[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 223
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 223


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Magyarország legnagyobb terroristája III.
Szerző: piroman - Piro M. Péter
(04-20-2016 @ 02:15 pm)

:

Magyarország legnagyobb terroristája III.


- Nézze, Pistabá, - kezdte Jutka, a pultoscsaj, - az előző történetét az IGAZI aranyhalakról, meg arról, hogy miket csinált a nagy merénylő: Matuska Karácsony… Na,ha tényleg komolyan venném, önként mehetnék a Lipótba!
- OPNI már a neve egy ideje, kedveském – hunyorított megértően a kártyások doyene. – Ha jól emlékszem egyébként is bezárták néhány éve. Ami nagy kár, mert néhány régóta kezelt, veszélyes beteg újra rászabadult a társadalomra. Szinte biztos vagyok benne, hogy régi osztálytársam, a legnagyobb hazai terrorista is köztük van és akcióba is lendült.
- Csak nem azt akarja mondani…? – döbbent meg a lány.
- De – bólintott az öreg. – Viszont kapar egy kicsit a torkom…
Jutka csúnyán nézett, de aztán csak töltött egy fröccsöt.
- Tessék! Csak aztán semmi cifrázás, meg mellébeszéd, azonnal térjen a tárgyra!
- Természetesen – húzta ki magát Pistabá, mint aki nem is érti a vádakat. – Szóval, miután az aranyhalas merénylete után azt terjesztették hivatalosan, hogy terv szerint így akarták ezt csinálni, nomeg április 4-én kitüntették a kártyázó őröket is, Matuska egyszerűen összeomlott. Utolsó világos pillanataiban még elrejtette a terveket és a különleges haltápot anyja Szaratov hűtőjének mélyhűtő rekeszében, mivel tudta, hogy az soha sem fog leolvadni, majd önként jelentkezett az Országos Ideg és Elmegyógyászati Intézetbe. Elmesélte az életét, mire azonnal felvették a zárt osztályra. Tudom, mert néhányszor meglátogattam szegényt.
- Tényleg olyan fura figurák vannak ott? Napóleon, meg ilyenek? – kíváncsiskodott a pultoscsaj.
- Hah! Még olyanabbak! Képzelje, Matuskával kezeltek ott egy igen kövér kis fickót, aki azt hangoztatta egész nap, hogy az ő receptjeiből készült süteményektől fogyni lehet! Hehe!
- Izé – ráncolta a pofikáját Jutka. – Mintha… Nane!
Pistabá fel se vette a közbevágást, tartotta magát a megfogadott, szikár tényközléshez: - …És ha jól tudom, szabadulásuk után közös céget alapítottak. Sok komoly helyre szállítottak be fogyókúrás ételeket. Matuska Karácsony anyagi helyzete rendeződött, így kissé érthetetlen, hogy a napokban miért költözött vissza az anyjához. Legalábbis elsőre. Úgy tűnik, a vér nem válik vízzé.
- Mi, hogy? – értetlenkedett a vöröske. - Már nem értek semmit!
- Azt viszont biztos ismeri, azt a mondást, hogy egy pohár bor vérré válik az emberben.
Ismerte.
Töltött.
- Ugye emlékszik még, kedveském, hogy hova rejtette a különleges, pszichotróp anyagokkal kezelt haltápot a merénylőnk? – kérdezte a kártyás.
- Izé, ha jól emlékszem a Szaratov hűtőbe, mert nem olvad le. Juj! Az anyja hűtőjébe!
- Okos lány, kár, hogy nem ultizik! – dicsérte meg Jutkát az öreg. – Sajnos úgy tűnik, cudar világ jön az országra, mert tegnap láttam ennek a két szabadult őrültnek a cégjelzésével ellátott autóját a Parlament hátsó bejáratánál.
- Jajistenem! A honatyák ma szavaznak! – csapta össze a kezét a lány. Felnézett az órára. - Késő! Megebédeltek! Bekapcsolom a rádiót!


…A pontos idő 15 óra. Híreket mondunk. Az Országgyűlés az ebédszünet után ellenszavazat nélkül elfogadta a terrorizmus ellenes, valamint a 24-26 centiméter átmérőjű pirosan zománcozott lábasok hungarikummá nyilvánításáról szóló, úgynevezett saláta-törvényt. A törvény nagy meglepetésre kitér még a patás állatok engedélyezett műköröm-színére, a Dél-Alföld esetleges gleccserolvadására, az óvodások napi egy órás kötelező salakmotor-oktatására, továbbá az általános szükségtelen-állapot bevezetésére…

(Na, most a vége!)





(505 szó a szövegben)    (297 olvasás)   Nyomtatható változat


  

[ Vissza: piroman - Piro M. Péter | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds