[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 140
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 140


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Váratlan következmények II.
Szerző: piroman - Piro M. Péter
(03-04-2016 @ 07:17 am)

:
Váratlan körülmények II.

- Azannya!
- Lenin-szobrokba öntötték a Mesesajt készleteket?! Állati!
- A sok Lenin nem volt akkoriban feltűnő és a szaga se jött ki a rothadó sajtnak! Hehe!
- Zseniális!
Így kommentálgatták a hallgatók Pistabá előző történetét, csak a nemrég még pimaszkodó srác hallgatott feltűnően. Aztán megszólalt: - És ezért tört el a fúrószár a hévízi termálkútnál. Mesesajttal volt szennyezve az újrahasznosított bronz.
Az öreg mosolyogva bólintott: - Látom, most már figyelsz. Még tíz-húsz év és rendes ultis leszel.
- Figyelek, Pistabá! Hogy mennyire figyelek be is bizonyítom! Azt állította, hogy Hévíz mellett átfúrtak Kínáig! Ja, oké! Jutka! Egy kör fröccs!
- Tényleg kezdesz okulni. – nyugtázta a doajen. – Nos, pontosítanék. Az elszabadult fúrófej Hong Kongban kötött ki. Az akkor még Brit gyarmat volt, de már belengették, hogy Kínáé lesz. Ami úgy is lett 1997-ben, de még nem tartunk ott, csak a növekvő pániknál. Különösen a Triádok körében.
- Tri…, azok mik?
- Nem csoda, hogy kevesen ismerik! Titkos kínai bűnszervezet. Olyasmi, mint az olaszoknál a maffia, csak jóval zártabb. Na, ők fáztak a legjobban az egyesítéstől.
- Megértem, – mondta az egyik ultis,– naponta végeznek ki korrupció miatt embereket Kínában. Erre céloztál?
- Nem teljesen. – rázta a fejét az öreg. – Maradjunk annyiban, hogy a Kínai Kommunista Párt nem tűri a konkurenciát. De nem ez a lényeg, hanem az, hogy a furatunk pont a legfontosabb Triád-központban kötött ki, mégpedig a „Három Harmónia Társadalom” nevet viselőbe.
- Félve kérek elnézést, - kezdte a suhanc, – de hogy maradt egyben a lyuk? Márminthogy: hő, meg nyomás, meg láva…
- Magma. Ott még magma a neve. – csóválta a fejét az exállamtitkár. – A dolgot a Legkeményebb Sűrűségű Dimágnes-fúrófej kéregképző hatásából adódik, de mint már említettem, ez szigorúan titkos! Szóval, vakargattuk a fejünket a lyuk hévízi oldalán, amikor előugrott belőle egy nehézbúvár-ruhába öltözött kínai!
- Nemá!
- Hát ez már rekontra!
- Semmi kontrázgatás, mert berekedtem! – intette az embereket az öreg.
Értették. Ha hallani akarják a lényeget: fröccsel olajozzák a torkát.
Hozták, visszatelepedtek az asztalhoz.
- Pistabá! – kezdte az egyik. – Ha még el is hisszük, hogy keresztülfúrták a Földet és kéregképző izémizével stabil lett a lyuk, hogy került olyan gyorsan elő a kínai?
- Egyszerű fizika. – kortyolt az öreg sajnálkozva. – Newton-törvénye. Szabadon esel a Föld középpontjáig, folyamatosan gyorsulva. Aztán folyamatosan lassulva emelkedsz a másik oldalig és ott kilépsz, ha eredetileg fejjel lefelé dobtak bele. Ennyi. Ezt gyorsan kiagyalták a triádosok, és volt egy ( nem teljesen őszinte ) önként jelentkezőjük is.
- Jó. – bólintott Jutka. – Én még a kávéfőzőt sem értem teljesen, de legyen így! Mi volt aztán?
- Hosszas tárgyalások, angyalom! – kortyolt az öreg ultis. – Néhány nappal később már a 415-tel egyezkedtünk. Ja, ezt még nem is mondtam, náluk számokkal jelölik a beosztásokat. A 415: „Fehér Papír Legyező”.
- Hátez? – háborgott a srác. – Ez mi az isten jelent?!
- Sokat tanulhatsz még, fiú! A kínaiak roppant költői lelkek. Ez az illető a könyvelő volt, de hamarosan követték őt a 489-esek, a „Sárkány Fejei”.
- Oké…-adta meg magát a kérdező. – Mi a vége?
- A számoknak? – értette félre Pistabá – 1955 volt a legvége, a „Legteljesebb Többletség” néven, aki a kilenc Triád hadúrnője volt.
- Hadúrnő?! Jaj, de izgi! Olyan, mint Xéna? –tapsolt kettőt a pultoscsaj.
- Nos, majdnem! – mosolygott rá az öreg. – Európai-származású, az biztos, de állítólag Afrikában is tevékenykedett. Ha igazak a hírek, egyszer kiirtott egy egész beduin törzset. Egy keményre sütött palacsintával. Hm. Hagyjuk, ez egy másik történet! Nevezzük őt a keresztnevének kezdőbetűjével egyszerűen: A.-nak. Szerencsére ő nem volt teletetoválva, mint a többi, csak egy helyes kis pillangó volt a fenek… Izé. Na! A legtöbb bajunk a többieknél a tetoválásokkal volt!
- Miért, Pistabá?
- Azért, mert túltolták ezek a Béláim! Ott álltunk egy csomó szalonképtelenül túlcsorduló tigris-sárkány-bizbasz mintás emberrel Hévízen, egy ideiglenes barakktáborban és fogalma se volt senkinek, hogy mit kéne csinálni!
- De maga: megoldotta.
- Meg! Azért voltam államtitkár! – húzta ki magát még ültében is a volt főnök. – Javaslatomra beüzemeltük újra a recski tábort. Meg voltak még a régi szakemberek is. Két év alatt átneveltük őket rendes, magyar, adófizető polgárokká, hehe!
- Ja, el tudom képzelni! – mondta a történelemben jártasabb ulti-partner. – Nagyfater is volt ott. Átnevelődni. .. Oké, de mi lett a tetkókkal?
- Felültetováltuk.
- De mégis mire?!
- Sima, fehér, bőrszínűre.

(folyt. köv.)





(695 szó a szövegben)    (217 olvasás)   Nyomtatható változat


  

[ Vissza: piroman - Piro M. Péter | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.41 Seconds