[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 62
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 62


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Végtelen házasság 89.
Szerző: Anne20 - Urbán Annamária
(04-26-2011 @ 02:24 pm)

:
- És mi lesz most a sorozatoddal? - érdeklődött Sarah. Tudta, hogy még a munkánál is lesz némi gubanc.
- Nem tudom, még nem mondtam meg. Először itthon szerettem volna elrendezni a dolgaimat. De hát nemsokára vissza kell utaznom.
- Kíváncsi leszek, folytatják-e így, vagy kiírnak.
- Azt hiszem, most én is szívesebben maradnék itthon. Sok lesz az intéznivaló, és én akarom megcsinálni a nagy részét. Ha most elkezdünk házat nézni, aztán babaszobát berendezni, aztán babaruhákat és kellékeket vásárolni, az nagyon sok lesz egyszerre.
- De nyugi, néhány dolgot mi is megcsinálunk. Én szívesen beszerzem, ami kell a babának. Liz-t is elviszem magammal, szerintem nem fog ellenkezni. Amíg nincs meg a ház, addig pedig itt laksz.
- Meg néha átmegyek Billy-hez. Ő úgyis sokat dolgozik, nekem lesz időm szaladgálni.
- Annyira sokat ne vegyél a nyakadba. Egyre hamarabb elfáradsz majd. Anyósod mit szólt a hírhez, az unokához?
- Ő nagyon örül neki. - mosolygott szélesen Cynthia. - De nekem az a fontos, hogy ti örültök-e.
- Kicsit később szerettünk volna nagyszülők lenni, de most már mindegy...
Sarah és Cyn összeölelkezett.
- Köszönöm, Anya.
Stephen is csatlakozott a nagy örvendezéshez.
Cyn először Liz-nek mesélte el, aztán megosztották Jess-szel is a hírt. Az egyik iker örült, de Jess félig közömbösen fogadta, hogy testvérének kisbabája lesz. Ő nem volt túlságosan családcentrikus.
Ő arról számolt be a lányoknak, hogy megint szakított Mike-kal. Az újságnál, ahol Liz-zel nemrég kezdtek dolgozni, egy másik külsős újságíróval először csak szakmai dolgokról beszélgettek, aztán most már randiznak.
Cyn később benézett az étterembe, és elmesélte Billy-nek a beszélgetést a szülőkkel, majd beosont Mike-hoz a konyhába, mert kíváncsi volt, vajon mekkorát lódított Jessica.
De Mike szomorú-gyötört arcából megállapította, hogy a fiú megint padlóra lett taposva.
Mint az várható volt, Billy-től már hallotta a „gólyahírt”, és nagy öleléssel gratulált Cyn-nek.
Pár percet beszélgettek, és a lány felháborodva közölte, hogy nem érti, mit csinál Jess.
Senki nem értette egyébként a családban, hogy fogadhat el randimeghívást, ha épp foglalt. Mike is dühöngött rajta egy kis ideig, aztán útjára engedte. Már kezdte unni, hogy gyakran van lapátra téve.
- De akkor miért nem hagyod, és keresel valaki mást? Olyan könnyedén játszik veled!
Képtelen vagyok rá. Nem kell más. Ezt pont Te és Billy értitek a legjobban.
Cyn igazat adott neki: ők is így voltak ezzel. A különbség viszont az volt, hogy ők nem játszadoztak, míg Jess ki-be ugrált Mike életében, valószínűleg mindkettőjüket tönkretéve ezzel.
Cyn csak azt kívánta, bár Mike túl tudna lépni ezen a lökött nőn, mert különben sosem lesz boldog.
- Az az igazi bajom, hogy hozzátok viszonyítom magamat, magunkat. És mi sehol sem vagyunk hozzátok képest. De nagyon örülök, hogy Ti boldogok vagytok!
Mike újra megölelte Cyn-t, és mindkettőjüknek könnyes lett a szeme.
Billy nagyon elfoglalt volt, Cyn nem is maradt sokáig, csak egy pitét ettek meg együtt, és a lány boldogan mesélte, hogy szülei majd segítik őket mindenben.
