[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 56
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 56


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Bosziverseny
Szerző: helenbereg - Helen Bereg
(10-18-2007 @ 06:04 pm)

:

 

Én mint önkinevezett boszi, néha leírom mi megtörténhetett volna boszis életemben. :) Ez egy tavaszi hideg napon íródott visszaemlékezés. :) 
 

Esténként lábam közé kapom a seprűmet és repkedek egy kicsit a város felett, hogy a nap közbeni bosszúságokat kivigye a fejemből a szél. Meg kell, hogy mondjam mostanában még cudar egy hideg van. Összes boszorkányos hátsóm befagy a nagy száguldozásban, a kezeim meg odadermednek a seprű nyeléhez. Bezzeg, amikor nyáron részt vettem a boszik seprűreptető versenyén még szép volt az idő.

       Egyik péntek éjszaka óriási boszorkánytalálkozó volt a Balatonnál. A fekete macskákat begyűjtötték a Berekben. Rendeztek seprűnyélen lovaglás versenyt, gyorsaságit, Keszthelytől-Füredig, azután a Balaton közepén ügyességi verseny. Mindegyikre beneveztem, mert a SzuperKrampusz2004-es seprűm a legújabb széria. Éjfélkor a Berekben volt a nagy találkozó, dinom-dánom, kígyóleves, békacombsütés.

Éppen csak odaértem a verseny kezdetére. Már az összes versenyző melegítette a seprűjét. Beálltam én is a sorba és SzuperKrampusz2004-es söprűmön bekapcsoltam a bemelegítés funkciót.

Még két boszinak volt ilyen söprűje rajtam kívül. Ezek már rendelkeznek az automata bemelegítő funkcióval, míg a régebbi típusokat kézzel kel dörzsölni az üzemi hőmérséklet eléréséhez. Pontban egykor indult a verseny a keszthelyi mólóról. Sajnos nem valami jól sikerült a rajtom, de Fonyód magasságában már az élbolyban voltam. Boglár körül pedig átvettem a vezetést. Bár a szabályok szerint le lehet lökni az ellenboszit a seprűjéről, én nem szoktam ezzel a lehetőséggel élni, viszont egy Kaposvárról érkezett boszi nem volt ilyen szívbajos és mikor egy pillanatra elkalandoztam, egy jól irányzott seprűcsapással oldalba lökött és bepottyantam a vízbe. Ez nem sokkal a cél előtt... Ha nem szuper a seprűm, úszhattam volna a tihanyi mólóig, így viszont az automata boszikereső funkciója miatt pillanatok alatt besurrant elázott gazdája lába közé és már repítettünk is a cél felé. Azért gratulálhattok, mert így is megszereztem a negyedik helyet.  

Kettőkor kezdődött az ügyességi seprűlovaglás. Van kötelező és szabadon választott gyakorlat úgy, mint a házasságban. Nekem a kötelező gyakorlatok mennek jobban, a szabadon választottban igen gyenge vagyok. Most viszont a szabadon választottban megszereztem a harmadik helyet, kötelezőben természetesen első lettem és összesítésben a szépen csillogó ezüstseprű medált akasztották a nyakamba. Szerintem igen kiválóan szerepeltem.

Ezzel az eredménnyel bekerültem a madridi világbajnokság kerettagjai közé, amit tavasszal az első melegebb péntek 13-i napon rendeznek meg.





(365 szó a szövegben)    (898 olvasás)   Nyomtatható változat


  

[ Vissza: helenbereg - Helen Bereg | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.24 Seconds