[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 60
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 60


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Végtelen házasság 65.
Szerző: Anne20 - Urbán Annamária
(12-27-2009 @ 10:46 pm)

:
A következő héten szabadultak meg a lányok az iskolától. A hétvégéjük már szabad volt. Pénteken este a koncert után meg is ünnepelték. Persze Billy ragaszkodott ahhoz, amit mondott. Cynthia viszont az arcába vágta, hogy ez zsarolás. A többiek csak néztek egyikről a másikra, és nem értették, miről beszélnek. Ők pedig nem árultak el többet. Végül kimentek a klub elé és kettesben beszélték meg.
Végül Cynthia jobban belegondolt, és rájött, hogy mindkettőjüknek rettenetes kínlódás lenne, ha a szülőkre való tekintettel csak egy röpke órácskára tudnának kettesben lenni. Ennél mindketten többre becsülték egymást és a szerelmet, ami kialakult köztük.
Cyn most már csak azt várta, hogy legyen egy jó alkalom a bejelentéshez, hogy házon kívül tölt majd egy éjszakát. Vagy többet… Mert ő pedig abban nem volt biztos, hogy egyetlen éjszakával beéri…
Az alkalom hét közepén úgy érkezett, hogy vacsora közben Sarah valahogy meg találta kérdezni, hogy másnap mindenki itthon vacsorázik-e.
- Miért? Van valami, ami itthon kell, hogy tartson minket? – érdeklődött Cyn izgatottan.
- Semmi különös, csak el akartam mesélni, hogy megint megyek forgatni.
Mindenki örült a hírnek. Cyn különösen, mert tudta, hogy anyjának ez azért fontos, mert ha nem hívnák, öregnek és haszontalannak érezné magát. Így viszont ismét visszacsöppen a filmvilágba. A partnere pedig Nick lesz.
Viszont úgy tűnt, amit Cynthia mondott, sokkal jobban felizgatta a családot. Tőle is megkérdezték, mikor utazik. Már csak egy hét volt hátra az indulásig. És most, hogy nyári szünet van, szeretett volna hosszabb kimenőt. Úgy, mint tavaly nyáron, de még annál is hosszabbat.
Sarah és Stephen majdnem hangosan felnevetett, amikor a felvezetést hallgatták. De persze Jessica megtette helyettük. Cyn hülyén érezte magát, hogy szerelmi élete „terítékre került”. De legalább túl van rajta.
Másnap a lányok elmentek a fiúkhoz az étterembe ebédelni. Billy megnézte, hogy melyik napja lesz szabad, és aznapra beszélték meg az extra randit.
Este vacsoránál Sarah elmesélte a film sztoriját, meg egy csomó más részletet. Sokáig beszélgettek még, és Cyn is szólt, hogy mikor nem lesz otthon.
Kicsit sajnálta, hogy ilyen direktben működik a dolog, és semmi spontán nem lesz benne, mert mindent előre lefixálnak. De nem tudta, hogy Billy miket tervez aznapra. Ismerhette volna már annyira, hogy spontán és vadóc, biztosan nem lesz unalmas a randi.
Aznap Billy megint el akarta bűvölni Cynthiát. Bepakolt néhány dolgot a kocsiba, de senkinek nem árulta el, milyen ötlete támadt.
Cynthia délelőtt lázasan készülődött otthon. Ikrei segítségével felpróbált néhány ruhát, Jessica szexi kócolt frizurát készített neki, Liz pedig összeszedte a „nászéjszaka” kellékeket: néhány apróságot a fürdőszobából, fogkefét, parfümöt, szexi fehérneműt.
Sarah engedte be Billy-t, mert a lányok nem is hallották, hogy megérkezett.

Cyn egy kis ruhácskában, lapos talpú cipőjében, a laza frizurájával igazi nyári kis könnyed jelenségként sétált le a lépcsőn. Kezében az utazótáska a holmijaival.
Billy szokás szerint levegő után kapkodott. Aztán nyújtotta a kezét, hogy elvegye a táskát, közben megcsókolta a lányt.
- Fürdőruhát hozol?
- Kellene?
- Szükséged lehet rá...
- Hová megyünk?
- Meglepetés.
Hát ebből aztán nem derült ki semmi a lány számára, és Billy pontosan ezt akarta. Viszont Cyn azt gondolta, hogy valami extrém randihelyszín lesz.
Cyn visszarobogott a szobájába a fürdőruháért, ekkor viszont az volt a gond, hogy hol öltözik át. Még egyszer visszament, hogy felvegye. Ezután már hamar elköszöntek.
Nem sokat autókáztak, és közben nem beszélgettek. Billy hagyta Cynthiát, hadd izguljon. Ő viszont nagyon örült a közös szabadságnak. Pontosan ezt akarta, hogy minden kötöttség nélkül tölthessék együtt a napot.
Fél óra kellett, hogy elérjék a tavat. Cyn először a hegyet látta meg, és nem sejtette, mi rejtőzik mögötte. Amikor megkerülték, a szava elállt: egy eldugott helyre értek, az útról egyáltalán nem látszott a tó. Sűrű nádas vette körül, és friss füvön sétálhattak, miután az autót nyugalomba helyezték.
Billy cipelte a takarót és mindent, amit még előre elkészített. Cyn hangosan belenevetett a napsütésbe és lerúgta a cipőjét. Billy ledobott mindent a kezéből és a válláról, felkapta a lány topánjait és elszaladt vele. Meglendítette a feje fölött, mintha be akarná dobni a tóba, Cynthia pedig utánaszaladt. Hangosan nevetve kergetőcskéztek, mint a gyerekek a játszótéren.
Amikor a takarót terítették le, Cynthia arcán átsuhant egy felhő a deja-vu érzés miatt, de hamar eltűnt. Billy észrevette, és rákérdezett. David-ről kezdtek beszélgetni, de a fiú most is csak azt hajtogatta, amit eddig: ők teljesen mások mindenkinél.
Békésen üldögéltek a takarón, és percekig csókolóztak.
Mivel égetni kezdett a nap, gyorsan elővették a naptejet. Billy vette le Cynthiáról a ruhát és óvatosan kenegetni kezdte. Mindketten fehér bőrűek voltak, bár Billy-nek sötétbarna volt a haja, de a szeme világoszöld. Cynthia viszont mézszőke és szintén világoszöld szemű. Nem akarták kockáztatni a leégést. És egyébként is nagyon kellemes érzés volt kenegetni egymást.
Billy is hamar megszabadult a pólótól, és napozgattak egy kicsit.
Már nagyon melegük volt, és bemerészkedtek a tóba. Billy indult először, és kézenfogva húzta magával a lányt. Cyn sejtette, hogy nagyon hideg lesz a víz, és amikor belelépett, vissza is akart fordulni.
- Ha úszunk, nem lesz olyan hideg! – Billy már teljesen bele is csobbant.
Cyn viszont még mindig vacogva állt a majdnem derékig érő vízben. Billy visszajött hozzá és átölelte.
- Majd én felmelegítelek…
Szorosan átölelte, szinte minden centiméterük összeért. Az ajkaik is sokáig melegítették egymást...

Folyt.



(844 szó a szövegben)    (998 olvasás)   Nyomtatható változat

  

[ Vissza: Anne20 - Urbán Annamária | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.24 Seconds