Most már csak a stáb sokkolása volt hátra. Meg a színészvilágé.
Másnap Cyn fel is hívta Alan-t, megtudakolta, meddig tart a szabi.
- Nem a nászutadon vagy? Hogy jut eszedbe ilyen hamar visszakéredzkedni? – nevetett a telefonban a férfi.
A nászút az halasztódik. Csak pihenni voltunk néhány napot.
Alan aggódott, hogy esetleg valami nem úgy sikerült, ahogy tervezték. Cyn pedig nem telefonon akarta közölni a hírt, ezért inkább csak megbeszélték, mikor lesz az első forgatási napja.
Billy elutazott vele, hogy együtt jelentsék be az újságot.
Meglepődtek a hír hallatán. A stáb összedugta a fejét, mert tudták, ha Cyn otthagyja őket, a nézők csalódottak lesznek. Viszont mivel a lány első terhessége, nem lenne szabad túlterhelni sem. Végül úgy döntöttek, belekeverik a forgatókönyvbe a későbbiek folyamán a meglepetés-terhességet. Chris, Cyn színésztársa ezennel apává lépett elő.
A filmben ez majd csak hosszú hetekkel később fog kiderülni, így van egy kis idejük.
Az első forgatási napon Alan kihirdette, hogy csak néhány részt forgatnak le, mert előreláthatóan változásnak néznek elébe. Majd megkérte Cyn-t, ő jelentse be a többieknek a hírt.
-
Az az igazság, hogy a változást én idéztem elő. Vagyis, azon kívül, hogy férjhez mentem, kiderült, hogy kisbabát várok, és felborítom vele a most következő részeket.
A szereplők hangos gratulációkat kiabáltak be, de Cyn még nem fejezte be.
- Még nem tudom, mennyire fogok tudni dolgozni, de megpróbálom. Chrisnek pedig külön gratulálok, mint az új apukának.
A fiatal házaspár megköszönte a stábnak, hogy ilyen jól alkalmazkodtak az új körülményekhez, és osztoznak az örömükben.
A forgatókönyvírók külön összeültek, és néhány következő részt átírtak, kiegészítettek.
Chris megörült az "apaszerepnek", bár még csak elméletben került szóba. Így új konfliktusokat találtak ki, mintha a történetben nem örülne a gyereknek, a szülők is másképp fogadták, mint a valóságban. Alan csak Cyn egészségéért aggódott, nehogy a sok kreált veszekedés megviselje.
A lány később hazatelefonált, elmesélte anyjának, hogy marad, és megkérte, segítsen Billy-nek, amiben lehet.
Billy megint fájdalmas szívvel tért haza a munkához, és most ráadásul folyamatosan aggódott feleségéért. Minden nap ott akart lenni mellette. Pedig tudta, hogy mindenki vigyáz rá, mégis esténként felhívta, addig nem nyugodott meg, míg nem hallotta a hangján, hogy jól van. Nehezen viselték most a nagy távolságot, Cyn is jobban szerette volna, ha Billy mellette van. Úgy érezte, túl hamar elfárad, esténként alig várta, hogy alhasson.
Alig telt el egy hónap az esküvő után, máris újabb kihívás elé néztek: fel kellett készülniük az első közös interjúra, amit házaspárként adnak. Egyre kíváncsibb érdeklődés vette körül Billy-t, és most már azt akarták, lépjen ki a nyilvánosság elé, és szerepeljen együtt feleségével.
Anyóca megörült, ő ebben lehetőséget látott, hogy Billy előbb-utóbb kitörjön az étteremből.
Billy számára kihívás volt inkább, mert be kellett bizonyítania, hogy méltó arra, hogy egy ekkora sztár párja legyen.

Folyt.





(1045 szó a szövegben)    (925 olvasás)   Nyomtatható változat


  

[ Vissza: Anne20 - Urbán Annamária | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.27 Seconds