[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 63
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 63


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Végtelen házasság 70.
Szerző: Anne20 - Urbán Annamária
(06-29-2010 @ 10:09 pm)

:
Az utált búcsú hamar elérkezett.
Először a szülőktől és az ikrektől köszönt el, legvégül Billy-től. Nem engedte a fiúnak, hogy kivigye a reptérre, autóba ült.
Útközben átgondolta, mi minden vár még rá aznap este: egy közös vacsora, ismerkedés a stábbal, a szövegkönyv átnézése, és szerda délelőtt már helyszínen lesznek. Nagy munkának tűnt, de jólesett, hogy megint dolgozhat.
A repülőn ideiglenesen berendezkedett és elszundított.
Billy közben szüntelenül rá gondolt. Sejtette, hogy Cyn átlép egy „másik dimenzióba”, nem lesz rá túl sok ideje, hogy vele törődjön. De azért este a telefon mellett maradt, hátha tudnak beszélgetni.
Cyn fel is hívta, az érkezés és a készülődés között, bár most még szinte semmi mesélnivalója nem volt.

Cynthia élete a stábbal most nem a szokásos módon folyt. Mivel hosszúra tervezték ottlétét, kapott egy lakókocsit. Ezúttal csak az első éjszakára kapott szállodában szobát, az érkezés éjszakáját követően másnap átköltöztették az új helyére.
Így próbálták a szereplők életét ideiglenesen berendezni.
Viszonylag szabadon mozoghattak, nem volt annyira megkötve a színészek keze, mint máskor. Ugyanakkor félelmetesebb is volt egyedül egy „parkoló autóban” lakni, bár egymás közelében voltak a lakókocsik, és folyamatos őrzés működött a helyszínen.
A rendező természetesen tudott Billy-vel való kapcsolatáról, mert persze megkérdezte négyszemközt, hogy mennyire komoly a dolog.
Cyn nem titkolózott, elárulta, hogy ez egy nagy románc. Alan – a rendező – pedig feldobta az ötletet, hogy bizonyos keretek között a forgatás idején sem fogja őket senki akadályozni, ha találkozni akarnak.
Az egész nyár a forgatással telt, Billy meglátogathatta Cynthiát a helyszínen, hogy ne legyenek sokáig egymás nélkül. Mivel ez sorozat, nem ért véget pár hét alatt. Tudták, hogy még karácsony után is vissza kell mennie majd, ha a bemutatás beválik.
Billy-nek tetszett a hely, összeismerkedett a stábbal, szünetekben kószálgatott a helyszínen, és amikor korán ért véget a nap, elmentek a városba vacsorázni. Büszke volt Cynthiára.
A lány csak a többnapos szünetekben látogatott haza, akkor viszont péntekenként megnézte a koncertet, és Billy-nél töltötte az éjszakát. Viszont a lakókocsiban aludta igazán ki magát.
Másnap hazamentek együtt a szüleihez, és mesélt a forgatásról. Néha hozott haza felvételeket a forgatási bakikról, amiket levetítettek. Ilyenkor Billy-vel és a szüleivel mentek el hozzájuk. Maggie szeretett Cynthia családjánál lenni.
Amikor egyszer így hazalátogattak, Cynthiának feltűnt, hogy Liz nincs otthon.
Jessica nevetve mesélte, hogy ő is belevetette magát az életbe: Marc-nál éjszakázik.

Karácsonykor megint Cynthia szüleinél költötték el az ünnepi vacsorát, ezúttal Maggie, Barb és párja, sőt Billy édesapja is eljött.
Nem akarták elmesélni Billy-nek, nehogy elrontsák a karácsonyi hangulatát, de az édesapja egy ideje nem érezte jól magát, és már alig tudott dolgozni. Nem a kora miatt, hanem megtámadta őt egy durva betegség. Maggie ezért is akart neki örömet szerezni azzal, hogy láthatja: a fia élete rendeződik, hiszen megtalálta az Igazit. Maggie gyanította, hogy ez lesz az utolsó karácsonyuk, amin még ő is jelen lesz.
Cynthia kedvesen viselkedett vele egész este, kitüntette figyelmével, hogy ne érezze magát furcsán náluk. Azt gondolta, azért olyan csendesek Billy szülei, mert talán összevesztek, vagy valami problémájuk van.
Sarah és Stephen már eleve úgy hívták meg őket, hogy aludjanak náluk. Jess megint Mike-nál töltötte az éjszakái nagy részét, Liz pedig átmegy Marc-hoz vacsora után. És egyébként is akad még vendégszobájuk.
Maggie tett még egy sétát, mielőtt aludni mentek volna. Cynthia megkérdezte, csatlakozhat-e hozzá.
Megkérdezte Maggie-t, minden rendben van-e náluk. De ő nem adott egyértelmű választ. Nem akarta a lányt is sokkolni.

Az új év első napjaiban Cynthia visszautazott a kis lakókocsijába. Vitte magával Billy-t is, de ő csak egy-két napig maradhatott, mert pénteken koncert.
Első nap csak megbeszélések voltak, a lány hamar elszabadulhatott. Billy addig pizzát rendelt, és benn üldögélt a lakókocsiban. Amikor Cyn megérkezett, csókolózni kezdtek, és a délután hátralévő részében pihentek egymás karjában.
Másnap együtt mentek a forgatásra. Korán kezdtek, és egy pár jelenetet próbából felvettek. Billy is a csapattal ebédelt, délután megint visszamehettek, és szerelmeskedtek.
Következő nap Billy hazatelefonált, és mivel hallotta anyóca hangján, hogy valami nem stimmel, inkább hazautazott. Szükség volt rá az étteremben. Nem tölthette minden idejét kedvesével, mert neki is éppen sok dolga volt.
Mike és Jess megint szakítottak. Liz és Marc pedig egyre jobban érezte magát együtt. Cynthia megint egy csomó dologból kihagyva érezte magát, bár Billy-vel minden este beszéltek, amikor beesett a kis kuckójába.
Úgy nézett ki, Cynthi-re egész évben szükség lesz a sorozatban. Amikor az első húsz részt leforgatták, elkezdték vetíteni a televízióban.
Cynthiát falták a nézők. És persze megkedvelték a többi szereplőt is. Billy szokás szerint a tévében is megnézte, amikor csak lehetett. Megnyugtatta a tudat, hogy a lány most már az övé.
De most otthon kellett lennie: apukája kórházba került. Természetesen elmesélte Cyn-nek, hogy mi történt, és együtt szomorkodtak.


Folyt.





(736 szó a szövegben)    (963 olvasás)   Nyomtatható változat


  

[ Vissza: Anne20 - Urbán Annamária | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.24 Seconds