni a szüleivel, hogy ha ennyi munkát kap, a sulit valószínűleg hanyagolnia kell egy kis időre, vagyis nem tud a testvéreivel a normál tanórákra járni. Szülei vállalták, hogy ősztől szereznek neki magántanárokat, akik az utolsó tanévben felkészítik érettségire, hogy be tudja fejezni az iskolát. Ezt a tanévet még végigcsinálja, és aztán elköszön.
Megkapta a forgatókönyvet, és több napig tartott, mire az elejét átolvasta.
Aztán, amikor visszajelzett, hogy érdekli  a szerep, egy napra elutazott, hogy megismerkedjen a többi szereplővel és a stábtagokkal. Billy most nem tudott vele menni, mert dolgozott. Este viszont Billy munka után hozzájuk ugrott be és sokáig beszélgettek a nappaliban. A Wellington-család nagy része visszavonult aludni, mert majdnem éjfélre járt.
Billy és Cynthia hosszabb-rövidebb csókolózással szakította meg a beszélgetést, és a fiú jobbnak látta, ha hazaindul, mielőtt még egyszerűen ölbe kapja a lányt, és felsétál vele a szobájába, és magukra zárják az ajtót. Bár most már annyira nem volt ellenére az ötlet Cynthiának sem.
Még tartott a suli, és Cynthia nagyon elfoglalt volt: elhívták interjúkra, talk-show-kba, szóval így nem volt sok ideje a tanulásra. Billy pedig próbált lépést tartani vele. Egyre gyakrabban látták őket együtt, mert Cynthia ragaszkodott hozzá, hogy a fiú kísérje el, ha szabadnapos, és van kedve kóstolgatni az ő világát.
Sarah és Stephen kifogásolták, hogy hirtelen ennyire függnek egymástól. Látszott Billy-n, hogy neki tetszik a show világa, és szívesen sétálgat a fényképezőgépek előtt.
Stephen egyik este megjegyezte a hálószobájukban Sarah-nak, hogy jobban szeretné, ha Billy a zenei tehetsége miatt kerülne a címlapokra, és nem a lányuk miatt. A másik két fiú, Marc és Mike nem szeret annyira rivaldafényben lenni, de Billy… Kezdett a szemükben gyanús lenni.

Cynthia a riportokban nem mesélte el, hogy autogramot adott Billy-nek, csak azt, hogy egy étteremben ismerkedtek meg, ahol a fiú dolgozik. Amikor mélyebben bele kellett mennie a témába, akkor megemlítette, hogy a fiú hobbiból zenél is. De azt már nem akarta elárulni, hogy hol. Amikor a műsorvezető megkérdezte, egyedül jött-e az interjúra, vagy elkísérte valaki, Cynthia elpirult, és bevallotta, hogy Billy.
Együtt mentek egy beszélgetős műsorba, de a szervezők autót küldtek a házuk elé, és azzal szállították a felvétel helyszínére. Már előre le volt fixálva, hogy Cynthia kap majd egy félórát a felvétel előtt, hogy szépítkezzen és egyebek. Fogadta őket a műsorvezető, bemutatkoztak, bevonultak az öltözőszobába, Billy csendben leült Cynthia mellé, és hallgatta az instrukciókat, amiket a lány kapott a műsorral kapcsolatban. Aztán jött a sminkes, kicsit igazított a lány arcán, a fodrász a haját fésülte meg. Cynthia ezeket a procedúrákat nem szerette. De nem volt még annyi gyakorlata, hogy tökéletesen meg tudjon jelenni a kamerák előtt. Most még szüksége volt mások segítségére.
Végül kettesben maradtak, de a műsort figyelemmel követhették a szobában elhelyezett készüléken. Tudták, hogy mikor következik, és hamarosan egy asszisztens érkezett, aki elkísérte a lányt a paravánok mögött a stúdióba.
Billy kapott egy gyors csókocskát, és máris egyedül maradt.
Szemét a monitorra meresztette, és végignézte, ahogy Cyn mosolyogva válaszol a kérdésekre, sztorikat mesél a forgatásról, és az életéről.

