[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 60
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 60


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Végtelen házasság 73.
Szerző: Anne20 - Urbán Annamária
(09-06-2010 @ 10:19 pm)

:

A nagy szülinap a várakozásnak megfelelően remekül sikerült.
Maggie szándékosan dolgoztatta Billy-t aznap, azzal indokolta, hogy hamarabb eltelik a nap, mintha otthon unatkozna. Ünnepelni úgyis csak este lesz idejük.
Valójában csak távol akarta tartani a klubtól, ahová délután a zenekar már kezdte behordani a saját felszerelését.
Johnny és Cyn - mint főszervezők - egész délelőttjüket ott töltötték a klubban, közben Billy úgy tudta, hogy Cyn majd csak délután érkezik haza a forgatásról. A lány sokat izgult azon, hogy Billy nehogy telefonáljon, mert ugyan a stáb meg volt bízva a falazással, de nem szeretett volna hazudni.
Mindenkinek volt feladata: Maggie és a fiúk valóban lefoglalták az ünnepeltet, Barb ment a tortáért, Cyn az ikrekkel kicsit feldíszítették és berendezték a koncerttermet.
A lány kért egy asztalt, szépen feldíszítve, az elejére berakták a tortát, és mögötte felsorakoztatták az ajándékokat. Aki akarta, írogatott az ajándékra, hogy lehessen tudni, kitől kapta. De hogy ne kelljen szorongatni a csomagokat a koncert alatt, igyekeztek mindent belehelyezni a nagy közösbe.
Rengeteg palack formájú csomag volt, sejtették, hogy ital van benne. A pezsgőseket külön rakták, azt Cyn fel akarta bontani.
De hoztak a fiúk rekesz sört, láda pezsgőt, legyen mivel koccintani.
Johnny fogadta a "vendégeket", és rendezgette az ajándékokat, hogy Cyn el tudjon szabadulni.
Amikor mindennel készen voltak, kora délután Cyn átsétált az étterembe, mintha most érkezett volna.
- Szia, Szülinapos!
Billy azt hitte - vagy inkább remélte -, hogy kettesben ünnepelnek egy kicsit, aztán koncerteznek, a műsor után pedig hazamennek, hogy Maggie és Barb, és a fiúk körében koccintanak és ajándékoznak.
Cyn magyarázni kezdte, hogy ő egész mást tervezett.
- De persze nem árulhatok el semmit. 
Ma este Billy-nek nem volt kedve játszani sem. Pedig tudta, hogy az egész családja ott lesz, Maggie, Barb és az apuka is jelezte, hogy a "szülinapi" koncertre eljönnek. Nagyobb vendégsereg ígérkezett, a fiú nem bújhatott ki a "feladat" alól.
Így aztán megígérte, hogy segít bezárni az éttermet Maggie-nek, és együtt átmennek.
Cyn számított rá, hogy ha Billy-vel találkozik, már nem tud meglógni újból, ezért Jess és Liz vállalták, hogy felügyelik a dolgok további rendben menetelét.
Amikor mind együtt beléptek a klubba, a közönség "ugrásra készen" várta őket a színpad előtt. Liz és Jess állt elöl, ők voltak a fogadóbizottság. Billy nem volt felkészülve arra, amit meglátott. Johnny és a zenekar fenn állt a színpadon, és a fiúnak meglepődni sem volt ideje, mindenki egyszerre kezdett visítani, tapsolni, kiabálni. Először nem értette a dolgot, azt gondolta, a népszerűségének szól. Aztán hirtelen meghallotta a "Happy birthday" dallamát, és akkor minden világos lett. Hangosan körbeénekelték és tapsolták néhányszor. Cyn aggódott, hogy Billy haragudni fog, de ő vigyorogva fogadta az ovációt. Meglátta a barátait, ismerősöket, és Tom és Mike is tapsolt mögötte. Néhány srác hirtelen mozdulattal felkapta és dobálni kezdték.
A zenekar megvárta, hogy kicsit csituljon a közönség, aztán Johnny köszöntötte a színpadról a 21. életéves Billy-t és elárulta, hogy ez egy meglepetés-este, ma ők fognak zenélni.
Billy ránézett Cyn-re, és megcsókolta.
- Biztos vagyok benne, hogy te találtad ki!
- Nem egészen. Johnny-nak nagy része van benne.
- Köszönöm! Nagyon örülök! Jó kis meglepetés volt.
Cynthia mosolygott.
- Az igazi még csak ezután jön!
- Hű, tényleg? Na lássuk!
Cynthia kibontotta magát a fiú öleléséből, kacsintott, és útnak indult a színpad felé.
Mikrofonnal a kezében egy kis figyelmet és csendet kért. Megköszönte, hogy ilyen sokan eljöttek ma este, és bejelentette, hogy most az ő személyes ajándékának „átadása” következik.
Először is egy kurta szülinapi vers:

