[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 262
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 262


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Királyfi
Szerző: piroman - Piro M. Péter
(07-22-2016 @ 10:16 am)

:

Királyfi

(31. mese)

- Ne légy má ilyen, Feri… - sóhajtott Jutka, a pultok vöröshajú úrnője. - Ne morcizzál! Te egy nagyon kedves srác vagy, meg…
- Ne! Hagyjuk ezt! – nézett a lány szemébe Feri, aztán beletúrt sörtehajába. – Tudom, hogy labdába se rúghatok az új, szép szőke herceged mellett, hiszen én csak… csak egy csóró melós vagyok…
- Jaj, ne izélj má! – próbált keményebb hangot megütni a lány, de nem sikerült igazán. – Nem erről van szó!
- Hanem?! Hanem miről?! – csattant fel a férfi. – Lelécelsz azzal a fukszos csávóval, itt hagysz engem, meg a csapot-papot, mert vastag a fickó, meg akkora Bömcsije van, mint egy busz! Inkább dobjál meg egy Unicummal, na, nagy nap ez a mai!
A lány töltött, csak aztán szólt rá: - Ne kiabálj velem! Már minket figyel a kettes asztalnál az az ismerős mamóka is.
- Ne kiabálj, ne kiabálj… Mit érdekel?! Egyébként is ismerem, csókolom! – biccentett az öreg hölgy felé Feri, aztán idiótán nevetni kezdett. – Hehehe! Hiszen öntől vettem a lottószelvényt tegnap, a piacon! Ha jól emlékszem azt mondta: „Kicsit megszorultam, édes fiam, vegye meg, ki is van töltve, hátha…” Én meg amilyen hülye vagyok, meg is vettem! Mert hülye vagyok, az hétszentség, arra gondoltam, hogy ha megnyerném, akkor… eh!
Lecsapta a poharat, mire Jutka gyorsan újratöltötte.
- Ne izélj, Feri!
- Ne, persze… Ha megnyerném, akkor én is királyfi lehetnék, szép fehér paripával, ugye, csókolom? – emelte a felest az öregasszony felé. –  De... De nem nyerünk semmit! Mert minden mást most veszítünk el! Egyébként is… Ne haragudjon, mamóka, de elég nevetséges számokat játszott meg. Csupa bűvös, mesebeli számot, hehehe…
Belenyúl a zsebébe.
- Itt a mese vége! Ééés… ennyike! – tépte szét a szelvényt. Idegesen a földre akarta dobni a gombóccá gyűrt papírt, de végül győzött a neveltetése és zsebre vágta a szemetet. - Többé nem jövök ide, nincs már miért…
Lekászálódott a bárszékről és lassan elindult a kijárat felé.
Lassan, mintha az utolsó pillanatot kerülgetné, vagy várna még egy szóra.
De nem szólt senki.
Becsukódott mögötte a kocsmaajtó.
Az ismerős öregasszony is cihelődni kezdett, lemondóan sóhajtva távozott.

Jutka csendesen törölgette a poharakat, némelyiket már vagy negyedszer.
Aztán túl soknak találta a csendet és inkább bekapcsolta a rádiót.

… híreink végén az ötös lottó nyertes számai emelkedő számsorrendben: 3, 7, 13, 21, 33…





(373 szó a szövegben)    (338 olvasás)   Nyomtatható változat


  

[ Vissza: piroman - Piro M. Péter | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.40 Seconds