Mire végetért a suli, Billy és Cyn teljesen összeszokott a kamerák előtt és azon kívül is. Egyre felszabadultabban simultak össze, amikor kettesben voltak.
A lány gonoszkodva intette Billy-t, hogy a suli végéig bírják ki, hogy tartózkodnak az együtt töltött éjszakától.
-   Ha tudtál rám várni több, mint három évet, akkor három hetet igazán kibírhatsz. – incselkedett vele. – Aztán tiéd vagyok…
-  
Biztos? Szerintem utazni fogsz.
-   Még utazás előtt… – Cynthia egészen belepirult az ötletbe.
Liz és Jess irigykedni kezdtek, hogy nekik csak a nyári szünet van, aztán megint tanulniuk kell. De Cyn-nek még a nyara sem volt szabad, mert készült a forgatásra.
Egyik este, amikor lányos napjuk volt az ikreknek, összegyűltek Cynthia szobájában. Kivételesen egyiküknek sem volt randija, és a szüleiket is békén hagyták. De gyorsan a fiúkra terelődött a szó, és Cynthia próbálta kifaggatni testvéreit, ők hogyan élték „túl” az első pasis éjszakájukat. Liz a maga pirulós módján adta elő, hogy még sehogy. Bár amióta Marc-kal volt, sok mindenben felszabadultabb és szabadabb lett. És hozzátette, hogy már alig várja, hogy Marc-kal elmélyedjenek a témában.
Jess természetesen lendületesen és nagyképűen mesélt, mintha ő rögtön az elején profi lett volna ezen a téren.
És később kapott észbe Liz és Jess, hogy Cynthia vajon miért érdeklődik annyira. De amikor faggatni kezdték, szépen kinevette őket, és nem árulta el nekik teljesen, hol is tartanak Billy-vel.
Pénteken este Cynthia szándékosan megivott több pohár bort is a koncert után. Mire szokás szerint szétszéledt a csapat, Cynthia már kellemesen bizsergett az alkoholtól. Nem mondta meg előre Billy-nek, mit tervez, csak csendben mosolygott rá. Alig várta, hogy elinduljanak a fiúhoz, már kettesben akart vele lenni, Billy nyugodt kis szobájában.
Billy észlelte a kis változást a lány viselkedésében, de még nem kockáztatta meg, hogy arra gondoljon, amire már régóta vár. Látta, hogy Cyn szeme pajkosan csillog, amikor hazafelé menet beszélgettek, és halkan beosontak a házba.
Billy meglepődött, hogy Cyn hirtelen milyen kezdeményező lett. Amikor becsukódott mögöttük Billy szobájának ajtaja, Cyn szabályosan rávetette magát. A fiú visszavonult, és várta, hová fejlődnek az események. Úgy tűnt, abba az irányba, hogy itt ma nem lesz megállás.
Nevetve hagyta, hogy a lány gombolgassa az ingét, de aztán kíváncsi lett, vajon meddig tart a nagy bátorság, amit a bor hatásának vélt. Azt gondolta, a lány nemsokára átengedi a terepet, ahogy szokta, és rábízza, meddig haladnak.
Viszonozta a lány forró csókjait, és mély levegőket vett, amikor nem értek össze az ajkaik. Cyn végigsimította az arcát, lágyan, szinte alig érve hozzá a bőréhez. Billy becsukta a szemét, és átadta magát a kényeztetésnek. A vakmerő ujjacskák haladtak lefelé a nyakán, a válla felé, végigtáncoltak a mellkasán. És haladtak tovább középen lefelé, míg el nem érték a köldökét. Amikor a fiú övével kezdtek játszadozni, Billy gerincén végigrohant a forróság, mint amikor a láva kitör a vulkánból. Egész teste bizsergett, és tudta, hogy ha pillanatokon belül nem állítja meg a kínzást, ott helyben összerogy.
Megfogta a lány kezeit és ujjait összekapcsolta az övével. Megszorította, és Cyn olyat látott az arcán, amit még eddig soha: kínlódást.
Billy felemelte a „fájdalmat” okozó kezeket, és apró csókokat adott minden egyes ujjacskára külön-külön. Így akart egy kis időt nyerni a lecsillapodáshoz.
- Cyn,
muszáj most hazamenned...
-
Miért? – Nem nagyon értette még, mit rontott el. Viszont megijedt.
Billy mély hangon felnevetett.
- Édes, fogalmad sincs, mit művelsz velem, igaz?
- Azt hittem…
-   Nem szóltál otthon, hogy itt maradsz éjszakára
-   De… És… Ha… – a lány nem találta a szavakat.
Billy megint felnevetett, és elmondta, ő mit gondol.
-   Legközelebb csak úgy jöhetsz el, ha itt is maradsz reggelig. Különben nem érhetsz hozzám! Mi nem vagyunk Mike és Jessica. Én nem érem be két óra hosszával. Ha egyszer szerelmeskedhetek veled, nem gondolod, hogy utána kis idővel hazakísérlek?!
Cyn erre válaszolni nem, csak elpirulni tudott. Most már értette…

Folyt.





(1295 szó a szövegben)    (938 olvasás)   Nyomtatható változat


  

[ Vissza: Anne20 - Urbán Annamária | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.26 Seconds