[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 62
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 62


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Riki
Szerző: Emerick - Varga Imre
(08-31-2006 @ 09:53 am)

:

Itt egy kis bemutatkozó egy családtagomtól:

"Sziasztok! Varga Richardnak, azaz Rikinek hívnak! Magamról annyit, hogy fekete a hajam, de van már benne kicsi fehér is. Egy kis kertes házban élek, egy helyes kis család legfiatalabb tagjaként. Nagyon vidáman élünk! Rengeteg időt töltök a természetben, sokat játszom a kertben, még akkor is, ha rossz az idő. Imádom nézni a madarakat, amelyek egész nap a kertben repkednek a fák és a madáretető között. Van itt minden, ami szem-szájnak ingere: galambok, gerlék, cinegék, rigók, verebek, harkályok és mindenféle más gyönyörű madárka. Időnként még kattogó hangokat is hallatok nekik, hátha visszaválaszol valamelyik, de nem jellemző. Ha a közelükbe érek, biztosan elrepülnek, holott állítólag a család több tagjának sikerült úgy beídomítani vadon élő cinegéket, hogy azok az ember tenyeréből is el merték vinni a magokat. Az utcára nem szívesen merészkedem, a szomszéd őrült kutyái miatt. Rettenetesen félek tőlük. De szerencsére elég nagy a kert. Van viszont egy szomszéd lány, aki ugyan talán egy évvel idősebb nálam, de rengeteg időt töltünk együtt, sokat futunk, sőt incselkedünk egymással. Naponta többször is átjön hozzánk, sőt időnként nálunk is vacsorázik. Mindig jól érezzük magunkat egymás társaságában. Ha viszont egyedül vagyok, nagyon szeretek még a teraszon a hintaágyon, vagy a függőágyamban aludni, akár még nappal is. Általában késő délután kisebb játékra kerül mindig sor a kertben: a család több tagjával jókat szoktunk labdázni, meg futkározni, fogócskázni. Nagyon jó szórakozás, és fittek maradunk tőle. Amúgy természetesen rendesen táplálkozom, a testsúlyom ideális. Naponta többször is eszek, de soha sem nagy adagokat. Léteznek félkész termékek, melyekért egyszerűen odavagyok! Cserébe szoktam időnként kisebb ajándékokat is hozni a család többi tagjának, de nem igazán szokták értékelni. Imádom, ha kényesztetnek, simogatnak, de csak módjával! Levezetésként birkózunk, vagy fára mászunk, esetleg még labdázunk egy picit. Szoktunk jókat beszélgetni is, de sajnos nem igazán értem a család beszédjét, úgyhogy ez mindig egy kisebb akadály számomra. A házba viszont ritkán megyek be, oda nem igazán szeretnek beengedni, pedig odabenn is sok érdekes dolog van. Rájöttetek már? Igen? Akkor igazatok van: én a Varga család egy éves kandúr macskája vagyok: Riki, eredeti nevemen Ricardo... Krrr...Meauveau...Meau!"

A bemutatkozást természetesen én fordítottam le! Miau mindenkinek!





(349 szó a szövegben)    (875 olvasás)   Nyomtatható változat


  

[ Vissza: Emerick - Varga Imre | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.25 Seconds