[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 246
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 246


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Pistike naplója 5.
Szerző: Emericus - Dr. Varga Imre
(10-16-2009 @ 01:52 pm)

:

Pistike vagyok, ha emlékeznek még rám. Anya elkobozta a naplómat, amit addig írtam, így kénytelen voltam másik füzetet szerezni, ahová most emlékezetből írom az eseményeket. Ez a másik füzet szerzés nem volt egyszerű dolog, mert a Horváth Kevin magyar dolgozatfüzetét sikerült megszereznem, eredetileg azért, hogy legyeket csapkodjak vele. Nekem is van füzetem, de azon nem volt szabad légyfoltokat ejteni, mert se Apa, se Anya nem szereti. Kevin meg megérdemli, mert olyan irigy, sose súg rendesen. Szünet után ugyan kereste a füzetet, de nem találta. Amít írt bele a „Légy jó mindhalálig”-ról, az egyébként is hülyeség. Jó, tudom, hogy amíg nem tudtam, miről szól, én meg azt hittem, hogy a légy mindhalálig jó, és erről is azt gondoltam, hülyeség. A légy akkor jó, ha már agyonütötték. Ronda, piszkos, szemtelen állat, betegséget is terjeszt, le kell csapni. Szóval a Kevin dolgozatát gondosan kitéptem, a nevét a füzet fedeléről leradíroztam. Hogy miért nem kértem új füzetet Apáéktól? Tudni akarták volna, hogy mire kell. Jobb, ha az ember mindenki előtt őrzi a titkait. Nekem most már csak Hozzád van bizalmam, kedves naplóm. Azt, hogy Anya miért vette el a naplófüzetemet, nem tudom. Azt mondta, úgyis betelt (nem igaz, még több sornyi hely volt az utolsó oldalon) és hogy elteszi nekem emlékbe, hogy ugyanúgy nevethessek majd rajta, ha felnövök, mint ahogy ő nevetett. Igen, azt láttam, hogy csak úgy rázkódott a sok nevetéstől. De azért Apának nem mutatta meg. Nem értem, miért kell várni, míg felnövök? Most is szeretek nevetni. Ráadásul szerintem abban, amit leírtam, semmi nevetnivaló nincs. A gyerekkor véresen komoly. Tudhatná ezt mindenki, mert mindenki volt gyerek.

       Ja igen, lehet, hogy Anya gyűjti a naplókat. Anya iskoláját bezárták, mert kellett a telek meg a ház az önkormányzatnak. Hogy miért nem tudnak önkormányzni enélkül, nem tudom. Anya sokat sírt, hazahozott valami könyveket, hogy azok osztálynaplók, és elteszi őket emlékbe. Szóval, az egyik naplón sírni kell, a másikon meg nevetni. Ilyenek ezek a felnőttek, kedves naplóm.





(331 szó a szövegben)    (945 olvasás)   Nyomtatható változat


  

[ Vissza: Emericus - Dr. Varga Imre | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.38 Seconds