[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 59
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 59


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Samu első napja
Szerző: Anne20 - Urbán Annamária
(10-02-2011 @ 09:55 pm)

:
Samu örült, hogy véget ért a nyár, izgatottan várta az első napot, amit majd a diákokkal eltölthet. Ma még üresen áll a tanterem, minden csendes. A nap sugarai egyre kevésbé és halványabban merészkednek be az ablakon.
Holnaptól viszont élet tölti meg az iskola falait, és mindenki, aki csak belép a biológiaterembe, őt fogja nézegetni.
Hófehéren csillogva álldogált a sarokban, és fülelt.
Hamarosan megérkeztek a hangoskodó, nevetgélő diákok az első órára. Körülnéztek, mi változott a nyáron. Ekkor meglátták Samut, és néhány balhésabb fiú máris piszkálni kezdte.
Az óra idején békén hagyták, de aztán szünetben nekiestek. Almacsutkát nyomtak a kezébe, szétfeszített fogsora közé cigarettacsikket dugtak, bordái közé pedig fadarabot. Aztán órákig vihogtak kidekorált kinézetén.

*****

Samu nagyon sajnálta, hogy véget ért a nyár. Számolta a napokat az iskolakezdésig. Hamarosan elözönlik a diákok az iskolát, és mostantól neki sem lesz egy perc nyugta.
Ma még üresen áll a tanterem, minden csendes, a nap sugarai egyre kevésbé és halványabban merészkednek be az ablakon. Holnaptól viszont mindenki, aki csak belép a biológiaterembe, őt fogja piszkálni.
Emlékezett, tavaly is mindenféle csínyt követtek el az ő rovására.
Vasárnap éjjel már alig aludt. Próbálta felkészíteni magát a néhány hónapos kínzásra.
Meghallotta az első hangokat a folyosón, és tudta, hogy ide is jönnek. Valamelyik osztálynak biztosan biológia lesz az első óra.
Így is volt. Szivárogni kezdtek a tanulók, volt, aki észre sem vette, de néhány fiú emlékezett rá, és rá is kezdtek:
- Nézzétek, Samunak elvették a kellékeit! Van valakinél cigi?

Az első nap minden évben ugyanolyan hosszúra nyúlt a biológiateremben álldogáló csontváz számára...





(248 szó a szövegben)    (909 olvasás)   Nyomtatható változat


  

[ Vissza: Anne20 - Urbán Annamária | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.28 Seconds