[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 175
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 175


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Kevesebbet kér az emberekből...
Szerző: Pirospipacs - Nagy Ilona
(01-06-2014 @ 01:23 pm)

:

Kevesebbet kér az emberekből…


      Ma is csak átrohant a városon. Tulajdonképpen utált vásárolni, de most caplatott egyik üzletből a másikba, mert feltétlenül szüksége volt egy-két új nadrágra, olyan mindennapos, szaladgálós farmerra.
      Éppúgy, mint máskor, most sem volt kedve próbálgatni. Valójában már évek óta két egyforma farmert vesz egyszerre, mert ha egyet megfelelőnek talál, abból sosincs másik szín. Talán bolondnak is nézik az eladók, mert ilyenkor azt mondja.
      - Ebből kérek kettőt – aztán a legrövidebb időn belül elhagyja az üzletet.
      Mikor az utcára ér, furcsa megnyugvás telepszik rá. Mindegy is milyen évszak van éppen, hogy virágba borultak a fák, vagy kopaszak, friss hóban süppednek az utak, vagy latyakosak, szertelen bárányfelhők bóklásznak, vagy szurokfekete viharfelhők rohannak felette. Mindenre rányitja a szemét… Néha annyira belemerül a látványba, hogy tízpercnyi ácsorgás után elfelejt felszállni arra a buszra, amelyre éppen várakozott. Még szerencse, hogy ilyenkor nem lesz dühös. Egyszerűen csak elindul, hogy gyalog tegye meg az utat hazáig a fákkal övezett úton, a hídon át…
     Most is így tett. Amikor hazaérkezett, azonnal be is kapcsolta a számítógépet, hogy frissiben leírja a látványt… Ekkor csörrent meg a telefonja.
     - Ezt nem hiszem el! – mondta az ismerős hang - megfogtam a kezed a városban, hogy meglepjelek, de te kihúztad anélkül, hogy rám néztél volna, és mentél tovább. Azt sem hallottad, amikor utánad szóltam. Ismerlek már, és régóta tudom, hogy „vakon” közlekedsz, de most még a kézfogásra sem fordultál meg. Mi a baj?
     - Tényleg mi a baj? – kérdezte magától, amikor rövid és igen átlátszó magyarázkodás után elköszönt régi iskolatársától.
     - Hogyan jutottam idáig?
     Tulajdonképpen már régóta nem figyeli az embereket, de már nem is emlékszik arra, hogy mikortól változott meg minden, és hol törhetett el benne valami vacak… Észreveszi az apró harmatcseppet, és a színeket is másképpen látja, mint a legtöbb ember. Nyitott és kíváncsi. Mégis… Mára valahogy egyre kevesebbet kér az emberekből… Vagy csak egyre kevesebb emberből kér?

2013. január 25.





(324 szó a szövegben)    (453 olvasás)   Nyomtatható változat


  

[ Vissza: Pirospipacs - Nagy Ilona | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.44 Seconds