Mai napon nagykorú lettél hát,
Vigyázz, át ne lépd a törvény határát,
Könnyen megütheted a bokádat,
Ha tovább éled gyermeki világodat.
De ne hidd, hogy csupa fenyítés az élet,
Menj és élvezd végre felnőtt léted!

Billy nevetve megtapsolta Cyn versét, a többiek pedig csatlakoztak hozzá.
- És most további meglepetésképp énekelek is Neked! – nézett le Cyn a színpadról Billy-re.
Odasúgta a zenekarnak, melyik dalt játsszák először, és máris hozzáfogtak.
Cyn éneklés közben figyelte a fiú arcát, és a kezdeti meglepődések után mindig örömöt látott rajta. Billy teljesen el volt ragadtatva ennyi kedveskedéstől.
Mielőtt még egy dalt előadtak volna, Billy is felszaladt a színpadra és ő is megköszönte, hogy eljöttek ma este, vele ünnepelnek és hogy ilyen jó kis meglepetést okoztak.
Átölelte barátnőjét és fenn a színpadon tapsvihar közepette csókolóztak. Csak félig hallották a fütyülést és az egyéb örömhangokat.
Aztán Cyn megint beszélt:
- Mivel ez a Te estéd, most fújd el a gyertyákat a tortádon, és aztán kívánhatsz!
- Oké! Téged kívánlak!
Körülöttük mindenki felnevetett. Cyn elpirult, de a színpadi fényekben nem látszott.
Mike és Tom felhozták a tortát a színpadra. Billy gondolkodó arcot vágott, végignézett Cyn lábán…
A lány nevetve rászólt.
-   Nem, nem, azt majd később, most kívánj valami mást!
Billy vigyorogva nagy levegőt vett, hogy elfújja a gyertyákat.
Aztán újra lement, most már Cyn-nel és belevegyült az ünneplő „tömegbe”. Mindenki körülvette, átadogatták az ajándékokat. Közben a zenekar szünetet tartott, megvárták, míg Billy végére ér a felhalmozott doboznak és csomagnak. Sorban nyitották a pezsgősüvegeket, töltöttek, és mindenki emelgette poharát.
Szülei megölelgették, és ők haza is mentek. Apukája örült, hogy boldognak látta fiát és Cyn-t együtt.
Johnny-ék pedig zenéltek még egy jó órán keresztül, és hangulatos bulit kerítettek.
Billy nem győzött köszöneteket mondani.  Johnny-nak és a csapatnak külön megköszönte, hogy vállalták ma este a szereplést és a szórakoztatást.
De leginkább Cyn-nek hálálta meg, hogy megszervezte az estét. Tudta, hogy egyikük sem fogja soha elfelejteni.


Folyt.





(841 szó a szövegben)    (930 olvasás)   Nyomtatható változat


  

[ Vissza: Anne20 - Urbán Annamária | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.28 Seconds